اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه ام وی ام x22 با ساندرو استپ وی

مقایسه ام وی ام x22 با ساندرو استپ وی

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه ام وی ام x22 با ساندرو استپ وی می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه ام وی ام x22 با ساندرو استپ وی بپردازیم .

RENAULT Stepway

رنو ساندرو استپ وی

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی رنو ساندرو استپ وی

MVM X22

ام وی ام X22

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
6
امتیاز کل
43
بررسی ام وی ام X22
انتخاب ماشین 3

RENAULT Stepway

رنو ساندرو استپ وی

Top car

RENAULT Stepway

رنو ساندرو استپ وی

مقایسه ام وی ام x22 با ساندرو استپ وی

رنو ساندرو استپ وی

 

رنو ساندرو استپ وی یکی از باکیفیت‌ترین محصولات داخلی محسوب می‌شود که توسط پارس خودرو در در کنار ساندرو معمولی تولید و عرضه شد. نسبت به دیگر محصولات خانواده ساندرو و لوگان ساندرو استپ وی ماشین به روزتر و بهتری از نظر ظاهری است هرچند که نسل دوم استپ وی هم در بازارهای جهانی عرضه شده ولی متاسفانه این نسل در بازار کشورمان عرضه نشد. رنو ساندرو استپ وی در قسمت جلوی ماشین جلو پنجره اش تم مشکی دارد، کاسه چراغش مشکی است و در سر تا ماشین هم فلاپ های مشکی رنگ به کار رفته است که همه دست به دست هم داده اند تا نمای ظاهری رنو ساندرو استپ وی جوان پسند، به روز و جذاب به چشم بیاید و ظاهری جذاب تر از رنو ساندرو پیدا کند رنو ساندرو استپ وی  تنها امتیاز پایین تری که نسبت به ام وی ام x22 کسب میکند در قسمت طراحی است.

 

رنو ساندرو استپ وی

 

در داخل کابین رنو ساندرو استپ وی همه چیز مانند ساندرو هاچ بک به نظر میرسد اما از نظر ابعاد کمی بزرگ شده است و سرنشینان ماشین احساس راحتی بیشتری میکنند. در ساخت رنو ساندرو استپ وی کیفیت ساخت و مونتاژ بالایی به کار رفته و رنو ساندرو استپ وی را از این نظر می توان بهترین ماشین کلاس خودش دانست ولی از نظر کیفیت متریال استفاده از پلاستیک خشک در بعضی نقاط آزار دهنده است که البته به معنی پایین بودن سطح کیفیت متریال نیست بلکه این ماشین کیفیت متریال خوبی دارد که در بلند مدت هم دچار افت کیفیت نمی‌شود. از نظر آپشن ساندرو استپ وی با ساندرو هاچبک تفاوتی ندارد و و با توجه به کلاسش امکانات مناسب خود را دارد. در کل ساندرو استپ وی از نظر ارگونومی داخل کابین، کیفیت ساخت و مونتاژ و راحتی سرنشینان با توجه به قیمتش عالی است و به هیچ عنوان ام وی ام ایکس 22 یا دیگر کراس اوور های کوچک چینی را نمی توان یک رقیب جدی برای آن به حساب آورد.

 

رنو ساندرو استپ وی

 

در رنو ساندرو استپ وی همانند دیگر ماشین های خانواده با کیفیت لوگان و ساندرو از پیشرانه معروف K4M استفاده شده است. این پیشرانه 4 سیلندر است و 1598 سی سی حجم دقیق آن است. موتور K4M قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت و 148 نیوتن متر گشتاور را دارد و دارای مزایایی چون شتاب و چالاکی خوب، مصرف سوخت کم و استهلاک پایین است. گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو استپ وی با کد فنی DP2 شناخته می‌شود و از نوع 4 سرعته تیپ ترونیک بوده و عملکرد خوبی دارد. این گیربکس به طور کلی عملکردش خوب است و هماهنگی خوبی با موتور دارد و حالا با نصب بر روی خانواده رنو ساندرو اصلاحاتی بر روی تورک کانورتر آن انجام شده است که عملکردش بسیار بهتر شده است و تا 240 نیوتن متر هم قابلیت تحمل گشتاور را دارد. از نظر فنی مقایسه میان رنو ساندرو استپ و ام وی ام ایکس 22 چندان عاقلانه و منطقی به نظر نمرسد چوا رنو ساندرو استپ وی در بخش فنی سالهاست که با ماشین هایی همچون رنو تندر 90 عالی بودن خود را به ما اثبات نموده است.

 

رنو ساندرو استپ وی

 

رنو ساندرو استپ وی یک ماشین کراس اوور شهری است و توقع شما از سواری آن باید متناسب با کلاسش باشد نه اینکه از آن انتظار آفرود مانند یک SUV 4WD را داشته باشید. هندلینگ رنو ساندرو استپ وی خوب است و این ماشین به خوبی در دست راننده است. در سیستم تعلیق رنو ساندرو استپ وی تغییراتی صورت گرفته است و پایداری اش بهتر شده است، عملکرد بهتر و جذاب ترش در پیچ ها قابل لمس است و سواری رنو ساندرو استپ وی هم نرم تر و در کل بهتر شده و به طور کلی این ماشین سواری با کیفیتی ارائه می دهد.

در کل رنو ساندرو استپ وی یک ماشین خوب است که ارزش خرید بالایی دارد. ظاهر جذاب و جوان پسندی دارد که همه سلیقه ها را در اکثریت گروه های سنی مخصوصا جوانان جذب خود میکند، ویزگی های فنی خوبی دارد و بسیار هم با استقبال بالایی مواجه شده است. رنو ساندرو استپ وی در بازه قیمتی خودش فرمانروای بی چون و چراست و همان گونه که گفتیم در بیشه زار فرمانروای این کلاس کسی نمیتواند وارد شود و رنو ساندرو استپ وی هنوز هم بهترین ماشین کراس اوور کوچک شهری است.

 

رنو ساندرو استپ وی

MVM X22

ام وی ام X22

مقایسه ام وی ام x22 با ساندرو استپ وی

ام وی ام X22

 

ام وی ام X22 در ظاهر ماشین قابل قبول و زیبایی است و چهره ماشین دل نشین است و این میزان فروش ماشین هم که تا به حال داشته به لطف ظاهر ماشین بوده که مدرن و جذاب است و در کلاس کراس اوورهای کوچک ماشین منحصر فردی محسوب می‌شود. ظاهر ام وی ام ایکس 22 با استفاده از طراحی خاص سپرها، چراغ های زیبا و خطوط و برجستگی جذاب درخور توجه است و رخ خوبی برای این ماشین به وجود آورده اند. از نظر فرم بدنه ام وی ام ایکس 22 در زمره ماشین های کراس اوور کوچک شهری قرار می گیرد که فقط با کمی افزایش ارتفاع به این نتیجه رسیده اند که ایکس 22 یک ماشین کراس اوور است در صورتی جز قد بلند دیگر ویژگی‌های یک کراس اوور را ندارد.

 

ام وی ام X22

 

درون کابین طراحی ماشین قابل قبول است اما متریال به کار رفته درون کابین ام وی ام ایکس 22 کیفیت کاملا متوسطی دارند و بیشتر بخش‌ها از پلاستیک خشک تشکیل شده است و اصلا ماشین مناسب و دل نشینی در این بخش محسوب نمی‌شود. کیفیت ساخت و مونتاژ ام وی ام X22 هم چندان تعریفی نیست و با ماشین رقیب یعنی رنو ساندرو استپ وی چند پله فاصله دارد. در بخش امکانات رفاهی بین ام وی ام ایکس 22 و رنو ساندرو استپ وی تفاوت چندانی احساس نمی گردد و و هر دو ماشین سطح یکسانی را دارا میباشند اما محصول ام وی ام از این جهت به رنو ساندرو استپ وی برتری دارد.

 

ام وی ام X22

 

در بخش فنی ام وی ام X22 خوش چهره مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی است که 1497 سی سی حجم دارد و ماشین ام وی ام ایکس 22 را را قدرت میبخشد که البته چندان موفق و چابک عمل نمیکند و به هیچ عنوان نمی‌توان روی آن حساب کرد. این پیشرانه قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در در دقیقه و 135 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 2750 دور در دقیقه  را دارد و با توجه به وزن و ابعاد ماشین خیلی جوابگو به نظر نمیرسد. برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های ام وی ام ایکس22 هم از گیربکس 4 سرعته اتوماتیک استفاده شده است و هم گیربکس 5 سرعته دستی برای خریداران این ماشین در دسترس است که در مقایسه با ماشین رنو ساندرو استپ وی اصلا این ماشن کیفیت و امتیاز خاصی ندارد و تنها باید برای مصارف شهری از آن استفاده کنید.

 

ام وی ام X22

 

در بخش سواری ام وی ام ایکس 22 از سیستم تعلیق نسبتا ساده ولی با طراحی خوبی بهره می برد. هندلینگ ام وی ام X22 سطح متوسطی دارد، سواری ماشین کمی خشک و کوبنده است و بیشتر برای خانواده های جوان مناسب است ولی در بعضی از مواقع ESP بیش از حد در پایداری ماشین دخالت میکند و در هنگام مانور های ناگهانی کمی به راننده استرس وارد میکند.

به طور کلی ام وی ام ایکس22 با ظاهر خوب و جذابش مشتری را میتواند جذب خود کند و کیفیت ساخت پایین در برابر رنو ساندرو استپ وی، استهلاک بالا، پیشرانه نسبتا کم کشش و گیربکس متوسط، سیستم تعلیق قابل قبول و سواری نسبتا  معمولی از ویژگی های سواری با این است که در کل ماشین خیلی متوسط و معمولی در مقایسه با رنو ساندرو استپ وی به شمار می‌رود.

 ام وی ام X22

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Abolfazl
    تاریخ : 1396/03/07

    بنظر من نبايد يك ماشين اصل و نسب دار با ماشين چيني مقايسه كرد

    • نویسنده : mohammad
      تاریخ : 1397/03/15

      یک کلام ختم کلام x22 خیلی خیلی از ساندرو بهتره یه کم سعی کن تو زندگیت با انصاف باشی

    • نویسنده : ناشناس
      تاریخ : 1397/11/15

      با سلام خدمت دوستان بنده مدت چها ماه ایکس 22 خریدم توکیلومتر هشت هزار دیدم راه نمیره وسط جاده ماندم هر کاری کردم جلو نمیره مجبور شدم دنده عقب حرکت کنم تا اینکه بردم نمایندگی گفتن از گیربکس هست بعدش تو نمایندگی نشان دادن وگفتن این همه (حدودا چهار تا بود که همه مشکل گیربکس دارن الان یکماه هست گیر بکس را باز کردن ومیگن قطعه نداریم همه ماشینها خوابیدن تو تعمیرگاه حالا ببینید تو نمایندگیهای دیگه چه خبره خواستم بگم نخرید بنده مثل ...پشیمانم آشغال کره ای یا اروپایی بخرید ازاین ماشین های چینی نخرید گول ظاهر نخوریدمتاسفانه بنده گول ظاهرش خوردم واقعا پشیمانم هی میگن مدیران خودرو خدمات خوب میده همش دروغه ازخودشونن مزدورهستن وبه مردم دروغ میگن

  • user icon
    نویسنده : باراد
    تاریخ : 1396/03/21

    باسلام.
    من متاسفم برای نگارنده ی این مقاله..
    مزایایی رنو ساندرو استپ وی..
    کیفیت ساخت بدنه و موتور خیلی خوب..
    موتور بدون دردسر و پر شتاب..
    قطعات یدکی فراوان و خدمات پس از فروش عالی..
    ابعاد شهری مناسب مخصوصا در شهرهای پرجمعیت .
    معایب..
    صندلی خشک و بی کیفیت...
    داشبورد خشک و بی کیفیت..
    و..
    تمام امکانات ساندرو استپ وی.

  • user icon
    نویسنده : سامان اسماعیل زاده
    تاریخ : 1396/03/21

    آقا این مدیر سایت با تمام ماشین چینی ها مشکل نداره؛ خخخخ ؛مدیر سایت بزارش یکم منطقی باش...

  • user icon
    نویسنده : ژیان
    تاریخ : 1396/03/21

    سلام من اس۵ خریدم اگه موتور x22قوی بود حتما می‌خریدم وبر مجموعه رنو ترجیح می‌دادم

  • user icon
    نویسنده : فیروز
    تاریخ : 1396/04/05

    شرکت خودروسازی چری ظرف 10سال این همه جهش کرده و با داشتن 6000هزارنفر پرسنل مجرب به زودی تمام بازارهای دنیارو تسخیر خواهد کرد، فقط تحمل کنید تا ثابت بشه این موضوع، من خودم یکدستگاه x22 رو با سه تا از این ماشینهای قاتل عوض نمیکنم، هر کی، بخرید برانید و بعد مقایسه کنید.رنو هم حضورش در بازارهای جهانی ضعیفه، خیلی ضعیف

    • نویسنده : IRAN
      تاریخ : 1396/06/07

      شما برو بپرس تست اين ماشين تو ايران چه داستانهايي داشته بعد قضاوت كن .
      رنو هر چي باشه اصل و نسب داره و اروپايي

    • نویسنده : َArshavin
      تاریخ : 1396/08/11

      عزیزم ساندرو رنو نیست و داچیا هست، که خود داچیا شریک تجاری رنو تو رومانیه، بنا بر این اصل اصالت داشتن ساندرو کاملا منتفیه، سیاست رنو اینه که محصولات داچیا رو تو کشورهای اروپای غربی و آسیا به نام رنو بفروشه. تو بحث امکانات هم که واقعا حرفی برای گفتن نداره چون در حد همون ال نوده، من خودم x22 ندارم ولی قطعا اگه روزی بخوام ماشینمو عوض کنم ساندرو تو گزینه های انتخابیم هیچ جایی نداره، طراحی بی قواره رومانی کجا و طراحی متخصصای پنین فارینای ایتالیایی کجا، اگه ساندرو به خاطر اصالت فرانسویش خوبه x22 به خاطر اصالت ایتالیاییش به مراتب بهتره. ایتالیا کجا و فرانسه کجا این دوتا اصلا با هم قابل مقایسه هم نیستن

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/04/16

    من نه ساندرو داشتم و نه x22 . ولی با این تحلیلی که خوندم حدس میزنم x22 یه چیزایی داره که ساندرو نداره و تحلیلگر محترم با کوبوندن x22 و بالا بردن ساندرو سعی در پوشاندن کمبودهای ساندرو داره. به نظر من قیمت 60 میلیونی ساندرو با این ظاهر نه چندان مناسب و سطح انکانات بسیار پایین اصلا مقرون به صرفه نیست. طراحی شرکت رنو از سال 2016 تقریبا جهش خوبی داشته که این مدل ساندرو در این دسته قرار نمیگیره. مطمئنا x22 به لحاظ فنی به ساندرو نمیرسه ولی طراحی به روز تر و سطح اموانات بسیار بالاتری داره.
    این مقایسه به نظر من بسیار غیر فنی بوده. حتما خود تحلیلگر یا نزدیکاش ساندرو داره...

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1396/04/23

    ایکس 22 سانروف و کروز دوربین عقب سنسور عقب کیت اسپورت مد و اکو مد و دزدگیر فابریک و پاور ویندوز و پایین اوردن شیشه با ریموت و دیلایت و حجم صندوق عقب 420 لیتری داره حالا گیرم که چینیا با ظاهر فریبنده میخوان گولمون بزنن اقا از این امکانات هر کدوم رو فقط یکیش را استپ وی داره بهمون بگو فردا بریم استپ وی بخریم 63 ملیون
    لطفا منصفانه و عادلانه مطالب تو سایت بگذارید

  • user icon
    نویسنده : Just
    تاریخ : 1396/04/31

    مشخصه که به شدت از رنو طرفداری میکنید. ساندرو یه ماشین ۲۰۰۷ایه پس ایکس ۲۲خیلی آپشنا داره. همون پشت آمپرو داشبوردش خاص بودنشو نشون. میده. ساندرو اصلاااا ظاهره خوشایندی نداره فقط چون رنو اینقد. بزرگش نکنید

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1396/05/10

    سلام از لطفا بدین نویسنده این مقایسه هر دو ماشین از فاصله خیلی خیلی خیلی نزدیک ببینه شاید واقعا دید تفاوت های اساسی این دو ماشین فنی شاید x22 ضعیف باشه ولی ظاهری و امکانات x22 ی چیز دیگه هست فقط سر دنده شکل و ارتفاع دنده تو حالت اتوماتیک با ام مقایسه بکن کافیه

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/05/11

    به نظر میاد نویسنده مقاله اصلا هیچ کدام از این دو ماشین را تا حالا از نزدیک ندیده . من خودم x22 دارم و دوستم سندرو . زیبایی ، کیفیت و امکانات x22 اصلا با ساندرو قابل مقایسه نیست.

    • نویسنده :
      تاریخ : 1396/06/07

      خخخخخخ😂😂

  • user icon
    نویسنده : اسی
    تاریخ : 1396/05/11

    یه ماشین بی کیفیت از کمپانی داچیا رو چطور بزرگ میکنن.... مطمعن هستم اصلا سوار ایکس ۲۲ نشده واز نزدیک هم ندیده..

  • user icon
    نویسنده : alireza
    تاریخ : 1396/05/15

    مطمئنم نگارنده محترم تا حالا حتي داخل x22 رو هم نديده و يك نوشته بشدت مغرضانه براي كوبوندن x22 تنظيم كرده. من يك دستگاه x22 دارم، هم هندلينگش خوبه هم مصرفش و هم امكانات مفيدش. چند مدل از شركت داچيا داره تو ايران مونتاژ ميشه دريغ از يه ذره لطافت و خلاقيت لااقل در بخش داشبورد كه مستقيما مقابل ديد راننده است

    • نویسنده : صادق
      تاریخ : 1396/06/07

      اگر داشتي تو اين مدت كوتاه چرا فروختي؟

  • user icon
    نویسنده : Abolfazl
    تاریخ : 1396/06/06

    ساندرو کیفیت بالایی داره و درسته امکانات زیادی نداره ولی به علت کیفیت زیاد و موتور خوب به صدتا ایکس 22 میرزه همین کیفیت پایین ایکس 22 باعث میشه اپشناشم خوب کار نکنه و بعد سه سال داغون میشه و توش صدا میفته البته اگه موتورش سالم بمونه در ضمن بازار فروش ساندرو خیلی از ایکس 22 بهتره

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/06/06

    به نظرم بجر در بحث فنی و فراوانی قطعات و خدمات پس از فروش ( سایپا) در بقیه موارد حرفی برای گفتن نداره

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/06/28

    من به خاطر این که یه مدت دنبال خرید ماشینم به شدت تحقیق کردم در مورد این دوتا ماشین ایکس 22رو به خاطر ظاهر عالی اپشنایی که داره ترجیح دادم. اونایی که ساندرو دارن راضی بودن ولی دقیقا داشبورد ال نود رو کندن چسبوندن رو ساندرو بدون هیچ اپشنی. اونایی هم که ایکس 22دارن راضی بودن با این تفاوت که واقعا اپشنای خوبی داره خیلی قشنگه درکل جفتشون یه سری معایب و فواید دارن ولی وقتی کنار هم میزاری میبینی خیلی زوره نزدیک 60تومن پول بدی هیچی اپشن نداشته بای تو اپشنای ساندرو نوشته بود آینه ی آفتابگیر. یعنی آینه ای که توی آفتاب گیره رو اپشن حساب کرده بودن.خخخخ

  • user icon
    نویسنده : سپهر
    تاریخ : 1396/07/19

    یکی پیدا نمیشه واقعیت بنویسه مثل نوشته های این اقا که همش از سر عقده هستش..ساندرو واقعا چی داره که بخوای براش 60 ملیون پول بدی لائقل تو x22 خلاقیت به کار رفته.چی دارین میگین اصالت.کدوم اصالت ماشینی که هند و رومانی دارن تولید میکنن و به زور دارن میگن فرانسوی.خب x22 موتور گیربکسش میتسو بیشی ژاپن. میگه به زور x22 شده کراس اور..ولی قد و قانتش بلند تر از ساندرو نیست?حالا هی بیاید بزنید تو سر چینی ها تا شرکتهای ایرانی هر چی اشغاله به نام اصالت بندازن به مردم بد بخت.نمیگم چینی ها عالین ولی رغیب خوبی هستن تا تولید کننده های ایران تکونی به خودشون بدن.من x22 ترجیح میدم چون احساس میکنم بهتره.گور بابای مدیران خودرو پارس خودرو...ولی یه بار برید تو نمایندگی های مدیران خودرو تا بفهمید چه ارزشی براتون میذارن.....یا حق

  • user icon
    نویسنده : منصور
    تاریخ : 1396/07/20


    سلام تجربه ۲ ماه خودم در مورد x22 میگم .
    تا دلت بخواد ماشین خوش استایل و قشنگی ، صندلی ها و راحتی که پشت فرمون داره لذت بخش در کل طراحی بیرونی و درون کابین دلنشین و روزای اول خیلی ادم نسبت به خریدش راضی میکنه ، ولی بعد یه مدت کم کم عیباشو می بینی. قدرت و کشش ماشین در حد ۲۰۶ ، رو دست اندازها و خیابونای پر چاله چوله باید رعایت کنی چون کوبش و صدای تاییر ها ازیت می کنن و البته صدای موتورم تو دورهای بالا بنظر من زیاد چون من پر گاز رانندگی می کردم زیاد خوشایند نبود برام. من به دو دلیل این ماشین فقط ۲ ماه نگه داشتم که بنظرم در شائن ماشین ۵۰ ۶۰ میلیونی نیست ، اول: کشش و توان ضعیف توی جاده و گردنه بخصوص برای سبقت گرفتن که نامید کننده بود. دوم : سر و صدای اضافی موتور و لاستیک و فنربندی تو کابین که بنظرم مشکل عایقبندی صدا
    در مقام مقایسه با ساندرو نظر ندارم چون تا حالا بعنوان مسافرم سوار نشدم

  • user icon
    نویسنده : داریوش
    تاریخ : 1396/08/03

    من سه ماه هست ایکس 22 دارم و سوارم و بسیار راضیم و تا کنون هیچ موردی نداشته امکانات خوب فضای داخلی وسیع تعلیق و فنربندی نرم و زیبایی ظاهری از محاسن ان است

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1396/08/25

    سلام راستش اگر این دو تا ماشین رو کنار هم بزارین من 22 رو ترجیح میدم لااقل قیافه ایی داره خدایش در ساندرو هیچ لطفی رو نمیشه پیدا کرد.به قول دوستان این ماشین شکل و شمایلش دقیقا عین ماشینای رومانیه بازار ایرانم که جون میده واسه انداختن اینام کم نزاشتن.

  • user icon
    نویسنده : افشین
    تاریخ : 1396/09/19

    من هر دوی این ماشین را سوارشدم.انصافا از لحاظ امکانات و زیبایی x22 یه چیز دیگست.لطفا درست نقد کنیم و مغرض نباشیم

    • نویسنده : خاتون
      تاریخ : 1397/05/10

      آ.افشین باسلام.آیاهنوز نظرتون راجع به ساندرو و ایکس 22 تغییرنکرده؟

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/09/24

    آقای نویسنده عزیز چرا مغرضانه می‌نویسید؟
    تا نوبت به امکانات رفاهی x22رسيد هیچی نگفتی. چرا ؟
    اصلا ساندرو یک دهم امکانات این ماشین چینی رو نداره .چرا الکی میگی ساندرو چیزی کم نداره !!!
    ساندرو اصلا اپشن نداره ،خجالت اوره ،چرا دروغ میگی مردم چشم دارن ،ميرن ميبينن،ساندرو هم داخلش بی کيفيته ،زشته،قدیمیه،اصطحلاک زیاده،یکم منصف باش .من هردو ماشین رو از نزدیک در نمایندگی دیدم مقایسه کردم .ساندرو استپ وی هیچ فرقی با ساندرو نداره اصلا هم بزرگتر نشده .ایکس ۲۲ هم بزرگتر هم جادارتر ،هم صندلی‌های بهتر و هم امکانات بیشتر و هم زیبایی بیشتر ،همه چیز به روزتر .
    تنها نکته مثبت استپ وی دنده اتوماتیک خوبش هست وگرنه اپشن هیچی نداره .

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/10/09

    با مطالعه نظرات میشه به این نتیجه رسید که مقاله کاملا مغرضانه تهیه شده و نگارنده اصلا ایکس 22 رو ندیده و سوارشم نشده. ساندروی رومانیایی مدل 2007 با چری 2016 و اینهمه امکانات و زیبایی ! بد نیست حداقل سوار بشین و یه تست رانندگی داشته باشین.

  • user icon
    نویسنده : منصور
    تاریخ : 1396/11/01

    دوست محترم نگارنده مقاله وقتی می‌خواهید طرف یکی دیگه رو بگیرید حداقل اینقدر تابلو نکنید .مرد حسابی مگه در مورد فرقون کارشناسی میکنی

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/11/12

    من هر دو رو سوار شدم ایکس۲۲ خیلی سرتر هستش از نظر امکانات رفاهی کیفیت قطعات و تجهیزات داخل تقریبا از هر لحاظ بگی بهتره این نویسنده چرا لغاتش رو جوری انتخاب میکنه که میخواد ایکس۲۲ دو از چشم خریدار بندازه و یاندرو دو خوب جلوه میده کیفیت پلاستیک بد بده دیگه حالا تو ساندرو با دوامه اما تو ایکس۲۲ به پای ساندرو نمیرسه اصل و نصبم توی تحلیل یعنی چی؟خود مردم میفهمن چی بخرن ایکس واقعا ترکونده

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/11/16

    باسلام،جالبه که نویسنده این متن انگار که تو پارس خودرو کارمیکنه،اومده مقایسه کنه دوتاماشینو درحالیکه اومده بگه استپ وی زشت و ناامن عالی هست و ایکس 22 داغون،بدنه استپ وی محکم تر هست یا ایکس 22،

  • user icon
    نویسنده : هر نمنه
    تاریخ : 1396/12/01

    مومکین هست نیویسنده مطلب با این داوری ناعادیلانه در صدد سوق دادن موشتری به سمت ام وی ام باشه

  • user icon
    نویسنده : محمد مرادی
    تاریخ : 1397/01/08

    هفت سال است که یک ال 90 دارم. چند ماهی است که برای همسرم ام.وی.ام ایکس 22 گرفته ام. اکثر اوقات با مگان پدرم رانندگی می کنم. اون عزیزی که میگه امکانات ایک 22 در حد ال90 هستش مطمئنا نه ال90 سوار شده و نه ام.وی.ام. ولی اون عزیزی که میگه نباید ام.وی.ام رو با رنو مقایسه کرد کاملا درست میگه. رنو فوق العاده است. حتی ال90 . با تمام این احوال دلال های ماشین سعی دارند با ام.وی.ام و به خصوص ایکس 22 مقابله کنن. نمیدونم چرا. باور بفرمایید با توجه به قیمتش گزینه خیلی خیلی خوبیه. ضمنا در حال حاضر قطعاتی که روی پژوها، ال 90 ها و ... استفاده می شوند همه چینی می باشند نه فرانسوی.

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/01/22

    با سلام من اولش x22 داشتم همه انتقاد میکردن فروختم و رنو ساندرو خریدم حالا که مقایسه میکنم باید بگم x22خیلی از رنو بهتره هم از نظر کیفیت ساخت و هم از نظر سواری این تبلیغات همش الکیه خوردوهای چینی واقعا با کیفیت شدن و دیگه نباید بهسون گفت چینی مردم گول این تبلیغات رو نخورید این رنو ساندرو اگه چینی بود باید زیر ۳۰ تومن خرید میشد ...

  • user icon
    نویسنده : بی طرف
    تاریخ : 1397/01/29

    واقعا ماشین خوبیه x22 ...من راضیم... حداقل از رنویی که اینا مونتاژ میکنن بهتره.. من خودم قبلا پارس خودرو کار میکردم مونتاژشون خیلی ضعیفه شما اینو درنظر بگیرید که محصولات ام وی ام یا چری به اروپا و آمریکای جنوبی صادر میشه و با خودروهای اروپایی و ژاپنی رقابت میکنه ولی محصولات مونتاژی پارس خودرو فقط برای داخل ایرانه... اینو گفتم که تفاوت کیفیت رو خودتون متوجه بشین...والسلام

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/02/23

    اخه 60 میلیون میدی یه صندلی درست و حسابی نداره کمر درد میگیری اونوقت چجوری ادم میخواد باهاش رانندگی کنه !!!!!!!!!!!حالا هرچقدرم که موتور و فنی و .....خوبی داشته باشه بعضی چیزها اولویت اصلی یک ماشین به حساب میاد که خیلی اهمیت دارند
    واقعا جای تعجب داره !!!

  • user icon
    نویسنده : Fieyz
    تاریخ : 1397/03/03

    X22 خیـــــــــــــــلی خوشــــــــــــکله

  • user icon
    نویسنده : متین
    تاریخ : 1397/03/31

    سلام
    ساندرو استپ وی از هر لحاظ بهتره
    من خودم تجربه ماشین چینی رو داشتم ،کمبود وسایل ، گرانی وسایل ،افت بسیار زیاد موقع فروش ،ضمن اینکه معلوم نیست ماشین سال به تولید بشه یا نه،

  • user icon
    نویسنده : کامران
    تاریخ : 1397/06/16

    متاسفانه نویسنده خیلی تابلو بازی دراورده! منکه خندم گرفت از خوندنش

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/08/08

    فقط یه احمق میتونه آشغالدرو رو برتر بدونه خخخخ

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1397/08/20

    کدوم ... ک میگه این رنو به این زشتی از x22بهتره اینو هر .... میفهمه ک چراغ جلو ام وی ام کل شرکت رنو می ارزه خیلی بدقیافه و زشته والا از لحاظ فنی هم مالی نیست...شه این ماشینهای ک فقط نون برندشون میخورن

  • user icon
    نویسنده : حمید رضا
    تاریخ : 1397/10/12

    من خودم ۳۱۵ صندوقدار دارم . فوق العاده است . بنظر من کمپانی چری پیشرفت عالی داشته . اگر بخوام آینده ماشین عوض کنم ایکس ۲۲ میگیرم یا ایکس ۳۳ اس . خیلی بهتره از این ماشینهای بقول شما اروپایی . تکنولوژی چین در جهان امروز دنیا رو گرفته . مثل سالهای قبل نیست . البته ما ایرانیا چون خودمون اهل پیشرفت نیستیم در جا میزنیم . میگیم چینی چینی

  • user icon
    نویسنده : اکبر
    تاریخ : 1397/10/17

    باسلام من ایکس ۲۲برج ۱۱سال۹۶ گرفتم تا بحال مشکل فنی موتوری و گیربکسی نداشته و از نظر من ماشین خوش سواری است قدرت موتور اینکه هرکس یه توقعات خاص خودشه داره بخواد موتور ایکس ۲۲ محک بزنه کار نادرستیه انتظار من به عنوان مثال از موتور برام کفایت میکنه انسان تا تو شرائط قرار نگیره وتجربه نکرده نباید قضاوت کنه با یکبار سوار شدن یا با یه نگاه ولی پای حرف ها یاونایی که دارن بشینی مطمئنا ایکس ۲۲ انتخاب میکنی

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1397/11/09

    من x22 دارم و راضیم.زیبا با کلاس و فول اپشن.و مناسب برای مسافرت و داخل شهر

  • user icon
    نویسنده : م خ ک
    تاریخ : 1397/11/27

    از روی عکسی هم که گذاشتید معلومه x22 امکانات و تجهیزات داخلیش بهتر هست ظاهر و ابعادش هم کاملا سرتر از اسپ وی هست

  • user icon
    نویسنده : حمید رمضانی
    تاریخ : 1398/01/12

    این دوستمون ایکس ۲۲ رو برده تو یه جاده ناهموار و یکم عقب جلو کرده میگه ضعیفه و کلیپ گذاشته.
    زیبایی و آپشن دو ماشین قابل مقایسه نیست
    یه کراس اور زیبای درون شهری هست و قدرتش با هیکلش هماهنگه

  • user icon
    نویسنده : Nima
    تاریخ : 1398/01/26

    خیلی غیر منطقی مقایسه شدن خودم x22دارم خیلیم راضیم از نمایندگیشم راضیم

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1398/02/27

    نگارنده: هر دو ماشین از نظر امکانات رفاهی تفاوت چندانی بین دو ماشین احساس نمیشود.

    بعد خواننده تصویر کابین و داشبورد دوتا ماشین رو میبینه و ... بوم. مغزش میترکه!!!

  • user icon
    نویسنده : ممتاز
    تاریخ : 1398/05/27

    سلام.کاملا مشخصه که این بررسی غیرتخصصی صورت گرفته و نویسنده که احتمالا هیچ تجربه ای در رانندگی با این دو خودرو نداشته، تنها به بیان نظرات قهوه خونه ای بسنده کرده.
    این رو میشه ازهمون ابتدای مقاله و نمره دهی به خودروها متوجه شد.وقتی که مشخص نیست به چه دلیل به خدمات پس از فروش استپ وی نمره ۸داده و به ایکس۲۲نمره۶، و به شکلی جالب وقتی ایکس۲۲رو با لیفان ایکس۶۰مقایسه میکنه،به خدمات پس از فروش ایکس۲۲ نمره ۷رو میده و به لیفان ایکس۶۰نمره۶ رو.گویا نویسنده مقاله یادش رفته که هردوتا ایکس۲۲ تحت پوشش شرکت مدیران خودرو هستند و خدمات پس ازفروش توسط مدیران خودرو ارائه میشه.
    بگذریم بنظرم به اینجور تجزیه و تحلیل های بی پایه و اساس زیاد فکر نکنید

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1398/05/27

      سلام و مرسی از نظرتون
      قبلا گفتیم باز هم میگیم که نمرات مقایسه ها در هر مقایسه متفاوته چراکه باتوجه به خودرو مقابل اختصاص داده میشن و قرار نیست نمرات مربوط به یک خودرو در تمامی مقایسه ها یکی باشن
      سپاس از نظرتون

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1398/09/26

    سلام من نظر خاصی در مورد دو خودرو ندارم ولی به نظر میرسه نویسنده مشکل یا غرض شخصی با محصولات ام وی ام داره و در خیلی موارد دروغ گفته اصلا مطالب گفته شده مفید نبوده

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading