اینجا هستید: صفحه اصلی بهترین انتخابBMW سری 3 بهترین سدان لوکس 500 تا 700 میلیون

BMW سری 3 بهترین سدان لوکس 500 تا 700 میلیون

BMW سری 3 بهترین سدان لوکس 500 تا 700 میلیون - 2015 BMW 3 Series 328

درباره 2015 BMW 3 Series 328

اگر شما قصد دارید مبلغی 500 تا 700 میلیونی برای خرید یک خودرو هزینه کنید، بد نیست بهترین انتخاب ماشین3 را در این بازه قیمتی بدانید .    

به سختی میتوان تمام ویژگی هایی از قبیل  زیبایی - تکنولوژی ساخت - توانایی پیشرانه- هندلینگ جذاب  را یکجا در یک خودرو یافت. ب ام و سری 3 جدیدترین نسل سری سه با کد اتاق f30 از سال 2012 به بازار معرفی شد .همزمان با عرضه جهانی این سدان جذاب ب ام و سری 3 (BMW 3 Series) را در خیابان های کشور  مشاهده کردیم. به جرات میتوان گفت بی ام دبلیو سری سه BMW 3 Series در هر نسلی نگاه ها را به سوی خود جذب میکند نکته جالب توجه این که این جوان آلمانی  در این بازه قیمتی  دارای قوی ترین پیشرانه مجهز به پرخوران یا توربوشارژر میباشد.

 

ب ام و سری 3

 

هندلینگ بی نظیر ترمزهای قدرتمند پیشرانه قدرتمند  فقط بخشی از ویژگی های این ژرمن عصبانی (بی ام و سری سه )میباشد. در بخش پیشرانه این مدل از ب ام دبلیو مجهز به  یک موتور چهار سیلندر خطی با حجم 1997 سی سی با حداکثر توان خروجی 245 اسب بخار و گشتاور بی نظیر 350 نیوتن متر که در دور موتور 1250 تا 4500 در اختیار شما قرارمیگیرد.شتاب صفر تا صد

بی ام دبلیو سری 3 جذاب آلمانی فقط و فقط 5.9 ثانیه میباشد. مصرف سوخت  ترکیبی این خودرو نیز با  سوزاندن 6.3 لیتر در هر صد کیلومتر حتی نظرعاشقان محیط زیست را  به خودجلب خواهد کرد. 

 

ب ام و سری 3

 

در داخل کابین ب ام و سری 3 حس ناب لوکس بودن با چاشنی اسپرت را یکجا خواهید داشت .صندلی های سه تکه چرم این خودرو به راحتی راننده و سرنشین جلو را در پیچ ها در برمیگیرد وبه راننده برای انجام مانورهای سنگین تر  حس اعتماد به نفس  میدهد . ب ام و سری سه دارای لیست بلندی از آپشن ها و امکانات بی نظیر رفاهی میباشد . رادار جانبی  صندلی های مجهز به مموری ،اتو پارک ، سیستم صوتی پیشرفته های فای ، هد اپ دیسپلی  فقط بخشی ازین آپشن ها میباشد . تنها دو نکته را قبل از خرید این خودرو باید بدانیم  اول این که در استفاده از خودروهای سدان لوکس مجهز به توربو شارژر باید بسیار وسواس به خرج داد تا بعدها متحمل هزینه بالای تعمیر یا تعویض این قطعه مهم نشوید.

 

کابین ب ام و سری 3

 

نکته دوم این که هزینه تعمیر و نگه داری محصولات ب ام و BMW 3 Series در بازار به مراتب بالا ارزیابی میشود. درآخر باید بگوییم که این خودرو از بین رقبای سرسخت آلمانی و ژاپنی نظیر مرسدس-بنز کلاس سی  مدل 2014  و  لکسوس آی اس  250  مدل 2015  به عنوان بهترین سدان جمع و جور سدان لوکس بازار در بازه 500 تا 700 میلیون تومان  انتخاب میشود. 

برای مشاهده مشخصات ب ام و سری 3 اینجا کلیک کنید.

نویسنده : ماشین 3


نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading