اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه پورشه پانامرا و بنز CLS

مقایسه پورشه پانامرا و بنز CLS

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه پورشه پانامرا و بنز CLS می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه پورشه پانامرا و بنز CLS بپردازیم .

PORSCHE PANAMERA

پانامرا

کیفیت سواری
10
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
10
ارزش خرید
9
امتیاز کل
55
بررسی پانامرا

MERCEDES BENZ CLS

بنز CLS

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
52
بررسی بنز CLS
انتخاب ماشین 3

PORSCHE PANAMERA

پانامرا

Top car

PORSCHE PANAMERA

پانامرا

مقایسه پورشه پانامرا و بنز CLS

 پورشه پانامرا 4S

 

پانامرا را میتوان پورشه 911 با چهار درب و دو صندلی اضافه دانست و برای کسانی مناسب است که به دنبال هیجان هستند ولی فضای بار بیشتر و دو صندلی اضافه در ردیف عقب نیاز دارند . پانامرا در بدنه خود کاملا اصالت یک پورشه را حفظ کرده است و در کنار این ویژگی یکی از آیرودینامیک ترین محصولات پورشه و خودروهای کلاس خودش هم میباشد . با دیدن پانامرا ویژگی های لوکس بودن ، قدرت و هیجان را همزمان احساس میکنید و از ظاهر پانامرا میتوانید به باطن پر قدرت و رام نشدنی اش پی ببرید .

 

 پورشه پانامرا 4S 

طراحی داخلی پورشه پانامرا با ظاهرش هماهنگی کامل دارد و به نوعی داخل اتاق پانامرا را میتوان به کابین هواپیما تشبیه کرد . نحوه طراحی داشبورد و کنسول میانی جذاب ، اسپرت و هیجان انگیز است . کیفیت متریال ، تزئینات و روکش های مورد استفاده در پورشه پانامرا عالی است و حتی آن را از مرسدس بنز CLS یک پله بالاتر میتوان دانست . در چیدمان کلید ها و شلوغی کابین پانامرا یک پیچیدگی جذاب وجود دارد که همین جذابیت قرارگیری پشت فرمان پانامرا را برای راننده دو چندان میکند . در پورشه پانامرا امکانات بسیار زیاد و فوق العاده ای وجود دارد و هر آنچه که مد نظر شما میباشد را در پانامرا میتوانید بیابید . از دیگر ویژگی های مثبت کابین پورشه پانامرا صندلی های آن میباشد که لوکس بودن ، حالت اسپرت و مسابقه ای داشتن و راحتی را در یک قالب پیاده کرده است . در کیفیت ساخت و مونتاژ پورشه پانامرا هم شکی نیست و در یک کلام میتوان گفت عالی است .

  پورشه پانامرا 4S

 

در سینه این فست بک مجلل یک پیشرانه V8 به حجم 4806 سی سی وجود دارد . قابلیت تولید 400 اسب بخار قدرت در دور موتور 6500 دور در دقیقه و 500 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 3600 دور در دقیقه تنها بخشی از قابلیت های این پیشرانه پر توان میباشد . پورشه پانامرا با تکیه بر این پیشرانه در 4.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت میرسد و تا 282 کیولومتر در ساعت هم سرعت میگیرد . پیشرانه پر توان پورشه پانامرا با گیربکس PDK 7 سرعته کوپل شده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را هم به شما میدهد . تعویض دنده های پورشه پانامرا به گونه ای است که حتی اگر شما زمان زیادی برای یادگیری تعویض دنده صحیح و حرفه ای گذاشته باشید دیگر نیاز به استفاده از دانش خود ندارید زیرا PDK تعویض دنده را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام میدهد . در کل پانامرا با ترکیب موتور قدرتمند و گیربکس PDK عالی خود به شما حس و حال یک سوپر اسپرت را در قالب یک فست بک مجلل تقدیم میکند .

  

 پورشه پانامرا 4S

 

پورشه پانامرا هندلینگ و سواری اش زبانزد کلاس خود است و فرمان پذیری اش فوق العاده میباشد . در حالت های مختلف رانندگی مثل اسپرت و اسپرت پلاس میزان بازی کمک ها و ارتفاع پورشه پانامرا متفاوت است ولی در هر حالتی بهترین عملکرد را از خودش نشان میدهد . یکی از نکات مثبت پورشه پانامرا که در همه ی تست ها هم به آن اشاره شده است ترمز های فوق العاده و بی نظیر پورشه پانامرا میباشد که به شما اطمینان حرکت با هر سرعتی را میدهد . به طور کلی سواری و هندلینگ ، ترمز ها ، فرمان پذیری ، تقسیم وزن و خوش دستی پورشه پانامرا یک پله بالاتر از مرسدس بنز CLS 500 میباشد .

پورشه پانامرا خودرویی است که هزینه های نگهداری و خدماتش بالاست اما اگر از عهده هزینه های آن برمیایید شک نکنید که بهترین انتخاب پورشه پانامرا میباشد زیرا از هر لحاظ خودروی کاملی میباشد و تمامی نیاز های شما را میتواند برآورده کند. پورشه پانامرا بهترین انتخاب در کلاس خود میباشد و از همه مهم تر دیگر افراد هیجان طلبی هم که تشکیل خانواده داده اند میتوانند از هیجان و لذت یک خودروی سوپر اسپرت در قالب یک فست بک مجلل که از همه نظر عالی و کامل میباشد بهره ببرند .

MERCEDES BENZ CLS

بنز CLS

مقایسه پورشه پانامرا و بنز CLS

 مرسدس بنز CLS 500

 

خاص ترین و دلربا ترین محصول مرسدس بنز را میتوان CLS دانست . متفاوت ترین طراحی بدنه در میان محصولات مرسدس بنز را CLS دارا میباشد که در کنار خاص بودن ، ماندگار هم میباشد و به این زودی ها خسته کننده نمیشود . در بدنه CLS خطوط و شکستگی های بسیاری به کار رفته که نشان از ریزه کاری های تخصصی فراوان به کار رفته در طراحی ، پختگی و اصیل بودن این خودرو میباشد . از شاخصه های مرسدس بنز CLS در طراحی بدنه اش میتوان به کاپوت کشیده و دماغه خشمگینش اشاره کرد که نیم نمایی از SLS را هم دارا می باشد .

 

 مرسدس بنز CLS 500

 

داخل کابین مرسدس بنز CLS اصلا با ظاهر اسپرت و عصبانیش هماهنگ نیست و همه چیز لوکس طراحی شده است . البته این بدین معنی نیست که شما می توانید از چیدمان داخلی ایراد بگیرید زیرا همه چیز به بهترین و ارگونومیک ترین شکل ممکن در سر جای خود قرار گرفته است . در کابین بنز CLS از بهترین متریال ، چوبکاری و ... استفاده شده است ولی به طور کلی کیفیت کابین پورشه پانامرا کمی بهتر احساس می شود . از نظر ابعاد و فضا CLS به علت طراحی خاصی که دارد کمی تنگ و خفه احساس می شود که چندان خوشایند نمی باشد . در بحث امکانات و آپشن CLS  همانند مرسدس بنز E-CLASS می باشد و خودروی کاملی به نظر می رسد .

 

 مرسدس بنز CLS 500

 

قلب تپنده مرسدس بنز CLS 500 8 سیلندر خورجینی میباشد و 4663 حجم آن است . CLS 500 با کمک این پیشرانه میتواند 402 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور تولید کند . CLS 500 مصرف سوخت و استهلاکش از پورشه پانامرا 4S  کمتر میباشد اما قدرت رام نشدنی پانامرا ، لذت بی نهایت و هیجانی که در پانامرا وجود دارد را هرگز در 4S نمیتوانید پیدا کنید و علاوه بر این بر روی کاغذ و در میدان عملکرد پورشه پانامرا کاملا برتر و بهتر میباشد  . موتور CLS 500 با یک گیربکس 7 سرعته تیپ ترونیک با امکان تعویض دنده از پشت فرمان کوپل شده است که با پیشرانه هماهنگ میباشد و موتور و گیربکس با هم از خود عملکرد خوبی نشان میدهند . اما دقت ، سرعت و لذت تعویض دنده پورشه پانامرا در CLS قابل لمس نیست .

 

 مرسدس بنز CLS 500

 

مرسدس بنز CLS سواری نرم و دل پذیری دارد و هندلینگش هم خوب است . فرمان مرسدس بنز CLS سریع است و در پیچ ها به شما اطمینان لازم از دقت و سرعت خود را میدهد . یکی از مزایای مرسدس بنز CLS این است که در هر سرعتی با آن احساس امنیت میکنید زیرا کمک فنر های ایرماتیک ، ترمز های خوب ، فرمان دقیق و بدنه آیرودینامیک با هم مجموعه کاملی را به وجود آورده اند . البته این حس و حال در رانندگی ، لذت بخش بودن و عملکرد در پورشه پانامرا بهتر است و شما را از رانندگی خشنود تر مینماید .

مرسدس بنز CLS 500 خودرویی لذت بخش و پر قدرت است که در بعضی از پارامتر ها بیش از حد لوکس میباشد . نهایت ظرافت مهندسی آلمانی را در مرسدس بنز CLS میتوانید پیدا کنید ولی پورشه پانامرا خودرویی جذاب تر ، با کیفیت تر و لذت بخش تر است که کاملا شما را از رانندگی با آن هیجان زده و رضایت مند میکند و به معنای واقعی هیجان را در کنار اطمینان کامل درون کابین پورشه پانامرا میتوانید تجربه کنید .

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : mohsen
    تاریخ : 1395/09/04

    یه جوری نوشتین که انگار هر دو تا رو سوار شدین و یه روز کامل بررسی کردین
    نویسنده فقط حرفای دلشو بدون تجربه نوشته

  • user icon
    نویسنده : بدبخت
    تاریخ : 1395/09/18

    سلام دوستان. من بین این مدل از پورشه و ساییپا 132 موندم. لطفا راهنمایی کنید. قضیه مرگ و زندگیه.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading