اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه پاسات با بنز کلاس سی مدل 2013

مقایسه پاسات با بنز کلاس سی مدل 2013

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه پاسات با بنز کلاس سی مدل 2013 است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه پاسات با بنز کلاس سی مدل 2013 بپردازیم.

 

passat 2018

فولکس واگن پاسات

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی فولکس واگن پاسات

MERCEDES BENZ C CLASS

بنز C200 مدل 2013

کیفیت سواری
10
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی بنز C200 مدل 2013
انتخاب ماشین 3

passat 2018

فولکس واگن پاسات

Top car

passat 2018

فولکس واگن پاسات

مقایسه پاسات با بنز کلاس سی مدل 2013

فولکس واگن پاسات

 

بعد از مدت طولانی و غیبت بلند مدت ماشین های سواری فولکس واگن ، نخستین نماینده که قدم به خاک ایران گذاشت سدان لوکس پاسات می باشد که به محض اعلام خبر ورود این ماشین استقبال بالایی در انتظار فولکس واگن پاسات قرار گرفت . فولکس واگن پاسات در ظاهر ترکیبی هماهنگ ، مدرن و زیبا را به نمایش می گذارد و اگر با سیر طراحی فولکس واگن آشنا باشید متوجه می شوید که پاسات یک ماشین اصیل از این کمپانی است که طراحی چراغ ها ، جلو پنجره ، رینگ آلومینیومی و ... مانند شناسنامه پاسات هستند و حتی اگر هیچ نشانی از فولکس واگن نباشد به راحتی برند و مدل این ماشین را می توانید تشخیص دهید .

 

فولکس واگن پاسات

 

فولکس واگن پاسات به لطف طراحی صحیحی که دارد با هدف جلب نظر افراد میان سال به بازار عرضه شد اما جدا از دیگر بخش ها حتی طراحی ظاهری هم به حدی جذابیت دارد که بسیاری از جوانان آن را هیجان انگیز می دانند . به کابین فولکس واگن پاسات که وارد شوید طراحی ، رنگ بندی ، محل قرارگیری ادوات و ... همه در لوکس تر جلوه دادن کمک کرده اند و با توجه به قیمت لوکس و کارآمد می باشند . از نظر کیفیت که فولکس واگن پاسات یک آلمانی اصیل و جذاب است و هیچ گونه حرفی در این مورد نمی توان زد و از نظر آپشن هم فولکس واگن در میان رقبای صفر کیلومتر خودش جزء فول آپشن ترین ها است و در کل تا اینجا از نظر ابعاد ، طراحی ، آپشن ، کیفیت و  بسیاری دیگر از بخش ها فولکس واگن پاسات سطح امتیازات بالایی را از آن خود کرده است .

 

فولکس واگن پاسات  

در سینه فولکس واگن پاسات یک پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری با آرایش خطی قرار گرفته است که به توربوشارژر مجهز است و برای به حرکت در آوردن فولکس واگن پاسات 170 اسب بخار قدرت در بازه دور موتور 6200-5100 دور در دقیقه و 250 نیوتن متر گشتاور در بازه دور موتور 5000-1250 دور در دقیقه تولید می کند . فولکس پاسات برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ هایش از یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه استفاده می کند که در شتابگیری تاثیر مثبت دارد ، تعویض دنده ها را دقیق تر و لذت بخش تر می کند و در شرایط مختلف شاهد پاسخگویی عالی گیربکس فولکس پاسات به پدال گاز هستیم . از جمله قابلیت های حرکتی فولکس واگن پاسات رسیدن از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت تنها در 7.9 ثانیه و ثبت کردن حداکثر سرعت بیش از 230 کیلومتر در ساعت است و با توجه به نحوه تنفس بنز c200 و فولکس واگن پاسات و نمودار تقریبا یکسان دور موتور رسیدن به قدرت و گشتاور قابلیت های حرکتی آنها شبیه به هم می باشد .

 

فولکس واگن پاسات

 

فولکس واگن در ساخت انواع کلاس های اتومبیل تبحری بی نظیر دارد و فولکس پاسات جزء آن دسته از سدان هایی است که پرستیژ و آرامش در حرکت را برای شما به ارمغان میاورد اما گاهی که هوس رانندگی تهاجمی کنید این ماشین قابلیت این را دارد که در کنار لذت رانندگی سر تا سر از هیجان را تجربه کنید و بار دیگر لبخند رضایت از ویژگی های خوب فولکس واگن پاسات بر لبهایتان خواهد نشست.

فولکس واگن پاسات که در نمایندگی با قیمت 275 میلیون تومان به فروش می رسد و در بازار تا 290 میلیون تومان هم معامله می شود در این مقایسه از مرسدس بنز c200 به دلایلی چون هزینه های نگهداری پایین تر ، صفر کیلومتر بودن ، بازار خرید و فروش پایدار تر ، رنج وسیع تر طرفداران و ... انتخاب بهتر و ارزشمند تری ارزیابی می گردد .

 

فولکس واگن

 

در اینجا می توانید تست درایو فولکس واگن پاسات را مشاهده نمایید.

MERCEDES BENZ C CLASS

بنز C200 مدل 2013

مقایسه پاسات با بنز کلاس سی مدل 2013

بنز C200 مدل 2013

 

اگر به سطح شهر و خیابان نگاه کنیم و تعداد مرسدس بنز های c کلاس و خصوصا c200 حد فاصل سال های 2012 تا 2014 را در نظر بگیریم می بینیم که با یکی از موفق ترین ستاره های اشتوتگارتی سر و کار داریم . مرسدس بنز C200 مانند دیگر تمامی کهنه کار ترین تولید کننده اتومبیل سواری در آلمان پرستیژ و غرور خاص یک بنز را درون چهره خود گنجانده است اما طراحی سپر ، چراغ ها ، کاپوت عضلانی و حتی دیفیوزر سپر عقب در عین لوکس بودن ظاهری اسپرت و خشمگین را به مرسدس بنز C200 بخشیده است و حتی برخی افراد از این هم فراتر رفته و با اضافه کردن کیت های AMG بنز C63 خشم بی مثالی را در چهره مرسدس بنز C پدید میاورند .

 

بنز C200

 

طراحی کابین مرسدس بنز C200 با دیگر ماشین های این کمپانی شباهت زیادی دارد و بیشتر همان استایل اسپرت ظاهری در طراحی داخلی به کار گرفته شده است تا با ماهیت کلی بنز C200 ، C350 و دیگر مدل ها هم خوانی داشته باشد . کابین بنز C200 با ترکیب پوشش چرم و چوب و دیگر متریال عالی احساس خوبی را در شما با نشستن در آن به وجود میاورد که تجهیزات رفاهی کامل و ایمنی بسیار کامل تر این حس خوب را در سرنشینان تجدید می کند .

 

 مرسدس بنز C200

 

ضعیف ترین مدل بنز c کلاس از این نسل در ایران بنز C200 می باشد که با توجه به وزن ماشین و بازده نسبتا خوب و استهلاک کمتر از دیگر مدل ها بنز C200 فروش بالاتری را تجربه کرده است . بنز C200  به لطف پیشرانه 4 سیلندر توربو که 1796 سی سی حجم دارد ، 181 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و قدرت پیشرانه توسط گیربکس 7G  به چرخ های عقب انتقال پبدا می کند . بنز C200 به 7.8 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون بتواند به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت 235 کیلومتر در ساعت را هم ثبت می کند . مصرف سوخت مرسدس بنز C200 در سیکل ترکیبی 6.4 لیتر است و با همه این ها اگر اهل شیطنت در رانندگی باشید در حالت فابریک هم مرسدس بنز C200 قابلیت های خوبی را در اختیار شما می گذارد .

 

 بنز C200

 

بنز C200 سواری دارد که اکثریت حس آن از هیجان تشکیل شده است و هندلینگ خوب و هیجان و ... بارز ترین ویژگی های عالی آن است اما در سواری شهری و حالت نرمال بنز C200 رفتار با وقار و بسیار آرامی را در شأن یک بنز لوکس و اصیل دارد اما رفتار اسپرت و جذابیت های بنز C200 در حالت اسپرت لذت دو چندانی دارد .

بنز C200 ماشین خوب و پر فروشی است که مدل 2013 آن با بودجه 290 میلیون تومانی قابل دسترسی است که انتخاب لوکس ، اسپرت و محصولی پر طرفدار از مرسدس بنز است اما در مقام مقایسه با فولکس واگن پاسات و در نظر گرفتن هزینه های نگهداری ، کاهش میزان خرید و فروش ، کارکرده بودن و سن بالاتر و دیگر مسائل ارزش خرید پایین تری دارد اما هنوز هم از بنز C200 ما به عنوان یک ماشین اسپرت ، لوکس ، زیبا و اصیل یاد می کنیم .

 

بنز C200

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading