اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو کولیوس با Ds6

مقایسه رنو کولیوس با Ds6

 یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو کولیوس با Ds6 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو کولیوس با Ds6 بپردازیم.

koleos

رنو کولئوس

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
10
امتیاز کل
52
بررسی رنو کولئوس

ds6

ds6

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی ds6
انتخاب ماشین 3

koleos

رنو کولئوس

Top car

koleos

رنو کولئوس

مقایسه رنو کولیوس با Ds6

رنو کولئوس 2017

 

رنو برای تولید رنو کولئوس زحمات زیادی کشیده است و واقعا هم بسیاری از ماشین های مانع را برداشته است و یک کراس اوور موفق و بی نقص میباشد و دی اس 6 انقدر خوب است که در میان کراس اوور های بازار کشور یک ماشین خوب است که هر کراس اووری توان رقابت با آن را ندارد و رنو کولئوس انقدر قدرتمند قدم به میدان گذاشته است که در بعضی از قسمت ها حتی  دی اس 6 را هم مغلوب کرده است  . رنو کولئوس جدید که یک ماشین کراس اوور شهری است که در همه قسمت ها  نسبت به مدل قبلی این ماشین پیشرفت محسوسی داشته است و کاملا ماشین با کیفیت و مدرن و جذابی می باشد . رنو  کولیوس جدید در طراحی اش از آخرین زبان طراحی  رنو استفاده شده است که پیش از این در رنو تلیسمان و مگان جدید که اخیرا رونمایی شد و حتی رنو تالیسمان را در خیابان هم میتوانیم مشاهده کنیم شاهد این سبک طراحی ماشین بودیم .

 رنو کولئوس 2018 از نظر چهره همانند مدل 2017 این ماشین است و ظاهر شکیل و قدرتمندی دارد که عالی بودن زبان طراحی رنو را به ما اثبات مینماید . رنو کولئوس جدید از خوش تیپ ترین و یکی از با سلیقه ترین ماشین های کلاس خودش است  زیرا طراحان کارکشته رنو با شکل دادن صحیح قطعات مختلف بدنه و هماهنگ کردن آن با خطوط و برجستگی ها بدنه ای کاملا با ابهت ، جذاب ، هماهنگ ، منحصر بفرد  و شیک وجود آورده اند که همه ی رنج های سنی و سلایق مختلف را از خود راضی نگه میدارد و دیدگاه های مختلف و انواع مردم و کارشناسان حرفه ای ماشین به خوبی آن را مورد پسند واقع میدهند . یکی از محاسن طراحی رنو کولئوس جدید داشتن شخصیت مستقل و قدرتمند این ماشین است که به صاحبان رنو کولئوس حس اعتماد به نفس و اطمینان خاطر می دهد .

 

رنو کولئوس 2017

 

 همانطور که رنو کولئوس از طراحی بدنه بسیار زیبا ، مدرن و هماهنگی بهره میبرد  و ظاهر بیرونی اش کاملا عالی و مناسب به نظر میرسد داخل کابین ماشین هم به همین صورت است  و همه چیز عالی  و بدون نقص و ایراد به چشم میاید و با بهترین کیفیت و مواد ممکن ساخته شده است و همه چیز در مکان مناسب خودش قرار گرفته است تا ارگونومیک بودن کابین ماشین حفظ شود و دسترسی به ادوات و تجهیزات سهل و آسان باشد . طراحی کابین رنو کولیوس با پرستیژ ،   با کیفیت و لوکس  است ، متریال کابین ماشین بسیار مرغوب میباشد و همه مواد از بهترین جنس انتحاب شده اند  و کاملا رضایت همه را میتواند جلب کند و رنو  کولیوس به ما نشان میدهد که از هر دیدگاهی که به آن بنگریم در کلاس ماشین های کراس اوور در زمره بهترین ها قرار میگیرد و کاملا کیفیت بالای این ماشین در هر بخشی به خوبی قابل مشاهده است و نشان دهنده این میباشد که مهندسان رنو تا چه حد برای ارتقاء سطح ماشین تلاش کرده اند . کیفیت ساخت و مونتاژ رنو کولیوس در سطح بالایی است و علاوه بر این رنو کولیوس ماشین جادار و خانوادگی میباشد و  همه ادوات داخل کابین به راحت ترین شکل قرار گرفته اند و باعث شده است تا سرنشینان درون کابین آرامش و لذت خاصی را تجربه نمایند و در طول مسیر خود مطلوب ترین احساس ممکن را تجربه نمایند  .

تا اینجا  یافتیم که رنو  کولیوس جدید درونش بسیار با کیفیت است  و کاملا عالی میباشد و حتی در بخش امکانات رفاهی و ایمنی هم رنو کولیوس یک در سطح بهترین ها در میان ماشین های رقیب میباشد  به طوری که سیستم صوتی با برند Bose در ماشین به شما امکان گوش دادن هر نوع موسیقی با بالاترین کیفیت ممکن را میدهد یا صفحه نمایش تمام لمسی موجود در پنل میانی امکان کنترل شما بر تمام شرایط موجود در داخل و خارج ماشین را بوجود میاورد . از طریق سقف پاناروما رنو کولیوس هم میتوانید آرامش و هیجان را با هم در زیر سقفی با نمای آسمان تجربه کنید و لذت دو چندانی را با رانندگی در کابین ماشین رنو کولئوس را احساس نمایید  . در بحث ایمنی رنو  کولیوس ، رنو کولئوس موفق شده از یکی از سختگیر ترین موسسه های ایمنی جهان یعنی Euro NCAP 5 ستاره ایمنی دریافت کند و امتیازاتی بالا  را در همه بخش های ایمنی ماشین دریافت کند و این به معنی امنیت کامل سرنشینان رنو کولئوس است  .

 

رنو کولئوس 2017

 

. قلب تپنده این ماشین خوشچهره فرانسوی یعنی رنو کولئوس جدید یک پیشرانه 4 سیلندر میباشد که  2488 سی سی حجم دقیقش است و به صورت تنفس طبیعی به ماشین قدرت میدهد و از لحاظ مختلف قابلیت های حرکتی و کشش برای رنو کولئوس به وجود آورده است. پیشرانه رنو کولیوس قابلیت تولید 169 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 224 نیوتن متر  گشتاور در دور موتور 4000 دور در دقیقه را دارا میباشد  و به این دلیل که در دورهای پایین رنو کولئوس به حداکثر قدرت و گشتاور خود دست پیدا میکند رنو کولیوس ماشین چالاک و خوبی محسوب میگردد ولی باید به  این نکته توجه داشت که این حجم موتور با این میزان بازدهی برای یک ماشین کراس اوور چندان مناسب نیست اما با  مهندسی خوب رنو شاهد قابلیت ها و راندمان خوب ماشین هستیم .  در 9.5 ثانیه رنو کولئوس  به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند و به راحتی تا سرعت های حتی بیشتر از 200 کیلومتر در ساعت هم ماشین به شتابگیری ادامه میدهد . علاوه بر این چابکی نسبی با توجه به کلاس ماشین دیگر ویژگی رنو  کولیوس مصرف سوخت اقتصادی ماشین است زیرا با سوزاندن 8.3 لیتر بنزین در  100 کیلومتر خیال مالک خود را از بنزین زدن های مداوم راحت میکند که نشان از کم استهلاک بودن رنو کولیوس است و خیال مالک خود را از هز گونه مراجعه به تعمیرگاه راحت میکند و تا حد بسیار می خود را ماشین کم استهلاکی نشان میدهد که نسبت به بسیاری دیگر از ماشین های رقیب رنو کولئوس را بهتر و برتر از نظر فنی نشان میدهد و علاوه بر این رنو کولئوس به علت فناوری های یشرفته استفاده شده در مدل های قبلی اکنون صاحبان رنو کولئوس نسل پیشین علاقه دارند تا ماشین خود را با مدل جدید رنو کولئوس تعویض  نمایند

. برای انتقال قدرت کولیوس هم رنو از یک گیربکس  CVT شیفترونیک اتوماتیک استفاده کرده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا میباشد که نیروی محرک را به چرخ های ماشین منتقل میکند . گیربکس پیشرفته رنو کولئوس که یکی از نقاط قوت و مزیت بسیار بزرگی محسوب میشود  زیرا با موتور ماشین کاملا هماهنگ است و تعویض دنده هایی نرم ، سریع ، دقیق و لذت بخش را به شما تقدیم میکند . در کل بخش فنی رنو کولئوس به علت عالی و بی نقص بودن ماشین  امتیاز بسیار بالایی را دریافت میکند و کاملا زحمات شبانه روزی و بی وقفه مهندسین رنو را با دریافت این امتیازات مثبت به خوبی پاسخ میدهد و نظر خوب هر کارشناس ماشین را به خوبی به سمت خود جلب مینماید و در تست های انجام شده هم رنو کولئوس کاملا سر بلند از میدان رقابت خارج شد .

 

رنو کولئوس 2017

 

 رنو کولیوس از سیستم انتقال قدرت پیشرفته و سیستم تعلیق قدرتمند و قابل اعتماد بهره میبرد که همراهی این دو قسمت عالی با هم در کنار دیگر ویژگی های ماشین باعث شده است تا رنو کولیوس قابلیت پیمایش بسیاری از سطوح را داشته باشد و در بسیاری از مسیر ها به خوبی بدرخشد چون قابلیت انتخاب تک دیفرانسیل و جفت دیفرانسیل را سیستم 4 چرخ محرک به شما میدهد و سیستم تعلیق خوب ماشین هم به شما امکان کنترل رنو کولئوس در انواع جاده ها را میدهد .  نرمی و سواری رنو کولیوس خوب است و لذت بخش ارزیابی میشود ، فرمان پذیری خوب و هجان انگیزی دارد ، ارتفاع ماشین  مناسب است و دو حس سواری لوکس و اسپرت را با هم و در عین لذت  میتوانید در کولیوس تجربه کنید و در مسیر های مختلف با رنو کولیوس چند حس متفاوت را از این ماشین دریافت کنید و از همه مهم تر ترمز های ایمن و پر قدرت رنو  کولیوس هستند که باعث میشود تا شما در هر سرعتی با خیال مطمئن به ادامه مسیر بپردازید و از هر نظر در سرعتی که هستید اطمینان خاطر دارید و میتوانید با خیال تخت به انجام مانور های دلخواهتان با ماشین بپردازید . در کل از نظر سواری و هندینگ رنو کولئوس یک ماشین فوق العاده خوب است که بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است .

از هر نظر که به رنو  کولیوس می نگرید یک ماشین متفاوت و بسیار عالی از برند رنو در کلاس جهانی را مشاهده میکنید که برای ساختش زحمت زیادی کشیده شده است و در همه ی بخش ها مانند فنی ، سواری ، آپشن ، طراحی و ... یک سر و گردن از اکثریت ماشین های رقیب خود بالاتر میباشد و از همه مهم تر ردپای یهترین محصولات  رنو مانند تالیسمان را میتوانید در این ماشین مشاهده کنید و دی اس 6 هم فوق العاده ماشین خوبی است اما اصلی ترین دلیل برتری رنو کولئوس شناخته شده تربودن این ماشیندر بازار و فروش بیشترش است که ارزش خرید رنو کولئوس را بالا نگه داشته است  .

 

رنو کولئوس 2017

ds6

ds6

مقایسه رنو کولیوس با Ds6

دی اس 6

کراس اوور دی اس 6  را میتوان یک ماشین شیک پوش قد بلند فرانسوی دانست . طراحی بدنه دی اس 6  لوکس ، ساده ، متعادل و کامل میباشد و تمامی المان های یک ماشین لوکس و جذاب دی اس بر روی آن پیاده شده است و یعنی این ماشین هویتی کاملا مستقل و شخصیتی دوست داشتنی را دارا میباشد . در نمای جلو جلو پنجره با چراغ ها تداخل دارد و بسیار زیبا و خاص میباشد و در نمای عقب هم شاهد طراحی خاص و جذابی هستیم که همه با هم در اوج هماهنگی قرار دارند و باعث شده اند تا دی اس 6  در این کلاس یک ماشین خاص ، متفاوت و لوکس به نظر بیاید . همیشه DS برای محصولات خود در طراحی داخلی حساسیت بالایی به خرج داده است و دی اس 6  هم از این قاعده متسثنی نیست .

 

دی اس 6

 

طراحی داخلی دی اس 6  بسیار زیبا ، مدرن و ارگونومیک میباشد و همانند ظاهرش خاص و متفاوت است . کیفیت متریال به کار رفته درون کابین دی اس 6 در سطحی بسیار بالا قرار دارد و در جای جای کابین هم از چرم اعلا با برند هرمس استفاده شده است که باعث میشود تا هنگام قرار گیری درون کابین ماشین حس بسیار خوبی به شما دست دهد . در بسیاری از نقاط کابین دی اس 6  از این نوع چرم استفاده شده است که برای یک ماشین در این کلاس و در این رنج قیمت فرا لوکس میباشد . از لحاظ تجهیزات رفاهی و ایمنی دی اس 6  آنقدر متنوع ، تکمیل و جذاب است و هرچه بیش تر پیش میرویم بیشتر به ما اثبات میشود که با دی اس 6 لوکس بودن را در کنار تفاوت میتوان احساس کرد و نشان میدهد که چقدر برای خاص بودن این ماشین تلاش شده است . کیفیت ساخت دی اس 6 هم آنقدر بالاست که فقط میتوان واژه عالی را برای آن به کار برد . رنو کولئوس شاید درون کابین چرم هرمس به کار نبرده باشد اما همانند دی اس 6 یک ماشین جذاب و زیبا است که با ویژگی های فوق العاده اش شما را درگیر خود می کند .

 

دی اس 6

 

قلب تپنده دی اس 6 یک پیشرانه 4 سیلندر است که 1598 سی سی حجم دارد و توسط سیستم توربوشارژر تغذیه میگردد . دی اس 6  به لطف این پیشرانه میتواند 167 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه تولید کند و از رنج دور موتور 1400.4000 دور در دقیقه هم حداکثر گشتاور 240 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار میدهد . پیشرانه دی اس 6 به گونه ای طراحی شده است که در بیش از 90% مواقع رانندگی این ماشین در اوج کشش قرار دارد و این یعنی اینکه شما در هر لحظه که بخواهید میتواند بهترین شتاب را از دی اس 6 بگیرید و از راندمان بالای این ماشین لذت ببرید . علاوه بر شتاب خوب و راندمان بالا پبشرانه دی اس 6 بسیار کم مصرف است و با مصرف تنها 6.7 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی کاملا اقتصادی به نظر میرسد . پیشرانه دی اس 6 با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کوپل شده است . این گیربکس  کاملا با موتور دی اس 6 هماهنگ است و بسیار عملکرد خوبی دارد . دی اس 6 تعویض دنده هایش نرم ، سریع ، هوشمند و دقیق است . همه اینها نشان میدهد که چقدر این خودرو خوب و با کیفیت ساخته شده است و همه چیز آن با هم در سطح بالا قرار دارد . از نظر فنی رنو کولئوس و دی اس 6 در یک سطح برابر هستند و انقدر این دو ماشین شیک پوش فرانسوی خوب طراحی شده اند که لذت بسیار بالایی را در هنگام رانندگی برای شما رقم میزنند اما به علت اینکه بنزین ایران با موتور های تنفس طبیعی سازگار تر است در اینجا رنو کولئوس یک امتیاز بالاتر دریافت میکند .

 

دی اس 6

 

سیستم تعلیق دی اس 6 عملکرد بسیار خوبی دارد و کمک فنر های PLV یا میرایی متغیر آن باعث شده اند تا دی اس 6 علی رغم بهره گیری از رینگ های 18 اینچی سواری بسیار نرمی را ارائه دهد . به لطف سیستم فرمان خوب و دقیق و تقسیم وزن مناسب فرمان پذیری و هندلینگ دی اس 6 خوب میباشد و سواری با آن حس خاص و لذت ویژه ای را به شما تقدیم میکند . به لطف سیستم های ایمنی پیشرفته و عملکرد خوب سیستم ترمز شما در هر سرعت و وضعیتی که هستید از پایداری ، مانور پذیری و قدرت ایستایی ماشین خود اطمینان کامل دارید . 

دی اس 6 با توجه به رنج قیمتی خود و کلاسش فرصتی برای متعارف و خاص بودن است که برای صاحبش همانند لباس شیکی به  چشم میاید . خاص ترین سطح کیفیت در کابین ، آپشن های لوکس و متعدد ، پیشرانه مدرن و قدرتمند ، بالاترین کیفیت ساخت و نرمی و خاص بودن سواری تنها بخشی از نکات مثبت دی اس 6 هستند که در کنار خدمات پس از فروش خوب گروه آرین برای شما بهترین فرصت را برای احساس کردن کیفیت ، قدرت و لوکس بودن در کنار تفاوت را به وجود آورده اند و همه اینها بخشی از خوبی های این ماشین است ولی در این مقایسه اگر مبنا را بازار ایران و فروش و نکات مثبت در نظر بگیریم رنو کولئوس ماشین بهتر و جذابتری برای کشورمان است.

 

دی اس 6

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : ایلیا
    تاریخ : 1396/03/06

    این عادلانه نیست دی اس6 بهتره

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/03/09

    Ds6 در مقایسه با اوتلندر امتیاز ۵۳ در مقایسه با کولیوس ۴۹ چرا گر چه اوتلندر از هر دو اینها بهتره

  • user icon
    نویسنده : داود
    تاریخ : 1396/03/24

    مقایستون جانبدارانه هست.شما خیلی از کلئوس طرفداری میکنید.

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1397/08/20

    خودرو دی اس یک خودرو لوکس هستم از هیچ جهتی قابل مقایسه با کلئوس و اوتلندر نیست .

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading