اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو کولیوس 2017 با اوتلندر 2017

مقایسه رنو کولیوس 2017 با اوتلندر 2017

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو کولیوس 2017 با اوتلندر 2017 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو کولیوس 2017 با اوتلندر 2017 بپردازیم .

RENAULT KOLEOS

رنو کولئوس

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی رنو کولئوس

MITSUBISHI OUTLANDER

اوتلندر 2017

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی اوتلندر 2017
انتخاب ماشین 3

RENAULT KOLEOS

رنو کولئوس

Top car

RENAULT KOLEOS

رنو کولئوس

مقایسه رنو کولیوس 2017 با اوتلندر 2017

رنو کولئوس 

جدید ترین و یکی از خاص ترین ماشین های کمپانی ماشین سازی رنو که در کلاس ماشین های کراس اوور شهری قرار میگیرد ماشین رنو کولئوس است که با کلی تغییرات مثبت قدم به میدان رقابت گذشته است تا همانند دیگر ماشین های جدید رنو مثل مگان جدید یا تلیسمان غوغایی در بازار کلاس خودش به پا کند و عنوان ماشین برتر را از آن خود نماید . رنو  کولیوس جدید مانند دیگر محصولات رنو چون تالیسمان از جدید ترین زبان طراحی رنو بهره میبرد و این را با کوچک ترین نگاه به کولیوس هم میتوان متوجه شد و بسیار عالی است زیرا رنو کولیوس ماشین بسیار زیبا و جذابی میباشد و در کلاس کراس اوور های شهری هم قطعا در بین ماشین های رقیب حرف های زیادی برای گفتن دارد .  رنو کولئوس ماشین شیک و خاصی است که  پیکره ای با ابهت ،  لوکس و خوش استیل  دارد که مهم ترین دلیل آن استفاده از جدیدترین و یکی از بهترین زبان های طراحی ماشین رنو میباشد  .

رنو کولئوس جزء خوش تیپ ترین و با  سلیقه ترین ماشین های کلاس خودش است  زیرا مهندسین کارکشته و با تجربه رنو با شکل دادن درست قطعات بدنه و هماهنگ کردن آن با خطوط و برجستگی ها بدنه ای کاملا خاص ، زیبا ، هماهنگ و منحصر بفرد وجود آورده اند که همه ی سلیقه ها را از خود راضی نگه میدارد و دیدگاه های مختلف به خوبی آن را میپسندند . یکی از محاسن طراحی رنو کولئوس جدید داشتن شخصیت منحصر بفرد این ماشین است که حس اعتماد به نفس بالایی را به وجود میاورد  .  همانطور که رنو کولئوس از طراحی بدنه بسیار زیبا و هماهنگی بهره میبرد  و ظاهر بیرونی اش بسیار  عالی به نظر میرسد داخل کابین هم به همین صورت است  و همه چیز فوق العاده و بدون نقص و ایراد به چشم میاید  .

 

رنو کولیوس 2017

 

طراحی کابین رنو کولیوس با پرستیژ ،   رضایت بخش و سطح بالا  است ، متریال کابین ماشین عالی میباشد و کاملا رضایت همه را میتواند جلب کند و رنو  کولیوس از نظر کابین هم جزء بهترین ماشین های کلاس خودش به شمار میرود . کیفیت ساخت و مونتاژ رنو کولیوس بسیار بالا و فوق العاده است و در میان رقیبانش یکی از با کیفیت ترین ماشین ها به شمار میرود و از نظر ابعادی هم با توجه به سگمنت خود در رده ماشین های جادار قرار میگیرد که باعث شده است تا همه سرنشینان ماشین احساس آرامش و راحتی کامل درون کابین رنو کولیوس داشته باشند و از کابین ماشین نهایت لذت را ببرند .

تا اینجا  متوجه شدیم که رنو  کولیوس جدید درونش ویژگی های خوب و منحصر بفرد بسیاری به کار برده شده است و پیشرفت های زیادی هم داشته است و باعث شده تا از همه نظر کم نظیر و فوق العاده به چشم بیاید  اما به اینها خلاصه نمیشود و حتی در بخش امکانات رفاهی و ایمنی هم کاملا رنو کولیوس یک قدم رو به جلو تر از ماشین های رقیب میباشد  به طوری که سیستم صوتی با برند Bose در ماشین نوید گوش دادن به موسیقی دلخواه خود با بالاترین کیفیت را به شما میدهد یا صفحه نمایش تمام لمسی موجود در پنل میانی امکان کنترل شما بر تمام شرایط موجود در داخل و خارج ماشین را بوجود میاورد . از طریق سقف پاناروما رنو کولیوس هم میتوانید نهایت لذت رانندگی را با  سقف شیشه ای و نمای زیبای آسمان آبی تجربه کنید و در کابین ماشین در اوج آرامش و لذت قرار بگیرید  . در بحث ایمنی رنو  کولیوس ، رنو کولئوس موفق شده از یکی از سختگیر ترین موسسه های ایمنی جهان یعنی Euro NCAP 5 ستاره ایمنی دریافت کند و امتیازاتی بالا  را در همه بخش های ایمنی ماشین دریافت کند .

 

رنو کولیوس 2017

 

 . در سینه  رنو کولئوس یک پیشرانه 4 سیلندر خطی قرار دارد که  2488 سی سی حجمش میباشد  و به صورت تنفس طبیعی رنو کولیوس ر قدرت میبخشد و قابلیت های  حرکتی خوبی برای ماشین به وجود میاورد . پیشرانه رنو کولیوس قابلیت تولید 169 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 224 نیوتن متر  گشتاور در دور موتور 4000 دور در دقیقه را دارا میباشد و چون قدرت و گشتاورش در دور های پایین حاصل میگردد بالاترین راندمان را در هر لحظه در اختیار راننده ماشین قرار میدهد و در هر لحظه میتواند ماشین را به جلو پرتاب کند البته باید این نکته را گوشزد کرد که این پیشرانه چندان مناسب این کلاس نیست ولی خب با همه این اوصاف رنو کولیوس در کلاس خودش ماشین تند و تیزی میباشد .  رنو کولیوس کشش و قابلیت های حرکتی خوبی ارائه میدهد که برای یک کراس اوور شهری مناسب به نظر میرسد زیرا  در 9.5 ثانیه رنو کولئوس  به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند و به راحتی تا سرعت های حتی بیشتر از 200 کیلومتر در ساعت هم ماشین به شتابگیری ادامه میدهد .

علاوه بر این چابکی نسبی با توجه به سگمنت مزیت عالی دیگر رنو  کولیوس مصرف سوخت اقتصادی اش است زیرا با سوزاندن 8.3 لیتر بنزین در  100 کیلومتر خیال مالک خود را از بنزین زدن های پی در پی راحت میکند و نشان از کم استهلاک بودن رنو کولیوس است و خیال مالک خود را از هز گونه مراجعه به تعمیرگاه راحت میکند و تا حد بسیار می خود را ماشین کم استهلاکی نشان میدهد . برای انتقال قدرت کولیوس هم رنو از یک گیربکس  CVT شیفترونیک اتوماتیک استفاده کرده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا میباشد که نیروی محرک را به چرخ های ماشین منتقل میکند . گیربکس پیشرفته رنو کولئوس که یکی از نقاط قوت این ماشین محسوب میشود که با موتور ماشین کاملا هماهنگ است و تعویض دنده هایی نرم ، سریع ، دقیق و لذت بخش را به شما تقدیم میکند . در کل بخش فنی رنو کولئوس به علت عالی و بی نقص بودن ماشین  امتیاز بسیار بالایی را دریافت میکند و کاملا زحمات شبانه روزی و بی وقفه مهندسین رنو را با دریافت این امتیازات مثبت به خوبی پاسخ میدهد  .

 

رنو کولیوس 2017

 

رنو کولیوس از سیستم انتقال قدرت پیشرفته و سیستم تعلیق قدرتمندی بهره میبرد که همراهی این دو با هم در کنار دیگر ویژگی های خوب ماشین باعث شده است تا رنو کولیوس قابلیت پیمایش بسیاری از سطوح را داشته باشد.  نرمی و سواری رنو کولیوس عالی است ، فرمان پذیری خوب و دقیقی دارد ، ارتفاع ماشین  مناسب است و دو حس سواری لوکس و اسپرت را با هم و در عین لذت  میتوانید در کولیوس تجربه کنید و در مسیر های مختلف با رنو کولیوس چند حس متفاوت را از این ماشین دریافت کنید و از همه مهم تر ترمز های ایمن و پر قدرت رنو  کولیوس هستند که باعث میشود تا شما در هر سرعتی با خیال مطمئن به ادامه مسیر بپردازید و از هر نظر در سرعتی که هستید اطمینان خاطر دارید و میتوانید با خیال تخت به انجام مانور های دلخواهتان با ماشین بپردازید .

از هر نظر که به رنو  کولیوس می نگرید یک ماشین متفاوت ازبرند رنو در کلاس جهانی را مشاهده میکنید که برای ساختش زحمت زیادی کشیده شده است و در همه ی بخش ها مانند فنی ، سواری ، آپشن ، طراحی و ... یک سر و گردن از اکثریت ماشین های رقیب خود بالاتر میباشد و از همه مهم تر ردپای یهترین محصولات  رنو مانند تالیسمان را میتوانید در این ماشین مشاهده کنید . در بازار کشورمان ماشین های زیادی هستند که رنو کولیوس باید با آنها رقابت کند اما بسیار عالی قدم به میدان گذاشته است و از بسیاری ماشین های رقیب بهتر میباشد و ارزش خرید بالاتری را نسبت به آنها دارا میباشد .

MITSUBISHI OUTLANDER

اوتلندر 2017

مقایسه رنو کولیوس 2017 با اوتلندر 2017

میتسوبیشی اوتلندر 2017

 

اوتلندر ماشینی از کمپانی میتسوبیشی است که آخرین زبان طراحی کارخانه بر روی این ماشین یعنی اوتلندر پیاده شده است وچهره ای جذاب و جسور را نشان میدهد  . میتسوبیشی اوتلندر در نمای جلو ماشین زیبا و خشنی میباشد که در به وجود آمدن این چهره ماشین طراحی چراغ ها ، جلو پنجره و زه های کرومی کمک بسیار شایانی کرده اند و ماشین را لوکس تر در عین زیبا بودن نشان میدهند و همزمان  هم ذات تهاجمی ماشین را به شما نشان میدهد  . نمای عقب میتسوبیشی اوتلندر هم در عین سادگی در اوج زیبایی و هماهنگی قرار دارد  و با دیگر قسمت های ماشین هم هماهنگ است و تناسب دارد . در کل میتسوبیشی اوتلندر ماشین ژاپنی با طراحی  هماهنگ ، مدرن و زیبا است و مورد پسند همه ی رنج های سنی واقع میشود و بسیاری از سلایق هم ماشین میتسوبیشی اوتلندر را میپسندند.

 

میتسوبیشی اوتلندر 2017

 

داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر همه چیز زیبا و لوکس به نظر میرسد و احساس سواری با یک ماشین شاسی بلند لوکس را به شما میدهد که برای کلاس خودش ماشین بسیار خوبی به نظر میسد و  از نظر کیفیتی هم در حد و اندازه های رنو کولئوس میباشد . از نظر کیفیت روکش ها ، ادوات و متریال میتسوبیشی اوتلندر ماشین خوبی است و کاملا از این نظر ماشین راضی کننده ای میباشد . امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در میتسوبیشی اوتلندر کامل و با کیفیت است و انتظارات شما از این ماشین را با توجه به بودجه پرداختی کاملا برآورده میکند و ماشین با کیفیتی محسوب میگردد .  در میتسوبیشی اوتلندر کیفیت ساخت و مونتاژ ماشین در سطح بالایی قرار دارد . به طور کلی کابین میتسوبیشی اوتلندر ، طراحی اوتلندر و کیفیت اوتلندر در بخش های مختلف در کلاس خودش  جزء ماشین های خوب است و در این بخش امتیاز بالایی را کسب میکند که نشان میدهد ماشین خوش ساخت و با کیفیتی میباشد ولی در کل رنو کولئوس در ظاهر و داخل ماشین طراحی مدرن تری را به نمایش گذاشته است .

 

میتسوبیشی اوتلندر 2017

 

میتسوبیشی اوتلندر از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی به حجم  2360 سی سی و با تنفس طبیعی بهره میبرد که با توجه به وزن و ابعاد ماشین خوب جوابگو بوده است و میتسوبیشی اوتلندر  را میتوان ماشین نسبتا چالاکی اطلاق کرد .این پیشرانه برای میتسوبیشی اوتلندر 166 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور را فراهم میکند که برای این کلاس مقدار قدرت کافی است و ماشین مناسبی به نظر میرسد . همانند نسل قبل میتسوبیشی اوتلندر پیشرانه با یک گیربکس CVT  کوپل شده است که البته مورد بازنگری و اصلاحات قرار گرفته است و شاهد تعویض دنده هایی سریع ،نرم و دقیق هستیم و ماشین از نظر انتقال قدرت و تعویض دنده در سطح کاملا بالایی قرار دارد . از نظر کشش و شتاب اولیه نسبت به قبل میتسوبیشی اوتلندر با توجه به ضعف های گیربکس و میل نداشتن پیشرانه به شتابگیری چندان موفق نبود اما حالا بسیاری از ضعف های میتسوبیشی اوتلندر جبران شده است و شاهد یک شتابگیری خوب و پر نفس با توجه به وزن و ابعاد ماشین هستیم . البته نا گفته نماند که  میتسوبیشی اوتلندر و رنو کولیوس هر دو در مواقع زیاد بودن بار بر روی ماشین کمی ضعف کشش از خود نشان میدهند و این مورد مشترک هر دو ماشین میباشد  .

 

میتسوبیشی اوتلندر 2017

 

سیستم تعلیق میتسوبشی اوتلندر از بهترین مزایای این ماشین میباشد و علت آن هم کاربردی بودنش است زیرا علاوه بر شهری بودن نگاهی هم به آفرود با این ماشین میتوان داشت و در جاده های خارج از شهر و نا همواری ها میتوانید به خوبی روی این ماشین یعنی میتسوبیشی اوتلندر حساب باز کنید . هندلینگ و فرمان پذیری میتسوبیشی اوتلندر مناسب است و سواری نرمی دارد و ازاین نظر در کلاس خودش جزء ماشین های سطح بالا حساب میشود . هم چنین در خارج از جاده هم میتسوبیشی اوتلندر نرم  و لذت بخش عمل میکند و از بسیاری از ماشین های رقیبش در خارج جاده بهتر است زیرا این ماشین از پس مسیر ها و سطوح بیشتری بر میاید . ترمز های میتسوبیشی اوتلندر در زیر پا کمی اسفنجی احساس میشوند ولی در عمل قدرت توقف بسیار خوبی را از خود نشان میدهند و به خوبی از عهده توقف ماشین بر میایند .

 

میتسوبیشی اوتلندر یک  ماشین کراس اوور متوسط است که طراحی زیبایی دارد و موتور قدرتمند ، گیربکس نرم ، هندلینگ خوب و امکانات مناسب از مزایای مطلوب این ماشین است . در پایان باید گفت که اگر شما خواهان یک کراس اوور چند منظوره ، با کیفیت ، چالاک ، لوکس هستید که گهگاهی هوس میکنید با ماشین خود به دل جنگل و کویر بزنید انتخاب مناسب شما میتسوبیشی اوتلندر است اما اگر به طراحی و مدرن بودن ماشین بیش از حد اهمیت می دهید و کیفیت ساخت بالای رنو کولیوس و طراحی خاص و جذابش شما را جذب خود کرده است ماشین 3 به شما پیشنهاد می کند که بی درنگ ماشین برتر یعنی رنو کولیوس را انتخاب کنید زیرا بهترین گزینه برای شما به شمار میرود و ماشین فوق العاده ای هم از همه لحاظ می باشد .

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : ممد
    تاریخ : 1395/10/05

    یکی به من اسید بده لطفا!فرانسه کجا ژاپن مجا!

    • نویسنده : سهیلا
      تاریخ : 1396/04/27

      اوتلندر درسته که مال میتسوبیشی هست ولی ساخت روسیه هست و واقعا طراحی و امکانات داخلی اوتلندر را نگاه کنید هیچ چیزی نداره و اصلا زیبایی نداره

  • user icon
    نویسنده : hossein yari
    تاریخ : 1395/10/05

    قطعا اتلندر

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1395/10/05

    فقط یک نگاه به زیر لاستیک کولیوس و تالیسمن بندازید دیگه نیازی نیست داخلش رو نگاه کنید. لاستیک آشغال و ارزون نکسن زیرشه و بالعکس اوتلندر زیرش بریجستون و تویو قرار داره که لاستیک درجه یک هستن

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1395/10/06

    انقدر که این لوزی مرگ (رنو) حداقل تو ایران آدم کشت چنگیز و تیمور نکشتن. رنو محصول بی کیفیت و فاقد استانداردهای جهانی هنوز هم داره تولید میکنه عین کوئید. بنظر من رنو اصلا برند نیست. رفتم نمایندگی رنو نمیذاره داخل تالیسمن بشینم میگه اگه واقعا قصدخرید دارید داخلش رو ببینید!!! این در حالیه که تویوتا و هوندا که محصولات به مراتب با کیفیت تری از رنو دارن محصولاتشون رو میذارن مردم تست درایو کنن. آخه این همه جو سازی روی تالیسمن برای چیه؟! یک پیچ ژاپنی ها شرف داره به این آشغال فرانسوی ها. ضمنا لطف کنید مطالبی که دوستان مینویسن رو تحریف نکنید.

    • نویسنده : سعید
      تاریخ : 1396/01/06

      عزیز جون ، ایرتویا و نگین خودرو هر دو متعلق به یک شخص هست و فرقی باهم ندارن و همه جا هم نمایندگی هاشون کنار هم هست
      شما با خودت چند چندی؟
      ضمنا کولیوس محصول مشترک رنو و نیسان هست و تقریبا با نیسان ایکس تریل یکی هست.
      هر جا هر سایتی میری نظرات برادران ایرانی دقیقا یکی هست. همه عاشق کره ای ها و چینی ها. حالا همشون هم بدون استتشنا بجز پراید چیزی سوار نشدنا

    • نویسنده : حسام مهرجو
      تاریخ : 1396/01/09

      میشه بگی کی و کجا شده لوزی مرگ؟منظورت دقیقا کدوم ماشین رنو که میگی آدم کشته؟شاید با پژو 405 یا پراید کیا اشتباه گرفتیش؟شما چطوری یک برند اروپایی با اسباب بازیای آسیایی یکی میکنی؟ یا بگو ببینم کیفیت L90 بهتره یا پرشیا و برلیانس و ....؟ کپچر بهتره یا تیولی داغون سانگ یانگ؟ شما فکر کنم کلا نمیبینی چیزی

  • user icon
    نویسنده : مهدی ابراهیمی
    تاریخ : 1395/10/21

    به نظر من اصلا مقایسه خوبی نبود.
    چ.ن دیگه ماشین سه از کولیوس یه قول ساخته درته که رنو پیشرفت خوبی کرده ولی هنوز نمی تونه جای ژاپن رو بگیره

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1395/12/01

    من چون قصد خريد شاسي بلند دارم تو نمايشگاه تهران جفتشونو ديدم واطلاعات گرفتم خودم نظرم رو اوتلندر بود قبل از نمايشگاه ولي وقتي از نزديک ديدم نظرم عوض شد رنو واقعا با کيفيتر بود و خوش استيلتر داخل اوتلندر اون کيفيتي که ميتسوبيشي بايد داشته باشه رو نداشت وبعد تحقيق فهمديم که سيستم فني و سيستم تعليق رنو مربوط به همون نيسان اکستريل هست ...پس خواهشن تحقيق کنيد بعد بگيد ميتسوبيشي ...بله ميتسوبيشي برنده مطرحي هست ولي در اين مورد خاص رنو با اين مدل يعني کوليوس برنده اين رقابت هست

  • user icon
    نویسنده : ارسان
    تاریخ : 1395/12/05

    من هم قصد خرید یه کراس اوور داشتم.رفتم نمایشگاه جفت ماشین هرو دیدم.اول نظرم اوتلندر بود.ولی وقتی رفتم از نزدیک دو ماشین رو دیدم فهمیدم کیفیت کولیوس به مراتب بالاتر از اوتلندر بود.مخصوصا در بخش داخلی.متاسفانه حتی اوتلندر جک کاپوت رو هم نذاشته.سیستم صوتی راکفورد رو حذف کرده به علت تحریم که خودشون میگفتن.کیفیت صندلی ها داشبورد رو دری ها کاملا پایین تر از رنو بود.دوستان کیفیت هوندا رو با میتسوبیشی نمیشه مقایسه کرد.من خودم شدیدا طرفدار ماشین های ژاپنی هستم.ولی میخوام 200 میلیون پول بدم.فهمیدم رنو واقعا تحول بزرگی در محصولاتش ایجاد کرده.شما هم زیر مجموعه ها و خودرو های اقتصادی رنو رو نباید دلیل قضاوت قرار بدین.اون ماشین ها 10 هزار دلار قیمت دارن ولی در ایران 60 میلیون فروخته میشن.کیفیتشون به قیمته جهانیشون کاملا منطقی هست.رنو تکنولوژی عالی.کیفیت بالا.طراحی به روز.قابلیت های حرکتی خوبی داخل این مدل گنجانده.رو تعصب نباید تصمیم گرفت.

  • user icon
    نویسنده : پارسا
    تاریخ : 1395/12/26

    من هم مى خواستم ىک ماشىن شاستى بلند تو رنج 200 مىلىون بخرم و بىن کولئوس و اوتلندر خىلى شک داشتم و در نهاىت کولئوس را صبت نام کردم و نمى دونم که تصمىمم درست بوده با نه. به هر حال اوتلندر ىه ژاپنى. من خىلى تحقىق کردم و فهمىدم اوتلندر ماشىن خىلى خوبىه ولى واقعا از داخلش خوشم نمیومد و بر عکس از داخل و بىرون کولئوس خوشم اومد و تو نماىندگى هم که سوار شدم کىفىت مترىال داخلش بنظرم خىلى خوب اومد. با تشکر از ماشىن سه.

  • user icon
    نویسنده : مندي
    تاریخ : 1396/03/18

    بابا اين دويست ميليونو بزارين بانك در عرض چهار سال با سود پولتون ميشه چهارصد ميليون يه bmwx4 بخرين من الان اقساط 60 ماهشو خريدم خيلي راضي هستم عاليه يه پيچشو به ه تا اوتلندر و كوليوس نميدم كار منو بكنين ماهي شش ميليون ميدي عوضش سوار يه الماني ميشي نه اشغال

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1396/04/02

    من سانتافه داشتم فروختم.مونده بودم چی بگیرم!من ترجیحا ماشین کارکرده میخرم چون زود به زود عوض میکنم ولی یهو فکرم رفت به کولیوس چون واقعا قیمتش مناسبه و حساس میکنم این ماشین هنوز جا داره که قیمتش بالاتر بره...تا به امروز هم کولیوس فروش خوبی داشته چه توی نمایندگی چه مناطق ازاد...اوتلندر ماشین خوبیه ولی از نظر اپشن پایین تره فضای کابین یکی هست و طراحی داخل اوتلندر ساده تره و در عین حالی که یکسال از ورود اوتلندر میگذره بازم هم باز فروش خوبی نداره!بخصوص دست دوم.

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/06/24

    کولیوس ماشین خوبیه ولی برای وقتی گرون تر نشده بود من پولش رو داشته باشم یک راست میرم سراغ راو ۴ یا اوتلندر

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/06/25

    رنو شده زیر مجموعه نیسان از زمانی که با هم شدند رنو ارزشمند شده البته از نظر فنی و ظاهر هم تغییرات زیادی کرده بهر صورت اوتلندر انتخاب منه

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/07/10

    دوستان اختلاف نظر و سليقه طبيعيه اما بنظرم برای نظر دادن در مورد دو خودرو لااقل باید اول از نزدیک هر دو رو دید و یه تست رانندگی هم انجام بشه من یک سال چند خودروی تقریبا هم قیمت و کلاس بازار رو بررسی کردم و کولئوس را از سایر گزینه ها با توجه به قیمت و خدمات طراحی متریال اپشن ها نرمی بهتر می دونم
    فقط از نظر دوام نرمی و استهلاک نمی تونم نظر بدم

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/01/21

    هر کس یه نظری داره اوتلندر با اینکه داخلش ساده هست ولی سواری خیلی خوبی داره. بی صدا هست و دنگ و فنگ زیادی نداره ولی از اون طرف رنو اپشن های بیشتری داره که حسابی خوبه .اگه کسی به فکر متور و .... ماشین باشه باید اوتلندر رو انتخاب کنه ولی اگه به فکر اپشن هست رنو

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/07/30

    اوتلندر ماشین خیلی نرم و راحتی میباشد البته دوستان هم که فرمودند از نظر آپشن هم چیزکمی ازکولیوس نداره ولی از نظر استهلاک بهتر ازکولیوسه وازنظر قیمتی تو بازار آزاد خیلی پایین تر از کولیوس میباشد بنابراین خرید اوتلندر با این تفاسیر به صرفه تر میباشد

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading