اینجا هستید: صفحه اصلی بهترین انتخاببهترین ماشین با 40 میلیون

بهترین ماشین با 40 میلیون

بهترین ماشین با 40 میلیون - فولکس گل

درباره فولکس گل

فولکس گل بهترین ماشین کارکرده تا 40 میلیون تومان

فولکس واگن گل که ماشین هاچبک سایت برزیل فولکس است برای نخستین بار در سال 1384 بر روی خط تولید کرمان خودرو قرار گرفت و از همان زمان خود را ماشین خوب و کم استهلاک و با کیفیتی نشان داده است . این ماشین جوان پسند و کوچک تا سال 1389 تولید شد و در حال حاضر نمونه های کم کارکرد آن بهترین ماشین کارکرده در رنج قیمت 40 میلیون تومان میباشد . فولکس گل از نظر ظاهری ماشین شکیل و در عین حال جوان پسندی میباشد و ماشین باب میل بسیاری از سنین و سلیقه هاست . در داخل کابین فولکس گل با ماشین نسبتا ساده  ولی ارگونومیک و راحت  رو به رو هستیم که کیفیت متریال آن خوب و کیفیت مونتاژش بسیار خوب است و از ماشین های رقیب خود سطح کیفی بالاتری را دارا می باشد .  فولکس واگن گل ماشین چندان جدیدی نیست و ارزان قیمت می باشد از این رو نباید از این ماشین انتظار آپشن و تجیزات خاص داشته باشیم ولی همین ادوات و تجیزات خودش نسبت به بودجه کافی به نظر می رسد و از نظر کیفیتی هم کاملا در سطح بالایی قرار دارند .  

 

vw gol

 

فولکس واگن گل در طول 6 سال تولیدش ماشین پر فروشی بود و با استقبال بالای مردم و مخصوصا جوانان رو به رو شد که باعث شده در حال حاضر نمونه های سالم و کم کار این ماشین را با کمی زحمت بتوان یافت .

در بحث فنی  فولکس واگن گل قدرت خود را از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی میگیرد که 1800 سی سی حجم دارد . این پیشرانه در دور موتور 5500 دور بر دقیقه به قدرت 100 اسب بخار و در دور موتور 3000 دور بر دقیقه به گشتاور 152 نیوتن متر دست پیدا می کند . پیشرانه فولکس واگن گل همواره ماشین را چابک نگه می دارد زیرا گشتاور خود را دور های پایین در اختیار راننده قرار می دهد و کشش بسیار خوبی را برای ماشین فراهم می نماید .

 

کابین فولکس واگن گل

 

این پیشرانه به یک گیربکس 5 سرعته دستی متصل شده است که با توجه به قدرت موتور و گشتاور وارد شده به گیربکس ماشین کمی ضعیف احساس میشود اما ماندگاری و کیفیت خوبی دارد و تا مدت زیادی گیربکس سالم و سر حالی می ماند . فولکس واگن گل از شتاب گیری نسبتا خوب و رضایت بخشی برخوردار است که نکته قابل توجهی است ولی گل فولکس نسبتا با توجه به حجم موتور و کلاس و جثه ماشین پر مصرفی به طور تقریبی می باشد زیرا با  مصرف سوخت ترکیبی در حدود 7.2  لیتر و حجم مخزن سوخت 51 لیتری تقریبا هر 600 الی 700 کیلومتر یکبار نیاز به بنزین زدن و مراجعه به پمپ بنزین دارد که رقبایش به طور نسبی ماشین های کم مصرف تری هستند .

 

فولکس واگن گل

 

در بحث سواری و هندلینگ فولکس واگن گل ماشینی با فرمان پذیری خوب و پایدار میباشد که از تعلیق قدرتمند ولی نسبتا خشکی  بهره می برد که هندلینگ خوبی را برای ماشین رقم زده است و به خوبی از پس نا همواری ها و پستی بلندی های مسیر حرکت بر می آید و عملکرد جذابی را از خود  برای راننده ماشین به نمایش می گذارد .

در یک جمع بندی کلی فولکس واگن گل را یک ماشین هاچبک عالی می توان دانست و بهترین انتخاب ماشین  با بودجه ای در رنج قیمتی 30 میلیونی است که  با وجود کارکرده بودن بسیاری از پارامتر های یک ماشین خوب را دارا می باشد و توصیه ماشین 3 به شما در این محدوده قیمت فولکس واگن گل سالم و کم کارکرد می باشد .

 

نویسنده : ماشین 3

مشخصات و قیمت خودرو

44 میلیون تومان

فولکس گل 84-89



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : دارنده فولکس گل
    تاریخ : 1399/05/18

    سلام
    بااین منطقی که شما اعلام کردی دلیل نمیشه یه ماشین رو انتخاب کرد،گل ماشینه که برای آب و هوای معتدل طراحی شده برای آب و هوای ایران به خاطر گرمی هوا چندین مناسب نیست البته خیلی ازماشینای ایران متاسفانه این جورین که باعث شده مرتب فن روشن بشه واصطحلاک بالابره،کمبود افرادفنی تعمیرکار،کوچکی فضای داخل،نبودپشتیبانی خوب ازشرکتهای خودروساز،مصرف سوخت بالا از دلایل دیگریه که من به آپشنتون اضافه میکنم،درکل اگر کسی گل خواست در خدمتم🙃

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1402/07/15

    سلام.
    چجوری باید تماس گرفت باهاتون؟

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading