اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های دی استجربه رانندگی با DS7 (دی اس7)

تجربه رانندگی با DS7 (دی اس7)

 دی اس 7 کراس بک در تعداد محدودی به دست خریداران رسیده و در حال حاضر با قیمتی در حدود 1.5 تا 1.7 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. اما این قیمت به هیچ عنوان منطقی نبوده و با چنین قیمتی خرید و فروش نمی‌شود. برای خرید خودرویی در این کلاس، خریداران با پرداخت مبلغی در حدود 1 میلیارد تومان به سراغ لکسوس NX می‌روند که علاوه بر خرید و فروش بهتر، خدمات پس از فروش بهتری هم دارد.

 

دی اس7 به عنوان گران قیمت ترین خودروی کمپانی فرانسوی ds در ایران شناخته می‌شود. شایان ذکر است خودروی DS7 از سیستم هایی همچون سیستم کروز کنترل انطباق پذیر ، سیستم کمکی ماندن در خط ، سیستم هشدار خروج از خط ، سیستم نظارت بر نقاط کور ، سیستم دید در شب ، سیستم روشنایی هوشمند و .. بهره می برد که لذت رانندگی با این خودروی لوکس فرانسوی را دو چندان می کند.

 

عکس دی اس7

 

در رده بنزینی دی اس7 از موتور 4 سیلندر 180 اسب بخاری و 225 اسب بخاری برخوردار است. تنها ایرادی که به DS7 می توان گرفت عدم برخورداری از سیستم 4 چرخ محرک می باشد.

البته کمپانی DS قرار است در آینده ، نوع هیبریدی دی اس7 را با موتور 4 سیلندر بنزینی با قدرت 200 اسب بخار و با دو موتور الکتریکی که روی هم نیرویی برابر با 300 اسب بخار تولید می کنند را روانه بازار نماید.

با ماشین 3 همراه باشید تا ویدیو تجربه رانندگی با این محصول لوکس و جذاب شرکت DS فرانسه را مشاهده نماییم.

 

دی اس7

 

 قیمت دی اس7 

 

دی اس 7 مدل 2018 با قیمتی بسیار بالا وارد بازار شده است.

 

 

عکس دی اس7

  

   

 DS 7 CROSSBACK نسل جدید  DS

 

تولید اتومبیل های DS در روز اول ماه ژوئن 2014 آغاز گردیده و در حال حاضر نیز در حال تولید هستند. با توجه به نوآوری جسورانه، تکنولوژی پیشرفته و تجربه مشتریان ، متعهد شدیم که این حرکت برجسته را در صنعت خودروسازی فرانسه مورد توجه قرار دهیم . مردان و زنانی که روی این پروژه کار می کنند، سه سال برای تحقق این رویا تلاش کرده اند.

این امر مستلزم تولید خودروهای استثنایی و ویژه می باشد و طراحی DS 7 CROSSBACK اولین نسل DS   بلافاصله بعد از ایجاد این برند  آغاز شد. تناسب ، ظاهر اصلاح شده و فن آوری های آن دقیقا همان چیزی است که ما از DS انتظار داریم.

در عین حال ، DS 7 CROSSBACK  از طریق یک شبکه بازاریابی بی نظیر، نوآورانه و منحصر به فرد به فروش می رسد و آرزوی ما این است که مشتریان ما یک تجربه استثنایی، از فروشگاههای DS یا از طریق خرید دیجیتال داشته باشند. در مراکز فروش ما (نمایندگی ها و همچنین فروشگاه های لوکس ) مشتریان می توانند ارتباط خود را با ما گسترش دهند. مراکز فروش جدید DS هر روز در سراسر جهان افتتاح می شود و تا ژانویه 2018 تعداد آنها به 400 عدد می رسد.

با برنامه Only You یک طیف گسترده ای از خدمات منحصر به فرد، از جمله DS Rent ، DS Club ، اپلیکیشن MyDS ، ارائه می دهد و ما در حال ایجاد یک تجربه جذاب از این برند هستیم.

خلاقیت جدید ما تایید می کند که ما ایده ای نو به بازار آورده ایم. برند DS به عنوان بخشی از یک گروه بزرگ، البته با انعطاف پذیری یک کسب و کار نوپا، توسط تیم هایی با انگیزه ایجاد شده است، و ثمره سه سال کار  در حال ارائه به بازار است. اولین پاداش ما باز کردن فصلی تازه در تاریخ خودرو سازی در قرن 21 برای مشتریان می باشد .

 

عکسDS7

 

 

DS 7 CROSSBACK: نسل جدید SUV از شرکت DS

 

 دی اس7 یک مدل کاملا جدید است که توسط DS طراحی شده است. برای این برند، علاوه بر بکارگیری یک نوآوری ، توجه ویژه ای به ظاهر، راحتی و تکنولوژی بالا شده و یک پاداش الهام بخش برای همه کسانی است که در طراحی و توسعه آن نقش داشته اند. اریک آپد ( مدیر تولید و توسعهDS ) می گوید: در طول سه دهه کار در صنعت خودرو ، که در بسیاری از پروژه های راه اندازی مدل های جدید مشغول به کار بوده ام، می توانم تایید کنم که دی اس7 متفاوت است و من مشتاقانه منتظر دیدن آن در جاده ها هستم. این نشانه ظهور برندی جدید و محصولات جدید و نوآورانه است که من اطمینان دارم که مشتریان زیادی خواهد داشت. اینها برای ما بسیار جالب است.  

DS، جدیدترین سفیر صنایع لوکس فرانسه است، ادعایی که توسط اصلاحات و خلاقیت های محصولاتش، و همچنین مواد اصیل و فناوری فوق العاده آن پشتیبانی می شود،. طرح های آماده شده توسط اریک آپدا و همکارانش برای راه اندازی این برند بر اساس انتشار شش مدل جدید در طول چند سال بود و با توجه به چهره فعلی بازار، آنها معتقد بودند که اولین نسل جدید DS باید SUV باشد. اریک آپدا  می افزاید:  در تمام کشورها ، SUV  های متوسط دارای بیشترین پتانسیل از لحاظ حجم و سودآوری هستند. بنابراین ، منطقی است که دی اس7 اولین مدل ما باشد.  

 

 

ds7 بررسی

 

 

امکانات جذاب دی اس 7:

 

 

معیار جدید

 

DS 7 CROSSBACK  گل سرسبد DS  است. در اروپا و چین تولید می شود و در تمام بازارهایی که شرکت فعال است، به فروش خواهد رسید. در عین حال، طراحی پایه آن از جمله ابعاد  مناسب ، ظاهر خیره کننده در تمام مدل های دیگر نیز به کار خواهند رفت. اریک آپدا  اشاره می کند: ما مشتریانی می خواهیم که می خواهند خودشان را راضی نگه دارند و همچنین به دنبال یک تجربه جدید هستند. پس از بررسی دقیق انتظارات آنها، تصمیم گرفتیم تا بر ویژگی ها و هویت خود تمرکز کنیم و طیف گسترده ای از فرصت های سفارشی سازی را نیز در نظر بگیریم. مشتریان ما خواسته های سخت گیرانه موشکافانه و دقیقی دارند. آنها از آنچه که بازار ارائه می دهد، جلوتر هستند و می خواهند یک سر و گردن از دیگران برتر باشند. آنها خودرویی را می خواهند که وضعیت، موفقیت و شخصیت آنها را نشان دهد. آنها بسیار آینده گرا هستند.  

 

تست درایو دی اس7

 

 

سیستم الکتریکی

 

مدل E-Tense 4x4 plug-in hybrid خودروی ، دی اس7  ، تکنولوژی انحصاری و پیشرفته ای دارد. سیستم الکتریکی آن یک استراتژی مهم برای این برند است و تمام مدل های جدید DS یا کاملا برقی هستند و یا plug-in hybrid. DS 7 CROSSBACK اولین مدل از این محصولات است و تاکید زیادی بر ارزش افزوده دارد وDS  انتظار دارد که تا سال 2025 این مدل ها بیش از یک سوم از فروش شرکت را به خود اختصاص دهند. علاوه بر تمام این ملاحظات تجاری دی اس7  یک ماجراجویی دشوار انسان و صنعت و کار چندین ساله تمام تیم های شرکت است. طراحی و فن آوری که این اتومبیل ارائه می دهد رویایی است. ما همچنین می خواستیم تا با استفاده از روح نوآوری که الهام بخش DS در سال 1955 بود، از مزایای این میراث بهره مند شویم. فلسفه اصلی DS ، راحتی رانندگی، آرامش ذهن و لذت بردن از مسافرت است. با دی اس7، ما یک آپشن کلی و درجه یک را ارائه داده ایم زیرا هماهنگی کاملی بین لوکس بودن و نوآوری های تکنولوژیکی فوق العاده ایجاد شده است.

 

 

دی اس7 مشخصات

 

استاندارد های برتر، جرات و روحیه تیمی

 

 تصمیمات کلیدی مربوط به دی اس7 در مرحله آغازین پروژه گرفته شد. حتی قبل از اولین طراحی بدنه، مأموریت اولیه ما ایجاد پایه هایی برای مدل های آینده بود. این کار با همکاری نزدیک با تیم های مهندسی به منظور به حداکثر رساندن مزایای پلت فرم انتخاب شده، و همچنین تعیین ابعاد برای یک طراحی نیرومند، انجام شد. فرایند خلاقانه، با یک رقابت داخلی شروع شد. پنج طراح برای ارائه طرح های خود دعوت شدند، که دو مورد از آنها توسط برند و بخش طراحی آن مشخص شده بودند. طرح پیشنهاد های موفق به شکل دیجیتالی تهیه شد، سپس مدلهای رسی(باخاک رس) ساخته شده و تصمیم نهایی گرفته شد. کارکنان، تیم پروژه و بخش مهندسی به توسعه صفر تا صد اولین مدل طراحی شده پرداختند. زمان زیادی برای آماده سازی پایه های مورد نیاز برای ایجاد کیفیت مورد نظر و فرم ها و ابعاد (4.57 متر طول و 1.89 متر عرض و 1.62 متر ارتفاع) اولیه DS 7 CROSSBACK  تا سال 2014 صرف شد. اولین نمونه های اولیه در ژوئن سال 2016 از خط تولید خارج شد.

 

بینش مدرن

 

DS 7 CROSSBACK  در نمایشگاه 2017 ژنو ارائه شد و اولین فرصت برای مشاهده طراحی و نشانه های بصری این برند پدید آمد. قسمت جلویی اتوموبیل که مستقیما از مدل مفهومی DS (DS Divine ) الهام گرفته شده است، هم هویت برند را بیان می کند و هم اصلاح و تکنولوژی پیشرفته آن را نیز به نمایش می گذارد. شاید نمونه ای شگفت انگیز از این مدل، چراغ های چرخشی جلو DS Active LED Vision است که نه تنها روح آوانگارد این برند را نشان می دهد بلکه باعث افزایش ایمنی و راحتی می شود. این تکنولوژی منحصر به فرد در صنعت، به سرعتDS 7 CROSSBACK را از رقبای خود پیش انداخت. چرخ های بزرگ 20 اینچی، شیار های عریض و کاپوت کشیده ، DS 7 CROSSBACK تمام نشانه های مرتبط با SUV ها را در بر می گیرد، در حالی که قدرت و حتی جذابیت را نیز به همراه می آورد. اشکال ساده بدنه به شخصیت بخشی به خودرو کمک می کند، و این شخصیت توسط خطوط تیز و سایر جزئیات ظاهری طراحی شده تقویت می شود. DS 7 CROSSBACK ، DS را به دوران جدیدی از طراحی خودرو رسانده، که متمایز از مدل های دیگر آنهاست.

 

 

تجربه رانندگی با دی اس7

 

 

3  سوال در مورد طراحی اتومبیل DS

 

دی اس7 اولین خودرویی است که توسط DS طراحی شده و از مدل های دیگر پیشی جسته است. آیا همه این مدل ها به طور موازی طراحی شده اند تا يکپارچگى خاصی فراهم شود؟

 

جواب این سوال کمی پیچیده است. در سال 2014، هنگامی که ما DS 7 CROSSBACK را طراحی کردیم، استراتژی ما برای طراحی داخلی و خارجی آن، از جمله رنگ ها و مواد مورد استفاده به روشنی تعریف شده بود،. در همان زمان، ما در حال طراحی مفهومی Divine DS بودیم که ما را قادر ساخت تا واکنش های عمومی را ارزیابی کنیم. ما بازخورد مناسبی از این روش دریافت کردیم، و این بازخورد ها بر DS 7 CROSSBACK اعمال شد. در حقیقت، اگر شما این دو خودرو را کنار هم قرار دهید، آنها به طور واضحی مشابه هستند، مخصوصا در طراحی جلوی خودرو  با توجه به این که یکی از ویژگی های کلیدی برند ما، شجاعت است، به اعتقاد من این که ما جرات کردیم جنبه های یک ماشین مفهومی را تولید کنیم، یک تصویر کامل از رویکرد جسورانه ما است.

 

تست دی اس7

 

 

منطق طراحی کلی DS 7 CROSSBACK  چه بود و اندازه و ابعاد آن چگونه تعیین شد؟

 

تعیین زمان نهایی شدن ابعاد SUV جدید بر اساس اولین مدل های فومی ما بود. این به ما کمک کرد تا به سرعت، ابعاد، فاصله بين محور جلو و محور عقب ، طول کاپوت و اندازه چرخ را تعیین کنیم. هفتاد درصد از موفقیت طراحی به تعیین صحیح این ابعاد بستگی دارد، بنابراین ما انرژی قابل توجهی برای این فرآیند اختصاص دادیم.

 

تا چه حد طراحی DS 7 Crossback ریشه در DS تولید شده در سال 1955 دارد؟

 

 هیچ کپی برداری در شرایط ظاهری آن وجود ندارد؛ ما به طور موثر به دنبال الهام گرفتن از روح آوانگارد DS اولیه بودیم. منظور من، یک قدم جلوتر از زمان بودن است. این چالشی بود که به ما در طول توسعه DS 7 CROSSBACK انگیزه می داد. در تمام مدل های جدید ما، هدف ما ارائه ویژگی هایی است که هیچ کس دیگری ارائه نمی دهد، همانطور که می توانید این را در  چراغ جلو و عقب ، به بسیاری از جزئیات دیگر و به ویژه در داخل کابین DS 7 CROSSBACK مشاهده کنید.

 

 

مشخصا فنی DS7

 

 

طراحی،  کارکنان ماهر

 

برای انتخاب مواد و رنگ برای DS 7 CROSSBACK، DS از بهترین متخصصان اتومبیل سازی در فرانسه (Meilleurs Ouvriers de France) و همچنین متخصصان زمینه های دیگر از جمله معماران داخلی ، متخصصان رنگ و مهندسین استفاده شده است. جزئیات کوچک -در داخل و خارج- مورد توجه قرار گرفت تا اطمینان حاصل شود که صاحبان SUV های جدید از یک فرصت استثنایی بهره مند می شوند.  مواد مورد استفاده به صورت تابعی از موقعیت مربوط به مدل ها و مشتریان هدف انتخاب می شوند (سابین لمسون پنارت، مدیر طراحی رنگ و دکوراسیون در DS).  در ابتدای پروژه، ما هیچ محدودیتی روی خود اعمال نمی کنیم، و هدف این است که قلمرو جدیدی را کشف کنیم. مواد انتخاب شده به وسیله بخش فنی به طور کامل آزمایش می شوند تا اطمینان حاصل شود که با دوام بوده و در معرض نور یا سایش آسیب نمی بینند. ما تلاش می کنیم که تا حد ممکن خلاق باشیم، اما برخی از ایده های ما هنوز در صنعت خودرو قابل استفاده نیستند. بنابراین با همکاری تامین کنندگان و براساس تجربه شخصی، سعی می کنیم میان نوآوری و تجربه تعادل برقرار کنیم.

 

 

 

 

پیشبرد مرزهای دانش

 

کابین DS 7 CROSSBACK  ویژگی های خاصی دارد، از جمله دوخت بوسیله قلاب (با کوک چپ وراست) که باعث می شود قاب داشبورد و درب ، صدفی شکل به نظر آید. این تکنیک تنها پس از چهار سال آزمایش مقاومت در برابر سایش به کار گرفته شد. این نوع فرایند در حال حاضر در این صنعت منحصر به فرد است. پرداخت کاری چوب نیز منحصر به فرد است. همچنین، گونه هایی که برای DS 7 CROSSBACK انتخاب شده اند، به صورت مورب بریده شده اند، و این تکنیکی است که به تخصص طراح و تامین کنندگان برندDS  نیاز دارد. کار با چوب آسان نیست، زیرا به نوسانات در رطوبت و درجه حرارت بسیار حساس است.  ما یک جلای روشن و روزنه باز می خواستیم ، بنابرای مجبور شدیم فرایند انتخاب را بسیار دقیق اجرا کنیم تا اطمینان حاصل شود که مشتریان ما بهترین نتیجه را به دست آورده اند.  برای انتخاب مواد و رنگ ها، ده ها تن ترکیبات مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت. چندین مرحله در این فرآیند دخیل بود و این فرآیند با تعیین احساس کلی مورد نیاز شروع شد و سپس پیشنهادهای اولیه قبل از رسیدن به تصمیم نهایی، پس از مشاهده نمونه های اولیه و با مشارکت همه بخش ها، بررسی شد.

 

 

تجربه رانندگی با دی اس7

 

 

این یک گام بسیار مهم در انتخاب رنگ بدنه است. این اثر با توجه به حجم خودرو، متفاوت است. در نهایت 9 رنگ بدنه و پنج طرح داخلی برای CROSSBACK DS 7 انتخاب شد .

 

  - طرح  DS باستیل: رنگ بیرونی کروم، پنجره جلو رادیات و سپر مشکی، به علاوه یک تودوزى داخلی برنزی، به دست آمده توسط فرایند تاپینگ ، پارچه پروزی برنز، فرمان چرمی دانه-دانه ای با قابلیت کارکرد چند منظوره، دسته  صندلى و پد کنترل درب چرم مصنوعی، و کنسول مرکزی گویلوچه ( شبیه نوارهاياقيطان هاى بهم تابيده)،

 طرح  DS Performance Line: طرح اسپورتی ظریف  با توجه به طرح بیرونی کرومی، با کاپوت، باله و چرخ خاص 19 اینچی. در داخل، فرمان ته-صاف با تودوزی Alcantara، روکش چرم مصنوعی Alcantara / ، کفی فرشی و پدال آلومینیومی

طرح DS Rivoli: با الهام از Rue de Rivoli در پاریس. DS 7 CROSSBACK Rivoli همراه با رنگ بیرونی کروم ، کنترل های چرخشی کریستالی در زیر صفحه نمایش مرکزی،  تودوزی های چرمی دانه –دانه ای، صندلی قابل تنظیم الکتریکی، کفی فرشی و یک زمان سنج BRM R180

طرح DS Opéra: الهام گرفته از یکی دیگر از نشان های مشهور پایتخت فرانسه. تودوزی های DS Opéra ویژگی های خاصی را نشان می دهد با رنگ کروم خارجی و لوازم داخلی شامل چرم نپا، داشبورد با پرداختکاری پاتینا و قاب های درب با دوخت صدفی، صندلی های گرما دیده، شیشه جلو گرما دیده، ساعت BRM R180 و رادیو دیجیتال

طرح  DS Faubourg: بر مواد لوکس مانند چرم و آبنوس تأکید دارد. و پرداخت کاری ان ظریف و بی نظیر است. این نام از خیابانی در پاریس - Faubourg Saint-Honoré گرفته شده است که محل کالاهای لوکس و برند های مشهور است. این خیابان همچنین مکان بسیاری از سفارتخانه ها و همچنین محل اقامت  رئیس جمهور فرانسه می باشد. DS Faubourg در سال 2019 میلادی منتشر خواهد شد تا همراه ورژن هیبریدی E-Tense 4X4 DS 7 CROSSBACK در سال  2019 میلادی عرضه شود.

لیست تجهیزات کامل را می توان در بخش اطلاعات فنی پیدا کرد.

 

 

مدل های دی اس7

 

 

چرم و گویلوچه

 

DS از تعدادی  متخصصان صنایع دستی شناخته شده استفاده می کنند. آنها با تخصص در زمینه اثاثه یا لوازم داخلی، مهارت های دستی خود را با صنعت خودرو ترکیب می کنند. DS از چرم دانه-دانه ای و چرم نرم تر نپا، و همچنین چرم نپای زنگاری استفاده می کند. این ها با کمک تامین کنندگان تولید انبوه شده اند. در موارد خاص، طراحان داخلی مواد یا فرایندهای جدید را به تامین کنندگان، پیشنهاد می دهند. این ها توسط یک تامین کننده ارائه می شوند اما در واقع توسط یک تامین کننده دیگر ساخته شده است. گویلچه یکی دیگر از تخصص های DS است. این تکنیک به قرن شانزدهم میرسد و شامل پوششهای سطحی فلزی با الگوی خطوط درهم است. با وجود پیچیدگی آن، DS آن را به جهان طراحی خودرو وارد کرده است.  در این مورد آلومینیوم نیز در جای جای کابین قرار دارد تا یک یکپارچگی عمومی تولید کند.

 

 راحتی و فضای جادار

 

برای اطمینان از اینکه کابین DS 7 CROSSBACK امکان آسایش بی نظیری را در رانندگی فراهم می کند، تلاش های بسیار زیادی انجام شده است. مهندسان مسئول پروژه طراحی داخلی، احساس راحتی فوق العاده، توجه به فضا، در دسترس بودن امکانات، سیستم کاهش صدا و قابلیت اتصال را در نظر گرفته اند. DS 7 CROSSBACK  از نظر اندازه و طراحی صندلی های خود، و همچنین پوشش و احساس راحتی که ارائه می دهند، صرف نظر از طول سفر، گام هایی برای برتری بر رقبای خود برداشته است. آنها تمام فناوری هایی را که در حال حاضر در دسترس هستند و استاندارهای این صنعت را که در بازار هستند به کار گرفته اند. فوم هایی با چگالی بالا انتخاب شده اند تا به طور موثر به فیلتر کردن ارتعاشات تولید شده توسط سطوح جاده های ناصاف بپردازند و همچنین اطمینان حاصل شود از اینکه  صندلی ها در طول زمان، سفتی و محکمی خود را از دست نمی دهند. در حال حاضر ، سیستم ماساژور قابلیت جابجایی قابل برنامه ریزی و تهویه هوا را دارد، و صندلیهای تهویه کننده در هنگام گرما تا 40 متر مکعب هوا را در هر ساعت برای تضمین راحتی کامل، جذب و تصفیه می کنند. صندلی های DS 7 CROSSBACK الکتریکی- خم شونده برای راحتی بیشتر طی رانندگی است.

 

 

قیمت دی اس7

 

 

 رانندگی بی صدا

 

DS 7 CROSSBACK با عایق صدا بودن و حذف ارتعاشات نیز از رقیبان خود پیش افتاده است. ، تمام ورژن های DS 7 CROSSBACK دارای یک بسته جامع و کامل است که در کلاس خود بی نظیر است، و نیز عایق بندی بالایی بین محفظه موتور و کابین، چرخ ها، زیر کاپوت، در قاب درب ها، در پوشش سقف و در زیر کفی ها  وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های که در DS 7 CROSSBACK منحصر به فرد است، لایه لایه بودن پنجره های جلو و عقب آن است.

 

کیفیت صوتی و اتصال پیشرفته

 

 

DS 7 CROSSBACK مجهز به 14 اسپیکر است. برای ارائه بالاترین استاندارد ممکن در مورد عملکرد صوتی، DS با متخصصین Focal Hi-Fi فرانسه برای بهینه سازی محل اسپیکر های مختلف، و سفتی پایه ها و حفاظ ها همکاری نموده است . DS و Focal برای یافتن بهترین تنظیمات برای استفاده در خودرو همکاری نموده است. مهندسان DS تلاش کردند تا آخرین تکنولوژی ها را به کار گیرند تا اطمینان حاصل شود که بهترین سطح ارتباطی در دسترس است. در نتیجه، DS 7 CROSSBACK به برنامه های متعددی مجهز است که رانندگان را قادر می سازد از ناوبری به همراه اطلاعات ترافیکی در زمان واقعی و پیش بینی های هوا در سفر لذت ببرند، به عنوان مثال، اینترنت، و  برنامه های Apple CarPlay و MirrorLink  گوشی های هوشمند در دسترس هستند. این آپشن که 'Level 3' نامیده می شود، بهترین سیستم بر روی اتوموبیل های گروه PSA در حال حاضر است.

 

دی اس7 شرایط فروش

 

 

 تنظیمات هوشمند

 

DS7 CROSSBACK با فضای داخلی جادار شامل راه حل های ذخیره سازی متعدد و آسان برای راحتی سفر و محیطی دوستانه است. در نتیجه همه سرنشینان می توانند دسترسی ساده به سیستم های ارتباطی داشته باشند.

 3 سوال... کاویر ساویناک، مدیر پروژه DS 7 CROSSBACK

 

  مقوله هایی که سطح راحتی ارائه شده توسط DS 7 CROSSBACK را تعیین می کنند چه هستند؟

 

 

از همه بخش های برند مواردی  به کار گرفته شده است، اما این جنبه از خودرو به طور خاص توسط  تیم های طراحی ظاهری طراحی شده است. آنها درک بسیار خوبی از جامعه و وسیله نقلیه، تجهیزات و خدماتی که مشتریان در آینده می خواهند، دارند. اینها به طور طبیعی توسط تحقیقات بازار تایید شد و ما را قادر به تطابق بیشتر با انتظارات مشتریان نموده است. از همان ابتدا، ما می خواستیم که کابین DS 7 CROSSBACK از هر جهت درجه یک باشد ( آسایش به معنای فضای وسیع تر کابین و قابلیت اتصال).

 

آیا برداشت شما از تاثیرات داخلی بر ابعاد خودرو تاثیر گذاشته است؟

 

 

ما به دنبال بهترین توازن ممکن بین ظاهر بیرونی، ابعاد خودرو و فضای کابین بودیم. بحث در مورد DS 7 CROSSBACK زیاد بود چرا که طول آن 4.57 متر است. با این وجود ما فضای کابین بیشتری را، مخصوصا در ردیف عقب، به همراه یک صندوق عقب بزرگ 555 لیتری می خواستیم. در عین حال با توجه به پلتفرمی که ما برای مدل انتخاب کردیم، نیازی به تکنولوژی مورد نیاز برای مدل هیبریدی مدل E-Tense نداشتیم. بنا به این دلایل، ما نیاز داشتیم که اطاق را در قسمت انتهایی- بالایی قرار دهیم، که در واقع کاملا با استانداردهای جهانی مدل مطابقت دارد.

 

مقایسه دی اس7

 

 

 آیا DS 7 CROSSBACK چیزی ارائه می دهد که رقبا ندارند؟

 

 رویکرد منحصر به فرد در مورد کابین، و با توجه به فضای موجود، حس راحتی را به فرد القا می کند. همچنین، تودوزی ها، چیزی کاملا جدید است. ما آپشن هایی را پیشنهاد می دهیم که در جای دیگری قابل دسترسی نیستند. کیفیت صندلی،راحتی آن ،انواع راه حل های ذخیره سازی و کیفیت صدا، و لوکس بودن آن نیز قابل توجه است. DS 7 CROSSBACK یک جواهر با تکنولوژی خیلی بالا می باشد. دو نمایشگر 12 اینچی، سیستم صوتی Hi-Fi و اتصال پیشرفته، جزء بهترین ها در این کلاس است. هنگامی که شما DS7 CROSSBACK را برای اولین بار امتحان می کنید، احساس می کنید که این یک خودروی بسیار  خاص و ویژه می باشد. لحظه ای که درب DS 7 CROSSBACK را باز می کنید، شما به طور غریزی کیفیت مرغوب آنرا احساس می کنید.

 

مراحل ساخت DS7

 

 

 

تقاضاها

 

بخش اصلی DS 7 CROSSBACK مربوط به دینامیک جاده ای خودرو بود که مسئولیت آن بر عهده بخش تحلیل مشتری تحت هدایت آلن جوزف بود. الزامات دقیق برای هر چیزی که رانندگان به آن احتیاج دارند، مانند عملکرد صوتی و راحتی وسیله نقلیه را در نظر گرفته و به تیم هایی که روی جنبه های مختلف توسعه خودرو مشغول به کار بودند، داده شد. برای تایید رانندگی خودرو، از یک تیم با پنج کارشناس، با نگاهی دقیق به مدل های رقیب، به همان شیوه ای که روزنامه نگاران متخصص در انجام آزمون های مقایسه ای انجام می دهند، استفاده شد. حدود 100 معیار بین یک تا ده امتیاز دهی شد. آئین جوزف توضیح می دهد که: پس از مقایسه رقبای ما، قدم بعدی این بود که اولویت های عملکردی محصول را تعریف کنیم. با توجه به روند بازار، ما می خواستیم DS 7 CROSSBACK بهترین وسیله نقلیه در کلاس خود از لحاظ عملکرد جاده ای و عملکرد کلی ، باشد. در طول این مرحله آماده سازی، ما به بررسی خودروهای بزرگ خود از جمله SM و DS پرداختیم. هدف ما این بود که با کمک فن آوری مدرن، تفکری مشابه را در طراحی DS 7 CROSSBACK تزریق کند. هدف نهایی این بود که تجربه رانندگی کاملا مطمئن در هر شرایطی را با عملکرد دینامیکی خوب ترکیب کنیم.

برای رسیدن به این اهداف بلند، DS ، از EMP2 (پلت فرم مدولار کارآمد) که توسط سایر مدلهای گروه PSA استفاده می شود و به نظر می رسد برای DS ایده آل باشد، استفاده کرد. دیفرانسیل عقب انعطاف پذیر با یک آرایش چند شاخه جایگزین شده است تا یک رانندگی نرمتر و بدون سر و داشته باشیم. DS 7 CROSSBACK اولین وسیله نقلیه است که این را استفاده می کند.

 

 

دی اس7

 

سیستم کمک فنر الکترونیکی نسل جدید

 

آخرین سیستم SUV  شامل سیستم کمک فنر جدید، متغیر، چند حالته و کنترل شده از داده های ارائه شده توسط تعدادی سنسور (سرعت، شتاب، زاویه فرمان) است. همچنین یک دوربین نصب شده بر روی شیشه جلو دارد که سطح جاده را تا 20 متر کنترل می کند. به این ترتیب، عملکرد تطبیقی ​​سیستم با استفاده از داده های پیش بینی کننده برای اطمینان از عملکرد بالا همراه با راحتی و ایمنی فوق العاده تامین می شود. فقط تعداد انگشت شماری از لیموزین ها در حال حاضر دارای این فن آوری پیشرفته، هستند. به عنوان مثال، رانندگی روی یک سرعت گیر باعث تاب خوردن سرنشینان نمی شود و خودرو بلافاصله خود را تثبیت می کند.

لذت بردن رانندگی توسط استحکام استثنایی بدنه تقویت می شود. این به دلیل استفاده از تکنولوژی نقطه جوش بدست آمده است که در آن بین هر جوش یک چسب (22 متر در کل) اعمال می شود. نتیجه آن، افزایش 30 درصدی در استحکام پیچشی است که توسط راننده از طریق فرمان و همچنین توسط مسافران احساس می شود، زیرا این به معنای ارتعاش و صدای کمتری است.

 

کیفیت

 

 

برای اطمینان از تحقق اهداف تعیین شده برای تیم های مختلفی که در توسعه DS 7 CROSSBACK شرکت داشتند، آلن جوزف و همکارانش یک برنامه ارزیابی رانندگی در مرحله توسعه و سپس در ورژن های پیش تولید از 2017  استفاده کردند. پس از معرفی مدل در ژنو، تست جامع توسط مهندسان و مشتریان آینده و رانندگان حرفه ای، انجام شد. به قول آلن جوزف: کارلوس تورس، مدیر عامل شرکت PSA همیشه  می گوید :کیفیت در اولویت است. ما می دانستیم که DS 7 CROSSBACK به عنوان یک ماشین جدید، ما را در صدر قرار می دهد و ما از نظر دوام نیز در رتبه اول هستیم. ما تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از دوام انجام داده ایم که بیشتر از آن چیزی است که قبلا در گروه PSA انجام شده است. این اولین DS تکامل یافته است، بنابراین موفقیت ما بستگی به آن دارد و ما تمام قدرت خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم آنرا به طور ایده آل تولید کنیم.

 DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4،

 DS 7 CROSSBACK E -Tense 4X4 ورژن هیبریدی DS 7 CROSSBACK است. با توجه به فروش در سال 2019، این مدل تصمیم DS برای ارائه وسایل نقلیه استثنایی بر اساس DS 7 CROSSBACK را نشان می دهد. همانطور که DS  قصد دارد تا مشتریان خود را برای بهره گیری از تکنولوژی هیبریدی آماده کند، موتور توربوشارژر 1.6 لیتری و 200 اسب بخار با نصب دو موتور الکتریکی 80kW - یکی در جلو، یک در عقب، که مجموع قدرت خروجی را تا 300 اسب بخار افزایش خواهد داد، تقویت می شود . DS7 CROSSBACK E-TENSION 4X4 از لحاظ عملکرد و محیط زیستی، وعده داده است که انتظارات مشتریان را در محقق کند.

 

تست تصادف دی اس7

 

 

 

عملکرد چشم گیر

 

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4  به دلیل قدرت و گشتاور بالا، شتاب زیادی دارد - که سریع ترین سرعت را از 0 تا 100kph، دارد و تا بالای 220kph سرعت می گیرد- و عملکرد آن چشمگیر است. به عنوان مثال، DS 7CROSSBACK E-TENSE 4X4 تا 50 کیلومتر دارای سطح انتشار صفر (در چرخه WLTP) است، در حالیکه استانداردها، میزان انتشار CO2 را تا 40 g/km مجاز می داند. DS7 CROSSBACK E-TENSE 4X4 با یک شارژر  3.3kwو سوکت 16A، تقریبا به چهار ساعت برای رسیدن به شارژ کامل نیاز دارد، و یا یک ساعت و چهل دقیقه با شارژر 6.6 کیلو وات و سوکت 32A نیاز دارد.

 DS CROSSBACK 7 E-Tense 4X4 در جاده نیز شگفت انگیز است. در حالت EV تمام الکتریکی، خودرو با ديفرانسيل عقب کار می کند و می تواند تا سرعت 130را بدون تولید گاز آلاینده ای داشته باشد. به محض اینکه انرژی باطری برای حالت بدون آلایندگی به اتمام رسید، در این هنگام ، عملکرد هیبریدی وسیله نقلیه عمل می کند. در این مرحله، DS 7 CROSSBACK E-TENSE تنها با ديفرانسيل جلو کار می کند - با توجه به قدرت تولید شده توسط موتور احتراق و موتور الکتریکی جلو - و یا در صورت لزوم  هر دو ديفرانسيل استفاده می شود .(به لطف قدرت موتور عقب در شرایط سخت). حالت 4x4 می تواند به طور مستقل توسط راننده نیز هر زمان که نیاز باشد، انتخاب شود.

 

 

دی اس7 قیمت

 

 

 احساسی آشنا

 

 در حالی که خودرو های هیبریدی و خودروهای هیبریدی plug-in از طریق پدال ترمز یک احساس نسبتا مصنوعی ایجاد می کنند ، ورژن DS7 CROSSBACK E-Tense رویکرد سنتی تری دارد. DS در حال حاضر به سختی با تامین کنندگان خود روی سیستم کالیبراسیون و ترمز خودرو کار می کند تا اطمینان حاصل شود که احساس ترمز کردن و کاهش سرعت مشابه خودروی با موتوهای احتراق داخلی سنتی است.

 

سه سوال: اولیویر سالوات، مدیر پروژه، خودروی برقی هیبریدی (PHEV)

 

 چه زمانی DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4 به فروش می رود و چرا این مدل پس از DS 7 CROSSBACK راه اندازی شده است؟

 DS 7 CROSSBACK E-Tense در سال 2019 راه اندازی خواهد شد تا بتواند از نسل جدیدی از سلول هایی بهره مند شود که تراکم انرژی آنها  ما را قادر می سازد تا باتری ها را بیشتر از قبل فشرده کنیم، در نتیجه فضای داخلی و صندوق عقب حفظ شود. ما اولین و یا یکی از اولین تولید کنندگان خودرو خواهیم بود که از این باتری ها که زیر صندلی های عقب قرار می گیرند استفاده می کند.

مهمترین چالش شما چیست؟ تمرکز اصلی ما بر این است که مطمئن شویم که سیستم هیبرید plug-in ما قابل استفاده سهل و آسان است و ما می خواهیم عملکردی که مشتریان نیاز دارند را بدون هیچ گونه محدودیتی فراهم کنیم. ما در حال کار بر روی رابط کاربری انسان و ماشین هستیم. DS 7 CROSSBACK E-TENSE یکی از پیشرفته ترین وسایل نقلیه در بازار از نظر تکنولوژیکی است.

 

 

دی اس7 مشخصات

 

 انتقال تکنولوژی

 

 

 در ماه ژوئن سال 2015، خودروهای DS در مسابقات Virgin با هدف ایجاد یک تیم برای رقابت در مسابقات قهرمانی Formula E EVA، (سری جدیدی از خودروهای تک سرنشینه که در مسیرهای موقت خیابانی در مراکز شهر رقابت می کنند)، شرکت کردند. با توجه به فرمت منحصر به فرد فرمول E ، که تمام مراحل در یک روز انجام می شود، فرصت رقابت در مقابل طرفدارانی از شهر های مشهور در سراسر جهان، مانند هنگ کنگ و نیویورک و مونترال، موناکو، برلین و پاریس را فراهم می کند. در واقع، این رویداد در پایتخت فرانسه که در مقابل مجموعه معماری Les Invalides قرار گرفته است، بیشترین توجه رسانه ها را به خود جلب می کند. علیرغم اثرگذاری قهرمانی، علاقه DS به فرمول E صرفا محدود به بازاریابی و ارتباطات نیست. مدیر اجرایی DS، خاویر پینون می گوید:  این مسابقات یک وسیله برای سرعت بخشیدن به تحقیق و توسعه است.  درس هایی که ما از طریق مشارکت در Formula E یاد می گیریم به تیم ها کمک می کند که ماشین های جاده ای ما را توسعه دهند. هنگامی که ما در مورد انتقال فن آوری صحبت می کنیم، بدیهی است که به این معنا نیست که ما قطعات ماشین های مسابقه ای را برای استفاده در اتومبیل های استاندارد خود، تطبیق دهیم. آنچه که ما در مورد اجزا و مواد مورد استفاده می آموزیم به ما کمک می کند تا پیشرفت کنیم و در زمان صرفه جویی کنیم. کار شبیه سازی، همچنین به ما امکان می دهد تا در هنگام کاوش برای یک راه حل تکنولوژیکی به منظور به حداکثر رساندن ارزش آن برای طیف وسیعی از برنامه های کاربردی، سریع تر و دقیق تر کار کنیم.

 

ترکیب هیجان و کارآمدی

 

فرمول E به عنوان یک ابزار ارتباطی عالی و وسیله ای برای سرعت بخشیدن به توسعه مدل های جاده ای با توجه به انتقال تکنولوژی، میدانی عالی برای مبارزه با نگرش های غالب نسبت به وسایل نقلیه الکتریکی است. پینون می گوید: مسابقه ها نه تنها نزدیک به ما هستند، بلکه آنها همواره به طور چشمگیری جذاب هستند، زیرا اتومبیل ها در قلب برخی از شهرهای پیشرو جهان با سرعت های معمولا بیش از 125 مایل در ساعت بین دیوارها حرکت می کنند. این مسابقات که به نام ePrix شناخته می شود به ما فرصتی برای کشف ایده های فنی در مورد شرایط سخت ارائه می دهد، و ما نشان می دهیم که چگونه می توان پیشرفت هایی را در حوزه عملکردی صورت داد. این برای وجهه و شهرت وسایل نقلیه الکتریکی که برای سالهای آینده به طور فزاینده ای شایع می شوند مثبت است. با توجه به اطلاعاتی که ما از شرکت در Formula E دریافت کردیم، تیم های DS توانسته اند از پیشرفت های فنی در نرم افزار DS 7 CROSSBACK استفاده کنند. ورژن  هیبریدی آن E-Tense 4X4، که قرار است در سال 2019 عرضه شود، حتی از این هم مزایای بیشتر را به دست خواهد آورد.  در نهایت، مهم است که توجه داشته باشیم که همه مدل های DS آینده تا سال 2025یا هیبریدی هستند یا کاملا الکتریکی، انتظار میرود که این خودروها بیش از یک سوم فروش خودروهای فرانسوی را به خود اختصاص دهند.

 

 

قیمت ds7

 

 

راحتی و امنیت دی اس7 

 

DS 7 CROSSBACK شامل بهترین وسایل کمک راننده و تجهیزات ایمنی است که در حال حاضر در دسترس هستند. تمام مدل ها دارای سیستم ترمز ABS، ترمز اضطراری با توزیع نیروی الکترونیکی ترمز (روی خودروها با گیربکس اتوماتیک نیز نصب شده است)، یک برنامه پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم کمکی در سربالایی، ترمز خودکار اضطراری، نظارت بر فشار تایر ، سیستم های کنترل هشیاری راننده و سیستم  اخطار انحراف از لاین های جاده ، کروز کنترل با محدود کننده سرعت سنج و شناسایی علایم ترافیکی جاده هستند. تیپ های بالاتر مدل ها، به تعدادی از ویژگی های نوآورانه دیگر مجهز است:

 

 DS Active LED: این یک مفهوم کاملا جدید در دنیای خودرو است. چراغهای جلو LED و متحرک (DS Active LED Vision) نه تنها جلوه ی زیبایی دارد، بلکه نوری دارد که با توجه به شرایط جاده و سرعت خودرو تنظیم می شود. پنج حالت کاملا خودکار وجود دارد: پارکینگ، حالت شهر، حالت روستا، حالت بزرگراه و حالت آب و هوای نامطلوب. همچنین کارکردهای چرخش نور و نور بالا نیز وجود دارد که کمک می کند تا سفرها به طور  قابل ملاحظه ای ایمن تر انجام شود.

 

: DS CONNECTED PILOT  این ویژگی یک قدم به سمت مفهوم خودروهای بدون راننده است. این سیستم در رابطه با استفاده همزمان از سیستم کنترل سرعت انطباقی(adaptive cruise control) خودرو است که سرعت را با توجه به ترافیک تنظیم می کند و سیستم فرمان را کنترل می کند تا DS7 CROSSBACK را با توجه به سبک و عادات رانندگی، دقیقا در لاین انتخابی خود هدایت کند. این سیستم در هر دو روش ترافیکی و بزرگراهی بسیار مفید است و در سرعت های بین 0 تا 112 مایل در ساعت عمل می کند (مطابق قوانین مربوط به جاده های محلی).

 

 DS PARK PILOT: برای فضای تنگ و یا پارکینگ های باریک مفید است.DS PARK PILOT به سادگی از همه چیز مراقبت می کند. هنگام عبور از یک پارکینگ با سرعت تا 18 مایل بر ساعت، سیستم ارزیابی خواهد کرد که آیا فضای کافی برای حرکت DS7 CROSSBACK وجود دارد یا خیر. فقط نوع پارکینگ باید انتخاب شود، دکمه پارک را فشار دهید و سپس جادو شروع می شود: گاز، ترمز، فرمان و ... همه چیز خودکار است. این سیستم زمان خروج از فضای پارکینگ نیز کار می کند.

 

 DS NIGHT VISION: کمک می کند که چیزهای نامرئی در تاریکی دیده شود. یک دوربین مادون قرمز که در داخل روزنه پنهان است، می تواند عابرین پیاده یا حیوانات را تا 100 متر جلوتر تشخیص دهد. این یک علامت هشدار روی داشبورد دارد (زرد، و سپس قرمز) که باعث می شود راننده با توجه به موقعیت بالقوه خطر، واکنش نشان دهد. این اولین بار است که چنین سیستمی برای یک وسیله نقلیه در این کلاس نصب شده است.

 

نظارت بر توجه راننده: این استاندارد، هر نشانه ای از حواس پرتی و خواب الودگى را تشخیص می دهد و در صورت لزوم هشدار می دهد. یک دوربین مادون قرمز بالای فرمان نصب شده است و دیگری در بالای شیشه جلو قرار دارد. آنها حرکات چشم راننده (برای دیدن اینکه پلک آنها باز است یا نه) و چهره (برای دیدن آنچه که راننده در حال دیدن هست)، و همچنین مسیر خودرو و فرمان را کنترل می کنند. اگر سیستم هر گونه خطر احتمالی را تشخیص دهد، یک هشدار صوتی و پیام  استراحت  روی دستگاه نمایش داده می شود. این اولین بار است که چنین سیستمی برای یک وسیله نقلیه در این کلاس نصب شده است.

 

DS ACTIVE SCAN SUSPENSION: این یک سیستم تعلیق فعال با کمک دوربین است که سطوح جاده ای نا هموار را کنترل و چهار کمک فنر را به طور جداگانه تنظیم می کند. برای انجام این کار، یک دوربین نصب شده روی شیشه جلو با 4 سنسور ارتفاع سنج و سه شتاب سنج برای تجزیه و تحلیل داده های جاده ها و اتومبیل مانند سرعت، فرمان و ترمز استفاده می شود. این اطلاعات در زمان واقعی به یک واحد کنترل منتقل می شود و سپس به طور مستقل روی چهار چرخ عمل می کند. راحتی مسافرت توسط سیستم، به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

 

ds7 iran

 

 

گیربکس اتوماتیک: جعبه دنده جدید DS (گیربکس اتوماتیک 8 سرعته) باعث ایجاد راحتی رانندگی چشمگیری به لحاظ تعویض دنده های نرم و بدون صدا می شود. مصرف سوخت کاهش می یابد که در مقایسه با EAT6 چهار درصد کاهش یافته و با فعال کردن حالت ECO (که شامل حالت خلاصى است، که ویژگی جدیدی است که در DS 7 CROSSBACK گنجانده شده) حتی تا 7 درصد کاهش نشان می دهد. گیربکس اتوماتیک EAT8 می تواند همراه با ATC  (کنترل پیشرفته کشش) برای ایجاد قدرت کشش بیشتر در شرایط لغزنده استفاده شود.

 

 

مقایسه دی اس 7 با کولئوس 

 

 

 

 

فیلم مقایسه مزدا CX5 و دی اس7

 

 

 

شرکت دی اس فرانسه علاوه بر حذف برخی از پیشرانه‌های احتراق داخلی ، با تولید چندین مدل خودروی الکتریکی و هیبریدی اعلام کرد : تمامی محصولات DS  تا سال 2025 تمام الکتریک و هیبریدی خواهند بود .

  

بررسی و مشخصات خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1397/02/01

    دی اس 7 خیلی خوبه خیای باهاس حال کردم

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1397/02/01

    دی اس 7 اگر قیمتش خوب باشه خیای موفق میشه به نظر من .
    دی اس 7 الان توی ایران الان رقیب نداره خیلی میتونه فروش خوبی رو تجربه کنه . خیای امکانات داره این دی اس 7 توی فرانسه خیلی تحویلش میگیرن و دی اس رو متحول کرده . دی اس 7 امکانات داره

  • user icon
    نویسنده : hamid
    تاریخ : 1397/02/01

    من حتما دی اس7 رو میخرم خیلی ماشین جذبی هستش

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1397/02/01

    دی اس7 متفاوت ترین ماشین دی اس هستش تنها ماشینی از دی اس هستش که میتونه فروش خوبی رو در سراسر دنیا تجربه کنه ماشین های قبلی دی اس خیلی موفق نبودن ولی دی اس7 میتونه فروش خوبی داشته باشه توی ئنیا و الان هم توی ایرن دی اس7 اصلا رقیبی نداره چون رقیباس دیگش قیمت خیلی بالاتری دارن .دی اس7 ظاهرش و امکاناتش خیلی جذاب هستش

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/02/01

    دی اس7 بیاد میشه 500 میلیون مسخرس واقعا

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/02/01

    دی اس7 بدوه شک یک ماشین با کیفیت و خاص هستش . امکانات رفاهی دی اس7 فوق العاده هستش میتونه بازرو برای خودش کنه این دی اس7

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/02/01

    قیمت دی اس7 اگر خوب باشه فروشش هم بالا میره

  • user icon
    نویسنده : صابر
    تاریخ : 1397/02/01

    من خیلی حال کردم با این دی اس7 . مشخصات فنیش هم تقریبا خوبه ولی امکانات و ظاهر ماشین بی نظیر هستش توی این بازه قیمتی

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1397/02/01

    دی اس7 توی ایران میتونه موفق باشه ولی به شرطی مه نمایندگی دی اس توی ایران مثل بقیه ماشین های دی اس این دی اس7 رو معرفی نکنه . برند دی اس الان 3 سال ایران امده ولی خیلی از مردم هنوز فکر مینکنن این برند چینی هستش !!! مقصر نمایندگی این شرکت هستش که این برند خوب رو نتونسه توی ایران جا بندازه

  • user icon
    نویسنده : شیما
    تاریخ : 1397/02/01

    دی اس7 اصلا نمیتونه توی ایران بفروشه چون شرکن وارد کننده دی اس اصلا مارکتینگ حالیش نیست

  • user icon
    نویسنده : بهرام
    تاریخ : 1397/02/01

    دی اس7 خیلی امکانات داره و فروش خوبی داشته تقریبا در اروپا

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1397/02/01

    حتما دی اس7 رو میخرم توی فرانسه سوار شدم واقعا ماشین جذابی بود . دی اس7 میتونه موفق باشه توی ایران اگر قیمتی الکی براش نزارن . اگر قیمت دی اس7 خوب باشه حتما میخرمش

  • user icon
    نویسنده : ايمان
    تاریخ : 1397/02/12

    منم خيلي خوشم اومده حتما ميخرمش ولي فقط يه مشكل خيلي كوچيك هست اونم اينه كه پولشو ندارم كه اونم زياد مهم نيست مهم پسنده كه رخ داده پول كه چرك كف دسته

  • user icon
    نویسنده : saeed
    تاریخ : 1397/02/24

    با کولیوس نمیتونه رقابت کنه

    - قیمتش بالاست
    - دو دیفرانسیل نیست و با این قیمت کسی این خودرو رو نمیخره
    -ابعادش کوچیکه

    خلاصه سلیقه ایرانی ماشین با هیکل بزرگ و زیبا و دو دیفرانسیل رو میپسنده. همون اتفاقی که برای تیگوان افتاد و پیش بینی میشد برای این هم میافته

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1397/02/25

    استقبال بالاى مردم فرانسه از DS7
    اين خودروى لوكسه و افرادى در حد رئيس جمهور فرانسه صاحباشن . فكر كردين چند درصد مردم عادى اينو ميتونن سوار شن ك تيتر ميزنين در حد لاليگا

  • user icon
    نویسنده : tech
    تاریخ : 1397/04/26

    فعلن که با این وضعیت ها تحویلش معلوم نیست. شرکت آرین موتور هم که نمایندگیشو داره، یه سور به بقیه شرکتای خودرویی زده. اسفند 96 ثبت نام کردیم. 200م تومن هم پرداخت کردم، قیمت نهایی رو که نمیگن هیچ، قرار بوده دعوتنامه مرداد 97 یعنی 10 روز دیگه بیاد، تا همین 4 روز پیش (خودشونم نه، خودم) تماس گرفتم میگن که احتمال بالای 90 درصد نمی تونیم تحویل بدیم. چجوریه که بعد 4 ماه و چند روز مونده به دعتونامه اینو میگن؟

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading