اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هیوندای i20 جدید با میتسوبیشی میراژ

مقایسه هیوندای i20 جدید با میتسوبیشی میراژ

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هیوندای i20 جدید با میتسوبیشی میراژ می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هیوندای i20 جدید با میتسوبیشی میراژ بپردازیم .

HYUNDAI I20 NEW

هیوندای i20 کرمان موتور

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی هیوندای i20 کرمان موتور

MIrag

میتسوبیشی میراژ

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
43
بررسی میتسوبیشی میراژ
انتخاب ماشین 3

HYUNDAI I20 NEW

هیوندای i20 کرمان موتور

Top car

HYUNDAI I20 NEW

هیوندای i20 کرمان موتور

مقایسه هیوندای i20 جدید با میتسوبیشی میراژ

هیوندای i20  کرمان موتور

 

هیوندای i20 جدید در کلاس ماشین های هاچبک از زیباترین ماشین ها است چون طراحی هیوندای i20 جدید به شکلی است که هم جلوه لوکس به ماشین بخشیده  است و هم در عین حال جوان پسند و جذاب است . الگوی طراحی هیوندای i20 جدید بر اساس آخرین زبان طراحی هیوندای است و همین موضوع استیل این ماشین را جذاب و هماهنگ ساخته است و با هر سلیقه و سنی که داشته باشید مطمئنا چهره هیوندای i20 جدید در نظر شما زیبا خواهد آمد  . هیوندای آی 20 جدید درون کابین از نظر طراحی کاملا ماشین زیبایی است و با ظاهر خارجی هیوندای i20 هم به طور کامل هماهنگی دارد و نسبت به میتسوبیشی میراژ این ماشین طراحی داخلی هوشمندانه تری دارد و کامل تر میباشد . از نظر رنگ بندی ، ارگونومی کابین و راحتی اتاق هیوندای i20 این ماشین در سطح بالایی است و همه چیز در کابین هیوندای آی 20 جدید مهندسی شده است و درون این ماشین به راحتی سرنشینان اهمیت زیادی داده شده است .

 

هیوندای i20  کرمان موتور

 

هیوندای i20 در رنج قیمت خود ماشین با کیفیتی است و کیفیت بالای مواد و متریال استفاده شده ، کیفیت ساخت مونتاژ کابین و ... نشانه های خوبی برای تایید این موضوع هستند . هیوندای آی 20 در تمامی مدل های خود همیشه جزء ماشین های فول آپشن بازار بوده است و در هیوندای i20 جدید هم این موضوع صدق میکند با اینکه کرمان موتور امکاناتی چون سانروف را از لیست تجهیزات آی 20 حذف کرده است یا تعداد ایربگ های ماشین را به 2 عدد کاهش داده است اما هنوز هم هیوندای i20 با امکاناتی چون آينه الكتروكروميك ، سیستم صوتی خوب با صفحه نمایش 7 اینچی , سیستم كنترل پایداری الکترونیکی ،  كامپيوتر سفري ، تهويه مطبوع اتوماتيك ،  سیستم كنترل ايستايي در سربالايي ،  سنسور باران ، کول باکس ، دوربین دنده عقب ، دی لایت و ... ماشین کاملی محسوب می گردد .

 

هیوندای i20  کرمان موتور

 

در بحث فنی هیوندای آی 20 جدید قدرت خود را از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی میگیرد که 1368سی سی حجم دقیق آن است  . هیوندای آی 20جدید که به لطف این پیشرانه به یک ماشین پر بازده تبدیل شده است در دور موتور 6000 دور بر دقیقه 99 اسب بخار قدر ت و در دور موتور 4000 دور در دقیقه توانایی تولید 134 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد .  پیشرانه هیوندای i20 جدید  با یک گیربکس 4 سرعته انوماتیک تیپ ترونیک کوپل  شده است که بر خلاف نسل قبل این ماشین اکنون گیربکس هیوندای آی 20 عملکرد بسیار خوبی از خود نشان میدهد و هماهنگی خوبی هم با موتور این ماشین دارد . هیوندای i20 یک ماشین شهری است و پارامتر های این ماشین بر اساس فناوری مدرن ، آلایندگی کم و مصرف سوخت اقتصادی هستند پس توقع یک ماشین پر شتاب را از هیوندای i20  نباید داشته باشیم اما در بحث مصرف سوخت هیوندای i20 جدید ماشین بسیار خوبی است زیرا این ماشین در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر تنها به 5.1 لیتر بنزین نیاز دارد که با همراهی باک 50 لیتری این ماشین باعث میشود تا آخرین زمان سوختگیری خود را فراموش کنید .

 

هیوندای i20  کرمان موتور

 

در بحث سواری و هندلینگ هیوندای i20 جدید شاسی مدرنی دارد  و سیستم تعلیق ماشین هم عملکرد خوبی دارد که از راندن هیوندای i20 جدید حس خوبی را به شما میدهد ضمن اینکه ماشین راحت تر و نرم تر شده است و مانند گذشته سواری خشکی از خود نشان نمیدهد . ازنظر هندلینگ هم هیوندای i20 ماشین قابل قبولی است و ترمز های این ماشین هم عملکرد اطمینان بخشی دارند .

در یک جمع بندی کلی هیوندای i20 جدید را میتوان یک ماشین جذاب با طراحی مدرن و زیبا ، خوش دست و راحت ، کم مصرف و کم استهلاک ، کیفیت ساخت بالا ، امکانات رفاهی مناسب ، شتاب گیری مناسب برای مسیر های شهری و سیستم تعلیق خوب نام برد که در مقایسه با میتسوبیشی میراژ امکانات بیشتر و راندمان بالاتر و بازار فروش بهتر مهم ترین نکاتی هستند که هیوندای i20 را از میتسوبیشی میراژ متمایز میکنند .

MIrag

میتسوبیشی میراژ

مقایسه هیوندای i20 جدید با میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ 2017-2018

میتسوبیشی میراژ مورد نظر ما آخرین مدل این ماشین است که با انجام فیس لیفت بر روی این ماشین از همیشه چهره بهتری را دارا میباشد . نسل قبل میتسوبیشی میراژ که د ایران حضور داشت به علت چهره ساده و یکنواخت به موفقیت چندانی دست نیافت ولی در این مدل میتسوبیشی میراژ از نظر طراحی ماشین جذاب و بدون نقصی شده است .  طراحی میتسوبیشی میراژ جدید بیش تر به ماندگار بودن ماشین توجه دارد تا زود کسل کننده و تکراری نشود و همواره ماشین  جذابی به چشم بیاید و رنگ های جذابی هم برای میتسوبیشی میراژ قابل سفارش است تا همه چشم ها را بتواند به خوبی سمت خود برگرداند . در داخل کابین میتسوبیشی میراژ این فرم ساده و یکنواخت بودن طراحی نسل قبل ماشین همچنان حفظ شده ولی هماهنگ تر با طراحی بیرونی است . ارگونومی کابین  ماشین اما به لطف این سادگی در طراحی داخلی ماشین عالی است و به بهترین شکل به همه امکانات و تجهیزات ماشین دسترسی دارید  .

 

میتسوبیشی میراژ

 

فضای داخلی میتسوبیشی میراژ برای خانواده های کوچک مناسب است و با اینکه این ماشین از هیوندای I20 فضای کمتری دارد اما باز هم درون میتسوبیشی میراژ احساس راحتی میکنید . کیفیت پوشش ها ، ادوات و متریال استفاده  شده درون کابین میتسوبیشی میراژ جدید مناسب و قابل قبول است و از این نظر ماشین کاملا با کیفیتی میباشد . یکی از بزرگ ترین ضعف های متسوبیشی میراژ ضعف امکانات و آپشن های این ماشین است که در مدل جدید سعی کرده اند تا این مشکل را برطرف کنند و تا حدودی هم مهندسان میتسوبیشی موفق شده اند ولی هنوز میتسوبیشی میراژ یک ماشین ساده است .

 

میتسوبیشی میراژ

 

در بخش فنی میتسوبیشی میراژ  ماشین خوب و قابل اطمینانی میباشد اما از لحاظ راندمان و شتابگیری ضعیف عمل میکند و مانند هیوندای I20 در این ماشین هم سعی شده است تا استهلاک به حداقل برسد . قلب تپنده میتسوبیشی میراژ  3 سیلندر است و 1193 سی سی حجم دارد . پیشرانه میتسوبیشی  میراژ  79 اسب بخار قدرت  در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و 100 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4000 دور در دقیقه میتواند تولید کند که برای این کلاس ماشین  بر روی کاغذ مناسب به نظر میرسد اما در عمل کمی ضعیف و  تنبل در شتابگیری ظاهر میشود که این کم شتاب بودن ماشین چندان به چشم نمیاید زیرا میتوسوبیشی میراژ از لحاظ فنی ماشین بسیار عالی میباشد و برای جنبه اقتصادی ساخته شده است تا یک ماشین کم دردسر برای زندگی روزمره باشد . وظیفه انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های ماشین میتسوبیشی میراژ بر عهده  یک گیربکس Cvt  است که نرم عمل میکند اما شتاب گیری را تا حدودی از ماشین گرفته است ولی در عوض تعویض دنده های ماشین را لذت بخش تر کرده است .

 

میتسوبیشی میراژ

 

یکی از مهمترین مزایای ماشین های  میتسوبیشی که از گذشته تا کنون که زبانزد خاص و عام در دنیای ماشین بازی بوده است هندلینگ فوق‌العاده ماشین های این کارخانه میباشد که واقعا در بین تمام ماشین های این کلاس نظیر ندارد و در مورد میتسوبیشی میراژ هم این حرف صدق میکند زیرا میراژ رانندگی لذت بخشی را به شما ارائه میدهد .. ضمن اینکه فرمان پذیری میتسوبیشی میراژ هم فوق العاده است و در کل میتسوبیشی میراژ ماشین جمع و جوری است که از راندن آن حس خوبی به دست میاورید .

میتسوبیشی میراژ از لحاظ فنی ماشین بسیار خوبی بوده ولی در شتابگیری با ضعف هایی مواجه است که نکته چندان مهمی نیست که برای میتسوبیشی میراژ به چشم بیاید و از مزایای این ماشین کم کند . طراحی میتسوبیشی میراژ جدید  ساده ، ماندگار و جذاب  است و برای اکثریت مردم ماشین دلنشینی می باشد . هندلینگ خوب و استهلاک کم هم بارز ترین نقاط مثبت میتسوبیشی میراژ است . اما بازار فروش میتسوبیشی میراژ در نمونه های دست دوم کمی ضعیف است و از نظر امکانات هم نسبت به هیوندای I20 جدید این ماشین ضعف هایی دارد ولی هر دو گزینه ماشین های خوبی هستند و بیش از هر چیز برتری هیوندای I20 نسبت به این ماشین بیشینه خوب هیوندای I20 است که در بازار ایران طرفداران زیادی دارد .

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : جلال
    تاریخ : 1396/05/03

    i20 به مدد نوع جدید آج لاستیک ها و سیستم تعلیق و عملکرد گیربکس بسیار توانا پیچ جاده را طی می کند .

  • user icon
    نویسنده : آیدین
    تاریخ : 1396/05/22

    این مقایسه درست نیست میراژ بایستی با i10مقایسه شود چون از نظر قیمتی و توانایی هم رنج هم هستند. i20 یک سرو گردن از میراژ بالاتره و توی رنج خودش رقیب نداره.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/08/22

    واقعا که از شما توقع نداشتم که اینطور تبلیغ کرمان موتور رو انجام بدید اخه مسلمون میراژ جدید هشت تا ایربگ داره و از نظر یوروانکویت ایمنی بالاتری داره نسبت به هیوندای در بحث اپشن هم که یک ذره از ای بیست کمتره
    ولی دوربین عقب مانیتور حسگر پارک کامپیوتر سفر و........ کیفیت ساخت بالایی هم داره جالبه تمامی سایت های خارجی میگن میراژ بهتره اونوقت شما میگی هیوندا

  • user icon
    نویسنده : Vahid
    تاریخ : 1397/10/17

    سلام.بنظر من مقایسه میتسوبیشی و کلا ژاپنی ها با کره ای یه مقایسه اشتباه هست.شما فرمان برقی و گیربکس cvtمخصوص میتسوبیشی رو با i20قابل قیاس نیست.هندلینگ میتسوبیشی می ارزه به همه چی.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading