اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه ب ام و سری 5 و مرسدس بنز کلاس E

مقایسه ب ام و سری 5 و مرسدس بنز کلاس E

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه ب ام و سری 5 و مرسدس بنز کلاس E می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه ب ام و سری 5 و مرسدس بنز کلاس E بپردازیم .

BENZ E CLASS

بنز کلاس E

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
53
بررسی بنز کلاس E

BMW SERIES 5

ب ام و سری5

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
6
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی ب ام و سری5
انتخاب ماشین 3

BENZ E CLASS

بنز کلاس E

Top car

BENZ E CLASS

بنز کلاس E

مقایسه ب ام و سری 5 و مرسدس بنز کلاس E

بنز کلاس E

 

مرسدس-بنز سری  E یا BENZ E CLASS فیس لیفت که از سال 2014 در بازار ایران قدم گذاشت.این سدان آلمانی  با ظاهری مدرن تر و با انبوهی ازامکانات رفاهی به راحتی فروش خود را تضمین کرده است .هرچند که جدیدترین نسل این کلاس در بازارهای جهانی به فروش میرسد اما با وضعیت متشنج بازا خودرویی کشور ورود این نسل فعلا دور از ذهن میباشد.

این سدان مجلل یعنی BENZ E CLASS مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم1991 سی سی مجهز به توربوشارژر دارای حداکثر توان 211  اسب بخار در دور موتور 5500 دور در دقیقه و گشتاور 350 نیوتن متر در دور موتور 4000 دور در دقیقه میباشد که با یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی (تیپ ترونیک) کوپل شده است.شتاب اولیه این خوشتیپ آلمانی 7.4 ثانیه میباشد. مصرف سوخت BENZ E CLASS ترکیبی نیز در هر صد کیلومتر پیمایش 5.8 لیتر میباشد.

 

بنز کلاس E

 

خودرو بنز کلاس E در بازار با توجه به آپشن های ارائه شده دارای اختلاف قیمتی تا 40 میلیون تومان میباشد که به هیچ وجه مبلغ کمی نیست . در بخش امکانات رفاهی و ایمنی مرسدس-بنز E دارای امکاناتی نظیر :کیلس و استارت دکمه ایی-درب صندوق برقی-سقف جیر-داشبورد چرم-مانیتور تاچ-سیستم صوتی حرفه ایی-سقف پانوراما-دوربین 360-صندلی ها مجهز به سردکن و گرمکن-صندلی های جلو با تنظیم برقی و حافظه و ماساژور-پرده برقی-تهویه مطبوع-رینگ 19 اینچی-سنسور باران –تریم چرم-TPMSو..

 

بنز کلاس E

 

در کل باید گفت که اگر موافق رانندگی اسپرت نیستید بی نظیر ترین امکانات و کیفیت را در خودرو بنز کلاس E خواهید یافت.  مرسدس-بنز کلاس E به دلایل زیر نسبت به ب ام و سری 5 گزینه قابل تامل تری میباشد: 

استهلاک کمتر در ماشین بنز کلاس E

امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر بنز کلاس E

بازار خرید و فروش مطلوب تر BENZ E CLASS

هزینه نگهداری کمتر BENZ E CLASS

سواری نرم و بی سر وصدا BENZ E CLASS

 

بنز کلاس E

BMW SERIES 5

ب ام و سری5

مقایسه ب ام و سری 5 و مرسدس بنز کلاس E

ب ام و سری5

 

باید  این نکته را پذیرفت که انتخاب یک خودروی لوکس و مجلل درایران محدود به تعداد کمی از برندها میشود که در راس این انتخاب ها نام مرسدس-بنز و ب ام و قرار دارند.هرچند که برند لکسوس و پورشه اندکی به بازار تنوع داده اند اما متاسفانه جدیدترین مدل های پورشه تا سال 2013 در بازار موجود میباشند.از دیرباز  تا کنون دو برند خوشنام آلمانی مرسدس-بنز و ب ام و یکه تازفروش خودروهای لوکس در ایران بوده اند.

محبوب  ترین  و شناخته ترین سدان  سایز متوسط  لوکس ب ام دبلیو در بازار سری5 میباشد BMW SERIES 5 که از سال 2011 به بازار ایران راه پیدا کرده و توانسته است به فروش خوبی دست یابد.در این نوشته تمرکزمان روی مدل 528  میباشد چراکه قویترین مدل ارائه شده دربازار میباشد و از طرفی از نظر فنی با مرسدس-بنز E250 ویژگی های مشترکی دارد.

 

ب ام و سری5

 

ب ام دبلیو سری 5 یا BMW SERIES 5 با ظاهری خشن و جوان پسندتر و پیشرانه ایی چالاکتر به راحتی میتواند جایگاه مرسدس- بنز کلاس E را متزلزل بنماید.هرچند که در بحث سواری و هندلینگ نیز از جایگاه بالاتری نسبت به مرسدس-بنز قرار دارد اما از تکان ها و کوبش های سیستم تعلیق این سدان لوکس نمیتوان به سادگی عبور کرد.

این سدان مجلل BMW SERIES 5 مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم1997 سی سی مجهز به توربوشارژر دارای حداکثر توان 245  اسب بخار در دور موتور 5500 دور در دقیقه و گشتاور 350 نیوتن متر در دور موتور 1250 دور در دقیقه میباشد که با یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی (تیپ ترونیک) کوپل شده است.شتاب اولیه این خوشتیپ آلمانی 6.2 ثانیه میباشد.

مصرف سوخت ترکیبی بی ام و سری 5 نیز در هر صد کیلومتر پیمایش  9.3لیتر میباشد.در بخش امکانات رفاهی و ایمنی ب ام و سری 5 دارای امکاناتی نظیر: رادار اکتیو جلو وعقب-کیلس -وکیوم -هداپ-٥ گرمکن-صندلی ٣ تکه-کولر دیجیتال عقب-پرده دور-رینگ ١٩-٥ دوربین-اتو پارک-مانيتور پشت سري فابريك-سانروف و...میباشد.

 

ب ام و سری5

 

 ب ام و سری 5 به دلایل زیر نسبت به مرسدس بنز اولویت دوم میباشد :

 مصرف سوخت بالاتر BMW SERIES 5

 نفوذ صدا به کابین

 استهلاک بالاتر ب ام دبلیو سری5

 افت قیمت شدید در نمونه کارکرده

 

ب ام و سری5

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading