اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه آلفارومئو جولیتا با تویوتا جی تی 86 و جنسیس کوپه

مقایسه آلفارومئو جولیتا با تویوتا جی تی 86 و جنسیس کوپه

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه آلفارومئو جولیتا با تویوتا جی تی 86 و جنسیس کوپه می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه آلفارومئو جولیتا با تویوتا جی تی 86 و جنسیس کوپه بپردازیم .

GT86 TOYOTA

تویوتا GT86

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
6
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
47
بررسی تویوتا GT86

ALFAROMEO GIULIETTA

آلفارومئو جولییتا

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
5
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
45
بررسی آلفارومئو جولییتا

HYUNDAI GENESIS COUPE

جنسیس کوپه

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی جنسیس کوپه
انتخاب ماشین 3

GT86 TOYOTA

تویوتا GT86

Top car

GT86 TOYOTA

تویوتا GT86

مقایسه آلفارومئو جولیتا با تویوتا جی تی 86 و جنسیس کوپه

تویوتا GT86

 

اگر شما در یک نظرسنجی در مورد تویوتا GT86 شرکت می‌کردید و اینکه این ماشین چه چیزهایی اضافه‌ای باید داشته باشد، قطعاً کمی گشتاور بیشتر و اندکی اتاق بهتر در ابتدای لیست قرار می‌گرفت. حتی به این موارد تویوتا GT86 می‌توانیم یک توربوشارژر را هم اضافه کنیم.

خودرو کوپه تویوتا GT86 یا GT86 TOYOTA جذاب با طراحی جوان پسند و گیرا فقط و فقط به منظور لذت بردن از رانندگی با مشارکت کمپانی سوبارو و تویوتا ساخته  شده است. ارتفاع پایین خودرو تویوتا GT86 کوبش های زیاد هنگام رانندگی جای تعجب ندارد چراکه با یک خودرو اسپرت شهری سر و کار داریم.

 

تویوتا GT86

 

تویوتا GT86 در این کوپه زیبا از یک پیشرانه بی نظیر باکسر استفاده کرده است که حاصل همکاری تکنولوژیک تویوتا با سوبارو میباشد. این پیشرانه چهارسیلندر خطی دارای حجم 1998 سی سی وحداکثر توان 197 اسب بخار در 7000 دوردردقیقه و گشتاور 205 نیوتن متر در 6400 دوردردقیقه میباشد. شتاب صفر تا صد این شمشیر تیز ژاپنی 7.2 ثانیه اعلام شده است. همچنین از مصرف سوخت ترکیبی ایده آل 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر تویوتا GT86 نیز نمیتوان به سادگی عبور کرد. گیربکس استفاده شده و در دسترس این مدل شامل یک نمونه 6 سرعته دستی و یک نمونه 6 سرعته اتوماتیک می باشد که نمونه دستی دارای شتاب بهتری است.

 

gt86

 

زمانی که فقط به هندلینگ و لذت ناب رانندگی اهمیت میدهید فرصتی برای گله از امکانات خودرو GT86 تویوتا محدود خودرو باقی نمیماند امکاناتی نظیر 6 ایربگ- شیفتر پشت فرمان- سنسور و دوربین عقب-کیلس استارتر و ... میباشد.

به یاد داشته باشید که برای برنده بودن فقط حجم موتور و اسب بخار مطرح نیست موضوعی که باعث برتری این تویوتا به هیوندای جنسیس شد فقط و فقط کنترل و فرمان پذیری بی نظیر تویوتا GT86 میباشد.

 

تویوتا gt86

 

ALFAROMEO GIULIETTA

آلفارومئو جولییتا

مقایسه آلفارومئو جولیتا با تویوتا جی تی 86 و جنسیس کوپه

آلفا رومئو جولیتا 

 

با وجود اینکه آلفارومئو جولیتا در گروه هاچبک ها دسته بندی می شود، به دو دلیل این مانکن ایتالیایی را در این مقایسه قرار دادیم. دلیل اول قیمت این خودروها یعنی آلفارومئو جولییتا میباشد که تا حد زیادی در مدل های هم سال خود نزدیک به هم می باشند. دلیل دوم روح اسپرت و تهاجمی آلفارومئو جولییتا است که مانند دو خودرو حاضر در مقایسه برای لذت بردن از رانندگی ساخته شده است.

 

آلفا رومئو جولیتا

 

آلفارومئو جولییتا مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم دقیق 1368 سی سی مجهز به توربوشارژر با حداکثر توان خروجی 170 اسب بخار در دور موتور 5500 دوردردقیقه و گشتاور 250 نیوتن متر در دور موتور 2500 دور دردقیقه می باشد. شتاب 0 تا 100 هاچبک آلفارومئو جولییتا جذاب 7.7 ثانیه است و مصرف ترکیبی مناسب 5.2 لیتر در هر صد کیلومتر پیمایش نشان از کم اشتها بودن جولیتا دارد.

 

آلفا رومئو جولیتا

 

آلفارومئو جولییتا ALFAROMEO GIULIETTA با وجود اینکه ذات خشن و اسپرتی  دارد، در بخش امکانات ایمنی و رفاهی  به مانند یک خودروی لوکس شهری عمل کرده نمایان میشود. امکاناتی نظیر 6 کیسه هوا (جلو-جانبی-پرده ایی) –سیستم صوتی حرفه ایی BOSE - کالیپر ترمز مسابقه ایی - شیفتر پشت فرمان - آینه های جانبی تاشو برقی مجهز به گرمکن - کروزکنترل - حسگر باران - تهویه مطبوع دوگانه - سنسور عقب - سقف پانوراما روکش چرم FRAU صندلی ها و مجهز به سیستم گرمکن صندلی جلو - تنظیم برقی صندلی جلو و موارد دیگر در جولیتا گنجانده شده‌اند.

 

آلفا رومئو جولیتا

 

آلفارومئو جولیتا یک خودرو تمام عیار است که لذت رانندگی بی نظیری دارد و کیفیت ساخت و کیفیت سواری آن کاملا مورد قبول مالکان واقع می‌شود. اما یک نکته منفی در مورد جولیتا وجود دارد و آن هم نبود قطعات و خدمات پس از فروش است به طوری که برای پیدا کردن قطعات آن باید وقت زیادی صرف کنید و البته هزینه زیادی هم پرداخت نمایید. به همین دلیل است که جولیتا در جایگاه دوم قرار می‌گیرد.

 

HYUNDAI GENESIS COUPE

جنسیس کوپه

مقایسه آلفارومئو جولیتا با تویوتا جی تی 86 و جنسیس کوپه

جنسیس کوپه

 

هیوندای جنسیس کوپه HYUNDAI GENESIS COUPE خودرویی که علاقه مندان زیادی دارد چراکه قدرتمندترین انتخاب در این بازه قیمتی به شمار می‌رود. همانطور که اشاره کردیم برای لذت بردن از رانندگی جنسیس کوپه توان و حجم موتور نمیتواند حرف اول و اخر را بزند و اگر چنین بود جنسیسی کوپه بی شک بهترین گزینه پیش روی شما بود.باید گفت هیوندای جنسیس کوپه برای پیمودن سریع مسیرهای مستقیم مناسب است تا اینکه بخواهد مانند تویوتا GT در شهر و پیچ و خم ها سریع حرکت کند شک نکنید تویوتا GT از خجالت این کره ایی درمی آید.

 

جنسیس کوپه

 

هیوندای جنسیس کوپه مجهز به یک پیشرانه شش سیلندر V شکل  با حجم دقیق 3778 سی سی تنفس طبیعی با حداکثر توان خروجی 300 اسب بخار در دور موتور 6400 دوردردقیقه و گشتاور 368 نیوتن متر در دور موتور 5100 دور دردقیقه میباشد. شتاب 0 تا 100 این کره ایی مدعی 5.9 ثانیه میباشد و مصرف ترکیبی مناسب 10.7 لیتر در هر صد کیلومتر پیمایش نشان از پر اشتهایی این کوپه میدهد.

هیوندای جنسیس کوپه در بخش امکانات رفاهی و ایمنی دارای امکاناتی نظیر 6 کیسه هوا - استارت دکمه ایی - دکمه های کنترلی پشت فرمان - تهویه مطبوع دوگانه - سیستم صوتی حرفه ایی INFINITI – صندلی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت - گرمکن صندلی های جلو - آینه های جانبی تاشونده برقی - سانروف - سنسور پارک – کروز کنترل و ... میباشد.

 

جنسیس کوپه

 

هیوندای جنسیس کوپه  به دلایل زیر مقابل تجربه و قدمت  تویوتا و آلفارومئو سر تعظیم فرود آورد :

استهلاک بسیار بالا هیوندای جنسیس کوپه HYUNDAI GENESIS COUPE

فرمان سردرگم HYUNDAI GENESIS COUPE

ترمزهای نامطمئن

مصرف سوخت بالا در شهر

 

جنسیس کوپه

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1396/02/12

    مقایسه خیلی خوب بود، خسته نباشید مرسی

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1396/11/21

    جنسیس با ترمز برمبو نا مطمئنه ؟

  • user icon
    نویسنده : امیر حسین
    تاریخ : 1399/09/03

    واقعا متاسفم راجب این مقایسه افتضاح

  • user icon
    نویسنده : mehrad
    تاریخ : 1399/09/05

    فکر کنم نگارنده مطلب پشت فرمان هیچ کدوم ازین ماشین ها ننشسته و فقط بر مبنای تعصب نظر داده

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading