اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هوندا سی آر وی 2016-میتسوبیشی اوتلندر 2016-تویوتا راو فور 2016

مقایسه هوندا سی آر وی 2016-میتسوبیشی اوتلندر 2016-تویوتا راو فور 2016

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هوندا سی آر وی -میتسوبیشی اوتلندر -تویوتا راو فور می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هوندا سی آر وی -میتسوبیشی اوتلندر - تویوتا راو فور بپردازیم .

honda CRV

هوندا سی آر وی

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
6
طراحی
7
امکانات رفاهی
6
ویژگی های فنی
10
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی هوندا سی آر وی

toyota rav4

تویوتا راوفور

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
6
امتیاز کل
43
بررسی تویوتا راوفور

2016 Mitsubishi OUTLANDER

میتسوبیشی اوتلندر 2016

کیفیت سواری
6
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
6
ارزش خرید
7
امتیاز کل
41
بررسی میتسوبیشی اوتلندر 2016
انتخاب ماشین 3

honda CRV

هوندا سی آر وی

Top car

honda CRV

هوندا سی آر وی

مقایسه هوندا سی آر وی 2016-میتسوبیشی اوتلندر 2016-تویوتا راو فور 2016

هوندا cr-v کیفیت مثال زدنی

 

هوندا سی آر وی مدل 2015 مجموعه تمام عیاری از شاخص های ایمنی و کاربردی را برای خانواده ها رونمایی کرده است  و علاوه بر آن حجمی از فضای کابین را که عمدتا در یک کلاس بالاتر باید سراغش را گرفت به مشتریان خود عرضه میکند. هوندا در مدل جدید خود نیز بهبودهای نوآورانه را معرفی کرده است تا همچنان این مدل را در زمره بهتربن کراس اوورها از حیث فروش و اقبال مشتریان حفظ کند این دو رگه آمریکایی ژاپنی  آنقدر آکوستیک است که اگر حواستان به کیلومتر شمار نباشد.راحت تر از آنچه فکرش را بکنید توسط دوربین های کنترل سرعت شکار خواهید شد.

 

هوندا cr-v

 

پیشرانه 4/2 لیتری هوندا سی آر وی این بار از بلوک آلومنیومی سبکت تری بهره می برد که سبب افزایش بهره وری آن شد است . علاوه بر این هوندا برای بیرون کشیدن 185 اسب بخار و 245 نیوتن متر از دل پیشرانه خود.

هوندا سی آر وی honda CRV نسبت تراکم را از 10 به 11.1 افزایش داده است فناوری دیگری که  c r -v از آن بهره مند است سیستم مدیریت هوشمند پدال گاز است که با توجه به  شرایط رانندگی نحوه  پاسخگویی آن به فشردن پدال گاز توسط  راننده تغییر می کند .

هوندا سی آر وی honda CRV با تجهیز گیربکس c v t  به یک برنامه شبیه سازی گیربکس اتوماتیک عادی که باعث می شود تغییر نسبت انتقال قدرت تقریبا  به صورت لحظه ایی انجام شود و هیچ گونه توقفی  بین دنده های مختلف نباشد به بهترین شکل بر این مشکل چیره شده است  زمان صفر تا صد 5/8 ثانیه ایی گواه این مساله است.

 

هوندا cr-v

 

درون کابین با فضای بزرگی روبرو می شویم  کیفیت ساخت متریال داشبرد مطلوب و رضایت بخش می باشد. سیستم تهویه مطبوع دو نقطه ایی در نوع خود عملکرد بی نظیری دارد. صندلی راننده دارای تنظیم برقی 8 جهته می باشد.کیفیت چرم صندلی ها در سطح متوسط میباشد.این خودرو دارای یک صفحه نمایش لمسی 5 اینچی به همراه سیستم صوتی با کیفیت بالا که به 6 بلندگو مجهز شده است.سنسور پارک عقب  به همراه دوربین چند زاویه ایی عقب خیالتان را از بابت موانع عقب خودرو راحت میکند.کیت دوربین ساید ویو در زیر آینه جانبی سمت شاگرد قرار داشته  و با عملکرد خوب خود نقطه کور سمت راست خودرو را از بین می برد به دلایل زیر این کراس اوور با وقار مقام اول را کسب کرد .        

کیفیت ساخت خیلی بالا هوندا سی آر وی

هندلینگ مثال زدنی honda CRV

هوندا سی آر وی مصرف سوخت ایده آل دارد

 

هوندا cr-v

toyota rav4

تویوتا راوفور

مقایسه هوندا سی آر وی 2016-میتسوبیشی اوتلندر 2016-تویوتا راو فور 2016

تویوتا راوفور خوبی که خوب تر شد

 

تویوتا در سال 2016 با دمیدن جانی تازه به پیکره گرد و خاک گرفته روفوور یا تویوتا راوفور برای رقابت با بزرگانی  مانند cr-v بیش از پیش مسلح  کرده است.در بخش فنی تویوتا رافور همان پیشرانه و گیربکس مدل 2015 استفاده شده است. اما در بخش بدنه تویوتا راو 4 تغییرات و بهبودهای زیادی را شاهد هستیم به طوری که نواقص مدل قبلی به طور نسبی بر طرف شده است. طراحی مجدد سپرها جلو پنجره چراغ های جلو و عقب چهره تویوتا روفور را به روز تر و جذاب تر کرده است.از همه مهمتر بهبود نمای عقب خودرو تویوتا راو 4 بوده که با طراحی مجدد چراغ ها و سپر  حاصل کار منطقی تر از نمای کسل کننده مدل 2015 شده است.

 

تویوتا راوفور

 

تویوتا راو 4 مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی با ظرفیت 2494 س سی با حداکثر توان خروجی 176 اسب بخار و گشتاور 233 نیوتن متر میباشد.در بخش آپشن ها باید بگوییم که روفور toyota rav4 در جایگاه بالاتری نسبت به هوندا قرار می گیرد.  امکاناتی نظیر صندوق عقب برقی –دکمه اسپرت-قفل دیفرانسیل-و... هرچند که مدل تورینگ cr-v که به زودی وارد بازار میشود در بخش امکانات رفاهی و ایمنی از خجالت تویوتا روفور در می آید. 

 

تویوتا راوفور

 

تویوتا رافور toyota rav4 به دلایل زیر موفق به کسب مقام اول نشد:

شتاب گیری ضعیف تویوتا راوفور toyota rav4

نفوذ بیشتر صدا به داخل کابین تویوتا راو 4

کیفیت متریال استفاده شده داخل کابین در حد خودروهای اقتصادی بازار میباشد

 

تویوتا راوفور

2016 Mitsubishi OUTLANDER

میتسوبیشی اوتلندر 2016

مقایسه هوندا سی آر وی 2016-میتسوبیشی اوتلندر 2016-تویوتا راو فور 2016

میتسوبیشی اوتلندر outlander new جان سخت

 

فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر 2016 جدید با ظاهر خشن و تهاجمی به حق خیلی خوب از آب درآمده است.استفاده از زبان طراحی جدید میتسوبیشی و تم طراحی پاجرو نسل جدید چهره این اس یو وی ژاپنی را یعنی میتسوبیشی اوتلندر 2016 بیش از پیش مقبول تر کرده است.

بخش فنی پیشرانه میتسوبیشی اوتلندر 2016 تغییری نداشته است و از همان پیشرانه 2400 سی سی با حداکثر توان 170 اسب بخار استفاده شده است.در بخش گیربکس مثبت ترین نکته میتسوبیشی اوتلندر 2016 استفاده از یک نمونه به روز رسانی شده cvt با قابلیت تعویض دستی میباشد که تاثیر مثبتی در شتابگیری اولیه اوتلندر داشته است.

 

میتسوبیشی اوتلندر

 

استفاده از رینگ های 18 اینچی جدید- چراغ های LEDجلو-DRL- و چراغ های طیفی عقب-فرمان با طرح جدید-تریم داخلی طرح چوب-آینه های جانبی جدید با قابلیت تاشوندگی از جمله تغییرات  صورت گرفته در اوتلندر نیو فیس بوده است.لازم به ذکر است که خودرو 2016 Mitsubishi OUTLANDER دارای صندلی های ردیف سوم میباشد که  برای خانواده های پر جمعیت یک فاکتور تایید کننده در انتخاب خودرو میباشد.

 

میتسوبیشی اوتلندر

 

میتسوبیشی اوتلندر 2016 Mitsubishi OUTLANDER به دلایل زیر به جایگاه سوم رضایت داد:

کندی پیشرانه 2016 Mitsubishi OUTLANDER    

هندلینگ نا امید کننده

بازار خرید و فروش ضعیف

 

میتسوبیشی اوتلندر

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1395/06/23

    دمتون گرم بچه های سایت ماشین3 مقایسه هاتون عالیه

  • user icon
    نویسنده : محمد نوروزی
    تاریخ : 1395/09/02

    كيفيت رانندگي اوتلندر از راو4 بالاتره و هندلينگ اوتلندر با لاستيكاي 225.55 خيلي بهتره.
    اوتلندر تو آفرود قابليت هاي خيلي خوبي داره. اين امتيازا نميدونم از كجا اومده. دركل اول CR-V بعد اوتلندر بعدم راو4

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1395/09/13

    جای ایکس تریل اینجا خالیه.
    یک ژاپنی قدرتمند دیگه
    ژاپن واقعا کارش درسته

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1395/09/15

    ماشین۳مرسی عالی بود من هوندا سی آر وی رو انتخاب میکنم

  • user icon
    نویسنده : محمدامین
    تاریخ : 1395/10/01

    متاسفانه مقالات مقایسه ای شما در مورد اوتلندر با خودروهای دیگه با هم تناقض داره و کمی احساسی مینویسین نه بر اساس واقعیت!

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/10/24

    سلام
    دست بچه های ماشین 3درد نکنه
    میخواستم یه جواب صریح و روشن بدین .بین سانتافه ۲۰۱۷ و تویوتا راو ۴ ۲۰۱۷ کدومش بهتره و اگه شما به جای من بودین کدوم رو انتخاب میکردین با توجه به مشخصات فنی و ظاهر شون.ممنون

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/10/24

      سلام رضا عزیز
      تویوتا راو 4 جدید یعنی مدل 2017 بسیار خودرو ی با کیفیتی میباشد و ایرادات نسل قبلی تویوتا راو4 مدل 2015 را ندارد و در مقایسه با سانتافه بدون شک خرید تویوتا راو4 را به شما پیشنهاد میکنیم

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1395/11/19

    هندلینگ اوتلندر به مراتب بهتر از راو4 هستش اینو می تونید از تمام سایت های خارجی بفهمید.ویژگی فنی به چه دلیل نمره 6 گرفته؟عجیبه این مقایسه

  • user icon
    نویسنده : محمود
    تاریخ : 1395/11/26

    سلام واحترام
    باتوجه به بررسی های انجام شده توسط شما خواستم بدونم بین اوتلندر تیپ 5 ونیسان تریل وسانتافه فول ازنظر آفرودبودن -آپشن -گیربکس همه منظور وفضای کابین کدام یک الویت خرید دارند .
    باتشکر -صادقی

    • نویسنده : محمدامین
      تاریخ : 1396/01/15

      سلام
      از نظر آفرود بودن اول نیسان ایکستریل بعد اوتلندر و در نهایت سانتافه. از لحاظ آپشن هم که معلومه کره ای ها
      از نظر گیربکس اوتلندر و ایکستریل CVT هستن اما من به شخصه با شیفتر های پشت فرمون اوتلندر خیلی بازی میکنم تو رانندگی و حس خوبی میده به آدم.
      در مورد فضای کابین باید بگم اول اوتلندر چون بسیار کابین نرم و ساکتی داره و بعد ایکستریل و بعد سانتافه.
      و در مورد کیفیت هم که مشخصه اول ژاپنی.
      در نهایت من خودم اول نیسان ایکستریل بعد میتسوبیشی اوتلندر و بعد سانتافه رو پیشنهاد میکنم.

  • user icon
    نویسنده : حمید رضا
    تاریخ : 1395/11/29

    بنظر من در مورد اوتلندر قدری بدور از انصاف قضاوت شده است در سایت های خارجی مشخصات فنی و طراحی این خودرو امیتاز بسیار خوبی کسب کرده اند

  • user icon
    نویسنده : مهدي ايلخاني پور
    تاریخ : 1396/01/17

    باسلام من دوماهي است كه يك اوتلتدر تيپ5مدل2017خريدم خيلي راضي هستم چون همين سيزده بدرامسال كه خيلي هم در استان كرمان بارندگي شده به اتفاق چند ماشين از يك سيل رد شديم همه داخل سيل موندن وگيربكساشون وموتورهاشون پر اب شد ولي اوتلندر مثل يك شير از داخل سير عبور كردم خيلي حال كردم در ضمن داخل اتاق خيلي سكوت با حالي داره وداخل جاده خاكي نرم هست پيشنهاد ميدم بخريد

  • user icon
    نویسنده : ققنوس
    تاریخ : 1396/02/11

    میخواستم بدونم در این شرایط که اوایل سال 96 هستیم خرید سی آر وی رو به دیگر شاسی بلندهای بازار پیشنهاد میکنید و فرق تولید آمریکا با کانادا چیه

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/02/11

      هوندا CRV بسیار ماشین خوبیه تو این رنج قیمتی ایکس تریل کولئوس و سی آر وی بهترین گزینه های برای شماست . کانادایی چند تا آپشن کمتر از آمریکایی داره مثل آینه جمع کن برقی

  • user icon
    نویسنده : ققنوس
    تاریخ : 1396/02/11

    چون شنیدم قطعات نیست براش بد گیر میاد

  • user icon
    نویسنده : محمدحسین
    تاریخ : 1396/04/03


    سلام،میخواستم بدونم ازبین اوتلندر-کولیوس-ایکس تریل وهونداCR-Vبه ترتیب کدام برای خرید بهتر است وآیا شما ماشین دیگری پیشناد می کنید (با تشکر فراوان از راهنمایی شما)

  • user icon
    نویسنده : سعيد
    تاریخ : 1396/04/05

    مرسي از مقايسه و توضيحاتتون، من ماشين باز نيستم، بين هوندا سي ار وي و تويوتا راو فور نميتونم انتخاب كنم، اهل هيجان و كارهاي عجيب با ماشين نيست ولي امنيت خانواده برام اهميت داره، راهنمايي كنيد لطفا

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/04/06

      سلام سعید عزیز
      هم crv و هم تویوتا rav4 ماشین های بسیار خوبی هستند البته راو4 جدید مشاین خوبیه چون نسل قبلیش یعنی مدل 2015 خیلی جالب نبود . هر دو به سلیقه شما بر میگرده ما هر دو ماشین رو تائید میکنیم

  • user icon
    نویسنده : فرشید
    تاریخ : 1396/08/27

    میتسوبیشی ماشینیه که کلا خراب نمیشه .کیفیتش فوقالعاده بالاست .مثلا جنگنده میسازه شرکتش

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading