اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های پورشهتجربه رانندگی با پورشه ماکان

تجربه رانندگی با پورشه ماکان

برای مشاهده مشخصات فنی و بررسی پورشه ماکان اینجا کلیک کنید.

 

پورشه ماکان یک کامپکت اس یو وی جذاب، لوکس و هیجان انگیز است؛ که اگر علاقه مند به ماشین های چند منظوره و کاربردی باشید، پورشه ماکان یکی از مناسب ترین ماشین ها برای شما است. پورشه ماکان طراحی اسپرت و در عین حال لوکسی دارد؛ که باعث شده است تا رنج وسیعی از سنین مختلف چهره این ماشین را پسندیده و از طراحی پورشه ماکان لذت ببرند.

 

 پورشه ماکان

 

گفتنی است ماکان S مجهز به موتور 3 لیتری V6 توربو شده که توانی برابر با 340 اسب بخار دارد. این خودرو قادر است ظرف مدت 5.2 ثانیه از صفر تا صد کیلومتر بر ساعت شتاب گیری کند. البته سرعت ماکان S به پای موتور قدرتمند 400 اسب بخاری ماکان توربو که صفر تا صد آن در مدت 4.8 ثانیه است ، نمی رسد.

 

کابین پورشه ماکان

 

البته پورشه ماکان در تعداد محدودی وارد بازار کشورمان شده که باتوجه به ممنوعیت واردات خودروهای با حجم موتور 2500 سی سی و بیشتر، موتور 3.0 لیتری مجوز واردات را دریافت نکرد و به جای آن نمونه 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو وارد شد که قدرتی معادل 252 اسب بخار و گشتاوری برابر با 370 نیوتن متر تولید می‌کند. 

 

 پورشه ماکان

 

شایان ذکر است گیربکس اتوماتیک 7 دنده ماکان S چه در حالت اتو باشد و یا خودتان با اهرم دستی دنده را عوض کنید ، عملکرد بی نظیری دارد و در واقع عملکرد بی نظیر این گیربکس را در تمام مدل های پورشه ماکان شاهد هستید. در مورد عایق بندی ماکان S باید گفت که طراحی این شاسی بلند جمع و جور به گونه ای است می توانید سفری به دور از هیاهو را تجربه کنید ، در واقع داخل کابین کاملا بدون صدا است.

پورشه ماکان از پلتفرم مشترکی با آئودی Q5 بهره می‌برد و اشتراکات فنی زیادی میان این دو کراس اوور وجود دارد و علت این اتفاق، بهره گیری از پلتفرم توسعه یافته توسط کمپانی مادر یعنی فولکس واگن است.

 

مشخصات فنی پورشه ماکان

 

پورشه ماکان در یکی از محبوب‌ترین کلاس‌های خودرویی این روزها قرار می‌گیرد و در این کلاس رقبای قدرتمند زیادی را در مقابل دارد از جمله آئودی Q5، مرسدس بنز GLC کلاس، ب ام و X3، لندروور دیسکاوری اسپرت، جگوار F-Pace، لکسوس NX و ولوو X60.

بد نیست بدانید پورشه ماکان در نسخه 2.0 لیتری در بازار جهانی قیمتی معادل 47 هزار و 800 دلار در نسخه پایه دارد اما این قیمت با سفارش آپشن‌ها و نسخه‌های قدرتمندتر تا بالاتر از 100 هزار دلار هم می‌رسد که در مقایسه با رقبا، خودرو بسیار گران قیمتی محسوب می‌شود. ماکان در حال حاضر در ایران با قیمت‌هایی بسیار بالا به فروش می‌رسد. مهم‌ترین رقبای پورشه ماکان در بازار ایران، پورشه کاین و ولوو XC90 هستند.

برای خرید اکتان و مکمل سوخت به فروشگاه ماشین3 مراجعه فرمایید.

 

 

بررسی و مشخصات خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Vahid
    تاریخ : 1396/07/28

    باز نميشه

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/08/07

    با تشکر از شما خوبان سایت ماشین ۳
    بنده هم میخوام عرض کنم فیلم تست درایو ماکان باز نمیشه.
    لطفا اصلاح بفرمائید

  • user icon
    نویسنده : مسعودی
    تاریخ : 1396/08/28

    سلام ممنون از کانال خوب ،مفید و نظرات منصفانه شما.فیلم باز نمیشود.

  • user icon
    نویسنده : اسدی
    تاریخ : 1396/11/21

    با سلام و تشکر از عزیزان سایت ماشین 3
    ممنون از کانال خوبتون
    لطفآ اطلاعات بیشتری بدید و در ضمن فیلم باز نمی شه

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/10/24

    سلام

    من میتونم جواب بسیاری از سوال ها و مشکلات مالی رو ارائه بدم به شرطی که ارزش اون مشکل یا کار حل نشده خیلی زیاد باشه و در عوض هر پاسخم یه پورشه ماکان صفر میگیرم


  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1398/05/19

    پورشه ماکان عالی هستش من دارم خیلی خوبه

  • user icon
    نویسنده : بهرامی
    تاریخ : 1398/05/19

    پورشه ماکان یک ماشین کاملا فوق العاده و با کیفیت هستش واقعا اگر تجربه رانندگی با پورشه ماکان رو داشته باشید از رانندگی با این ماشین لذت میبرید من چندین بار با پورشه ماکان شمال رفتن مسافت های طولانی اصلا این ماشین خسته کننده و کسل کننده نیست رانندگیش و ارزش خرید بسیار بالایی داره ولی هزینه نگهداری پورشه ماکان مثل همه ماشین های پورشه خیلی بالاست

  • user icon
    نویسنده : عماد
    تاریخ : 1398/07/08

    پورشه ماکان واقعا خوبه من که دارم راضی هستم ولی اصلا قطعات نداره الان توی بازار

  • user icon
    نویسنده : عماد
    تاریخ : 1398/07/08

    پورشه ماکان بهترین ماشینی هستش که داشتم و واقا من از عملکزد فنی پورشه ماکان راضی هستم به نظر من پورشه ماکان با بنزین سوپر و اکتان خوب تمام رقباش رو میگیره من خیلی با شتاب و هنلینگ پورشه ماکان ارتباط برقرار میکنم و خیلی راضی هستم از پورشه ماکان

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading