اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه ب ام و سری 2 و ولوو V40

مقایسه ب ام و سری 2 و ولوو V40

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه ب ام و سری 2 و ولوو V40 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه ب ام و سری 2 و ولوو V40 بپردازیم .

BMW seri 2

ب ام و سری 2

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی ب ام و سری 2

VOLVO V40

ولوو V40

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
6
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
6
امتیاز کل
44
بررسی ولوو V40
انتخاب ماشین 3

BMW seri 2

ب ام و سری 2

Top car

BMW seri 2

ب ام و سری 2

مقایسه ب ام و سری 2 و ولوو V40

 ب ام و سری 2

 

در نبود BMW سری یک در بازار کشور 220I در حال حاضر جمع و جورترین محصول BMW داخل ایران است. طراحی ظاهری BMW سری 2 جذاب ، جوان پسند و اسپرت می باشد . سری 2 بر اساس زبان طراحی جدید BMW شکل گرفته است و استایلش کاملا نشان دهنده یک BMW اصیل و پر هیجان می باشد . خطوط و برجستگی های خاص علی الخصوص در نمای جانبی ، فرم اسپرت و جذاب چراغ ها و طراحی سپر ها همگی خبر از یک خودروی وحشی و قدرتمند را می دهند .

 

 ب ام و سری 2

 

درون کابین سری 2 هم همه چیز بسیار جذاب و هیجان انگیز طراحی شده است و جوان پسند به چشم میاید . BMW سری 2 در داخل کابین هم مانند ظاهرش با براداران بزرگتر خود در طراحی وجه اشتراکات زیادی دارد . در بحث امکانات رفاهی BMW سری 2 در مدل های پایه حرف چندان زیادی برای گفتن ندارد اما هر چه که مدلش بالاتر می رود لیست کامل تر و بلند بالاتری از آپشن را در اختیار شما می گذارد . از نظر کیفیت متریال BMW سری 2 عالی نیست اما در سطح متوسط رو به بالا قرار دارد ولی ارگونومی کابین عالی است و در برابر صدا هم کاملا ایزوله می باشد . از نظر ابعاد و راحتی سرنشینان هم برای سرنشینان جلو همه چیز خوب به نظر می رسد ولی ابعاد ردیف عقب اصلا جالب به نظر نمیرسد و فقط برای کودکان مناسب به نظر می رسد .

 

 ب ام و سری 2

 

قلب تپنده 220I از سری N20 میباشد ، 1997 سی سی حجم دارد و توسط توربوشارژ تغذیه میگردد . این پیشرانه قابلیت تولید 184اسب بخار قدرت در دور موتور 5000 دور در دقیقه و 270 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1250 دور در دقیقه را دارا میباشد . استهلاک این پیشرانه ذاتا پایین است و مصرف سوخت اقتصادی دارد . 220I با تکیه بر این پیشرانه کاملا پرشتاب است و آدرنالین را به خون شما تزریق میکند . 220I برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت تنها به 7 ثانیه زمان نیاز دارد و تا 230 کیلومتر در ساعت به راحتی سرعت میگیرد . برای انتقال قدرت پیشرانه 220I به چرخهایش از یک گیربکس 8 سرعته ساخت ZF استفاده شده است که عملکردش فوق العاده است ، هماهنگی کامل با پیشرانه دارد و تعویض دنده هایش بسیار لذت بخش میباشد .

 

 ب ام و سری 2

 

هندلینگ عالی BMW سری 2 مثال زدنی است و تجربه بی نظیری از یک سواری لذت بخش را سری 2 به شما تقدیم میکند . ترمز های BMW سری 2 عملکرد خوبی دارند و به شما برای حرکت در هر سرعتی اطمینان میدهند . از نظر نرمی سواری و عملکرد سیستم تعلیق هم سری 2 واقعا خوب و بی نقص عمل میکند . از دیگر نقاط قوت BMW سری 2 هم فرمان پذیری خوب ، تقسیم وزن عالی و دقت بالای فرمان در عبور از گردش پیچ ها میباشد که همه دست به دست هم داده اند تا حس رانندگی با سری 2 بسیار لذت بخش باشد .

سری 2 همانند ولوو V40 قیمتش غیر رقابتی است و بی دلیل بالاست و ایراداتی هم در کابین دارد اما لذت با آن بسیار بالاست و پیشرانه و گیربکس بسیار هماهنگ با هم و عالی عمل میکنند که باعث میشود تا در هنگام راندنش شما همه چیز را به فراموشی بسپارید و فقط حس خوب از راندن 220I به دست آورید.

VOLVO V40

ولوو V40

مقایسه ب ام و سری 2 و ولوو V40

 ولوو V40

 

ولوو V40 هاچ بکی خاص میباشد که در حال حاضر ایمن ترین هاچ بک بازار کشورمان میباشد . جذاب ترین طراحی را در بین محصولات ولوو V40 دارا میباشد که به شدت جوان پسند و زیباست . طراحی خاص V40 ، هماهنگ بودن اجزاء بدنه با یک دیگر و رنگ بندی های جذابش همه باعث شده اند تا شما با هر سلیقه ای مجذوب V40 شوید .اما این زیبایی ها در ظاهر V40 است و در داخل کابین وضعیت بسیار متفاوت میباشد . BMW سری 2 در داخل کابین ضعف هایی داشت اما ولوو V40 در سطحی پایین تر از 220I هم قرار می گیرد.  کیفیت معمولی داشبورد و ادوات ، طراحی ساده و نسبتا قدیمی کابین و عدم وجود تجهیزات و امکانات مناسب و کافی در مدل های پایه ایراداتی است که در مورد ولوو V40 بیش ار هر مورد دیگری به چشم میاید و توی ذوق میزند .

 

 ولوو V40

 

 

پیشرانه استفاده شده در V40 5 سیلندر است ، 1984 سی سی حجم دارد و دارای عملکرد خوبی میباشد . ولوو V40 با این پیشرانه قابلیت تولید 213 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد .در شتابگیری های میانی ولوو V40 خوب عمل میکند و قابل قبول است اما در شتاب گیری اولیه و شرع حرکت کمی تنبلی و لختی از خود نشان میدهد . برای انتقال قدرت هم از گیربکس 6 سرعته AISIN استفاده شده است . عملکرد کلی گیربکس و هماهنگی آن با پیشرانه خوب است و خوب عمل میکند اما به پای عملکرد فوق العاده BMW 220I در بخش فنی نمیرسد .

 

 ولوو V40

 

 

آرایش سیستم تعلیق ولوو V40 و ذات این خودرو نرم وآرام بخش است و هیجان خاصی را از سواری V40 نمیتوانید به دست آورید . هندلینگ وسواری خاصی هم که در BMWسری 2 وجود دارد را اصلا در V40 نمیتوانید پیدا کنید . یک نکته مثبت هم در مورد V40  وجود دارد و آنهم ترمز های قدرتمندش است که توقف در هر سرعتی را تضمین مینماید . از نظر فرمان پذیری هم ولوو خوب عمل کرده و قابل قبول است .

در کل ولوو V40 هاچبک گران قیمتی است که در مقایسه با BMW 220I ازنظر فنی و سواری کاملا ضعیف تر عمل میکند . علاوه بر این بازار دست دوم ولوو V40 بسیار ضعیف است و اصلا موقع خرید آن نباید به فروشش فکر کنید زیرا یکی از دلایل ارزش خرید پایین ولوو V40 همین است که صاحب اول و آخرش خودتان هستید .

 

 ولوو V40

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading