اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو کولئوس 2017 با نیسان ایکس تریل

مقایسه رنو کولئوس 2017 با نیسان ایکس تریل

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو کولئوس 2017 با نیسان ایکس تریل می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو کولئوس 2017 با نیسان ایکس تریل بپردازیم .

koleos 2017

رنو کولئوس

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی رنو کولئوس

NISSAN X-TRAIL

نیسان ایکس تریل

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی نیسان ایکس تریل
انتخاب ماشین 3

koleos 2017

رنو کولئوس

Top car

koleos 2017

رنو کولئوس

مقایسه رنو کولئوس 2017 با نیسان ایکس تریل

رنو کولئوس 

رنو در تولید ماشین های جدید خود حداکثر تلاش خود را انجام داده است تا این ماشین ها از هر نظر  از دیگر ماشین های رقیب بهتر و با ارزش تر به چشم بیاید  . رنو کولئوس جدید که یک ماشین کراس اوور شهری است که از هر لحاظ نسبت به مدل قبلی این ماشین پیشرفت داشته است و کاملا ماشین با کیفیت و مدرنی میباشد . رنو  کولیوس جدید در طراحی اش از زبان طراحی جدید رنو استفاده شده است که پیش از این در رنو تلیسمان و مگان جدید شاهد این سبک طراحی ماشین بودیم .  رنو کولئوس 2017 ظاهر خاص و قدرتمندی دارد که این خوش استایل بودن ماشین بیش از هر چیز مربوط به زبان طراحی عالی ماشین است . رنو کولئوس جدید از خوش تیپ ترین و یکی از با سلیقه ترین ماشین های کلاس خودش است  زیرا مهندسی شبانه روزی مهندسان مجرب رنو با شکل دادن صحیح اجزاء بدنه و هماهنگ کردن آن با خطوط و برجستگی ها بدنه ای کاملا خاص ، زیبا ، هماهنگ ، منحصر بفرد  و شیک وجود آورده اند که همه ی سلیقه ها را از خود راضی نگه میدارد و دیدگاه های مختلف و انواع مردم و کارشناسان نامدار ماشین به خوبی آن را میپسندند و ماشین کاملا همه پسندی است .

یکی از محاسن طراحی رنو کولئوس جدید داشتن شخصیت مستقل این ماشین است که به صاحبان رنو کولئوس 2017 حس اعتماد به نفس و قدرت را القاء مینماید .  همانطور که رنو کولئوس از طراحی بدنه بسیار زیبا ، مدرن و هماهنگی بهره میبرد  و ظاهر بیرونی اش کاملا عالی و مناسب به نظر میرسد داخل کابین ماشین هم به همین صورت است  و همه چیز فوق العاده عالی  و بدون نقص و ایراد میباشد و به  بهترین شکل ممکن ساخته شده است و همه چیز در مناسب ترین مکان قرار گرفته است تا ارگونومیک بودن کابین ماشین حفظ شود .

 

رنو کولیوس 2017

 

طراحی کابین رنو کولیوس با پرستیژ ،   با کیفیت و لوکس  است ، متریال کابین ماشین بسیار مرغوب میباشد و همه مواد از بهترین جنس انتحاب شده اند  و کاملا رضایت همه را میتواند جلب کند و رنو  کولیوس به ما نشان میدهد که از هر دیدگاهی که به آن بنگریم در کلاس ماشین های کراس اوور در زمره بهترین ها قرار میگیرد و کاملا کیفیت بالای این ماشین در هر بخشی به خوبی قابل مشاهده است . کیفیت ساخت و مونتاژ رنو کولیوس در سطح عالی  میباشد  و علاوه بر این رنو کولیوس ماشین جاداری است و همه ادوات داخل کابین به راحت ترین شکل قرار گرفته اند و باعث شده است تا سرنشینان درون کابین آرامش و لذت خاصی را تجربه نمایند و در طول مسیر خود کمترین احساس خستگی را نداشته باشند  .

تا اینجا  یافتیم که رنو  کولیوس جدید درونش بسیار با کیفیت است  و کاملا عالی میباشد و حتی در بخش امکانات رفاهی و ایمنی هم کاملا رنو کولیوس یک قدم جلو تر از ماشین های رقیب میباشد  به طوری که سیستم صوتی با برند Bose در ماشین به شما امکان گوش دادن هر نوع موسیقی با بالاترین کیفیت ممکن را میدهد یا صفحه نمایش تمام لمسی موجود در پنل میانی امکان کنترل شما بر تمام شرایط موجود در داخل و خارج ماشین را بوجود میاورد و عملکردش به مرتب از سیستم مالتی مدیا و کنترل شرایط نیسان ایکس تریل بهتر و راحت تر میباشد . از طریق سقف پاناروما رنو کولیوس هم میتوانید آرامش و هیجان را با هم در زیر سقفی با نمای آسمان تجربه کنید و لذت دو چندانی را با رانندگی در کابین ماشین رنو کولئوس را احساس نمایید  . در بحث ایمنی رنو  کولیوس ، رنو کولئوس موفق شده از یکی از سختگیر ترین موسسه های ایمنی جهان یعنی Euro NCAP 5 ستاره ایمنی دریافت کند و امتیازاتی بالا  را در همه بخش های ایمنی ماشین دریافت کند و این به معنی امنیت کامل سرنشینان رنو کولئوس است  .

 

رنو کولیوس 2017

 

 در سینه این ماشین خوش تیپ فرانسوی یعنی رنو کولئوس یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی میباشد که  2488 سی سی حجم دقیقش است و به صورت اتمسفریک به رنو کولیوس قدرت میدهد و از لحاظ مختلف قابلیت های حرکتی و کشش خوبی به ماشین میدهد  . پیشرانه رنو کولیوس قابلیت تولید 169 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 224 نیوتن متر  گشتاور در دور موتور 4000 دور در دقیقه را دارا میباشد  و به علت اینکه رنو کولئوس در دورهای پایین به حداکثر قدرت و گشتاور خود دست پیدا میکند رنو کولیوس ماشین چالاک و خوبی محسوب میگردد ولی باید به  این نکته توجه داشت که این حجم موتور برای یک ماشین کراس اوور چندان مناسب نیست اما با  مهندسی خوب رنو شاهد قابلیت ها و راندمان خوب ماشین هستیم .  در 9.5 ثانیه رنو کولئوس  به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند و به راحتی تا سرعت های حتی بیشتر از 200 کیلومتر در ساعت هم ماشین به شتابگیری ادامه میدهد . علاوه بر این چابکی نسبی با توجه به سگمنت مزیت عالی دیگر رنو  کولیوس مصرف سوخت اقتصادی ماشین است زیرا با سوزاندن 8.3 لیتر بنزین در  100 کیلومتر خیال مالک خود را از بنزین زدن های مداوم راحت میکند که نشان از کم استهلاک بودن رنو کولیوس است و خیال مالک خود را از هز گونه مراجعه به تعمیرگاه راحت میکند و تا حد بسیار می خود را ماشین کم استهلاکی نشان میدهد که نسبت به بسیاری دیگر از ماشین های رقیب رنو کولئوس را بهتر و برتر از نظر فنی نشان میدهد و علاوه بر این رنو کولئوس به علت فناوری های یشرفته استفاده شده در مدل های قبلی اکنون صاحبان رنو کولئوس نسل پیشین علاقه دارند تا ماشین خود را با مدل 2017 رنو کولئوس تعویض  نمایند  .

برای انتقال قدرت کولیوس هم رنو از یک گیربکس  CVT شیفترونیک اتوماتیک استفاده کرده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا میباشد که نیروی محرک را به چرخ های ماشین منتقل میکند . گیربکس پیشرفته رنو کولئوس که یکی از نقاط قوت و مزیت بسیار بزرگی محسوب میشود  زیرا با موتور ماشین کاملا هماهنگ است و تعویض دنده هایی نرم ، سریع ، دقیق و لذت بخش را به شما تقدیم میکند . در کل بخش فنی رنو کولئوس به علت عالی و بی نقص بودن ماشین  امتیاز بسیار بالایی را دریافت میکند و کاملا زحمات شبانه روزی و بی وقفه مهندسین رنو را با دریافت این امتیازات مثبت به خوبی پاسخ میدهد و نظر خوب هر کارشناس ماشین را به خوبی به سمت خود جلب مینماید و در تست های انجام شده هم رنو کولئوس کاملا سر بلند از میدان رقابت با ماشین های رقیب خارج شد .

 

رنو کولیوس 2017

 

رنو کولیوس از سیستم انتقال قدرت هماهنگ و بسیار عالی و سیستم تعلیق توانمند و قابل اعتماد بهره میبرد که همراهی این دو قسمت عالی با هم در کنار دیگر ویژگی های عالی ماشین باعث شده است تا رنو کولئوس قابلیت پیمایش بسیاری از سطوح را داشته باشد و در بسیاری از مسیر ها به خوبی بدرخشد چون قابلیت انتخاب تک دیفرانسیل و جفت دیفرانسیل را سیستم 4 چرخ محرک به شما میدهد و سیستم تعلیق خوب ماشین هم به شما امکان کنترل رنو کولئوس در انواع جاده ها را میدهد .  نرمی و سواری رنو کولیوس عالی است ، فرمان پذیری خوب و لذت بخشی دارد ، ارتفاع ماشین  مناسب است و دو حس سواری لوکس و اسپرت را با هم و در عین لذت  میتوانید در کولیوس تجربه کنید و در مسیر های مختلف با رنو کولیوس چند حس متفاوت را از این ماشین دریافت کنید و از همه مهم تر ترمز های ایمن و پر قدرت رنو کولئوس هستند که باعث میشود تا شما در هر سرعتی با خیال مطمئن به ادامه مسیر بپردازید و از هر نظر در سرعتی که هستید اطمینان خاطر دارید و میتوانید با خیال تخت به انجام مانور های دلخواهتان با ماشین بپردازید . در کل از نظر سواری و هندینگ رنو کولئوس یک ماشین فوق العاده خوب است که بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است .

از هر نظر که به رنو کولئوس می نگرید یک ماشین متفاوت و بسیار عالی از برند رنو در کلاس جهانی را مشاهده میکنید که برای ساختش زحمت زیادی کشیده شده است و در همه ی بخش ها مانند فنی ، سواری ، آپشن ، طراحی و ... یک سر و گردن از اکثریت ماشین های رقیب خود بالاتر میباشد و از همه مهم تر ردپای یهترین محصولات  رنو مانند تالیسمان را میتوانید در این ماشین مشاهده کنید . در بازار کشورمان ماشین های زیادی هستند که رنو کولیوس باید با آنها رقابت کند اما بسیار عالی قدم به میدان گذاشته است و از بسیاری ماشین های رقیب بهتر میباشد و ارزش خرید بالاتری را نسبت به آنها دارا میباشد و در یک کلام در کلاس ماشین های کراس اوور با توجه به قیمتش ارزشمند ترین ماشین است .

NISSAN X-TRAIL

نیسان ایکس تریل

مقایسه رنو کولئوس 2017 با نیسان ایکس تریل

 نیسان ایکس تریل 2017

 

از جدید ترین سامورایی های وارد شده به کشور در کلاس ماشین های کراس اوور نیسان ایکس تریل است که طرفداران خاص خود را دارد و ماشین خوبی است. نیسان ایکس تریل از نظر طراحی ماشین با ابهت و قدرتمندی جلوه میکند و تمام المان های یک طراحی صحیح هم در این ماشین رعایت شده است .  یکی از ویژگی های مثبت طراحی نیسان ایکس تریل طراحی چراغ های این ماشین است که در القاء حس قدرتمند بون ماشین به شدت موثر بوده است  . نیسان ایکس تریل در ظاهر دارای ویژگی هایی مانند سقف پانورامایی ، چراغ های روز روشن LED ، لامپ های زنون و رینگ های 18 اینچی آلیاژ آلومینیومی که ایکس تریل را بسیار ماشین قدرتمند ، جذاب و زیبا و هماهنگی نشان میدهد .  

نیسان از زبان طراحی جدیدی برای ایکس تریل 2016 استفاده نکرده است و از همان استایل سابق ماشین بهره گیری کرده است اما در عوض زمانی که برای تغییر چهره نیاز بود را یرای بالابردن پتانسیل ماشین استفاده کرده است  و سعی کرده است تا ایکس تریل 2016 ماشین بهتری نسبت به پیشین باشد.  نیسان ایکس تریل یک ماشین خانوادگی است و به گفته نیسان این ماشین از عهده رفع کامل نیاز های یک خانواده بر میاید .

 

 نیسان ایکس تریل 2017

 

 از همان بدو ورود به کابین نیسان  ایکس تریل خانوادگی بودن ماشین کاملا مشهود است و به خوبی این موضوع را میتوان درک کرد که برای خانواده نیسان ایکس تریل یک ماشین مناسب است . فضای کابین نیسان ایکس تریل جادار و گسترده و لذت بخش میباشد ، صندلی های ماشین نرم و کاملا ارگونومیک هستند و بدن را به خوبی در بر میگیرند ، سقف پاناروما نمای زیبایی برای سرنشینان به وجود میاورد که در آرامش و لذت کابین ماشین تاثیر بسزایی دارد و امکانات رفاهی و ایمنی کامل و متنوعی هم در نظر گرفته شده است تا از هر نظر بتوانید با دید مثبت به این ماشین نگاه کنید  . طراحی درون کابین نیسان ایکس تریل به شکلی انجام شده است که دسترسی به همه این امکانات و تجهیزات کاملا راحت است و همه چیز ارگونومیک شکل گرفته است و برای شما  درون ماشین دسترسی به همه چیز راحت میباشد .

جنس متریال داشبورد ایکس تریل از جنس پلاستیک مرغوبی است که کیفیت کاملا خوبی دارد و شما را از نظر کیفیتی راضی نگه میدارد . در وسط داشبورد ماشین نیسان ایکس تریل یک صفحه نمایش 7 اینچی رنگی چند کاره خود نمایی می کند که سیستم مولتی مدیا و شرایط داخل و خارج ماشین را به خوبی توسط آن میتوانید کنترل کنید و بر همه چیز نیسان ایکس تریل به طور کامل مسلط باشید اما این سیستم در رنو کولئوس کاربردی تر است و طرز استفاده آن راحت تر میباشد   . سیستم تهویه هوای داخلی ماشین نیسان ایکس تریل از نوع دوگانه و تماماً اتوماتیک است و به خوبی هوای درون کابین ماشین را مطبوع نگه میدارد و سرنشینان را راضی نگه میدارد  . صندلی های ارگونومیک و راحت نیسان ایکس تریل از جنس چرم اعلا ساخته شده و مجهز به سیستم گرمایشی و کنترل 6 جهته در ردیف جلو هستند که برای سرنشینان جلو ماشین آپشن بسیار لذت بخشی میباشد  .

 

 نیسان ایکس تریل 2017

 

مشخصات فنی نیسان ایکس تریل های وارد شده به ایران به شرح زیر میباشد  .  درون کاپوت نیسان ایکس تریل یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر  قرار دارد که به ماشین قدرت میدهد . نیسان ایکس تریل به لطف این پیشرانه که دارای راندمان مناسبی است  قابلیت تولید 171 اسب بخار قدرت در 6000 هزار دور و 280 پوند فوت گشتاور را دارا میباشد که با توجه به ابعاد بدنه و وزن ماشین ارقام مناسبی به نظر میرسد . گیبرکس ماشین نیسان ایکس تریل از نوع CVT و شیفترونیک است که با پیشرانه نیسان ایکس تریل هماهنگی خوبی دارد و از نظر عملکرد هم بسیار سریع ، دقیق ، هوشمند و نرم میباشد و انتقال قدرت خوبی را انجام میدهد  . شتاب 0 تا 100 کیلومتر نیسان ایکس تریل  از ماشین خوش تیپ فرانسوی کند تر است و حداکثر سرعت کمتری را هم دارا میباشد اما در کل عملکردش مناسب است  .

ظرفیت باک نیسان ایکس تریل 60 لیتر میباشد که با توجه به پیشرانه ماشین بهتر بود نیسان از باک بزرگتری برای ماشین استفاده کند  اما مصرف سوخت نیسان ایکس تریل در حد اقتصادی میباشد و همین مقدار ظرفیت باک هم مناسب برای ماشین به نظر میرسد . مصرف سوخت ترکیبی نیسان ایکس تریل   8.3 لیتر است و استاندارد یورو 6 را دارد که برای این کلاس ماشین مناسب میباشد و با رنو کولئوس هم برابری مینماید  . نیسان ایکس تریل ماشینی با  قابلیت 4 چرخ همزمان یا همان AWD است  که می توان به صورت دستی آن را کنترل کرد و قابلیت کاربردی محسوب میگردد . این قابلیت به همراه موتور قدرت مند و گیربکس خوب و بی نقص امکان عبور از هر جاده ای را می دهد و به لطف تقسیم هوشمند نیرو بین چرخها در شرایط جاده ای مختلف شاهد نرمترین و دقیقترین  انتقال قدرت هستیم که برای راننده لذت بالایی را رقم میزند و در همه سطوح و مسیر ها ماشین را قابل استفاده مینماید . به طور کلی از نظر فنی و انتقال قدرت هم رنو کولئوس و هم نیسان ایکس تریل ماشین های خوبی هستند و از نظر استهلاک هم هر دو کم استهلاک میباشند ولی از برخی جهات رنو کولئوس پیشرفته تر و ماشین مدرن تری است .

 

 نیسان ایکس تریل 2017

 

در نیسان ایکس تریل سطح بالایی از مهندسی به کار گرفته شده است و از این رو سواری و هندلینگ ماشین خوب ارزیابی میشود . سواری نیسان ایکس تریل نرم و خانوادگی است و از آنجایی که عملکرد سیستم تعلیق خوب و هماهنگ با طراحی شاسی  نیسان ایکس تریل است عملکرد نرم و پایداری را در عین مانور پذیری خوب شاهد هستیم و از  پس مانور های حوبی میبینیم که ماشین بر میاید . نیسان ایکس تریل سیستم فرمان نرم ، دقیق و هماهنگی دارد که فرمان پذیری خوب و هیجان انگیزی  را رقم زده است و عملکرد خوب نیسان ایکس تریل در انتقال وزن و عبور از دایره پیچ ها را تضمین میکند و کاملا فرامین راننده را  ماشین به خوبی انجام میدهد و در عبور از دایره پیچ ها نیسان ایکس تریل ماشین لذت بخشی است. نیسان ایکس تریل ماشین با قدرت ایستایی بالاست که از سیستم ترمز  خوب و مطمئنی بهره میبرد که به راننده اطمینان انجام انواع حرکات و مانور ها را میدهد .

نیسان ایکس تریل به معنای واقعی خودروی خانواده است. فضای داخلی راحت و گسترده ، صندوق عقب جادار ، پیشرانه قدرت مند و اقتصادی ،گیربکس پیشرفته و هوشمند ، سیستم تعلیق پیشرفته چهار چرخ ، طراحی مستحکم و نوآور شاسی و امکانات رفاهی داخلی همگی ضامن امنیت و آرامش شما در طول سفر خواهند بود . اما وقتی که نیسان ایکس تریل با رنو کولئوس جدید  مقایسه میگردد هر دو ماشین مناسب و خوب میباشند ولی نکته ای باید در نظر گرفت آن است که کیفیت ساخت و مشخصات فنی این 2 خودرو کاملا شبیه به هم است و نقاط مشترک بسیاری بین این دو ماشین وجود دارد .نکته ای که در ابتدای ورود کولئوس به بازار خودروی ایران این ماشین را به موفقیت رساند، قیمت کاملا رقابتی آن با رقبا و طراحی بسیار جذاب آن بود ، اما با گذشت زمان نگین خودرو هر روز قیمت کولئوس را بالا برد و حالا رنو کولئوس قیمتی بالاتر از ایسک تریل پیدا کرده است از لحاظ کیفیت رانندگی ایکس تریل برتر است ولی از لحاظ فنب با هم برابرند . رنو کولئوس از لحاظ طراحی و آپشن بدون شک از ایکس تریل بالا تراست که این نکته ارزش خرید کولئوس را بالاتر میبرد . 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : علی اکبر منصوری
    تاریخ : 1395/10/29

    با تشکر از شما،اینکه رنو کولئوس ماشین خوبیه شکی نیست ولی فکر میکنم فرانسه نمی تواند رقیبی برای ژاپن باشد،ضمنا قیمت رنو کولئوس هنوز اعلام نشده ،البته گفته‌اند دویست میلیون ولی هنوز رونمایی و اعلام رسمی نشده بعید میدانم دویست تومن اعلام کنند ،،امیدوارم بعد از قیمت گذاری مجددا یک مقایسه دیگر از شما ببینیم،با تشکر مجدد بخاطر سایت خوبتون

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1395/10/30

    کولیوس از ایکس تریل بهتره؟!!! شوربختانه شما عمیقا دچار توهم شدید. فکر کنم در قسمت بعدی شاهد این خواهیم بود که کولیوس رو برتر از CRV اعلام می کنید

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/10/30

      سلام شایان عزیز . ما نگفتیم نیسان ایکس تریل ماشین بدی هستش . اتفاقا ماشین بسیار خوبیه ولی قیمتی که براش در نظر گرفتن اصلا رقابتی نیست و توان رقابت با برند های دیگرو نداره

    • نویسنده : حسام مهرجو
      تاریخ : 1396/01/09

      چرا فکر میکنید همه ماشینها و مدلهای ژاپنی عالین؟اصلا بگو ببینم نیسان این چند وقت کجا بوده ؟نمایندگیاش چند تان کل کشور؟خدماتش چی بوده به ایران؟باز رنو سالهاست تو ایران و همه از اون رنو 21 تا الان خاطرات بدی ازش ندارن.در ضمن الان تقریبا سهام جفتشون یکی شده یعنی رنو و نیسان . موتور کولیوس هم همون ایکس تریل پس اینقدر دگم و بسته نظر ندین

    • نویسنده : منصوری
      تاریخ : 1396/03/23

      دگم و بسته بودن که شما داری نظر میدی. وگرنه با نیسان هم از پاترول گرفته تا ماکسیما همه خاطره دارند. جالبتر از اون اینه که شما تعداد نمایندگی رو با کیفیت خودرو داری مقایسه میکنی. چه ربطی داره که نمایندگی های رنو بیشتره پس کولئوس بهتره. شما خدمات پس از فروش نگین خودرو رو دیدی اصلا؟
      این دو تا ماشین فقط در موتور و گیربکس یکی هستن وگرنه مقایسه ماشین ژاپنی با فرانسوی اصلا کار درستی نیست. همه بر کیفیت ماشین ژاپنی اتفاق نظر دارند.

    • نویسنده : سعيد
      تاریخ : 1396/04/22

      دوستان توجه كنند قيمت پايه مدل ٢٠١٧ كوليوس در آمريكا ٣٠٠٠٠ دلاره و ايكس تريل ٢٤٥٠٠ دلار ولي متاسفانه نمايندگي در ايران يا نمايندگي نيست و از واسطه ميخره يا سود زيادي ميبره
      در ضمن رنو و نيسان باهم شريكند و موتور و گيربكس كوليوس ساخت نيسانه و ٩٩٪‏ همونيه كه روي ايكس تريل كار گذاشتند البته من اين مطلب رو از يك سايت خارجي عرض ميكنم و امكانات و آپشنهاي كوليوس كمي بيشتره و همينطور قيمت گذاري نگين خودرو واقعا خوبه كوليوس با امكانات و مشخصاتي كه در ايران فروش ميره در فرانسه ٢٨٣٠٠ يورو در مياد بدون ماليات و بيمه حالا شما به اين ٤٥٪‏تعرفه گمركي و ماليات ارزش افزوده و هزينه حمل و نقل و اسقاط خودرو و شماره گذاري و بيمه شخص ثالث و ... را اضافه كنيد

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/10/30

    رنو کولیوس شک نکنید بهتره ، نییسان ایکس تریل ماشین خئبیه شکی توش نیست ولی چرا 248 میلیون دارن 35 میلوین سود میگیرن از ملت !!!

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/10/30

    نیسان ایکس تریل اگر 220 تومن بود می خریدم الن منظر هستم که کولیوس رو بخریم چو ن با قیمتش موافقم

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1395/10/30

    آقا نیسان تو ایران خدمات نداره بابا میشه مثل ولوو یوهو جمع میکنه میره بابا

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/10/30

    250 میلیون دارن پول ماشین میگیرن بعدش هم جمع میشه میره باید بیفتشم دنبال قطعه های ماشین !!! مسخرس .

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1395/10/30

    من کارمند سایپا هستم و میدونم سایپا یا پارس خودرو به زودی با نیسان قرارداد رسمی میبندن و جهان نوین آریا به زودی تعطیل میشه . گول تبلیغات الکیه این شرکت رو نخورید چون به زودی درش تخته میشه

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1395/10/30

    من با ماشین3 کاملا موافق هستم . نیسان ایکس تریل کاملا ماشین خوبیه ولی قیمتی که براش گذاشتن اصلا نمی ارزه . رنو کولویس با قیمت 200 میلیون که بیاد پدر همه شاسی بلند ها رو در میاره چون واقعا ارزش خریدش بالاست به نظر من . توی فرانسه هم خیلی خوب فروخته با اون همه رقیب گردن کلفت

  • user icon
    نویسنده : hossein yari
    تاریخ : 1395/11/02

    نيسان ايكس تريل

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/11/03

    نيسان ايكس تريل قابل مقايسه با رنو كلئوس نيست.بهتره دوستان بدونند كه كلئوس محصول مشترك كارخانه رنو در چين وكره هست.

    • نویسنده : بهنام
      تاریخ : 1395/11/24

      عرض کنم خدمت شما که رنو کولیوس محصول مشترک رنو و نیسان هست و روی پلتفرم همین نیسان ایکس تریل طراحی شده . تولید انبوه این خودرو در کارخانه سامسونگ کره انجام میگره .

    • نویسنده : حسام مهرجو
      تاریخ : 1396/01/09

      آقا رضا عزیز یکم اطلاعاتت بروز کن رنو توی چین؟ یه سرچ بزن تو گوگل بد نیست.مردمم گمراه نکن.این محصول رنو یکی از بهترین کراس اور های دنیا میشه تو این رنج قیمت شک نکن

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1395/11/09

    سلام
    لطفا عنایت فرمایید لینک مقایسه مشخصات فنی توی این صفحه به صفحه مقایسه ایکس تریل و ام وی ام میرسه!!

  • user icon
    نویسنده : nami
    تاریخ : 1395/11/10

    نیسان ایکس تریل نخرید میره توی پاچتون / رنو کولیوس داره میار تا ماه دیگه 200 میلیون !!
    نیسان ایمس تریل قیمتش میشه 210 میلیون الان بخرید 30 میلیون ضرر میکنید

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1395/11/10

    فقط رنو کولیوس . نیسان ایکس تریل نمایندگی نداره توی ایران برید توی سایت نیسان هیچ اسمی ازاین شرکت چان نوین اریا نیست

  • user icon
    نویسنده : مهیار
    تاریخ : 1395/11/10

    خیلس جالب هستش که جهان نوین آریا داره توی خیابون های ایران کلی تبلیغات میکنه به عنوان نماینده رسمی نیسان در ایران !! من ایمل زدم 2 هفته پیش به کمپانی نیسان و سوال کردم که شما در ایران نماینده زسمی دارید ؟ اونا هم جواب دادن هیچ نماینده ای نداریم ما تو ایران و اگر قرار باشه بر گردیم به ایران احتمالا یا سایپا کار میکنیم و گفتن به زودی این نمایندگی ایران جمع میشه

    • نویسنده : ایران
      تاریخ : 1395/11/24

      من نمی دونم واقعا فکر می کنید جهان نوین آریا بدون داشتن نمایندگی رسمی میاد اینهمه هزینه و سرمایه گذاری کنه
      چقد بعضیها کوتاه فکر می کنن
      اگر واقعا همچین شرکتی نسیت پس آقای نجیب نماینده آقای بهوان که امتیاز رنو و نیسان ماله اونه تو بحرین چرا تو شرکت نیسان مستقره ....
      واقعا که

    • نویسنده : منصوری
      تاریخ : 1396/03/23

      چرا داری رسما خالی میبندی جناب. نیسان کی با سایپا کار میکرده که حالا بخواد کار کنه.

  • user icon
    نویسنده : مهدی ابراهیمی
    تاریخ : 1395/11/30

    سلام
    چرا این کولیوس هایی که وارد ایران میشه بعضی از امکانات مدل اروپا رو نداره مثل چراغشور که خیلی چیزی پیش و پا افتاده هستش ولی میترسم که اتوپارک هم نداشته باشه
    آقای مدیر لطفا جواب بده
    بازم از ماشین سه تشکر میکنم

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/12/01

      سلام مهدی
      تا جایی که ما میدونیم . قرار هستش رنو کولیوس 2017 با اتو پارک وارد بشه

    • نویسنده : سهیلا
      تاریخ : 1396/04/27

      ما دنبال این هستیم که ماشین ها آپشن های زیاد داشته باشن بدون اینکه فکر کنیم این آپشن ها چقدر کارآیی دارن! انصافاَ برای خیابانهای ایران اتوپارک قابلیت استفاده داره؟ و ماشین هایی که اتو پارک داشتن چقدر ازش استفاده کردن؟ من که هر کسی دیدم ماشین اش اتوپارک داشته حتی یک بار هم استفاده نکرده

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/01/20

    با این قیمت قطعا کولیوس برتره.حتی اگه قیمتشون هم یکی باشه با توجه به خدمات پس از فروش رنو در ایران بنظرم کولیوس ماشین بهتری هست.

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا قلی پور
    تاریخ : 1396/02/20

    تا آنجاییکه که اطلاع دارم رنوکولیوس با اتوپارک برای اولین سری تحویل مشتریها میشود.
    امیدوارم بدقول نباشند.

    • نویسنده : منصوری
      تاریخ : 1396/03/23

      سری اول اتوپارک نداشت و قول دادن برای سری بعد داشته باشه

  • user icon
    نویسنده : محسن كيان فر
    تاریخ : 1396/04/19

    من کاملا گیج شدم یه ماشین میخام بخرم با این نظرات متضاد به هیچ جایی نمیرسیم.یک کارشناس زبده میخام با من مشورت کنه.بین ایکس تریل و راو 4 و سانتافه و کولیوس کدومش بهتره.

    • نویسنده : سهیلا
      تاریخ : 1396/04/27

      مسلماَ کولیوس

    • نویسنده : Saeed
      تاریخ : 1396/04/29

      رفیق من رنو کولیوس بخر منم دارم واقعا با اوبوهت و خوبه پشیمون نمیشی

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/05/26

    هر دو این ماشینها ساخت کارخانه رنو نیسان تو کره جنوبی هستن
    بیش از 75% قطعات این دو ماشین یکی هست و تو آپشن ها و زیبایی کولیوس برتر هست
    قیمت جهانی کولیوس هم بالاتر از ایکس تریل هست.
    حالا تو ایران برعکس شده !!!

  • user icon
    نویسنده : سعيد
    تاریخ : 1396/07/05

    باتوجه به پلت فرم گیربکس و موتور مشترک کولئوس و xtrailاين دو ماشین از نظر فنی بهم نزدیک هستن اما بدون جانبداری اگر مقایسه بشه ظاهر کولیوس جذابتره و بخاطر وزن کمتر سرعت وشتاب بهتری داره در ضمن وجود نمایندگی معتبرتر هرچند نگین خودرو هم چنگی به دل نمیزنه کفه رو به سمت کولئوس سنگینتر می کنه با ماشین ۳ موافقم به نظر من در این بازه قیمت و کلاس در بازار ایران کولئوس بهترین انتخابه
    البته هونداcrv را بخاطر بحث خدمات ونمایندگی کنار گذاشتم

  • user icon
    نویسنده : رسول
    تاریخ : 1396/11/07

    امتیازات بسیار غیرمنطقی هست . نیسان ایکس تریل که به رنگ در آمریکا معروفه سال ۲۰۱۷ پرفروش ترین شاسی بلند آمریکا شده و حتی راو ۴ و کمری رو پشت سر گذاشته در حالیکه رنو به آمریکا وارد هم نمی شه . و این رنو کولئوس های ایران تو کره تولید می شه

  • user icon
    نویسنده : صادق
    تاریخ : 1396/12/07

    سلام وقت بخیر
    ممکن است بفرمایید با قیمت های فعلی بازار بین کولئوس و ایکس ترایل (هر دو مدل 2017) کدامیک را پیشنهاد میکنید
    تشکر

  • user icon
    نویسنده : امید
    تاریخ : 1397/02/14

    من نمیدونم تین همه بحث برایه چیه و ما کی میخوایم منطقی باشیم اصن این دوتا شاسی و موتور و گیر بکس یکیه و تنها اپشنان که باهم فرق دارن پس دلیلی به مقایسه این دوتا باهم نمیبینم من خودم ایکس تریل دارم عموم هم کولیوس داره کلیوس اپشنال تره ولی از نظر نرمی اتاق و داشبورد ایکس تریل بهتره ماشینای ۶ سیلندر نیستن که اینقدر بحث میکنین همشون موتور ۲۵۰۰ سی سی که بدنه لشتشون میکشن چه سانتافه چه سورنتو چه ایکس تریل چه اوتلندر و و و من خودم از اول مورانو داشتم و از همون اول برند نیسانو دوست داشتم و جز علایقمه ولی متاسفانه تو این کشور حق استفاده از ماکسیما ۲۰۱۸ یا پاترول ۲۰۱۸ رو نداریم اونوقت بهتون با فیلم ثابت میکردم که حتی لند کروز هم مقابل ۱۷۰ تن هواپیمایی که نیسان میکشه کم میاره تو یوتیوب سرچ کنید میبینید پس وقته خودتون واسه اشغالایه ۲۵۰۰سی سی هدر ندین همشون خوبن

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading