اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه تویوتا CHR و میتسوبیشی ASX

مقایسه تویوتا CHR و میتسوبیشی ASX

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه تویوتا CHR و میتسوبیشی ASX می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه تویوتا CHR و میتسوبیشی ASX بپردازیم .

Toyota CHR

تویوتا CHR

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی تویوتا CHR

MITSUBISHI ASX

میتسوبیشی ASX

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی میتسوبیشی ASX
انتخاب ماشین 3

Toyota CHR

تویوتا CHR

Top car

Toyota CHR

تویوتا CHR

مقایسه تویوتا CHR و میتسوبیشی ASX

تویوتا CHR

 

در میان کراس اوور های کامپکت بازار جای خالی تویوتا به شدت احساس میشد بنابر این وقتی تویوتا نیاز بازار را احساس کرد  دپارتمان طراحی تویوتا توسط آقای هیروکوبا طراحی CHR را شروع کردند و به خوبی هم توانستند جایگاه تویوتا CHR  را در این سگمنت نشان دهند و جایگاه این ماشین را تثبیت کنند  . تویوتا  CHR یک ماشین کراس اور است که به جنبه های اسپرت این ماشین برای رقابت با چشم بادامی های اسپرت و جوان پسند اهمیت بسیاری داده اند  . تویوتا CHR  از پلت فرم مشترک با پریوس بهره میبرد و طراحی خاص و متفاوت و زیبای این ماشین بسیار قابل قبول است و در کلاس خود از جذاب ترین ماشین ها میباشد . تویوتا CHR  در طراحی داخلی استایلی هماهنگ و کاملا متناسب با ظاهر بیرونی ماشین دارد و روح هیجان انگیز دمیده شده در ماشین را به خوبی می توانید احساس کنید و این سبک هماهنگ طراحی ماشین بسیار نکته جذابی است .

 

تویوتا  CHR

 

از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ تویوتا  CHR در سطح عالی قرار دارد و بسیار با کیفیت است و یک نکته مثبت هم در مورد ابعاد تویوتا CHR  باید گفت و این است که با وجود جمع و جور بودن این ماشین ابعادش بسیار شبیه به تویوتا راو 4 است .  تویوتا chr  از کیفیت ساخت و مونتاژ بسیار خوبی بهره میبرد و از آنجایی که ایرتویا قول عرضه نمونه فول آپشن این  ماشین را داده است  از لحاظ امکانات هم سطح خوبی دارد و با توجه به قیمت ماشین یک نمونه فول آپشن محسوب میگردد . تویوتا CHR ماشین جاداری است و از نظر ابعادی کمی بزرگ تر از میتسوبیشی asx میباشد و از ابعاد مناسب خانواده  بهره میبرد و علاوه بر این در درون ماشین هم ارگونومی بسیار خوبی دارد به طوری که سرنشینان در حداکثر رفاه و آرامش به سر میبرند و به تجهیزات ماشین هم کنترل کامل دارند . از نظر طراحی میان میتسوبیشی asx و تویوتا CHR چه درون کابین ماشین و چه از نظر ظاهری تفاوت زیادی وجود دارد و هر دو ماشین متفاوتی هستند ولی تویوتا Chr به طور کلی بهتر احساس میشود و از نظر متریال کابین و ... ماشین بهتر میباشد  و در عین حال هم با توجه به خاص بودن این ماشین پرستیژ خاص خود را دارا می باشد .

 

تویوتا  CHR

 

تویوتا CHR از یک پیشرانه هیبریدی مشترک با تویوتا پریوس بهره میبرد و یک پیشرانه بنزینی 1.2 لیتری بنزینی هم برای آن در نظر  گرفته  شده است که نمونه های وارد شده به ایران و مد نظر ما هم از پیشرانه بنزینی بهره میبرند . پیشرانه درون سینه تویوتا chr 4 سیلندر با آرایش خطی میباشد که 1200 سی سی حجم دقیق آن است و قابلیت تولید 115 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . بر روی کاغذ  برابر با میتسوبیشی asx  2 لیتری اتمسفریک شتاب و سرعت دارد و در عمل هم به همان تیزی و چابکی و اسپرت بودن عمل میکند و به خوبی همپای رقیب سامورایی خود حرکت میکند  . گیربکس استفاده شده در تویوتا CHR از نوع CVT  است که هماهنگی خوبی با پیشرانه ماشین دارد و علاوه بر این با سیستم انتقال قدرت 4WD ماشین هم به خوبی ارتباط برقرار میکند و در شرایط و سطوح مختلف بهترین حالت انتقال قدرت را برای ماشین به وجود میاورد تا راننده با آرامش کامل بتواند به مسیر خود ادامه دهد . تقسیم گشتاور و نیرو بین هر 4 چرخ تویوتا CHR هم در شهر و هم در خارج جاده مناسب است و به خوبی میتوان روی ماشین حساب باز کرد . از نظر آلایندگی و مصرف سوخت تویوتا CHR بسیار در کلاس خودش مناسب است زیرا در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر از همه رقبای خود کمتر به بنزین نیاز دارد که با توجه به وزن ماشین و حجم موتور کاملا خوب است و علاوه بر این تویوتا CHR در سیکل ترکیبی تنها 144 گرم دی اکسید کربن تولید میکند که ماشین پاکی محسوب میگردد  .

 

تویوتا  CHR

 

 تویوتا CHR از نظر سواری هم مانند یک ماشین کوپه اسپرت و با هندلینگ سطح بالایی است که سواری بسیار لذت بخشی دارد و کاملا ماشین هیجان انگیزی است و در همه ی حرکت ها و مانور ها بسیار عالی و پایدار و اسپرت نشان میدهد . به خاطر تقسیم وزن خوب تویوتا CHR و آرایش مناسب سیستم تعلیق ماشین فرمان پذیری مناسبی دارد و در عبور از دایره پیچ ها کاملا ماشین لذت بخشی است و علاوه بر این سیستم فرمان برقی تویوتا CHR عملکرد خوبی دارد و اطلاعات خوبی از سطح حرکت مسیر را به دستان راننده منتقل مینماید و از همه مهم تر ترمز های مطمئن و پر قدرت تویوتا CHR هستند که به راننده اعتماد به نفس هر مانور سنگینی را میدهد .

به طور کلی تویوتا CHR یک کراس اوور اسپرت دو دیفرانسیل پر قدرت در کلاس خودش است که در مقایسه با رقیب هم وطن خود یعنی میتسوبیشی asx  نکات مثبت بیشتری را به نمایش میگذارد و در کل ماشیم بهتر و با کیفیت تری از این ماشین به شمار میرود و در این مقایسه ماشین 3 تویوتا CHR را ماشین بهتر ارزیابی میکند .

MITSUBISHI ASX

میتسوبیشی ASX

مقایسه تویوتا CHR و میتسوبیشی ASX

میتسوبیشی ASX

 

  ASX  مدل 2017 ماشین جدید و فیس لیت شده مدل قدیمی ASX از کمپانی میتسوبیشی است که آخرین زبان طراحی کارخانه بر روی این ماشین یعنی ASX پیاده شده است و ماشین چشمگیری را شکل داده اند که از قبل هم چهره اسپرت تری دارد و هم ماشین لوکس تری ارزیابی میشود . میتسوبیشی ASX در نمای جلو ماشین زیبا ، اسپرت و خشنی میباشد که در به وجود آمدن این  فیس جذاب ماشین طراحی چراغ ها ، جلو پنجره و زه های کرومی کمک بسزایی کرده اند و ماشین را لوکس تر در عین زیبا بودن نشان میدهند  و همزمان به طراحی اسپرت تر ماشین هم کمک کرده است . نمای عقب میتسوبیشی ASX هم به طرز زیبایی ساده است ولی در عین حال اوج یک دستی و هماهنگی در آن مشاهده میشود  و با دیگر قسمت های ماشین هم هماهنگ است و تناسب کامل را دارا میباشد . در کل میتسوبیشی  ASX جدید یک ماشین ژاپنی با طراحی  هماهنگ  ، مدرن و زیبا است و مورد پسند همه ی رنج های سنی واقع میشود و بسیاری از سلایق هم ماشین میتسوبیشی ASX را میپسندند   و آنرا ماشین زیبایی می دانند .

 

میتسوبیشی ASX

 

داخل کابین میتسوبیشی ASX  2017همه چیز زیبا ، آشنا و  جذاب به نظر میرسد و احساس سواری با یک کراس اوور اسپرت و راحت را به شما میدهد که برای کلاس خودش ماشین بسیار خوبی به نظر میرسد ولی در سطحی کمی پایین تر از تویوتا CHR که یکی از ماشین های پرچمدار کلاس خودش است به نظر میرسد . از نظر کیفیت روکش ها ، ادوات و متریال میتسوبیشی ASX ماشین خوبی است و کاملا از این نظر ماشین راضی کننده ای میباشد و  پیشرفت قابل ملاحظه ای هم در این بخش ماشین میتسوبیشی ASX نسبت به گذشته داشته است . امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در میتسوبیشی ASX 2017 کامل و با کیفیت است و انتظارات شما از این ماشین را با توجه به بودجه پرداختی کاملا برآورده میکند و ماشین با کیفیت و فول آپشن محسوب میگردد .  در میتسوبیشی ASX جدید کیفیت ساخت و مونتاژ ماشین در سطح بالایی قرار دارد . به طور کلی کابین میتسوبیشی ASX ، طراحی ظاهری ماشین و کیفیت کلی ماشین میتسوبیشی ASX جدید در بخش های مختلف در کلاس خودش  جزء ماشین های خوب است و در این بخش امتیاز بالایی را کسب میکند که نشان میدهد ماشین خوش ساخت و با کیفیتی میباشد و نشان میدهد که چقدر برای بهبود ماشین نسبت به گذشته تلاش شده است.

 

میتسوبیشی ASX

 

میتسوبیشی ASX جدید از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی به حجم  2 لیتر و با تنفس طبیعی بهره میبرد که با توجه به وزن و ابعاد ماشین خوب جوابگو بوده است و میتسوبیشی ASX  را میتوان ماشین نسبتا چالاک و پر نفسی اطلاق کرد .این پیشرانه برای میتسوبیشی ASX جدید  148 اسب بخار قدرت و  197 نیوتن متر گشتاور را فراهم میکند که برای این کلاس مقدار قدرت کافی است و ماشین مناسبی به نظر میرسد . همانند مدل قبل میتسوبیشی ASX پیشرانه ماشین با یک گیربکس CVT  کوپل شده است که البته مورد بازنگری و اصلاحات قرار گرفته است و شاهد تعویض دنده هایی سریع ،نرم و دقیق هستیم و ماشین از نظر انتقال قدرت و تعویض دنده در سطح کاملا بالایی قرار دارد  و علاوه بر این باید در نظر بگیریم که گیربکس ماشین میتسوبیشی ASX  از نوع  CVT 6 سرعته است که برای تعویض دنده از پدال شیفتر پشت فرمان هم  استفاده شده است و همه چیز نشان میدهد که میتسوبیشی ASX تا چه حد سعی دارد خود را مانند یک ماشین اسپرت اثبات کند  . از نظر کشش و شتاب اولیه نسبت به قبل میتسوبیشی ASX با توجه به ضعف های گیربکس و میل نداشتن پیشرانه به شتابگیری چندان موفق نبود اما حالا بسیاری از ضعف های میتسوبیشی ASX جبران شده است و شاهد یک شتابگیری خوب و پر نفس با توجه به وزن و ابعاد ماشین هستیم که البته اصلاحات پیشرانه و جعبه دنده ماشین هم در این بهتر شدن شتابگیری بسیار موثر بوده است . البته نا گفته نماند که  میتسوبیشی ASX  اگر چه از نظر کیفیت قطعات و انتقال قدرت AWD پیشرفته و ... در سطح میتسوبیشی ASX است اما در عمل شتابگیری و کشش تویوتا CHR  با پیشرانه 1.2 لیتری توربو بهتر است و ماشین سر حال تری میباشد  .

 

میتسوبیشی ASX

 

سیستم تعلیق میتسوبیشی ASX از بهترین نکات مثبت این ماشین میباشد و علت آن هم کاربردی بودنش است زیرا علاوه بر شهری بودن نیم نگاهی هم به آفرود دارد و در جاده های خارج از شهر و نا همواری ها میتوانید به خوبی روی این ماشین یعنی میتسوبیشی ASX   حساب باز کنید و گاها در آفرود هم حرکات زیبایی انجام دهید . هندلینگ و فرمان پذیری میتسوبیشی ASX مناسب است و سواری نرمی دارد و ازاین نظر در کلاس خودش جزء ماشین های سطح بالا حساب میشود  به دلیل اینکه با همین سواری نرم کاملا حس اسپرتی و هیجان انگیز را ماشین به راننده تقدیم میکند . هم چنین در خارج از جاده هم میتسوبیشی  ASX جدید نرم  و لذت بخش عمل میکند و همانند ماشین های رقیبش در خارج جاده  خوب است و در حد و اندازه ماشین های خوب این کلاس عمل میکند  زیرا این ماشین از پس مسیر ها و سطوح  زیادی بر میاید . ترمز های میتسوبیشی ASX در زیر پا  حساس و پر قدرت احساس میشوند و  در عمل قدرت توقف بسیار خوبی را از خود نشان میدهند و به خوبی از عهده توقف ماشین بر میایند .

 میتسوبیشی ASX یک  ماشین کراس اوور کامپکت است که طراحی زیبایی دارد و موتور قدرتمند ، گیربکس نرم ، هندلینگ خوب و امکانات مناسب از مزایای مطلوب این ماشین است . در پایان باید گفت که اگر شما یک آدم تجمل گرا هستید که ظاهر ماشین و لوکس بودنش برای شما اهمیت دارد میتسوبیشی ASX را انتخاب کنید و اگر راندمان باللا و تفاوت و هیجان را دوس دارید انتخاب مناسب و جذاب برای شما ماشین تویوتا CHR است .

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Mohammad
    تاریخ : 1396/03/03

    سلام.
    دوستایی که فکر میکنن میتسوبیشی بهتره اشتباه کردن تویوتا chr هم زیادی امکانات و طراحی جذابی نداره ولی نیسان جوک امکانات زیادی داره و طراحی جذابه نیسان جوک از تویوتا chr بهتره ولی میتسوبیشی تو این رده نیست که بخوایم مقایسه اش کنیم
    ممنون ماشین۳

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/03/03

    یه روز میخرمت chr

    • نویسنده : حسام
      تاریخ : 1396/03/07

      بخرش

  • user icon
    نویسنده : ارش نانكلي
    تاریخ : 1396/03/07

    موتور chr بنزيني ١٢٠٠ سي سي همراه با توربو شارژر ميباشد كه در بالا اصلاً به اين مطلب اشاره اي نشد( داشتن توربو شارژر)

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/03/08

    به تظر من باید به طراحی chr نمره ۱۰ رو داد

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/03/09

    CHR باید با HRV مقایسه شود

  • user icon
    نویسنده : ناشناس
    تاریخ : 1396/04/31

    فکرکنم کسی که این مقایسه هارو انجام داده بچه است و طرفدار تویوتا است چون تابلو جوک بهتره

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading