اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه تویوتا CHR با نیسان جوک اسپرت

مقایسه تویوتا CHR با نیسان جوک اسپرت

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه تویوتا CHR با نیسان جوک اسپرت می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه تویوتا CHR با نیسان جوک اسپرت بپردازیم .

Toyota CHR

تویوتا CHR

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی تویوتا CHR

Juke SPORT

نیسان جوک اسپرت

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
7
امتیاز کل
46
بررسی نیسان جوک اسپرت
انتخاب ماشین 3

Toyota CHR

تویوتا CHR

Top car

Toyota CHR

تویوتا CHR

مقایسه تویوتا CHR با نیسان جوک اسپرت

تویوتا  CHR

اصلی ترین دلیل تویوتا برای تولید این ماشین وجود رقیبی به نام نیسان جوک بود که در کلاس کراس اوور های کوپه قرار داشت و جای خالی تویوتا در این بازار احساس میشد بنابر این دپارتمان طراحی تویوتا و آقای هیروکوبا طراحی CHR را شروع کردند و به خوبی هم توانستند جایگاه تویوتا CHR  را در این سگمنت نشان دهند  . تویوتا  CHR یک ماشین کراس اور است که به جنبه های اسپرت این ماشین برای رقابت با نیسان جوک اهمیت بسیاری داده اند  . تویوتا CHR  از پلت فرم مشترک با پریوس بهره میبرد و طراحی خاص و متفاوت و زیبای این ماشین بسیار قابل قبول است و تمام جنبه های مثبت ماشین را نمایش میدهند. .تویوتا CHR  در طراحی داخلی استایلی هماهنگ و کاملا متناسب با ظاهر بیرونی ماشین دارد و روح هیجان انگیز دمیده شده در ماشین را به خوبی میتوانید احساس کنید. از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ تویوتا  CHR در سطح عالی قرار دارد و بسیار با کیفیت است و یک نکته مثبت هم در مورد ابعاد تویوتا CHR  باید گفت و این است که با وجود جمع و جور بودن این ماشین ابعادش بسیار شبیه به تویوتا راو 4 است .  تویوتا chr  از کیفیت ساخت و مونتاژ بسیار خوبی بهره میبرد و از آنجایی که ایرتویا قول عرضه نمونه فول آپشن این  ماشین را داده است  از لحاظ امکانات هم سطح خوبی دارد . تویوتا CHR ماشین جاداری است و از ابعاد خوبی بهره میبرد و علاوه بر این در درون ماشین هم ارگونومی بسیار خوبی دارد به طوری که سرنشینان در حداکثر رفاه و آرامش به سر میبرند و به تجهیزات ماشین هم کنترل کامل دارند . از نظر طراحی میان نیسان جوک و تویوتا CHR چه درون کابین ماشین و چه از نظر ظاهری تفاوت زیادی وجود دارد و هر دو ماشین متفاوتی هستند ولی تویوتا Chr به طور کلی بهتر احساس میشود و از نظر متریال کابین و ... ماشین بهتر میباشد .

تویوتا CHR از یک پیشرانه هیبریدی مشترک با تویوتا پریوس بهره میبرد و یک پیشرانه بنزینی 1.2 لیتری بنزینی هم برای آن در نظر  گرفته  شده است که نمونه های وارد شده به ایران و مد نظر ما هم از پیشرانه بنزینی بهره میبرند . پیشرانه درون سینه تویوتا chr 4 سیلندر با آرایش خطی میباشد که 1200 سی سی حجم دقیق آن است و قابلیت تولید 115 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . بر روی کاغذ هم پای ماشین نیسان جوک 1.6 لیتری اتمسفریک شتاب و سرعت دارد و در عمل هم به همان تیزی و چابکی و اسپرت بودن عمل میکند و به خوبی همپای رقیب سامورایی خود حرکت میکند  . گیربکس استفاده شده در تویوتا CHR از نوع CVT  است که هماهنگی خوبی با پیشرانه ماشین دارد و علاوه بر این با سیستم انتقال قدرت 4WD ماشین هم به خوبی ارتباط برقرار میکند و در شرایط و سطوح مختلف بهترین حالت انتقال قدرت را برای ماشین به وجود میاورد تا راننده با آرامش کامل بتواند به مسیر خود ادامه دهد . تقسیم گشتاور و نیرو بین هر 4 چرخ تویوتا CHR هم در شهر و هم در خارج جاده مناسب است و به خوبی میتوان روی ماشین حساب باز کرد . از نظر آلایندگی و مصرف سوخت تویوتا CHR بسیار در کلاس خودش مناسب است زیرا در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر از همه رقبای خود کمتر به بنزین نیاز دارد که با توجه به وزن ماشین و حجم موتور کاملا خوب است و علاوه بر این تویوتا CHR در سیکل ترکیبی تنها 144 گرم دی اکسید کربن تولید میکند که ماشین پاکی محسوب میگردد  .

 تویوتا CHR از نظر سواری هم مانند نیسان جوک اسپرت و با هندلینگ سطح بالایی است که سواری بسیار لذت بخشی دارد و کاملا ماشین هیجان انگیزی است و در همه ی حرکت ها و مانور ها بسیار عالی و پایدار و اسپرت نشان میدهد . به خاطر تقسیم وزن خوب تویوتا CHR و آرایش مناسب سیستم تعلیق ماشین فرمان پذیری مناسبی دارد و در عبور از دایره پیچ ها کاملا ماشین لذت بخشی است و علاوه بر این سیستم فرمان برقی تویوتا CHR عملکرد خوبی دارد و اطلاعات خوبی از سطح حرکت مسیر را به دستان راننده منتقل مینماید و از همه مهم تر ترمز های مطمئن و پر قدرت تویوتا CHR هستند که به راننده اعتماد به نفس هر مانور سنگینی را میدهد .

به طور کلی تویوتا CHR یک کراس اوور اسپرت دو دیفرانسیل پر قدرت در کلاس خودش است که در مقایسه با رقیب هم وطن خود یعنی نیسان جوک نکات مثبت بیشتری را به نمایش میگذارد و در کل ماشیم بهتر و با کیفیت تری از این ماشین به شمار میرود و در این مقایسه ماشین 3 تویوتا CHR را ماشین بهتر ارزیابی میکند .

Juke SPORT

نیسان جوک اسپرت

مقایسه تویوتا CHR با نیسان جوک اسپرت

نیسان جوک اسپرت ماشین پیشرفته و پر بازده ای میباشد ، جوک های وارد شده به ایران مشخصات فنی اش به شرح زیر میباشد .قلب تپنده نیسان جوک های وارد شده به ایران برای مدل های اسپرت یک پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر ۱۶۰۰ سوپاپ میباشد که توسط توربو شارژ تغذیه میگردد . نیسان جوک ماشین پر بازده ای است و از اینرو این ماشین به کمک پیشرانه پیشرفته و اقتصادی اش قابلیت تولید 188 اسب بخار قدرت در 5600  دور و  177  پوند فوت گشتاور  در 5200 دور در دقیقه را دارا میباشد. گیبرکس ماشین نیسان جوک از نوع CVT است که با پیشرانه نیسان جوک  به طور کامل هماهنگ است و از نظر عملکرد هم بسیار سریع ، دقیق ، هوشمند و نرم میباشد و کاملا نیسان جوک را ماشین بی نقصی از نظر فنی ساخته است  . شتاب 0 تا 100 کیلومتر نیسان جوک و هم چنین شتاب ثانویه اش بسیارعالی و از تمام رقبای خود هم برتر میباشد و به راحتی تا سرعت های بالا هم نیسان جوک را ماشین چابک و پر شتابی نگه میدارد . نیسان جوک به علت تکنولوژی های پیشرفته به کار رفته در موتور ، راندمان بالا و مهندسی پیشرفته نیسان که جوک را ماشین پر قدرت ولی در عین حال اقتصادی نگه داشته است مصرف سوختش در سیکل های شهری ، ترکیبی و جاده ای بسیار مناسب و اقتصادی است و با وجود اینکه قدرت موتور و حجم موتورش بالاتر از ماشین رنو کپچر است در همان سطح سوخت مصرف میکند و این نشان از پیشرفته تر بودن و کیفیت بالاتر نیسان جوک است .نیسان جوک ماشینی قابلیت 4 چرخ همزمان یا همان AWD است که در هر چرخ سنسور هایی دارد که میزان قدرت وارد به هر چرخ ماشین را بر اساس شرایط تنظیم میکند و علاوه بر افزایش پایداری در مسیر ها و سطوح مختلف ماشین کاملا عملکردش حساب شده تر وقابل پیش بینی تر میباشد. این قابلیت به همراه موتور قدرت مند و گیربکس خوب و بی نقص امکان عبور از هر جاده ای را می دهد و به لطف تقسیم هوشمند نیرو بین چرخها در شرایط جاده ای مختلف شاهد نرمترین و دقیقترین  انتقال قدرت هستیم که برای راننده لذت بالایی را رقم میزند و کاملا عملکرد هیجان انگیز را در آرامش کامل ماشین میتوانید تجربه کنید  .. از نظر تکنولوژی موتور ، شتاب ، عملکرد گیربکس و ... دیگر قسمت های فنی هم نیسان جوک و هم تویوتا CHR بسیار عالی و پیشرفته هستند و هر دو در یک سطح یکسانی هستند که بسیار رضایت شما را جلب مینماید .

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمد متین افخمی
    تاریخ : 1395/12/20

    الآن مدل اسپورت جوک قیمتی نزدیک به chr دارد اما مدل اسپورت جوک 180 اسب بخار قدرت ولی تویوتا chr 115 اسب بخار قدرت داره!! آیا منطقیه مشخصات فنی جوک رو با chr یکی بذارید در صورتی 75 اسب بخار با هم اختلاف دارن؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1395/12/20

    با عرض سلام خدمت کارشناس محترم .سوالی که برای ایجاد شد .chr با موتور ۱۲۰۰ وقدرت ۱۱۵ اسب چطور با موتور توربو شارژ ۱۸۸ اسبی جوک می تواند رقابت کند .و همانند ان چالاک باشد .بهتر نیست chr با موتوری مشابه خود مانند رنو کپچر مقایسه شود.

    • نویسنده : ممد
      تاریخ : 1396/01/31

      دیگه اسب بخار مهم نیست الا فقط زیبایی کم مصرفی و امینت مهمه والا اصل حجر نیست که

    • نویسنده : فرزین
      تاریخ : 1396/05/01

      اتفاقا اسب بخار همین الانم مهمه

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1395/12/20

    تویوتا CHR بیاد ایران میترکونه خیلی خفن هستش

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/12/20

    تویوتا CHR بهترین انتخاب میشه توی این بازه قیمتی توی کل دنیا ازش خیلی استقبال شده

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1395/12/20

    تویوتا CHR اگه قیمتش خوب باشه توی ایران خیلی خوب میفروشه ظاهرش خیلی خفنه اگه نسخه هایبرید تویوتا CHR رو بیارن توی ایران خیلی خوب میتونه بفروشه

  • user icon
    نویسنده : hamid
    تاریخ : 1396/02/12

    نیسان جوک توربو 190 اسبی در کلاس خود بی رقیبه... من تجربه رانندگی با مزدا، تویوتا و نیسان جوک را داشته ام. واقعا نیسان جوک قدرتمنده. شتاب و هندلینگ این ماشین در کلاس و قیمت خود کاملا شگفت انگیزه. نیسان جوک قابلیت تیونینگ موتور تا 800 اسب !!!! را دارد... میتوانید نیسان جوک 800 اسبی را در اینترنت پیدا کنید. بوگاتی ویرون و فراری 599 را قورت میده!!!!! از لحاظ طراحی، ورژن نیسمو و جوک R این ماشین را هم ببینید. این ماشین از عجایب صنعت خودروسازی ست. در ضمن این ماشین در حرکت روی دو چرخ رکورد گینس را داراست.

    • نویسنده : سعید
      تاریخ : 1396/03/03

      بیخیال عامو

  • user icon
    نویسنده : ALI GORDAN
    تاریخ : 1396/04/08

    با سلام
    به نظر من رعایت اصل مقایسه بی طرف و بدون غرض ورزی مهم ترین رسالت یک وبسایت تخصصی خودروست و متاسفم که تیم ماشین 3 به شدت از این رویه فاصله گرفته است! به طور مثال شما به جای مقایسه موتور CHR 1.2 لیتری با 116 اسب بخار با موتور 1.6 لیتری جوک اسپرت با 190 اسب بخار به مقایسه آن با موتور 1.6 معمولی 117 اسب بخاری می پردازید که 46 میلیون تومان ارزان تر است! اگر بنا به مقایسه بر اساس قیمت است که کارشناسان محترم شما ارزش خرید 9 را برای CHR و 7 را برای جوک اسپرت در نظر میگیرند اخلاق ایجاب میکند دو خودرو در یک رنج قیمت با هم مقایسه شوند! اگر بنا به مقایسه امکانات است ذکر این مطلب ضروری است که نیسان جوک اسپرت 176 میلیون تومان و تویوتا CHR استایل 219 میلیون تومان قیمت دارند! اگر مایل بودید من مقاله ی مقایسه ای این دو خودرو را به قلم خودم آماده نمودم که میتوانم در اختیار شما قرار دهم

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/04/08

    فقط تویوتا CHR

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1396/04/08

    تویوتا chr خیلی قیمتش بالاس خیلی بعی هستش بتونه خوب بفروشه

  • user icon
    نویسنده : SHAHAB
    تاریخ : 1396/04/08

    کافیه یک بار برید ترکیه در ترکیه تویوتا CHR کاملا یک ماشین معمولی هستش اونوقت تازه داره میاد ایران همه دهنشون باز مونده برای همیشنم شرکت وارد کنندش داره سو استفاده میکنه و میخواد بالا بفروشه !!

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/04/08

    زشت ترین ماشین دنیا با اختلاف زیاد نیسان جوک هستش

  • user icon
    نویسنده : کیارش
    تاریخ : 1396/04/08

    هوندا HRV از جتشون بهتر هستش

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/04/08

    تویوتا chr فقط ظاهر خوب داره اصلا راه نمیره و چندین بار در ترکیه سوار شدم

  • user icon
    نویسنده : مهرزاد
    تاریخ : 1396/05/12

    خیلی عجیبه اگر نیسان جوک اسپورت ده امتیاز هم بالاتر میاورد عجیب نبود . یا شما نیسان جوک اسپورت رو خوب نمیشناسید یا ...

  • user icon
    نویسنده : یاشار
    تاریخ : 1396/05/15

    سلام کارشناس محترم ماشین ۳ از همه نظر اشتباه ارزشیابی کردی من هر دو تا را سوار شدم و نیسان جوک یک سر و گردن بالاتره ظاهر هم کاملا سلیقه ای خود من زیاد از ظاهر جوک خوشم نماید اما سواریش قابل قیاس با chr نیست میتونین به ارزشیابی سایت carnewsآمریکا مراجعه کنید و اختلاف فاحش نمرات را ببینید و در ضمن با قدرت کمتر و قیمت سرسام اور

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1396/07/15

    CHR تو سربالایی به نظرم‌من به شدت کم‌میاره با این‌توان موتور .جوک خیلی بهتره

    • نویسنده : Meow
      تاریخ : 1399/02/20

      گشتاور موتور برقیش زیاد تره پس کم نمیاره

  • user icon
    نویسنده : بهرام
    تاریخ : 1396/09/15

    طراحی جوک کاملا نو آورانه و ساختار شکن بود. حالا بستگی داره خیلی ها خوششون میاد و بعضی ها هم نه. ولی CHR یک کپی دست دوم از این طرح است که به نظر من اصلا با این قیمت نمی ارزه. جوک اسپرت که توربو داره، CHR رو له می کنه و لی اسکای پک و پلاتینویم مشابه CHR حتی یه کوچولو بهترند. ولی آپشن های CHR از اسکای پک خیلی بهتره و البته حدود 80 میلیون هم گرونتره که اصلا منطقی نیست. تجربه هم نشون داده نیسان تو اسپرت و کوپه از نیسان بهتر فکر می کنه.

  • user icon
    نویسنده : افشین
    تاریخ : 1396/12/16

    اصلا مقایسه جالبی نبود . شما اومدید خودرویی رو برتر دونستید که قیمتش 46 میلیون گرانتر از جوک هست . بعد بر چه پایه و اساسی این امتیازات رو به جوک نسبت دادید که امتیازش کمتر از CHR شده . هر دو ماشین فوق العاده باکیفیت هستند اما من برتری chr رو قبول ندارم . چون خودم 1 ساله جوک دارم و دوستم chr داشت که بعد از تست سواری و مقایسه این ۲ تا نیسان جوک اسپرت خرید . از لحاظ ظاهر و زیبایی نیسان جوک زرد رنگ بسیار شکیل هست و هندلینگ و شتاب فوق‌العاده ای داره .
    لطفا دوستانی که نیسان جوک رو سوار نشدند الکی نظر ندهند .

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading