اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه کیا اسپورتیج با رنو کولئوس

مقایسه کیا اسپورتیج با رنو کولئوس

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه کیا اسپورتیج با رنو کولئوس می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه کیا اسپورتیج با رنو کولئوس بپردازیم .

KIA SPORTAGE

اسپورتیج

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی اسپورتیج

RENAULT koleos

رنو کولئوس 2015

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
43
بررسی رنو کولئوس 2015
انتخاب ماشین 3

KIA SPORTAGE

اسپورتیج

Top car

KIA SPORTAGE

اسپورتیج

مقایسه کیا اسپورتیج با رنو کولئوس

اسپورتیج

 

همیشه در هنگام خرید خودرو برای مخاطب این سوال به وجود می آید که آیا خرید یک خودروی کره ایی با کیفیت معمولی اما با بازار خرید و فروش ایده ال به صرفه است یا خرید یک خودروی اروپایی با کیفیت بالا اما بازار خرید و فروش ضعیف .KIA SPORTAGE کیا اسپرتیج و رنو کولئوس renault koleos دو خودروی تقریبآ هم قیمت و هم کلاس که در بازارهای جهانی نیز با هم در رقابت هستند .

اسپرتیج و رنو کولئوس ، دو کراس اوور خوش فروش وقابل قبول که هر کدام به نوعی توانستند رضایت مشتریانشان را جلب نمایند .  کیا اسپرتیج KIA SPORTAGE کراس اوور شناخته شده ایی که نسل جدیدش دست پخت پیتر شرایر طراح مشهور آلمانی میباشد که از سال 2011 وارد بازار کشورمان شد و به راحتی توانست به همراه هیوندای IX35 بازار کراس اوور های جمع و جور را در انحصار خود قرار دهد.

 

اسپورتیج

 

کیا اسپرتیج KIA SPORTAGE با ظاهری جذاب و مشخصات فنی قابل قبول و ارائه امکانات رفاهی متنوع تبدیل به  اولویت های اصلی خریداران شده  است. کراس اوور کره ایی یعنی اسپرتیج مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم 2400 سی سی  با حداکثر توان خروجی 177 اسب  بخار در دور موتور 6000  دوردردقیقه و گشتاور 227 نیوتن متر در دور موتور 4000 دور در دقیقه می باشد.

شتاب اولیه این کراس اوور 9.2 ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی 9.2 لیتر در هر صد کیلومتر پیمایش میباشد. کیا اسپرتیج مجهز به امکانات رفاهی متنوعی میباشد که بعضی از این امکانات مدل فول شامل :10 ایربگ –شیب سنج-ESP- سانروف و پاناروما-کول باکس-کروز کنترل-گرمکن وسردکن-چراغ زنون-صندلی های چرمی-کیلس-سنسور جلو وعقب-اتولایت- سنسور باران-آینه تاشو برقی-لاک دیفرانسیل-دوربین دنده عقب و... میباشد.

 کیا اسپرتیج KIA SPORTAGE دارای قابلیت آفرود بالایی نمیباشد اما گزینه مناسبی برای استفاده شهری میباشد.

 

رنو کولئوس

 

 به دلایل زیر کیا اسپرتیج یا کیا SPORTAGE در رتبه بالاتری از رنو کولئوس قرار میگیرد :

 ظاهر زیباتر

 امکانات استاندارد بیشتر

 بازار خرید و فروش خیلی مناسب

 

رنو کولئوس

RENAULT koleos

رنو کولئوس 2015

مقایسه کیا اسپورتیج با رنو کولئوس

رنو کولئوس

 

RENAULT koleos رنو کولئوس کراس اوور با کیفیت فرانسوی که از اوایل از سوی پارس خودرو و سپس اکنون  توسط نگین خودرو به فروش می رسد.رنو کولئوس 2015 کراس اووری که نتوانست در حد و اندازه نام برند خوشنام رنو بدرخشد. رنو کولئوس 2015 مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم 2488 سی سی  با حداکثر توان خروجی 170 اسب  بخار در دور موتور 6000  دوردردقیقه و گشتاور 226 نیوتن متر در دور موتور 4400 دور در دقیقه می باشد.

 

رنو کولئوس

 

شتاب اولیه این کراس اوور یعنی رنو کولئوس 2015، 9 ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی 9.3 لیتر در هر صد کیلومتر پیمایش می باشد.این فرانسوی مجهز به امکانات رفاهی نظیر : کیلس-گرمکن صندلی های جلو-صندلی با تنظیم برقی-کروز کنترل-سنسور پارک- سقف پانوراما –سنسور باران-کول باکس-آینه تاشو برقی و... میباشد. رنو کولئوس دارای قابلیت آفرود بالاتری نسبت به کیا اسپرتیج میباشد .اما به هر حال ازین خودرو انتظار آفرود نباید داشت.

 

رنو کولئوس

 

 رنو کولئوس RENAULT koleos به دلایل زیر نمیتواند در حد و اندازه کیا اسپرتیج عمل کند :

 خدمات پس از فروش ضعیف

 کمیاب بودن لوازم یدکی

 بازار خرید و فروش کم رونق

در آخر این نکته را باید گفت که با ورود نسل جدید کولئوس با ظاهری جذاب و امکانات رفاهی بالا قطعآ شرایط برای کیا اسپرتیج و هیوندای توسان سخت تر از قبل خواهد بود.

 

رنو کولئوس

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading