اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه جولیتا و ولوو V40

مقایسه جولیتا و ولوو V40

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه جولیتا و ولوو V40 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه جولیتا و ولوو V40 بپردازیم .

ALFAROMEO GIULIETTA

جولیتا 2016

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
48
بررسی جولیتا 2016

VOLVO V40

ولوو V40

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
5
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
7
امتیاز کل
46
بررسی ولوو V40
انتخاب ماشین 3

ALFAROMEO GIULIETTA

جولیتا 2016

Top car

ALFAROMEO GIULIETTA

جولیتا 2016

مقایسه جولیتا و ولوو V40

جولیتا 2016 

 

وقتی در صنعت خودروسازی نام ایتالیا میاید باید منتظر یک اثر هنری جذاب باشیم و جولیتا نیز از این قاعده مستثنی نیست .این هاچ بک جذاب اثر لورنزو راویستویی می باشد . در بررسی ظاهر جولیتا مهم ترین نکته ای که جلب توجه می کند هماهنگی کم نظیر اجزا بدنه می باشد . در بحث ابعاد بدنه جولیتا نسبت به رقبا ابعاد کوچک تری دارد اما به لطف مهندسی آلفا فضا سازی خوبی در داخل اتاق انجام شده است و در آن کاملا احساس راحتی می کنید . یکی دیگر از ویژگی های مثبت کابین جولیتا طراحی جذاب آن بوده که به سادگی عادی نمی شود .

 

جولیتا 2016

 

طراحی پویای داشبورد ، فرمان ۳ ستون اسپرت ، صندلی های چرمی عالی ، اهرم تعویض دنده خوش دست و .... همه و همه نوید یک خودرو جذاب جوان پسند پر هیجان را می دهد . جولیتا در بحث تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد . سیستم صوتی Bose ، لانچ کنترل ، LCD چند منظوره ، DNA ( حالت رانندگی انحصاری آلفا ) ،۶ ایربگ ، VDC ( سامانه کنترل دینامیکی اتومبیل ) ، ESC ( سامانه کشش الکترونیکی ) ، ASR  ( سامانه ضد لغزش ) و چراغ های زنون تنها بخشی از امکانات این هاچبک دوست داشتنی است .

 

جولیتا 2016

 

پیشرانه جولیتا یک نمونه ۱۳۹۸ سی سی ۴ سیلندر توئین توربو می باشد که به سیستم Multi Air  ( سیستم انحصاری زمان بندی سوپاپ آلفا ) مجهز است . ۱۷۰ اسب بخار قدرت در دور موتور ۵۵۰۰ دور در دقیقه و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور در دور‌ موتور ۲۲۵۰ دور در دقیقه  از مشخصه های فنی جولیتا می باشد . این پیشرانه علاوه بر اینکه در میان رقبایش بهترین نسبت قدرت به حجم موتور را دارد بسیار کم اشتها نیز می باشد زیرا در سیکل ترکیبی ۱۰۰ کیلومتر فقط ۷.۴ لیتر بنزین مصرف می کند . جعبه دنده ۶ سرعته دبل کلاچ آلفا نیز در حالت دینامیک بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد و کاملا هر راننده ای را شیفته تعویض دنده های بی عیب و نقص خود می کند .

 

جولیتا 2016

 

جولیتا هاچ بک اسپرتی است اما سواری چندان خشکی را از خود ارائه نمی‌دهد . اما با عنایت به همین سواری بهترین هندلینگ کلاس خود را تقدیم راننده اش میکند . ترمز های جولیتا نیز قابل اطمینان بوده و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارند .

در کل جولیتا خودرویی است پر قدرت ، کم مصرف ، مجهز به گیربکس عالی ، ترمز قدرتمند و هندلینگ فوق العاده که قیمت بالای قطعات یدکی و هزینه های نگهداری زیاد تنها ایرادات آن می باشد.

VOLVO V40

ولوو V40

مقایسه جولیتا و ولوو V40

ولوو V40 

 

ایمن ترین هاچ بک بازار ایران را میتوان V40  نامید .زیرا در کشور تنها اتومبیلی است که مجهز به ایربگ عابر پیاده است . طراحی V40  نسبت به دیگر ولوو ها منحصر به فرد بوده و جوان پسند تر است .در کل V40  طراحی خاصی دارد . هماهنگ بودن اجزا بدنه V40  با یک دیگر مهم ترین مشخصه طراحی اش است . اما در داخل کابین اوضاع متفاوت است و به محض اینکه وارد میشوید متوجه دلیل بازنده بودن V40  میشوید . کیفیت معمولی داشبورد و طراحی ساده اش کاملا توی ذوق میزند . مورد بعدی دیگر که به چشم می آید عدم وجود  تجهیزات و امکانات مناسب در مدل های پایه است . هر چند در سری R-Design  با قیمتی در حدود ۲۵۰ میلیون تومان هیچ جای گله ای باقی نمی گذارد اما V40  معمولی با قیمتی در حدود ۲۲۰ میلیون و اختلاف قیمتش با جولیتا انتظار بیش تری از آن می رفت .

 

ولوو V40

 

پیشرانه ۵ سیلندر توربوشارژ ولوو مناسب به نظر می رسد اما در بحث تکنولوژی موتور به گرد پای جولیتا هم نمیرسد . این پیشرانه ۱۹۸۴ سی سی حجم دارد . ۲۱۳ اسب بخار قدرت و۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد .هماهنگی گیربکس ۶ سرعته AISIN  نیز با موتور مناسب بوده و در کل عملکرد قابل قبولی را ارائه می دهد . ولوو با اتکا به قدرت بیشتر در زمینه شتاب گیری های سرعت بالا از جولیتا کمی بهتر عمل می کند . اما در سرعت های تا ۱۰۰ کیلومتر جولیتا به لطف لانچ کنترل جلو تر از هاچ بک سوئدی است .  

 

ولوو V40

 

سواری ولوو به لطف آرایش سیستم تعلیق نرم و آرام است اما بر عکس جولیتا هندلینگ و سواری خاصی را ارائه نمی‌دهد .سیستم  ترمز آن اما کاملا عالی بوده و در هر سرعتی توقف شما را تضمین می کند . در کل V40  هاچ بک گران قیمتی است که با توجه به اختلاف قیمتش با جولیتا ارزش خرید کاملا پایین تری را نسبت به آن دارد . علاوه بر این V40  دست دومش بازار بسیار ضعیف تری را دارد .اما در کل V40  خودرویی است ایمن که موتور گیربکس خوب و هماهنگی دارد ، سواری اش نرم و آرام است و ترمز های مطمئنی را نیز دارا میباشد .ظاهر بیرونی اش  جذاب است اما در داخل اتاق همه چیز ساده و با کیفیت معمولی  است و سطح امکانات رفاهی بسیار متوسطی دارد .

 

ولوو V40

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/05/12

    من یه دوست ترکیه ای دارم که شغلش انباردار در یک شرکت مواد غذایی هست و سوادش دیپلم. ماشینش ALFAROMEO GIULIETTA هست. ببینید ما چقدر بدبختیم که اینجور ماشینها رو تو عمرمون نمی بینیم و تا دلت بخاد در مورد ماشینهای چینی باهم کل کل می کنیم

  • user icon
    نویسنده : صادق
    تاریخ : 1396/07/24

    سلام
    پس چرا افت قیمت حولیتا بیشتره ؟؟
    چرا ارزون تره ؟؟؟
    اصلا مقایسه اشتباه عزیزم پر قدرت ترین و ایمن ترین هاچ بک ایران ولوو
    جولیتا باید با مزدا هاچبک مقایسه بشه

  • user icon
    نویسنده : امير
    تاریخ : 1396/11/12

    مقايسه ات اشتباه هست و اينكه ولوو با بى ام و و بنز بايد مقايسه بشه
    ولوو هاچ بك فقط كمى زيبايى داخلش ضعيف هست همين

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/12/08

    به نظرم شما اصلا ولوو v40 رو از نزدیک ندیدی چون از نظر امکانات رفاهی خیلی سر تر از جولیتا هستش قدرت موتورشم قابل مقایسه نیست کیفیت رانندگیشم خیلی بهتره کلا مقایسه اشتباهیه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading