اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه دنا با آریو S300

مقایسه دنا با آریو S300

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه دنا با آریو S300 می باشد که در ادامه با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه دنا با آریو S300 بپردازیم.

Dena

دنا

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
44
بررسی دنا

Saipa S300

آریو S300

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
42
بررسی آریو S300
انتخاب ماشین 3

Dena

دنا

Top car

Dena

دنا

مقایسه دنا با آریو S300

دنا یک خودرو ایرانی است که توسط ایران خودرو به تولید می‌رسد. آغاز پروژه تولید دنا به سال 1388 بازمی‌گردد که در آن زمان با نام NX7 شناخته می‌شد. پس از گذشت مدتی، ایران خودرو اعلام کرد که دنا را در سال 1391 وارد بازار می‌گردد اما در نهایت با یک تاخیر طولانی و در سال 1393 دنا به بازار راه پیدا کرد.

در ابتدا صحبت‌ها مبنی بر این بود که دنا جایگزین خودروهای قدیمی ایران خودرو همچون سمند و پژو پارس می‌شود اما چنین نشد و دنا به عنوان یک خودرو مستقل بر روی خط تولید قرار گرفت و در کنار سایر محصولات ایران خودرو روانه بازار شد. دنا از همان ابتدا به دلیل اینکه ظاهر نسبتا خوبی داشت مورد استقبال قرار گرفت و در حال حاضر هم فروش خوبی را تجربه می‌کند.

 

مقایسه دنا

 

البته همواره انتقادهایی هم بر طراحی دنا وجود داشت چراکه بسیاری از کاربران دنا را به ویژه در نمای جانبی شبیه به سمند می‌دانستند. به همین دلیل ایران خودرو یک نسخه جذاب‌تر از دنا و با نام دنا پلاس معرفی کرد که تغییراتی را در خطوط بدنه و چراغ‌ها تجربه کرده. به علاوه اینکه یک نسخه توربو هم از آن در دسترس است. به هر روی ما اینجا در مورد مدل استاندارد دنا صحبت می‌کنیم.

در نمای جلو دنا، جلو پنجره و چراغ‌ها تقریبا شکلی مستطیلی دارند و بر روی کاپوت هم خطوط برجسته‌ای دیده می‌شود. نمای جانبی دنا کاملا ساده است و مهندسین ایران خودرو زمان زیادی برای این بخش صرف نکرده‌اند. در ظاهر دنا ضعف‌های بزرگی هم وجود دارد اما باید گفت که طراحی و تولید این خودرو، یک اتفاق بزرگ در صنعت خودروسازی کشور بود هرچند امیدواریم ایرانی‌ها به همین خودرو اکتفا نکنند و باز هم محصولات جدیدی را البته با دقت و ظرافت بیشتر و هزنیه کمتر طراحی کنند.

 

دنا

 

شباهت‌های دنا و سمند به بدنه محدود نمی‌شود و در داخل کابین هم نشانه‌هایی از این خودرو دیده می‌شود. داشبورد دنا از مواد بی کیفیتی ساخته شده و استفاده گسترده از پلاستیک آزاردهنده است. هرچند تزئینات چوبی هم در داخل کابین به چشم می‌خورد. در مرکز داشبورد یک نمایشگر وجود دارد که کارایی چندان بالایی ندارد و متاسفانه اگر بخواهید آن را تعویض کنید و یک نمایشگر دیگر جایگزین کنید، با مشکل روبه‌رو خواهید شد. صندلی‌های دنا نسبتا راحت هستند و در مسیرهای طولانی عملکرد متوسطی دارند. به علاوه اینکه از نظر آپشن‌ها دنا و آریو هر دو در یک سطح قرار می‌گیرند و ویژگی خاصی را در اختیار شما نمی‌گذارند.

 

کابین دنا

 

ایران خودرو برای قوای محرکه دنا کار سختی نداشت و تنها کافی بود از موتور EF7 استفاده کند که پیش از این در سمند مورد استفاده قرار گرفته بود و به عنوان موتور ملی شناخته می‌شود. این موتور 1.7 لیتر حجم و 4 سیلندر دارد و می‌تواند 115 اسب بخار قدرت و 157 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. به این ترتیب دنا خودرو سریعی نیست اما قدرت کافی برای مسیرهای معمولی را دارد. موتور EF7 در ابتدا با مشکلات زیادی مواجه بود که ایران خودرو سعی کرد آنها را مرتفع کند و تا حدودی هم موفق شد.

باتوجه به کیفیت ساخت، موجود بودن قطعات و بازار خرید و فروش دست دوم، دنا ایران خودرو ارزش خرید بالاتری در مقایسه با آریو S300 سایپا دارد.

Saipa S300

آریو S300

مقایسه دنا با آریو S300

آریو اس 300 یک سدان کوچک چینی است که از سال 1395 توسط سایپا در ایران تولید می‌شود. البته این خودرو در واقع محصولی از شرکت زوتی چین است و نام آم زوتی Z300 است. زوتی در تعداد محدودی به صورت وارداتی به دست مشتریان رسید اما پس از آن سایپا تولید آن را از سر گرفت.

آریو سایپا در ابتدا فروش خوبی را تجربه نمی‌کرد و بیشتر به عنوان تاکسی مورد استفاده قرار می‌گرفت اما اکنون به دلیل شرایط نامساعد بازار خودرو در ایران، همانند خودروهای چینی به فروش بهتری دست پیدا کرده و حتی شرکت تولیدکننده به سختی آن را به فروش می‌رساند. آریو اس 300 به دلیل اینکه از نظر فنی کیفیت بالایی ندارد و در مجموع خودرو باکیفیتی نیست، گزینه ایده‌آلی برای خرید خودرویی در این بازه قیمتی به شمار نمی‌رود.

 

مقایسه آریو s300

 

کمپانی زوتی برای طراحی Z300 از یک خودرو ژاپنی کمک گرفته که تویوتا آلیون نام دارد و به صورت انحصاری در بازار کشور ژاپن به فروش می‌رسد. آریو اس 300 از همان پلتفرم، شاسی و بدنه به کار رفته در تویوتا آلیون استفاده می‌کند و به همین دلیل طراحی قابل قبولی دارد. از آنجا که زحمت طراحی این بدنه بر عهده مهندسین ژاپنی بوده و چینی‌ها و ایرانی‌ها تنها به تولید یک کپی از آن می‌پردازند، هماهنگی و تناسب خوبی میان اجزا مختلف بدنه دیده می‌شود.

 

کابین آریو s300

 

طراحی کابین آریو سایپا اس 300، ساده است و متریال به کار رفته در کابین کیفیت نسبتا پایینی دارد. به علاوه یک مشکل بزرگ در این خودرو وجود دارد و آن هم ورود صدا به کابین و شنیده شدن واضح صدای بلند موتور در داخل است. تقریبا تمامی مالکان آریو S300 این مورد را در مورد خودرو گزارش کرده‌اند که نشان از عملکرد نامناسب موتور و عایق کاری ضعیف بدنه دارد. به علاوه اینکه آریو آپشن خاصی هم در اختیار شما قرار نمی‌دهد و در مجموع عملکرد ضعیفی در این بخش دارد.

 

آریو s300

 

آریو سایپا اس 300 با دو موتور 1.5 و 1.6 لیتری و جعبه دنده دستی و اتوماتیک به تولید می‌رسد که گران‌ترین مدل، نسخه 1.6 لیتری اتوماتیک است. در مدل 1.6 لیتری اتوماتیک یک موتور 4 سیلندر به کار رفته که می‌تواند 112 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. عملکرد فنی آریو چندان تعریفی نیست و باید گفت در این زمینه هم در مقابل دنا رقابت را واگذار می‌کند.

آریو سایپا اس 300 با قیمت نسبتا بالایی در نسخه اتوماتیک در بازار به فروش می‌رسد. این نکته را هم در نظر بگیرید که افت قیمت دارد و در هنگام فروش مدل‌های دست دوم کار راحتی نخواهید داشت. به علاوه اینکه برخی قطعات آن در شرایط فعلی به راحتی در بازار یافت نمی‌شود.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : بیژن
    تاریخ : 1397/05/22

    به هیچ عنوان موافق نظرات شما نیستم یکسال هست آربو دارم چه کسی گفته از نظر فنی کیفیت پایین دارد خودتون می گید بدنه تویوتا و موتور میتسوبیشی با تکنولوژی جدید 2014 و گیربکس هیوندا ترمزها عالی رفع ایرادات مخصر مونتاژی براری می کنه با خودروهای گرون قیمت مثل تویوتا کمری

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1398/03/23

      غلط املایی خیلی داشتی دوست عزیز شما که حتی اسم شرکت ها را بلد نیستی درست تلفظ کنی چرا نظر میدی؟

  • user icon
    نویسنده : قحطان
    تاریخ : 1397/05/23

    برادر من اصلا در مورد نظر کارشناسیتون نسبت به اریو موافق نیستم و با اطمینان میتوان گفت شما اصلا تا الان یه بار هم پشت ماشین اریو رانندگی نکردید منریال داخل اریو کیفیتش بسیار عالی مخصوصا جنس داشبرد که از پلاستیک نرم ژله ای هست که اصلا مثل دنا یا برلیانس با عث صروصدا در ماشین نمیشه دوم سمند از روز اول تولید تا الان نتونسته مشکل برقی ماشین حل کنه والله قسم من خودم دوتا سمند صفر کیلومتر داشتم که کل سیم کشی برقش اتیش گرفته سوم شما گیربکس هایوندایی اتومات اریو را با گیربکس چینی درجه سه اریو مقایسه میکنید اریو بدنش خود توتا الیون و موترش هم از شرکت میتسوبیشی تهیه شده نمیدانم چرا اینقدر خصمانه نسبت به اریو قضاوت میکنید البته با توجه به مافیای خودرو سازی ایران چیز عجیبی نیست بلاخره شما هم خرج دارید درک میکنم

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1397/05/25

    فقط آریو بهترین ماشینه موتوش میتسوبیشی لنسر گیربکس هیوندای کره از دنا و دنا پلاس هم بهتره از آریزو ۵ هم بهتره چون اتاق تویوتا آلیون رو داره بزرگ تر از کرولا کوچک تر از کمری و هندلینگ ماشین بسیار عالی هست و سر پیچ ها ته ماشین بازی نمیکنه بر خلاف دنا و آریزو موتورش هم ۱۲۷ اسب بخار قدرت داره این رو در سایت های چینی میتونید ببینید در نمونه دنده دستی ۱۶۰۰ شتاب صفر تا ۱۰۰ هم ۱۰ ثانیه هست اما برای دنا که دنده دستیه ۱۲.۵ هست اصلا به درد نمیخوره فقط آریو اگه جادار بودن آریو رو ببینی میفهمی که دنا به درد نمیخوره دنا یکی از کم جادار ترین ماشینا هست اما آریو بیشترین جا رو داره فقط آریو بخرید پشیمون نمیشید

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1397/06/09

    توو سایت های کارشناسی ماشین واقعا به آریو کم لطفی شده.
    شما کافیه در مورد این ماشین از کسانی تحقیق کنین ک این ماشینو دارن
    جادار،کنترل بالا در هنگام تغییر ناگهانی مسیر و سرپیچ ها، ایمنی بسیار خوب، ظاهر زیبا، صدای پایین داخل کابین، گیربکس اتومات(هیوندای) نرم و هوشمند،موتور میتسوبیشی،بدنه تویوتا و ...

  • user icon
    نویسنده : milad
    تاریخ : 1397/06/10

    اقا من الان ۴۰ روزه ثبت نام کردم هنوز بهم تحویل ندادن ولی انقدر که تو این سایتا بد مینویسن ادم گیج میشه .والا از تاکسی اا که خدای ناله کردنن ۱۰۰بار پرسیدم همه راضی بودن .

  • user icon
    نویسنده : Omid
    تاریخ : 1397/07/21

    سلام این نظراتی که درباره اریو مینویسن همش کپی پیست از اون سایته هست که نوشته ۱۰دلیل برای اینکه اریو نخریم و قول میدم هیچکدومشون نه اریو داشتن نه سوار شدن.
    من توی گردنه اسد اباد با اتومات تیپترونیک ۱۰۰تا سربالایی با ماکسیما خوش راننده سپر به سپر رفتم اونوقتایراد از شتابش میگیرن. فقط دلیل اینهمه غرض رو نمیدونم. طراحیش رو ۷ زدن طراحی دنا ۸😁😂🤣 سواری و کابین اریو با صندلی هواپیما قابل مقایسه هست نه دنا یا کراس

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1397/08/21

    سلام من خودم اریو دارم قبل این دنا داشتم اصلن دنا نسبت به اریو قابل مقایسه نیست اریو بخرید پشیمون نمیشید

  • user icon
    نویسنده : ARIO SAVAR
    تاریخ : 1397/08/26

    رفیقم یکسال پیش دنا صفر خریده. ازش می پرسم راضی هستی، آنقدر از ایرادات و اذیتی که شده گفت که خستم کرد، از چراغ چک که تابستون روشنه و نمایندگی نتونسته خاموشش کنه و با فصل سرما خودش خاموش شده تا صدایی که از سرعت ۸۰ به بالا توی اتاق میپیچه و ... بنده خدا روش نمیشد بگه چه ... کردم. ده سال من ۲۰۶ سوار بودم و تازه ده روزه آریو سوار میشم. سراتو یکی از دوستان چند روز زیر پام بود ولی آریو یه چیز دیگه اس. دوست عزیز انصاف نیست اینطوری قضاوت کنید.
    از لحاظ ظاهری هم قیافه آریو خیلی شکیل و زیباتر از برلیانسه با این طراحی ناهماهنگی که اتاقش داره.
    بنظرم تنها مزیتش به آریو اسم قشنگ و گرانقیمت برلیانسه . یا حق

  • user icon
    نویسنده : مهدي
    تاریخ : 1397/11/27

    موتورگيربكس آريوحرف نداره هماهنگ هستن واصلاقابل مقايسه بادنا نيست باهم رديف خودمثل ال نودمقايسه بكنيد

  • user icon
    نویسنده : ممد
    تاریخ : 1397/12/05

    کارشناس محترم مطمنم شما هیچی از خودرو نمیدونید دلیل اینکه رفتید دنا که همون سمند هست رو با آریو که طراحی بنده، شاسی و کابین داخل تویوتا و موتور میتسوبیشی داره مقایسه کردید. دادا برو همون دنا رو سوار شو و تز نده.

  • user icon
    نویسنده : ابراهیم
    تاریخ : 1398/01/04

    من قبلا دنا داشتم ازبرج بهمن آریو دارم اصلا قابل مقایسه نیست نمیدونم چرا اینقدر نظرات مغرضانه گذاشتن.آریو بخرید ببینید چه سواری داره واقعا که لذت بخشه من که خیلی خیلی راضیم

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1398/04/31

    باسلام خدمت دوستان مخصوصا کارشناسی که این مطلب رو در مورد آریو نوشتن.دوست عزیز این مطالب رو از کجا نوشتین؟خودم سال ها تو بازار ماشین فعالیت دارم و تقریبا تمام ماشین های موجود بازار و حتی پلاک های گذر موقت ارس رو روندم و آشنایی خوبی با ماشین دارم خودم قبلا 206 sd v8 داشتم از نوع فرانسویش اواخر اسفند آریو تحویل گرفتم به نظر من شما قصد تخریب این ماشین رو دارین و تمامی مطالب شما خصمانه و کاملا دروغ می باشد چند ماهه دارم استفاده میکنم شدیدا راضیم نمیگم با دوج چلنجر مقایسه می کنم ولی اگه پشت فرمانش بشینین میفهمین چه ماشینیه .لطفا در مورد ماشینی که هیچ چیزی ازش نمیدونین نظر ندین آریو یکم بد معرفی شده وگرنه هر کی داشته راضی بوده.نظر در مورد ماشین رو از مصرف کننده باید پرسید نه اینکه بشینین از خودتون مطلب بنویسین واقعا متاسفم براتون

  • user icon
    نویسنده : کوروش
    تاریخ : 1398/05/12

    سلام بابا والله ما تو خانواده خودمون هم اریو داریم هم دنا اریو خیلی سرتر و بهتره از لحاظ فنی از لحاظ ظاهر از لحاظ سواری دادن شما اومدین سمند با یه خودروی به روز یا چن سال پیش ژاپن مقایسه میکنید تروخدا ادرس اشتباه به مردم ندیدین

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1398/05/13

    کاش نوید بیاد یه سری به این نقد وبررسی ها بزنه.دیگه مغزم نمیکشه نوشتی آریو یک سدان کوچک خانوادگیه؟؟سدان کوچک؟حتما دنا هم کراس اوور خانوادگیه.نمیدونم چرا نقد و بررسی هاتون درمورد آریو این شکلیه،درمقایسه با تمام ماشینا تو نقداتون امتیاز کمتری گرفته اگه مشکلی با آریو داری دیگه چرا نقد وبررسی میزاری مرد مومن،یه مقایسه هم بین پیکان و آریو بزار تا سایتت تکمیل شه

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1398/05/13

      سلام دوست عزیز
      این که گفته میشه سدان کوچک، بر اساس دسته بندی‌های جهانی هست
      یعنی آریو S300 یک سدان کامپکت محسوب میشه
      سدان بزرگ یا فول سایز در کلاس بندی جهانی، ب ام و سری 7 و مرسدس بنز S کلاس هست
      حتی سدان سایز متوسط خودروهایی مثل فولکس واگن پاسات و هیوندای آزرا گرنجور هستند
      اینکه میفرمایین چرا آریو رو با دنا مقایسه کردیم، علت این هست که این دو خودرو در یک کلاس و در یک بازه قیمتی قرار دارن و مقایسه اونها کاملا منطقی هست

    • نویسنده : مهرداد
      تاریخ : 1398/06/10

      سلام
      اینکه تو یک رنج قیمتی هستند فقط از لحاظ مقایسه قیمتی مد نظر قرار دادن ولی از لحاظ کیفیت سواری و فنی مسلما قابل مقایسه نیستند.
      مسلما تکنولوژی اقتصاد اول دنیا (چین) از ایران بروز تر هست.

  • user icon
    نویسنده : منصف
    تاریخ : 1398/07/23

    سلام. دوستان. نگران نباشید. به طور سیستماتیک قرار است خودروهای با کیفیتی همچون آریو با غرض ورزی ها از گردونه خارج و خودرو هایی مثل دنا و اچ سی کراس و برلیانس ... که با دلالی ها امکان سود مضاعف برای قشر مافیایی داردمطرح شوند وکلا ما مصرف کننده ها هم تقریبا جبرا محکوم به پذیرش و قبول این خزعبلات در مقایسه و قیمت گذاری ها هستیم.
    به طور کلی کلاس کار آریو چه از نظرسواری و چه از نظر موتور وشتاب و گیربکس اتوماتیک و... قابل مقایسه با دنا اچ سی کراس( با موتور از رده خارج 206 اما محبوب برا ی کشور ما) و برلیانس نیست.اما چه توان کرد که توان مقابله بااین مافیا نیست.
    امیدوارم اینن ظرسنجی توسط مدیر مربوطه حذف نشود و در سیستم ثبت گردد.

  • user icon
    نویسنده : Mahsa
    تاریخ : 1398/08/15

    سلام واقعا خنده داره سایتتون من ۲۰۶داشتم سراتو داشتم دنا توربو داشتم اصلا اریو یه چیز دیگه هس من سه ماهه دارمش وهیچ وقت از دستش نمیدم حتی میخواستم چانگان s35بگیرم که دوستم داشت سوارش شدم نظرم عوض شد تصمیم گرفتم صفر کیلومتر اریو رو بخرم واقعا قابل مقایسه با دنا نیس ‌والا دنا توربو داشتم افتضاحترین ماشین توی عمرم بود لااقل دنا رو با پراید مقایسه میکردی انقد حرص و جوش نمیخوردم اریو بخرید حتما حتما حتی اونایی که سراتو دارین اریو بخرین خود منم سراتو هم داشتم سوار اریو که شدم خیلی پشیمون بودم که چرا زودتر نگرفتمش شتاب عالی فنی عالی موتور قوی مصرف سوخت خیلی کم سروصدا اصلا نداره طراحی زیبا فقط جون میده برا مسافرت جاده رو میخوره شتابش حرف نداره من گرفتم ۹/۵شد صفر تا ۱۰۰
    خلاصه بینظیرترین ماشین عمرم بود خرید و فروش بالایی اگه داشت شک نکنین زیر ۳۰۰نبود قیمتش خداروشکر که خرید و فروش نداره با قیمت مناسب و خیلی خیلی پایین نسبت به خودش میشه گرف
    پدر منم دنا توربو صفر داره میخواد اونم آریو بگیره

  • user icon
    نویسنده : سام
    تاریخ : 1398/08/17

    سلام میخام آریو بخرم لطفا راهنمایی کنین ممنون

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1398/10/08

    دوستانی که تجربه رانندگی زیادی باهاش دارن

    راست میگن کمک هاش مشکل داره ؟

    از نظر فنی که اذیت نمیکنه ؟

    تا حالا چند بار ماشین ایرانی عوض کردم انقدر خرابی دارن این ماشینا ادم میترسه کالا ماشین بخره

    راستی قطعاتش فراوانی داره ؟

  • user icon
    نویسنده : میکائیل
    تاریخ : 1398/10/09

    در کنار مزابایی که بالا تر گفتن داره
    خرابی هاش کمک های جلو و بدکار کردن موتور در بعضی اوقات و گیربکس چهار دنده اشه و همچنین بالا رفتن دما هنگام کولر گرفتن و امکان به صدا افتادن بلبرینگ چرخ که البته احتمالش کمه ولی موتور گیربکس و فرمون و زیروبند بجز کمک جلو خرابی نداره و حسابش از لحاظ کیفیت ساخت و ایمنی و جاداری و مصرف و حتی با وجود اتومات و سنگین تر بودن جدا از مشتقات سمنده البته من ندارم و بسترن دارم ولی این ماشین واقعا خوش قیمته و ترجیح میدم نسبت به قیمت به ماشینای اچ سی ۲۰۶ چراغ جدید و برلیانس و النود هاچپک و صندوقدار اتومات
    چون گیربکسش با برلیانس یکیه و پاورتک کره و من شخصا خرابی ارش نشنیدم و توی چهار دنده ها بعد چانگان که آیسن هست عملکرد اینو تایید میکنم ولی از لحاط کیفیت ساخت چون گیربکس چانگان توی چین ساخته میشه ولی گیربکس پاورتک ساخت کره هست و کیفیتش ثابت شدس..بنظرم کسانی که مثلا میخان صفر دنده ای داخلی و یا اتوماتهایی که گفتم رو بخرن آریو واقعا کارشون رو راه میندازه در کنار ایمنی کابین و استهلاک کم و مصرف سوخت خوب و سواری و جاداری اوکی داره

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/11/13

    با سلام خدمت همه به هیچ عنوان آریو رو با دنا مقایسه نکنین از این سایت بعید بود که اینجوری آریو رو بکوبه
    من هم دنا داشتم و تازه اریو گرفتم واقعا آریو خیلی بهتره هم از لحاظ راحتی و جاداری و هم از لحاظ صدای موتور
    صدای موتور دنا روی دور ۳۵۰۰ واقعا وحشتناک و غیر قابل تحمله خودتون امتحان کنین
    سرنشینان عقب دنا به دلیل کوبش سیستم تعلیق واقعا اذیت میشن
    مشکلات برقی دنا که بماند
    و سر و صدای رو دری های دنا کلافه کنندس
    هر کسی هم که صندلی عقب دنا بشینه نمیتونه جلو رو ببینه و فضای کافی برای پا وجود نداره

  • user icon
    نویسنده : خلیل فرهنگ
    تاریخ : 1400/07/16

    اریو نسبت به هم ردیهای خودش همرنجهاش یه ایراد بزرگ داره که به هیچ وجه قابل بر طرف نیست مگر بلای میلیاد پول بدی این ایراد بزگ اینکه هر کس اریو سوار شه دیگه نمیتونه تو رنجع قیمتی ماشینه دیگیه ای سوار شده،،

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1400/12/12

    بنظر میرسه بازار مصرف داره کیفیت و راحتی آریو رو درک میکنه. قیمت آریو با توجه به توقف تولید از سال ۹۸ در مقایسه با پارس افزایش چشمگیری داشته. در حال حاضر پارس با مدل ۹۸ کمتر از ۲۴۰ معامله میشه ولی آریو با همین مدل بیشتر از ۳۲۰ معامله میشه. نکته دیگه اینه که فروشنده آریو خیلی کمه. یعنی اگه الان سایت باما رو ببینید برای همه مدلهای آریو کمتر از ۵۰ فروشنده هستش. و این نشون میده مالکای این خودرو تمایلی برای فروش یا معاوضه این خودوی با ارزش ندارن. مدل دنده‌ای،ضعف شتاب مدل اتومات رو نداره. موتور بسیار قدرتمند با بدنه محکم و در عین حال نرمی سواری در مسیرهای طولانی ،حس یه ماشین لوکس یک و نیم میلیاردی رو بشما میده‌. از یه ماشین چه انتظاری داریم: امنیت،راحتی ،صدای کم،شتاب معقول،قیمت مناسب،فضای داخلی کافی،رخ امروزی بنظر میرسه الان تقاضای آریو تو بازار به بلوغ رسیده و روزبروز ارزش اون نمایانتر میشه. در آخر هم یه مقایسه‌ای باآریو و شاهین و تارا بکنید و ببینید چقدر آریو ارزشمندتر از آخرین تولید سایپا و ایران خودرو هستش

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1402/03/01

    سلام.من ۲ساله اریو اتومات دارم هیچ کدوم از مقایسه هایی ک با دناپلاس در موردش شده رو قبول ندارم.موتور اریو بدون صدا،سواری نرم،جادار برای مسافرتهای طولانی کم مصرف.از لحاط قدرت موتور در حد معقول،خوش قیمت من ک راضیم ازش.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading