اینجا هستید: صفحه اصلی بهترین انتخاببهترین ماشین صفر سدان با 1 میلیارد و 500

بهترین ماشین صفر سدان با 1 میلیارد و 500

بهترین ماشین صفر سدان با 1 میلیارد و 500 - رنو تالیسمان

درباره رنو تالیسمان

 

رنو تلیسمان مانند خیلی از تلفظ ماشین های دنیا، نحوه خواندنش متفاوت است! اگر به صورت انگلیسی بخوانید  تالیسمن ویا تالیزمن درست است ولی اگر به زبان فرانسه بخوانید داستان عوض می شود و باید این ماشین لوکس رنو را تلیسمان نام ببرید. در زبان لاتین، معنی کلمه تلیسمان جادو و سحر کردن میباشد و به قول جناب کارلوس گوسن مدیر عامل نابغه رنو که لبنانی الاصل میباشد و در برزیل متولد شده شما میتوانید در اسم تلیسمان مفهوم ایمنی و قردت را بیابید .اگر به گذشته رجوع کنید متوجه می شوید که برند فرانسوی رنو در سال 2001 میلادی یک بار از نام تلیسمان استفاده کرده است و آن هم در خودرویی مفهومی و با طراحی عجیب و متفاوت بوده که در کلاس خودروهای کوپه قرار داشت و نحوی چیدمان صندلیهای آن 2+2  نفره قرار داشت .

 هدف اصلی از ساختن تلیسمان توسط رنو جذب مشتریان ماشین های نیمه لوکس میباشد کاری که در گذشته رنو به لاگونا و لتیتود سپرده بود و آنها رنو را سر افکنده کردند .

 ولی داستان رنو تلیسمان - تالیسمان  خیلی متفاوت است . تلیسمان رنو دومین ماشین سدان سایز متوسط رنو بعد از رنو 18 در دهه 70 میلادی متولد شد میباشد و همین قضیه نشان دهنده اهمییت بالای رنو تالیسمان برای برند رنو فرانسه می باشد .

 

تلیسمان

 

 جدید ترین فرزند رنو تلیسمان است . با تولید رنو تلیسمان را میتوان به دو بخش قبل و بعد تالیسمان تقسیم کرد . از هر نظر که به رنو تلیسمان نگاه میکنیم یک پدیده جدید و فوق العاده را مشاهده میکنیم .  رنو تلیسمان بر اساس زبان طراحی جدید رنو شکل گرفته است که باعث شده است تا مانند الماسی خوش تراش به چشم بیاید . رنو تلیسمان را به نوعی میتوان زیباترین خودروی کلاس خود بر شمرد زیرا مهندسین رنو با به کار گیری درست خطوط و برجستگی ها با دیگر قسمت های خودرو  هماهنگی و ترکیبی خاص ، اصیل و خوش چهره را به وجود آورده اند که در هنگام نگاه کردن به آن کاملا جذب تالیسمان می شوید . رنو در داخل کابین تالیسمان هم چیزی کم نگذاشته است و از هر نظر بسیار فوق العاده به نظر می آید . طراحی کابین رنو تالیسمان زیبا و لوکس است ، متریال کابین تالیسمان عالی میباشد ، کیفیت ساخت رنو تلیسمان در سطح کاملا بالایی قرار دارد و از نظر ابعادی هم با توجه به سگمنت خود در رده خودرو های جادار قرار میگیرد . این پیشرفت ها و ویژگی های خوب در مورد امکانات رفاهی و ایمنی رنو تالیسمان هم به کار برده شده است به طوری که بعضی از آپشن های تالیسمان برای اولین بار است که بر روی خودرویی در این رنج قیمت و در این کلاس استفاده میشود . به طور مثال نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو (HUD) ، سامانه کمکی پارک خودکار و ترمز اضطراری  فعال از جمله این امکانات است . از طریق سقف پاناروما رنو تالیسمان هم میتوانید نهایت لذت رانندگی را با نمایی از جنس آسمان تجربه نمایید .

 

کابین رنو تلیسمان

 

 شرکت رنو بارها اعلام کرده که رنو تلیسمان تنها ماشین در کلاسD-segment  در دنیاست که سیستم فرمان پذیری 4چرخ با نام 4Control را در اختیاردارد.آپشن 4Control  تنها در کشور  کره جنوبی موجود نمی باشد .

مهندسین رنو برای اثبات بهترین بودن تلیسمان در بخش فنی هم نهایت علم و تکنولوژِی را به کار برده اند تا بیش از پیش اثبات کنند که تلیسمان قرار است سرگذشت جدیدی را برای رنو رقم بزند . قلب تپنده رنو تلیسمان یک پیشرانه 4 سیلندر است که 1618 سی سی حجم دارد و توسط سیستم توربو شارژر تغذیه میگردد . پیشرانه رنو تالیسمان 190 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 260 نیوتن متر  گشتاور در دور موتور 2500 دور در دقیقه را در اختیار راننده قرار می دهد .  تالیسمان با این پیشرانه پر توان و پر کشش جزء چابک ترین خودرو های کلاس خودش میباشد به طوری که تنها در 7.7 ثانیه تالیسمان به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا می کند . علاوه بر این چابکی مزیت عالی دیگر تالیسمان مصرف سوخت اقتصادی اش است زیرا با سوزاندن 6.2 لیتر بنزین در 100 کیلومتر خیال مالک خود را از بنزین زدن های پی در پی راحت می کند و نشان از کم استهلاک بودن رنو تالیسمان است . برای انتقال قدرت تالیسمان هم رنو از یک گیربکس 7 سرعته دبل کلاچ EDC استفاده کرده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا می باشد . گیربکس پیشرفته رنو تالیسمان که یکی از نقاط قوتش محسوب می شود با موتور خودرو کاملا هماهنگ است و تعویض دنده هایی نرم ، سریع ، دقیق و لذت بخش را به شما تقدیم می کند .

 

رنو تلیسمان

 

در بخش سواری هم تلیسمان یک تجربه ای جدید از لذت سواری با رنو را به شما میدهد . نرمی و سواری تالیسمان عالی است ، فرمان پذیری خوب و دقیقی دارد ، ارتفاعش مناسب است و دو حس سواری لوکس و اسپرت را می توانید در تالیسمان تجربه کنید و از همه مهم تر ترمز های ایمن و پر قدرت تالیسمان هستند که باعث میشود تا شما در هر سرعتی با خیال مطمئن به ادامه مسیر بپردازید .

رنو تلیسمان یک خودروی بی نظیر از هر نظر است که استاندارد جدیدی را در کلاس خود به ثبت رسانده است و با توجه به قیمت مناسبش ارزش خرید کاملا بالایی دارد . تنها کافیست شما یک نگاه به مشخصات کلی رنو تلیسمان بیاندازید تا فکر شما از همه ی گزینه های دیگر برگردد و تنها بر روی این رنوی بی نظیر تمرکز کنید . خودرو جدید تالیسمان را می توان به جرات یکی از بهترین خودروهای در این رنج صفر بازار سدان ایران دانست و از خرید این خودرو احتمالا پشیمان نخواهید شد .

نویسنده : ماشین 3

مشخصات و قیمت خودرو

4350 میلیون تومان

رنو تلیسمان 2016-2018



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1395/07/07

    خداحافظ اپتیما و خداحافظ سوناتا!! فقط تالیسمان

  • user icon
    نویسنده : هادي
    تاریخ : 1395/07/08

    چقد زياد از اين تاليسمان تعريف ميكنيد

  • user icon
    نویسنده : مهدی شریفیان
    تاریخ : 1395/07/08

    سلام قسمت مقایسه بین تلیسمان و اپتیما شما خدمات پس از فروش رو نمره 9 داده بودین از 10 نمره که خیلی به نظرم زیادیه چون خود شرکت نگین خودرو که وارد کننده این ماشینه تنها دقدقه مردمو خدمات پس از فروش اعلام کرده که درحال سرو سامان دادن به این جریان بیشتر کردن تعداد نمایندگی ها یا به قولی در دست رس بودنشه و این یکم زمان بره تا معلوم شه خدمات پس از فروش این رنو چه نمره ای رو میگیره ولی دراین که از اپتیما و سوناتا بهتره شکی نیست با این اماری که روی کاغذه بازم ممنون از ماشین 3

    • نویسنده : scan
      تاریخ : 1395/07/25

      البته نگین خودرو متاسفانه ابروی رنو رو برده از بدقولی در تحویل خودرو تا خدمات پس از فروشش حسن ماشینای کره ای همین در دست بودن لوازم یدکی و فراوانی تعمرگاههی ان هست

  • user icon
    نویسنده : Saeedpo
    تاریخ : 1395/07/08

    شركت نگين خودر بسيار زيركانه يك بمب خبري منفجر كرده و روي موج اون سوار شود ، اين گزارشات هم از خود شركت منتشر ميشه ،. بايد منتظر موند ماشين تالیسمان برسه به دست مردم بعد ميشه در بارش حرف زد ، البته با اين كيفيت بنزين خريد تكنولوژي توربو بنظر ريسك مياد و موتور هاي تنفس طبيعي با حجم بالا تر عاقلانه تر به نظر مياد

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1395/07/10

    با اين رنج قيمت بهترينماشين جنسيس كوپه بود كه ممنوعيت ٢٥٠٠ سي سي مانع ورود اين خودرو ب بازار شده
    توربوشارژر فقط بهش شتاب ميده و عمرا تو مسافت هاي طولانى مثل اپتيما يا سوناتا تو سرعتاي بالا دوام بياره
    كيلومتر من زير ١٤٠ نمياد
    حالا اين ماشين دسته من دووم مياره؟

    • نویسنده : سهند
      تاریخ : 1395/08/25

      اگر جان خودت برات ارزشی نداره که سرعتت زیر 140 نمیاد یک لحظه به آدم هایی که زندگیشون رو ارزشمند می‌دونند فکر بکن.

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1395/09/19

      بابا خالی می بنده شما جدی نگیرید

  • user icon
    نویسنده : مدیر سایت
    تاریخ : 1395/07/10

    سلام دوستان
    تا جایی که ما میدونیم قرار هستش نگین خودرو برای رنو تالیسمان با نظارت رنو فرانسه خدمات خیلی خوبی برای رنو تلیسمان بده در ضمن کسانی که میگن چه جوری در مورد تالیسمن هنوز نیمده انقدر خوب مینویسید ما فیدبک حضور تالیسمان رو در چند ماه گذشته در بازار فرانسه بررسی کردیم و حتی در نمایشگاه موتور شو ژنو هم که رنو تلیسمان رونمایی شد نظر کلی کارشناس خبره و خفن حوزه ماشین در اروپا رو پرسیدیم و در حدود 90% کارشناسای اونجا موفقیت رنو تلیسمان رو حدس میزدن .
    نکته دیگه اینکه کارشناسان ماشین3 در کل ماشین های وارداتی رنو در ایران ، فقط رنو کپچر و تلیسمان رو تائید میکنند و خیلی علاقه ای به دیگر محصولات رنو ندارند !! اینو برای افرادی گفتیم که میگن بی جهت از رنو تعریف میکنید .

  • user icon
    نویسنده : حمید علی پور
    تاریخ : 1395/07/11

    باسلام و تشکری ویژه از سایت بسیار خوبتان
    آنچه درباره ی رنو تالیسمان مرقوم فرموده بودیدبسیارجالب و مستند بود و مؤیدفرمایشات شما استقبال بی نظیری بود که حداقل دراین بازار وانفسای بی پولی ،به قول شما شوک آور بود.به دوستان کامنت گذارنوصیه میکنم به مقایسه همه پارامترهاتوجه فرموده و سپس نظراتشان را مرقوم فرمایند.من درپایان روزهای سال2009یک وراکروز خریدم وتا الآن نگه داشته و مترصد خرید یک هوندا سی آر وی هستم چون کشاورزی دارم و نیازمند اتوموبیلی شاسی بلندم ، ولی ای کاش یک سدان خوب می خواستم که حتماَ انتخابم رنو تالیسمان بود .موفق و پیروز و سربلند باشید.
    با احترام : تربت حیدریه - حمید علیپور

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1395/08/08

    رنو تالیسمان ماشین خوبیه

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1395/08/12

    ضمن سلام و آرزوی بهروزی برای تمامی دست اندرکاران سایت،
    سوالی داشتم و خوشحال میشم اگر پاسخ شما را داشته باشم: با توجه به اینکه اتومبیل های رنو پیشینه خوبی ندارند آیا کیفیت خوبی که الان بر سر زبانها افتاده بخاطر تلاشهای رنو هست و یا بخاطر شریک موفقش نیسان؟
    متشکرم...

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/08/12

      سلام مصطفی عزیز
      مدیر عامل جدید رنو و نیسان که تقریبا 3 سال هستش که کارش رو شروع کرده یکه از نوابغ دنیاست ، اگر میتونی یک سرچ در اینترنت بکن و در موردش بخون که یک لبنان الصل هستش در در برزیل زندگی میکرده و از غول های مارکتینگ دنیاست الان . رنو دیگه برند ضعیف 3 سال پیش نیست و وحشتناک پیشرفت کرده ولی نه همه مدل هاش ، آمار فروشش رو اگر چک کنی در دنیا رنو کپچر ، تلیسمان ، اسکالا ، مگان جدید و سنیک ، فروش خیلی خوبی داشتن .

  • user icon
    نویسنده : Hh
    تاریخ : 1395/08/16

    در کل شرکت رنو دارای اعتبار و پیشینه قابل احترامی در خودروسازی است و حتی ضعیف ترین محصولاتش هم ایمنی و کیفیت فنی خوبی دارن و بسیار بهتر از ماشین های چینی است. مطمئن باشید که ماشین خوبی است

  • user icon
    نویسنده : حسام
    تاریخ : 1395/08/24

    خدا کنه دلال ها حمله نکن به این ماشین چون قیمتش فوق العاده به دلار نزدیک این ماشین از 35 تا 40 هزار دلاره و با این قیمت داره فروش می ره تو کشور اما متاسفانه ماشین های بی کیفیت کره ای رو با قیمت حدود 17 هزار دلار رو می فروشن 140 میلیون مثل النترا و سراتو ماشین های 25 هزار دلاری شون رو کیا و هیوندا می فروشن 180 تا 190 مثل اپتیما و سوناتا، در ضمن این موتور و گریبکس فوق العادست 200 اسب بخاره با اون گشتاور و شتاب ،بعد یه عده دانشمند جوان در زمینه ماشین میان نظر میدن می گن موتورش ضعیفه تو رو خدا نزنین این حرفا رو یه ذره مطالعه کنید یا اگه نمی تونید مطالعه کنید بذارید تو خیابون شاید یه صحنه از گاز خوردنش دیدید و یا

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1395/08/27

    خیلی تعریف میکنید از رنو تلیسمان قیمت بالاست به سایت در دبی نگاه بکنید نسبت به دیگران بالاست فروش خوبی نداره فکر میکنم اینجا در برابر سوناتا اپتیما کمری میاره

  • user icon
    نویسنده : بابك
    تاریخ : 1395/09/10

    دقت كرديد اسم تليسمان ايراني است همان طلسم خودمان است

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1395/10/10

    با تشکر از سایتو اطلاع ریوی خیلی خوبتون ...فکر نمیکنم در این تعاریفی که از تالیسمان توسط سایت انجام میشه قصد و غرض تبلیغاتی در بین باشه و با توجه به تحقیقاتی که بنده در سایتهای خارجی کردم و افرادی که این ماشین رو تحویل گرفتن بسیار ماشین خوب و با کیفیتیه و مدیریت سایت اصلا گزاف نمیگه و از اپتیما و سونوتا از هر لحاط یک کلاس بالاتره

  • user icon
    نویسنده : عادل
    تاریخ : 1395/11/11

    به نظر می رسه رنو تلیسمان اساسا برای احیای شرکت رنو (رنو - نیسان) طراحی شده و از اول قصد بر مقابله با سدانهای بزرک اتاق مطرح پاسات- فورد فیوژن- مزدا 3- اشکودا ساپورب- هوندا آکوردا و ... بوده است. به قول چند خبره بخوای سوار خودرویی با این سطح امکانات و کیفیت بشی باید خیلی بیشتر خرج کنی در حالی که قصد رنو در دست گرفتن بازار و خیز به جلو بوده است. برای همین به نظر می رسه هرکی بخره ظاهرا برده هرچند منم قبول دارم که قیمت واقعی این ماشین و هم ردیفاش در یک بازار رقابتی نباید بیشتر از 120 میلیون باشه تا با سطح درآمد جامعه منطبق بوده افراد زیادی بتونن ازش لذت ببرن.

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/01/06

    با سلام دوباره
    اندازه تليسمان به اندازه تو يو تا كمرى هست يا كوچكتره

    • نویسنده : اردلان
      تاریخ : 1396/01/21

      در یک سگمنت هستن

  • user icon
    نویسنده : جاوید خسروشاهی
    تاریخ : 1396/03/07

    با سلام خدمت تمام دوستان اگه صبر ایوب / عمر نوح / وصد البته یک جفت کفش آهنین دارید برید سراغ خرید از نگین خودرو تا حالتون حسابی بزاره تو قوطی کبریت که از هرچی ماشین خریدن و سوار شدن توبه کنید بنده خودم یکی از قربانیان همین شرکتم

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/03/26

    در مقایسه با مزدا 6 چطور ، هنوز هم میشه به عنوان بهترین گزینه انتخابش کرد ؟

  • user icon
    نویسنده : حسن
    تاریخ : 1396/04/14

    چون خودروهای داخلی بی کیفیت هستند به سراغ خودروهای خارجی میرویم. ولی متاسفانه واردکنندگان ای خودروها همان مدیران داخلی هستند.که مصرف کننده برای آنان هیچ ارزشی ندارد. پشتوانه این تفکر تجربه تلخی است که با شرکت نگین خودرو دارم (قرارداد15197) . این تجربه حاصل فریب تبلیغات دروغین و اغواکننده آنان بود. این شرکت با خریدار چون برده رفتار میکند.یعنی تلاش میکند که مجبور به انصراف شوی تا شاید پس از مدتی اصل پولت را پس بدهد. به دلخواه قیمت را گران میکند، مشخصات درخواستی را عوض میکند، با تکبر اعلام میکند که معلوم نیست چه زمانی خودرو تحویل بدهد، یک روز در سایت اعلام میکند که شاسی تخصیص داده شده و روز دیگر آنرا پاک میکند.... لطفا اعتماد نکنید وفریب این شرکت را نخورید. در پس این پرده صداقت جستجو نکنید !
    استاد دانشگاه فردوسی مشهد.

  • user icon
    نویسنده : مچید
    تاریخ : 1397/09/15

    سلام بر دوستان. به نظر شما قیمت ماشینهای خارجی تو دی ماه که سال میلادی تعییر میکنه پایین میاد یا باز باید صبر کرد.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading