اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هیوندای النترا و میتسوبیشی لنسر

مقایسه هیوندای النترا و میتسوبیشی لنسر

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه النترا و میتسوبیشی لنسر می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه النترا و میتسوبیشی لنسر بپردازیم .

MITSUBISHI LANCER

میتسوبیشی لنسر

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی میتسوبیشی لنسر

HYUNDAI ELANTRA

هیوندای النترا

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی هیوندای النترا
انتخاب ماشین 3

MITSUBISHI LANCER

میتسوبیشی لنسر

Top car

MITSUBISHI LANCER

میتسوبیشی لنسر

مقایسه هیوندای النترا و میتسوبیشی لنسر

 میتسوبیشی لنسر2017

 

اولین ماشین کمپانی میتسوبیشی که بعد از مدت ها دوری از بازار کشورمان وارد بازار شد ماشین لنسر بود که با استقبال خوب ماشین دوستان هم مواجه شد . طراحی میتسوبیشی لنسر کمی ساده و یک نواخت است و تا حدودی قدیمی به نظر میرسد اما چهره ای متناسب ، جذاب و پویا را به نمایش میگذارد که بعد انجام عمل فیس لیفت بر روی ماشین جذاب تر هم شده است و تا حدودی هم ایراد قدیمی بودن چهره ماشین را پوشانده است. طراحی میتسوبیشی لنسر بیش تر به ماندگار بودن ماشین توجه دارد تا زود کسل کننده و تکراری نشود و همواره ماشین  جذابی به چشم بیاید . در داخل کابین میتسوبیشی لنسر این فرم ساده و یکنواخت بودن طراحی ماشین حفظ شده و هماهنگ با طراحی بیرونی است ولی به طرز فوق العاده ای کابین میتسوبیشی لنسر راحت و توام با آرامش میباشد . ارگونومی کابین  ماشین اما به لطف این سادگی در طراحی داخلی ماشین عالی است و به بهترین شکل به همه امکانات و تجهیزات ماشین دسترسی دارید  .

 

 میتسوبیشی لنسر2017

 

فضای داخلی میتسوبیشی لنسر برای خانواده ها مناسب است و ماشین کاملا جاداری میباشد . کیفیت پوشش ها ، ادوات و متریال استفاده  شده درون کابین میتسوبیشی لنسر مناسب و قابل قبول است و از این نظر ماشین کاملا با کیفیتی میباشد . در بخش امکانات رفاهی و ایمنی لنسر ۱۸۰۰ سی سی تیپ ۴ در رده ماشین های کلاس خودش خوب و مناسب به نظر می‌رسد و ماشین فول آپشن با توجه به قیمت میباشد  . ولی بهترین تمایز میتسوبیشی لنسر را میتوان در سیستم صوتی حرفه‌ ای ماشین دانست که از برند Rockford fostage  انتخاب شده است و کاملا کابین ماشین را با پخش حرفه ای موزیک دلخواه شما آرام و دل نشین میکند .

 

 میتسوبیشی لنسر2017

 

در بخش فنی میتسوبیشی لنسر  ماشین خوب و قابل اطمینانی میباشد اما از لحاظ راندمان و شتابگیری ضعیف عمل کرده است که البته در مدل فیس لیفت این مشکل ماشین تا حد زیادی بر طرف شده است و شاهد شتابگیری لذت بخش تری میباشیم . قلب تپنده میتسوبیشی لنسر ۴ سیلندر است و ۱۸۰۰ سی سی حجم دارد . پیشرانه میتسوبیشی لنسر  140 اسب بخار قدرت  در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۴۲۵۰ دور در دقیقه میتواند تولید کند که برای این کلاس ماشین  بر روی کاغذ مناسب به نظر میرسد اما در عمل کمی ضعیف و  تنبل در شتابگیری ظاهر میشود که این کم شتاب بودن ماشین چندان به چشم نمیاید زیرا میتوسوبیشی لنسر از لحاظ فنی ماشین بسیار عالی میباشد . وظیفه انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های ماشین میتسوبیشی لنسر بر عهده  یک گیربکس Cvt  است که نرم عمل میکند اما شتاب گیری را تا حدودی از ماشین گرفته است ولی در عوض تعویض دنده های ماشین را لذت بخش تر کرده است .

 

 میتسوبیشی لنسر2017

 

یکی از مهمترین مزایای میتسوبیشی لنسر که از گذشته تا کنون که زبانزد خاص و عام در دنیای ماشین بازی بوده است هندلینگ فوق‌العاده میتسوبیشی لنسر میباشد که واقعا در بین تمام ماشین های این کلاس نظیر ندارد . میتسوبیشی لنسر در میان رقبایش کمی ارتفاعش بالا است که البته برای خیابان های ایران کاملا مناسب به نظر میرسد و از این نظر هم ماشین بسیار مناسبی است . ضمن اینکه فرمان پذیری میتسوبیشی لنسر نیز فوق العاده است .  یکی دیگر از نکات عالی میتسوبیشی لنسر ترمز های عالی ماشین است که کاملا اعتماد راننده را برای انجام مانور های سنگین جلب مینماید.

میتسوبیشی لنسر از لحاظ فنی ماشین بسیار خوبی بوده ولی در شتابگیری با ضعف هایی مواجه است که چندان نکته ای نیست که برای میتسوبیشی لنسر به چشم بیاید . طراحی میتسوبیشی لنسر  ساده ، ماندگار و جذاب  است و برای اکثریت مردم ماشین دلنشینی می باشد . هندلینگ خوب و سیستم صوتی حرفه‌ای هم بارز ترین نقاط مثبت میتسوبیشی لنسر است . اما بازار فروش میتسوبیشی لنسر در نمونه های دست دوم کمی ضعیف است که البته قیمت منطقی و متعادل میتسوبیشی لنسر این عیب را پوشانده است و ارزش خرید ماشین را تا حد زیادی بالا نگه داشته است .

 

HYUNDAI ELANTRA

هیوندای النترا

مقایسه هیوندای النترا و میتسوبیشی لنسر

 هیوندای النترا

 

هیوندای النترا برای یک ماشین سدان کوچک طراحی جالب و اغراق شده ای دارد که برای بعضی زیبا است و برای بعضی دیگر ماشین جالبی نمیباشد . یکی از دلایل فروش بالای هیوندای الانترا  چهره جذاب و فریبنده طراحی ماشین است . در بازار کشور ما که مردم بیش از هر چیز به دنبال چهره خودرو و آپشن هستند  هیوندای الانترا  را میتوان محبوب ترین ماشین وارداتی در کلاس خودش  دانست که بیش از هر چیز مدیون چهره اش است . سبک طراحی هیوندای النترا چندان بی شباهت به هبوندای سوناتا yf  نیست و بیش از هر چیز پر زرق و برق بودنش است که به چشم می آید  و میتوان آنرا بچه  سوناتا نامید .

 

 هیوندای النترا

 

در داخل کابین هیوندای النترا طراحی خوبی مشاهده میشود اما متاسفانه طبق روال اکثریت کره ای ها که خیلی از پارامتر های ماشین خوب را فدای چهره میکنند در این ماشین هم متریال خوب و دل نشینی به کار نبرده اند . هم چنین به علت فرم خاص طراحی اتاق قسمتی از راحتی سرنشینان و فضای کابین گرفته شده است که فضای کابین را تنگ و خفه کرده است و چندان با توجه به ابعاد بدنه ماشین جاداری نمیباشد ولی خب برای یک خانواده ماشین مناسبی است. کابین هیوندای النترا بر خلاف میتسوبیشی لنسر که ارگونومی خوبی دارد چندان دلچسب نیست و کمی گیج کننده به نظر میرسد . امکانات هیوندای النترا خوب است و با توجه به قیمتش کامل به نظر میرسد . یکی از مزایای  کابین  هیوندای الانترا ایزوله  مناسب کابین است که صدای زیادی را به داخل اتاق راه نمیدهد و آرامش کامل را  برای سرنشینان ماشین به وجود میاورد .

 

 هیوندای النترا

 

پیشرانه استفاده شده در هیوندای النترا  کمی با ضعف های فنی مواجه است اما این ماشین مزایای زیادی دارد که این مورد چندان به چشم نمیاید . در بخش فنی هیوندای  الانترا مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم دقیق 1797 سی سی با حداکثر  توان خروجی 148 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتن متر میباشد که با یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته  کوپل شده است . هیوندای النترا با توجه به حجم موتور و وزن بدنه کشش خوبی از خود نشان میدهد و هم چنین پیشرانه ماشین به خوبی با گیربکس کوپل شده است و سواری نسبتا لذت بخشی را رقم زده است.

 

 هیوندای النترا

 

هیوندای النترا  سواری اش خشک است و کوبش های  تقریبا زیادی دارد که لاستیک های فاق کوتاه آن هم تاثیر بدی بر روی این خشکی و سواری آن گذاشته است . البته  هیوندای النترا دو نکته مثبت نسبت به بعضی از ماشین های کلاس خودش دارد که اولین نکته هیوندای النترا هندلینگ خوب ماشین است که با سبکی خاص همراه است و نکته دیگر هم ترمز های اطمینان بخش و پر قدرت ماشین میباشد .

در کل  هیوندای النترا یک ماشین کره ای جذاب و خوشتیپ است که نکات مثبت زیادی دارد که بزرگ ترین نقطه قوت ماشین هم بازار فروش خوبش و طراحی اش است ولی با این وجود دلیلی که باعث شد تا میتسوبیشی لنسر در این مقایسه ماشین برتر باشد قیمت منطقی تر و کیفیت ساخت بالاتر است و ضمن اینکه میتسوبیشی لنسر با مدل 2017 رقیب هیوندای النترا 2016 میباشد که یعنی میتسوبیشی لنسر ماشین جذاب تر و جدید تری میباشد 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1395/09/20

    لنسر با توجه به قيمتش بهترين ماشين كلاس c تو ايرانه ولي متاسفانه ارين موتور هر دفعه از يه چيزيش ميزنه راكفورد و كيلس بودن ماشين مال ٢٠١٤ هست و از سال ٢٠١٥ ديگه راكفورد روي وارداتي هاي ارين موتور نيست و از سال ٢٠١٦ هم كيلسشو برداشتن سويچيش كردن گويا از ٢٠١٧ هم بال عقب استانداردش حذف شده ....همينجور ادامه بدن يه روز ميرسه كه ارين موتور كه لاستيك خالي ميده ميگه اينو ميبيني اين يه لنسره😂

    • نویسنده : Arash.D
      تاریخ : 1396/07/17

      سیستم راکفرد سیستم ارجینال میتسوبیشی نبود که بخواد از روش برداره ، سیستم لنسر MMC هستش که برای خود کمپانیه و اگر چیزه بیگه ای بوده تغییر دادنش (یعنی سریای که راکفرد داشت سفارش عرب بود،وقتی آرین موتور مجوز واردات مستقیم رو گرفت باید از سیستم صوتی ارجینال استفاده بشه و دستکاری ابشن غیرقابل قبوله)
      بال لنسر هم به سفارش آرین موتور حذف شده ، چون خیلی از افراد نمیپسندیدن و کاریش نمیشد کرد، ولی در حال حاضر بال عقب لنسر برای هر کسی که بخواد در دسترسه

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/09/24

    لنسر خیلی بهتر از هیوندای النترا هستش موافقم ماشین 3

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1395/09/24

    من میگیم فنی هیوندای النترا پایین تر هستش ولی امکاناتش بیشتر هستش

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1395/09/24

    میتسوبیشی لنسر ماشین دوست داشتنی هستش من دارم و کاملا راضی هستم ازش

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1395/10/19

    لنسر من که از کیلومتر ۲۰۰ به بعد کمک عقبش به صدا افتاده و هر بار میبرم درستش میکنم بعد از دو ماه صدا برمیگرده. میگن بخاطر فاق کوتاه لاستیکش این مشکل بوجود میاد. تجربه ای که من دارم صادقانه بگم تو این رنج قیمت بهترین گزینه مزدا ۳ میباشد که قبل از لنسر داشتم.

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1395/11/18

    لنسر خیلی عالیه از لحاظ فنی...ولی مشکلی که داره این که بازار دست دوم خوبی نداره...قیمت لوازم یدکی و مصرفی کلا هزینه نگهداری وحشتناکه... آرین موتور هم که به اصطلاح نماینده رسمی میتسوبیشی بشدت سودجو هستش...

  • user icon
    نویسنده : حمید فستیقی
    تاریخ : 1396/02/04

    سلام.ماشین 3 خواهشا لطفا لنسر 1600 سی سی تیپ 1 پلاس اتومات یا تیپ 2 اتومات را بررسی و مقایسه کنید ممنون میشم.

  • user icon
    نویسنده : حمید فستیقی
    تاریخ : 1396/02/04

    سلام.ماشین 3 لطفا خواهشا لنسر 1600 مدل 2014 تیپ 1 پلاس اتومات یا تیپ 2 اتومات را بررسی کامل کنید..ممنون میشم

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/06/13

    سلام، من يه النترا مدل ٢٠١٤ دارم كه واقعاً ازش راضيم فقط دو مورد اذيتم ميكنه، ١- كوبش و خشكي ماشينه كه البته باهاش كنار اومدم ٢- توي دست اندازهاي جاده وقتي كه سرعت دارم عقب ماشين يك كم گيج ميزنه، هر جا هم كه بردم هر كسي يه چيزي ميگه، يكي ميگه از اكسله، يكي ميگه مال كمكهاي عقبه، يكي ميگه مال بوش هاي اكسله يكيم ميگه اصلاً طبيعيه و همشون اينجورين! اگه دوستان راجع به اين موضوع تجربه يا اطلاعاتي دارند ممنون ميشم بفرماييد

  • user icon
    نویسنده : عطا
    تاریخ : 1396/09/10

    سلام دوستان ،من راغبم الانترا بخرم ولی بهر کی میرسم به صدا اقتادن بدنه ودربها را در کمترین مدت از ایرادات اصلی خودرو می دونند .میخواستم بدونم چقدر صحت داره

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading