اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هوندا آکورد 2014با کادنزا 2012-2013

مقایسه هوندا آکورد 2014با کادنزا 2012-2013

 یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هوندا آکورد و کادنزا می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هوندا آکورد و کادنزا بپردازیم .

HONDA ACCORD

هوندا آکورد 2014

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
7
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی هوندا آکورد 2014

KIA CADENZA 2012-2013

کادنزا

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی کادنزا
انتخاب ماشین 3

HONDA ACCORD

هوندا آکورد 2014

Top car

HONDA ACCORD

هوندا آکورد 2014

مقایسه هوندا آکورد 2014با کادنزا 2012-2013

 هوندا آکورد 2014

 

هوندا آکورد سالهاست که جزء پرفروش ترین ، مطمئن ترین و با کیفیت ترین خودرو های تولید شده در جهان میباشد و آکورد 2014 هم از این قاعده مستثنی نیست و افتخارات زیادی کسب کرده است . طراحی ظاهری آکورد بی نقص است و تمام المان های طراحی به درستی در آن رعایت شده است . آکورد در نمای ظاهری چند منظوره است یعنی شما با نگاه کردن به آکورد در این خودرو لوکس بودن ، اسپرت و جسور بودن و مدرنیته را حس میکنید . در کنار اینها طراحی آکورد بسیار ماندگار میباشد و نه به این زودی ها تکراری نیشود و نه در دراز مدت خسته کننده می گردد .

 

 هوندا آکورد 2014

 

درون کابین هوندا آکورد نیز هماهنگ با ظاهرش است و کاملا زیبا ، لوکس و ارگونومیک میباشد . کیفیت ساخت و مونتاژ هوندا آکورد بسیار عالی است و در طول زمان این کیفیت کاملا ثابت میماند و در داخل کابین هوندا آکورد شما در دراز مدت اصلا تغییری احساس نخواهید کرد . متریال مورد استفاده در کابین هوندا آکورد  از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی و از بهترین مواد استفاده شده است . از نظر ابعاد هوندا آکورد در داخل کابین بسیار جادار و راحت میباشد و 5 سرنشین در کمال راحتی در آکورد جای میگیرند . هوندا آکورد 2014 در بحث تجهیزات رفاهی و ایمنی هم کاملا عالی است و برای خودرویی در این کلاس فوق العاده به نظر می رسد .

 

 هوندا آکورد 2014

 

در سینه این این سدان با کیفیت و پر افتخار یک پیشرانه 4 سیلندر قرار دارد که 2356 سی سی حجم آن است . حداکثر قدرت 185 اسب بخار در دور موتور 6500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 245 نیوتن متر در دور موتور 3600 دور در دقیقه از مشخصات تولیدی این پیشرانه میباشد . آکورد در بخش فنی بسیار کم استهلاک است و ثابت شده است که تا مدت ها نیاز به تعمیرگاه پیدا نمیکند . یکی از پر شتاب ترین و پر نفس ترین سدان های این کلاس هوندا آکورد میباشد که شاید قدرت کیا کادنزا را نداشته باشد اما با توجه به حجم موتور عالی عمل میکند ودر عین حال هم چون پیشرانه از سری Earth Dreams میباشد مصرف سوختش کاملا اقتصادی است . به طور کلی کیفیت فنی و ضریب اطمینان هوندا آکورد و حفظ کیفیت در طول زمان هوندا آکورد در طول زمان ثابت شده است و از کیا کادنزا کاملا برتر میباشد . برای انتقال قدرت آکورد هم از یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک استفاده شده است . این گیربکس کاملا پیشرفته است و هوشمندانه ترین عملکرد را در هر لحظه از خود نشان میدهند . تعویض دنده های گیربکس هوندا آکورد عالی و بدون نقص میباشد و با پیشرانه کاملا هماهنگ است .

 

 هوندا آکورد 2014

 

در بخش سواری هوندا آکورد بسیار نرم و پایدار میباشد . فرمان پذیری عالی و هندلینگ فوق العاده آکورد بسیار نکته مثبتی است که رانندگی با هوندا آکورد بسیار لذت بخش کرده است . آکورد از استرس بار فابریک بهره میبرد و با توجه به  عملکرد عالی سیستم تعلیقش به شما آرامش یک خودروی لوکس ، هیجان یک خودروی اسپرت و خوش دستی یک خودروی جمع و جور را اهداء میکند .

سرگذشت هوندا آکورد مملوء از افتخارات و جوایز جهانی است که نشان دهنده کیفیت بالای این خودرو ، معتبر بودنش و ماندگاری است . کیا کادنزا خودروی خوب و با کیفیتی میباشد و در این شکی نیست اما هوندا آکورد پکیج کاملی از کیفیت بالا ، ماندگاری کیفی در طول زمان ، قدرت ، جذابیت ، هماهنگی و ... میباشد که به راحتی از پس تمامی رقبای خود بر میاید و آنها را کنار میگذارد .

KIA CADENZA 2012-2013

کادنزا

مقایسه هوندا آکورد 2014با کادنزا 2012-2013

 کیا کادنزا 2012-2013

 

یکی از بهترین تولیدات کیا تا به امروز را میتوان کادنزا دانست . کیا کادنزا به گونه ای طراحی شده است که از تمام زوایا جذاب ، هماهنگ  و زیبا به نظر میرسد . کیا کادنزا در عین سادگی ، لوکس به نظر میرسد که استفاده از قطعات کرومی و طراحی درست خطوط و برجستگی  ها به این امر کمک بسزایی کرده است . در طراحی کیا کادنزا اصل ماندگاری تا حد زیادی رعایت شده است و به طور کلی المان های خوبی در آن اعمال شده است اما از نظر تخصصی طراحی هوندا آکورد کامل تر ، منطقی تر و ماندگار تر می باشد .

 

 کیا کادنزا

 

در کابین کادنزا هم طراحی زیبا و منطقی میباشد اما تعداد زیاد دکمه استفاده شده بر روی کنسول جلو تا حدی به ارگونومی آسیب رسانده است ضمن اینکه متریال استفاده شده هم در سطحی متوسط و دور از انتظار است . به طور کلی در کابین کیا کادنزا همه چیز سعی در نشان دادن لوکس بودن است . از نظر امکانات رفاهی و ایمنی کابین کیا کادنزا کاملا عالی است و در این بخش بسیار جذاب به نظر می رسد .

 

 کیا کادنزا 2012

 

قلب تپنده کیا کادنزا V6 میباشد و 3.5 لیتر حجم موتورش است . کیا کادنزا قابلیت تولید 286 اسب بخار قدرت و 338 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد که بسیار پر شتاب است و مصرف سوخت مناسبی هم نسبتا دارد . البته در مورد استهلاک پایین ، نیاز پیدا کردن به تعمیرگاه یا ضریب اطمینان در طولانی مدت نمیتوان نظر قطعی دارد و نمیتوان  گفت که آیا کادنزا در 5 سال دیگر هم همین قدر سالم و پر شتاب میماند یا خیر . کادنزا با یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک کوپل شده است که با پیشرانه هماهنگی مناسبی دارد ، تحت فرمان راننده  است و  تعویض دنده هایش خوب می باشد .

 

 کیا کادنزا

 

سواری کادنزا نرم و بدون صداست و در سرعتهای بالا کاملا راضی کننده است اما در سرعت های پایین و داخل شهر کمی خشک است . البته کیا کادنزا کاملا نرم و پایدار است و از هندلینگ خوبی بهره میبرد . در کل سواری کیا کادنزا به مانند یک خودروی لوکس میباشد که کمی چاشنی اسپرت به آن اضافه شده است .

به طور کلی کیا کادنزا خودرویی زیبا ، لوکس ، فول آپشن به معنای واقعی ، پرقدرت و پرشتاب و با کیفیت ساخت بالاست که در مقایسه با هوندا آکورد از نظر کیفیت فنی و کیفیت ساخت با وجود عالی بودن در سطحی پایین تر قرار دارد و همانند هوندا آکورد هم خودروی اصیلی نیست که بتوان نظر دارد در طول زمان چگونه خودرویی میباشد .

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : پدرام
    تاریخ : 1395/07/22

    با سلام خدمت دوستان من چندین باره این مقایسه رو خواستم ازتون ولی انجام ندادین واسم...
    عاجزانه خواهش می کنم جنیسیس سدان و کادنزا رو باهم مقایسه کنید..سپاس

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1395/07/23

    با سلام

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/03/09

    هوندا در مقایسه از تویوتا هم پیشی میگیره شاید سلیقه است

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading