اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هوندا CRV و نیسان ایکس تریل

مقایسه هوندا CRV و نیسان ایکس تریل

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هوندا CRV و نیسان ایکس تریل می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هوندا CRV و نیسان ایکس تریل بپردازیم .

Honda CRV

هوندا CRV

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
53
بررسی هوندا CRV

Nissan X-Trail

نیسان X-TRAIL

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
7
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
51
بررسی نیسان X-TRAIL
انتخاب ماشین 3

Honda CRV

هوندا CRV

Top car

Honda CRV

هوندا CRV

مقایسه هوندا CRV و نیسان ایکس تریل

هوندا CRV 

 

هوندا CRV سالهاست که جزء پرفروش ترین ، مطمئن ترین و با کیفیت ترین کراس اوور های تولید شده در جهان میباشد و CRV 2016 هم از این قاعده مستثنی نیست و افتخارات زیادی کسب کرده است . . هوندا CRV 2016 4مین نسل این ماشین میباشد که تحت فیس لیفت ظاهری قرار گرفته است و واقعا زیبا میباشد . طراحی ظاهری CRV بی نقص است و تمام المان های یک طراحی هوشمندانه ، مدرن و خوش چهره را به درستی و در کمال هماهنگی میتوانید مشاهده کنید . CRV در نمای ظاهری چند منظوره است یعنی شما با نگاه کردن به CRV در این خودرو لوکس بودن ، اسپرت و جسور بودن ، مدرنیته و زیبایی را حس میکنید . در کنار اینها طراحی CRV بسیار ماندگار میباشد و نه به این زودی ها تکراری میشود و نه در دراز مدت برای چشم بیننده خسته کننده و از مد افتاده میشود  .

 

هوندا CRV

 

درون کابین هوندا CRV نیز هماهنگ با ظاهرش است و کاملا زیبا ، لوکس و ارگونومیک میباشد . کیفیت ساخت و مونتاژ هوندا CRV بسیار عالی است و در طول زمان این کیفیت کاملا ثابت میماند و در داخل کابین هوندا CRV شما در بلند مدت اصلا تغییری احساس نخواهید کرد و این ماندگاری محصولات هوندا در طول زمان یکی از بهترین و بارزترین ویژگی های محصولات این کاخانه ماشین سازی است که آن را زبانزد خاص و عام ساخته است .  کیفیت متریال مورد استفاده در کابین هوندا CRV از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و و از بهترین مواد استفاده شده است که کاملا رضایت همه را میتواند تماما جلب نماید . از نظر ابعاد هوندا CRV در داخل کابین بسیار جادار و راحت میباشد و 5 سرنشین در کمال راحتی در CRV جای میگیرند . هوندا CRV  2016 در بحث تجهیزات رفاهی و ایمنی هم کاملا عالی است و برای خودرویی در این کلاس فوق العاده به نظر میرسد و هر آنچه که نیاز و مد نظر شماست داخل کابین وجود دارد .

 

هوندا crv

 

در سینه این این SUV با کیفیت و پر افتخار یک پیشرانه 4 سیلندر قرار دارد که 2356 سی سی حجم آن است . حداکثر قدرت 185 اسب بخار در دور موتور 6400 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 245 نیوتن متر در دور موتور 3900 دور در دقیقه از مشخصات تولیدی این پیشرانه میباشد . CRV در بخش فنی بسیار کم استهلاک است و ثابت شده است که تا مدت ها نیاز به تعمیرگاه پیدا نمیکند . یکی از پر شتاب ترین و پر نفس ترین SUV های این کلاس هوندا CRV میباشد که شاید شتاب خودرو های اسپرت را نداشته باشد اما با توجه به حجم موتور  و ابعاد و وزن بدنه عالی عمل میکند ودر عین حال هم چون پیشرانه از سری Earth Dreams میباشد مصرف سوختش کاملا اقتصادی است . به طور کلی کیفیت فنی و ضریب اطمینان هوندا CRV و حفظ کیفیت در طول زمان هوندا CRV در طول زمان ثابت شده است و از نیسان X-Trail برتر میباشد . برای انتقال قدرت CRV هم از یک گیربکس CVT استفاده شده است . این گیربکس کاملا پیشرفته است و هوشمندانه ترین عملکرد را در هر لحظه از خود نشان میدهند . تعویض دنده های گیربکس هوندا CRV عالی و بدون نقص میباشد و با پیشرانه کاملا هماهنگ است . به علت اینکه گیربکس CVT هوندا CRV ـجدیدترین نسل از این گیربکس میباشد علاوه بر رفع ایرادات قدیمی مزایایی چون تعویض دنده بدون وقفه ، کاهش مصرف سوخت و نرمی بیشتر تعویض دنده را شاهد هستیم و لذت سواری باCRV با این گیربکس به صورت محسوسی افزایش پیدا کرده است .

 

هوندا crv

 

در بخش سواری هوندا CRV بسیار نرم و پایدار میباشد . فرمان پذیری عالی و هندلینگ فوق العاده CRV بسیار نکته مثبتی است که رانندگی با هوندا CRV را  بسیار لذت بخش کرده است . CRV از سیستم تعلیق فوق العاده خوب و توانمندی  بهره میبرد و با توجه به  طراحی عالی شاسی پیشرفته اش به شما آرامش یک خودروی لوکس ، هیجان یک خودروی اسپرت و خوش دستی یک خودروی جمع و جور را اهداء میکند . فرمان هوندا CRV بسیار نرم است و علاوه بر این فرمان پذیری بسیار دقیق و لذت بخشی دارد که در هنگام طی کردن میدان پیچ لذتی وصف نشدنی را برای راننده به وجود میاورد .

سرگذشت هوندا CRV مملوء از افتخارات و جوایز جهانی است که نشان دهنده کیفیت بالای این خودرو ، معتبر بودنش و ماندگاری است . نیسان X-TRAIL خودروی خوب و با کیفیتی میباشد و در این شکی نیست اما هوندا CRV پکیج کاملی از کیفیت بالا ، ماندگاری کیفی در طول زمان ، قدرت ، جذابیت ، هماهنگی ، لذت و ... میباشد که به راحتی از پس تمامی رقبای خود بر میاید و آنها را کنار میگذارد .

Nissan X-Trail

نیسان X-TRAIL

مقایسه هوندا CRV و نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل

 

نیسان برندی می باشد که تازه مجوز واردات به کشورمان را دریافت کرده است و قصد دارد تا با مدل محبوب X-TRAIL بسیار در دل ها جا باز کند .ظاهر با ابهت و زیبای نیسان ایکس تریل کاملا هماهنگ است و اصولی شکل گرفته است . یکی از ویژگی های خوب طراحی نیسان ایکس تریل چراغ هایش میباشد که کاملا حس قدرت را به بیننده منتقل مینماید . نیسان ایکس تریل در ظاهر دارای ویژگی هایی مانند سقف پانورامایی ، چراغ های روز روشن LED ، لامپ های زنون و رینگ های 18 اینچی آلیاژ آلومینیومی که ایکس تریل را بسیار جذاب ، منحصر بفرد و شیدا  ساخته است . نیسان از همان استایل قدیمی برای طراحی X-TRAIL 2016 استفاده کرده است اما این زمان را در عوض باز طراحی بر روی افزایش ویژگی های مثبت به کار برده است .

به گفته نیسان ، ایکس تریل 2016 به گونه ای شکل گرفته است تا نیاز های یک خانواده را به طور کامل پاسخ دهد  .خانوادگی بودن نیسان ایکس تریل را می توان در داخل کابین هم مشاهده  کرد و فضای کابین کاملا نیاز های یک خانواده را تامین میکند  فضای کابین گسترده و راحت میباشد ، صندلی ها نرم و راحت هستند و بدن را به خوبی در بر میگیرند ، سقف پاناروما نمایی لذت بخش و زیبا و سقفی به وسعت آسمان به شما میدهد و امکانات رفاهی و ایمنی کامل و خوبی هم در نظر گرفته شده است تا خیال شما از همه لحاظ راحت باشد و درون ماشین آرامش کامل را تجربه کنید .

 

نیسان ایکس تریل

 

طراحی درون کابین نیسان ایکس تریل هم به گونه ای است که دسترسی به همه این امکانات تجهیزات کاملا راحت است و همه چیز ارگونومیک شکل گرفته است.طراحی داشبورد ایکس تریل بیشتر از جنس پلاستیک مرغوبی است که کیفیت کاملا مطلوبی دارد و شما را  بسیار راضی میکند . در وسط داشبورد یک صفحه نمایش 7 اینچی رنگی چند کاره خود نمایی می کند که سیستم مولتی مدیا و شرایط داخل و خارج ماشین را به خوبی توسط آن میتوانید کنترل کنید . سیستم تهویه هوای داخلی ایکس تریل از نوع دوگانه و تماماً اتوماتیک است.همانطور که گفته شد ، صندلی های نیسان ایکس تریل از اگونومی بالایی برخوردار اند و بسیار راحت میباشند. این صندلی ها از جنس چرم مرغوب ساخته شده و مجهز به سیستم گرمایشی و کنترل 6 جهته در ردیف جلو هستند.

 

نیسان ایکس تریل

 

پیشرانه نیسان ایکس تریل های وارد شده به ایران به مشخصات زیر میباشد . . قلب تپنده نیسان ایکس تریل های وارد شده به ایران یک پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر میباشد . نیسان ایکس تریل به لطف این پیشرانه پیشرفته ، پر بازده و راندمان بالا قابلیت تولید 171 اسب بخار قدرت در 6000 هزار دور و 280 پوند فوت گشتاور را دارا میباشد  که کاملاً مناسب یک کراس اوور با این ابعاد ، وزن و بدنه  است. گیبرکس ایکس تریل از نوع CVT و شیفترونیک است که با پیشرانه نیسان ایکس تریل به طور کامل هماهنگ است و از نظر عملکرد هم بسیار سریع ، دقیق ، هوشمند و نرم میباشد .

شتاب 0 تا 100 کیلومتر نیسان ایکس تریل 9.4 ثانیه می باشد و به راحتی تا بیش از 190 کیلومتر در ساعت هم میتواند سرعت بگیرد .ظرفیت باک نیسان ایکس تریل تنها 60 لیتر است که با توجه به پیشرانه بهتر بود نیسان از باک بزرگتری استفاده می کرد اما چون مصرف سوخت نیسان ایکس تریل اقتصادی میباشد با همین مقدار ظرفیت باک هم تا بیش از 700 کیلومتر مسافت را نیسان ایکس تریل مبتواند بپیماید  . مصرف سوخت ترکیبی نیسان ایکس تریل اقتصادی  8.3 لیتر است و استاندارد یورو 6 را دارد و خودرویی پاک محسوب می شود.ایکس تریل قابلیت 4 چرخ همزمان یا همان AWD را دارد که می توان به صورت دستی آن را کنترل کرد. این قابلیت به همراه موتور قدرت مند و گیربکس خوب و بی نقص امکان عبور از هر جاده ای را می دهد و به لطف تقسیم هوشمند نیرو بین چرخها در شرایط جاده ای مختلف شاهد نرمترین و دقیقترین  انتقال قدرت هستیم که برای راننده لذت بالایی را رقم میزند .

 

نیسان ایکس تریل

 

نیسان ایکس تریل به لطف مهندسی پیشرفته نیسان سواری و هندلینگ بسیار سطح بالایی  دارد و از طرفی هم کاملا مناسب کلاسش عمل میکند .سواری نیسان ایکس تریل نرم و کاملا خانوادگی است و از آنجایی که عملکرد سیستم تعلیق خوب و هماهنگ با طراحی شاسی مدرن نیسان ایکس تریل میباشد در عین این عملکرد نرم پایداری و مانور پذیری بسیار خوبی را شاهد هستیم . نیسان ایکس تریل سیستم فرمان نرم ، دقیق و هماهنگی دارد که فرمان پذیری خوب و هیجان انگیزی  را رقم زده است و عملکرد خوب نیسان ایکس تریل در انتقال وزن و عبور از دایره پیچ ها را تضمین میکند . نیسان ایکس تریل هم چنین از سیستم ترمز  خوب و پر قدرتی بهره میبرد که به راننده اطمینان حرکت با سرعت های بالا و انجام مانور های سنگین را به راحتی میدهد .

نیسان ایکس تریل به معنای واقعی خودروی خانواده است. فضای داخلی راحت و گسترده ، صندوق عقب جادار ، پیشرانه قدرت مند و اقتصادی ،گیربکس پیشرفته و هوشمند ، سیستم تعلیق پیشرفته چهار چرخ ، طراحی مستحکم و نوآور شاسی و امکانات رفاهی داخلی همگی ضامن امنیت و آرامش شما در طول سفر خواهند بود . اما وقتی که نیسان ایکس تریل با این ویژگی های خوب در مقام مقایسه با هوندا  CRV قرار میگرد کفه ترازو به نفع هوندا CRV است که حرکت میکند و ویژگی های مثبت بیشتری را شامل میشود و ارزش خریدش هم بالاتر میباشد  .

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1395/08/27

    هردو ژاپن هردو عالی نیسان درایران محبوبتر از هوندا هست و بیشتراستقبال میشه

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/02/23

    با سلام، در مقام مقایسه از لحاظ فنی و کیفیت کدوم ماشین ارجحیت دارد. با تشکر راهنمایی فرمایید

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/02/23

      سلام امیر
      با توجه به شرایط موجود نیسان ایکس تریل را پیشنهاد میکنیم .

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/03/11

    سلام ببخشید در چندتاسایت معتبر دیدم نوشته که صدای موتور در داخل کابین خیلی بیشتر و آزاردهنده است من قصد دارم ایکس تریل بخرم ولی مردد شدم ممنون میشوم که راهنمایی کنید

  • user icon
    نویسنده : farhad
    تاریخ : 1396/06/31

    هر کی نیسان داره میگه نیسان خوبه هر کی هوندا داره میگه هوندا بهتره .
    .من چند ماه قبل نیسان ایکس تریل 2017 گرفتم دوستم هونداcrv گرفت.چند بار ماشین همدیگه رو سوار شدیم . من سواری و کیفیت نیسان رو ترجیح میدم جالب این هست که دوستم هم پشیمان شد که چرا نیسان نخریده .
    البته من در کانادا هستم و در آمریکا و کانادا این نیسان با نام روگ rouge عرضه میشه .

  • user icon
    نویسنده : روح اله
    تاریخ : 1396/09/18

    با عرض سلام. چرا با وجود اینکه طبق بررسی شما امتیاز crv از ایکس تریل بیشتر است شما برای خرید ایکس تریل رو پیشنهاد میدین؟

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/06/30

    دوستان من تا حالا چند تا ا خودروهای ژاپنی رو داشتم از ماکسیما و تیانا و مورانو و الانم ایکس تریل به واقعیت میتونم بگم بجز ماکسیما که گیربکسش از نوع cvt نبود بقیه افتضاحه الان همین ایکس تریل با اینکه ا صفد دسته خودم بوده کیلومترش به ۴۰ هزار رسیده و در ترافیک یا سربالایی مخصوصا در گرما و هنگامیکه کولر روشنه گیربکس شدیدا صدا میکنه و دنده تعویص نمیشه و ناجار با خاموش و روشن کردن خودرو هستم و جالب تر اینه که ارین موتور هم پاسخگوی این مشکل نیست حتی ایوس تریل دوستم هم مشکلات گیر بکس رو داره و در تیانا و مورانو هم همین مشکلات بود ولی اونها کلا حرکت نمیکردند و بعد ا توقف چند دقیقه ای قادر به حرکت بودند نمیدونم چه مشکلی توی گیربکس های cvt نیسان هست که اینطور میشند ولی الان آشنایانمون هوندا و اوتلندر دارند با اینکه گیربکسشون cvt هست ولی این مشکلات رو ندارند و در کل به همه دوستان پیشنهاد میکنم به هبچ کدوم از خانواده نیسان مخصوصا بعد ا ماکسیما فکر هم نکنند .

  • user icon
    نویسنده : مهدی بیات
    تاریخ : 1398/05/15

    غیر قابل مقایسه است واقعا هوندا ونیسان ولی متاسفانه به دلیل بازار ضعیف و آمریکایی ژاپنی بودنش... توی کشور ما نیسان بیشتر جواب میده من خودم عاشق هندا هستم و به دلیل علاقه ای که به هندا دارم چشمم رو روی ضرر و فروش سختش میبندم و دنبالش میگردم فقط رنگ بندی بسیار محدودی داره و رنگ های خوبش اختلاف صد میلیونی داره

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading