اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه جک s3 با ام وی ام x22

مقایسه جک s3 با ام وی ام x22

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه جک s3 با ام وی ام x22 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه جک s3 با ام وی ام x22 بپردازیم .

Jac S3

جک S3

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی جک S3

mvm x22

ام وی ام x22

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی ام وی ام x22
انتخاب ماشین 3

Jac S3

جک S3

Top car

Jac S3

جک S3

مقایسه جک s3 با ام وی ام x22

 جک S3

جک S5 کرمان موتور را از نظر جایگاه فروش به سطح خوبی رساند و حالا این شرکت با مونتاژ برادر کوچک تر این ماشین یعنی جک S3 به بازار آمده است تا بار دیگر خود را اثبات کند . جک S3 از نظر طراحی همان سبک جک S5 و دیگر ماشین های جک را دنبال میکند و طراحی این ماشین نیم نگاهی هم به ماشین های هیوندای دارد  اما با توجه به کلاس و ابعاد ماشین در کل طراحی خوب و دلنشینی را شاهد هستیم . جک S3 در جلوی ماشین چهره در هم رفته ولی جذابی دارد که به لطف طراحی جالب جلو پنجره و استفاده صحیح از خطوط و برجستگی ها با دیگر قسمت های ماشین طراحی اش هماهنگ از آب در آمده است و به طور کلی با یک ماشین جذاب شاهد هستیم .

 

 جک S3

 

با قدم گذاشتن به داخل کابین جک S3 شباهت زیادی با جک S5 میبینیم و هر دو ماشین هم یک شباهت کلی به کابین هیوندای IX35 را دارا می باشند . جک S3 کابین راحتی دارد ، کیفیت ساخت این ماشین خوب است و از دیگر رقبای چینی مثل ام وی ام X22 برتری کیفیت این ماشین کاملا مشهود است ، متریال مورد استفاده در کابین جک S3 کیفیت قابل قبولی دارد و در طراحی کابین این ماشین هم سعی شده است تا ارگونومی و دسترسی به ادوات در بهترین سطح ممکن باشد . جک S3 با توجه به قیمت ماشین از نظر آپشن در سطح مناسبی است و لیست تجهیزات مناسبی میتوانید در جک S3 بیابید . اگر در میان ام وی ام X22 و جک S3 از نظر طراحی و کیفیت و ... بخواهیم به طور کلی یک مقایسه انجام دهیم از نظر طراحی که انتخاب میان این دو ماشین بحث سلیقه است اما بدون شک جک S3 کیفیت بالاتری را دارا می باشد .

 

 جک S3

 

در سینه جک S3 یک پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری به حجم دقیق 1590 سی سی با آرایش خطی قرار دارد که به این ماشین نیرو می بخشد . جک S3 به لطف این پیشرانه قابلیت تولید118  اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 155 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 3500 دور در دقیقه را دارا میباشد . شاید بر روی کاغذ جک S3 ماشین تند و تیزی نباشد اما در عمل برای کاربری درون شهر و نیازهای روزانه این ماشین کاملا جوابگوی شما است . جک S3 برای انتقال قدرت از گیربکس 5 سرعته دستی یا اتوماتیک CVT بهره می برد که هر دو عملکرد مناسبی دارند و حداقل از ام وی ام X22 یک سطح بالاتر را دارند .

 

 جک S3

 

سواری  جک S3 خوب بوده و سیستم تعلیق ماشین عملکرد مناسبی را از خود نشان می دهد و در طول سواری با این ماشین هندلینگ مناسب جک S3 نظر شما را به خود جلب خواهد کرد . جک S3 ماشین خوش دستی است و با توجه به وزن و ابعاد ماشین فرمان پذیری خوبی دارد و از نظر پایداری هم جک S3  سطح قابل قبولی دارد و از همه مهم تر ترمز های جک S3 نیروی مناسبی یرای ایستایی ماشین دارند .

اگر تا به حال تجربه ماشین های چینی نداشته اید و با بوجه ای 70 میلیون تومانی یک ماشین کراس اوور شهری میخواهید که کیفیت مناسبی داشته باشد جک S3 یک انتخاب مناسب و با کیفیت برای شما است که ویژگی های خوبی دارد و میتواند بدبینی نسبت به ماشین های چینی را تا حدودی از بین ببرد زیرا هر چه باشد جک S3 در حال حاضر پر فروش ترین ماشین کراس اوور در جمهوری خلق چین است .

 

 جک S3

mvm x22

ام وی ام x22

مقایسه جک s3 با ام وی ام x22

 MVM X22

 

اگر به ظاهر ماشین اهمیت می دهید ام وی ام X22 یک ماشین مناسب برای شما است زیرا بیش از آنچه که فکر کنید به ظاهر ام وی ام X22 اهمیت داده شده است و شاید اگر کمی از زمانی که برای طراحی این ماشین گذاشته اند برای افزایش کیفیت صرف میکردند اکنون با یک ام وی ام X22 بسیار با کیفیت تر روبرو بودیم . ظاهر ام وی ام ایکس 22 با استفاده از طراحی خاص سپر ها ، چراغ های زیبا و خطوط و برجستگی جذاب زیبا است و قطعا اگر برای اولین بار این ماشین را از نزدیک ببینید طراحی اش توجه شما را به خودش جلب می نماید . ام وی ام بیش از آنکه یک کراس اوور باشد یک ماشین هاچ بک است که کمی قد بلند شده است و طرح یک کراس اوور را به خود گرفته است .

 

 MVM X22

 

ام وی ام X22 درون کابین همانند ظاهرش ماشین زیبایی است اما از نظر کیفیت ماشین چندان خوبی نیست زیرا نه متریال مرغوبی در کابین ام وی ام X22 استفاده شده است و نه کیفیت ساخت خوبی دارد . از نظر آپشن بین ام وی ام X22 و جک S3  تفاوت چندانی وجود ندارد و هر دو ماشین یک سطح برابر را دارا می باشند .

 

 MVM X22

 

ام وی ام X22 به یک پیشرانه 1.5  لیتری 4 سیلندر با آرایش خطی و به حجم دقیق 1497 سی سی مجهز شده است که البته چندان در نیرو رساندن به این چینی خوش چهره موفق عمل نمیکند . این پیشرانه قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در در دقیقه و 135 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 2750 دور در دقیقه  را دارا می باشد و با توجه به وزن و ابعاد ماشین  خیلی جوابگو به نظر نمی رسد و ام وی ام X22 یک ماشین نسبتا کند است . ام وی ام X22 هم مانند جک S3 با دو نوع سیستم انتقال قدرت به بازار عرضه شده است که نخست 5 سرعته دستی است و دیگری 4 سرعته اتوماتیک می باشد که نسخه اتوماتیک این ماشین خیلی در عملکرد گیربکس دقت بالایی ندارد و کشش را هم از ماشین گرفته است .

 

 MVM X22

 

در بخش سواری ام وی ام ایکس 22 از سیستم تعلیق نسبتا ساده ولی با طراحی خوبی بهره می برد . هندلینگ ام وی ام ایکس 22 سطح متوسطی دارد  ، سواری ماشین کمی  خشک و کوبنده است و بیشتر برای خانواده های جوان مناسب است ولی در بعضی از مواقع ESP بیش از حد در پایداری ماشین دخالت می کند و در هنگام مانور های ناگهانی کمی به راننده استرس وارد می کند . جک S3 از نظر کیفیت سواری ، نرمی ، پایداری ماشین و بحث فرمان پذیری ماشین بهتری است و در کل رانندگی با جک S3 حس بهتر و دلنشین تری را به شما می دهد .

ام وی ام X22 ماشین زیبا و فریبنده ای است که به لطف ظاهر خوبش مشتری را می تواند جذب خود کند و فروش نسبتا خوبی را هم تجربه کند اما ام وی ام X22 ماشین کم شتابی است و کشش چندان بالایی ندارد ، کیفیت کلی ماشین در حد متوسط رو به پایین است و ماشین  3 به شما پیشنهاد می کند اگر یک ماشین با کیفیت و مناسب در این رنج قیمت میخواهید پرفروش ترین کراس اوور بازار چین یعنی جک S3 را انتخاب کنید و از ماشین خود لذت ببرید .

 

  MVM X22

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : طاهر
    تاریخ : 1396/04/25

    با سلام و خسته نباشید
    ضمن تشکر فراوان بابت اطلاعات خوبی که ارائه می نمایید لطفا هنگام مقایسه خودروها از جدول نیز استفاده نمایید تا مقایسه راحت تری انجام شود. در حالت فعلی، زیاد جالب نیست

    • نویسنده : امین
      تاریخ : 1398/05/11

      موتور جک اس 3 میتسوبیشی است همون موتور بیشتر رقیب هاشو از رقابت کنار میزنه خدایی من تو چینی ها قبولش دارم

  • user icon
    نویسنده : اصغر
    تاریخ : 1396/11/02

    سلام.به نظر می رسد در نوشته ی بالا نوعی غرض ورزی نسبت به ام وی ام دیده می شود چون من که این ماشین رو دارم نسبت به قیمتش عالی است و آینده نشان خواهد داد که نسبت به ماشین های در این رنج قیمت برتری نسبی دارد.

    • نویسنده : Ali
      تاریخ : 1396/12/18

      سلام دوست عزیز میتونم باهاتون تماس داشته باشم ای دی تلگرام alican1361

  • user icon
    نویسنده : ایمان هاشمی
    تاریخ : 1396/11/20

    با سلام
    من با چندین ماه تحقیق درمورد x22 و محصولات ام وی ام و کیفیت مطلوبی ک این برند نسبت به دیگر برندهای چینی دارد،نهایتا با توجه بهگفته های مصرف کنندگان این برند در نهایت تصمیم به خرید x22 گرفتم اما بعد از آشنایی با جک s3 و تحقیق در این مورد متوجه شدم علاوه بر تفاوت فاحش در کیفیت فنی و ظاهر این دو ماشین،تفاوت چندانی به لحاظ قیمت وجود ندارد و در عوض جک اس۳ یک ماشین زیبا قابل جسور و خوش فروشی است و تنها برند چینیست ک قیمت بازار آزادش از کمپانی کمی بالاتره
    پیشنهاد میکنم شما هم مثل من از داشتن جک لذت ببرین

    • نویسنده : H
      تاریخ : 1397/05/29

      منم قبول دارم که جک اس تری فنیش با دیگر چینی ها تمایز داره و میشه گفت تمام نقص های فنی جک اس فایو در ان برطرف شده و شما ماشین چینی تا این حد بی نقص در ایران پیدا نمیکنی دم جک اس تری گرم

    • نویسنده : U
      تاریخ : 1397/05/29

      چرا سایتتون اینقدر مشکل تایپی داره دقیقا حرف منو برعکس جمله بندی کرده من نوشتم جک اس تری خیلی از لحاظ فنی از ام وی ام ایکس 22 بهتره و نباید ایکس بیست و دو رو با جک مقایسه میکردید

  • user icon
    نویسنده : omidreza
    تاریخ : 1397/04/03

    نگارنده بسيار ادم غير فني و بي تجربه ميباشد
    فقط با يكبار ورود به كابين جك اس٣ متوجه كيفت پايين نسبت به x22 ميشويد
    و نياز به ذكر نيست كه كمپاني چري برترين صادر كننده ي چين است .
    و قطعات تيگو٣ (x22) تماما از كشورهاي اروپايي استفاده شده . اعم از موتور، گيربكس، برق و..
    اميدوارم تاييد كنيد

  • user icon
    نویسنده : U
    تاریخ : 1397/05/29

    جک s3 خیلی بهتره اصلا با x22 نباید مقایسش میکرد

    • نویسنده : O
      تاریخ : 1397/05/29

      بنده موافقم جک ای تری واقعا ماشین بی نقصیه

  • user icon
    نویسنده : خخخخخ
    تاریخ : 1397/07/04

    خخخخخخخخ محصولات اشغالانس ام وی ام دو هزار زیادشونه اصلا همین ام وی ام ها دید مردومو نسبت به ماشین چینی بد کرد وگرنه ماشین چینی خوب در ایران هست مثل محصولات جک و چانگان

  • user icon
    نویسنده : مهدی رفیعی
    تاریخ : 1397/09/18

    سلام من از سال۸۷ ال۹۰ داشتم میدوند که از سری اولی ها اصل فرانسه هست و تو هم قیمت خدایی از همشون بهتره امسال یهx22خریدم از نظر سرعت و قدرت و راحتی من که راضیم نمی دونم چرا بعضی‌ها فقط دوس دارن ایراد الکی بی منطق بگیرن

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1397/11/28

    پارسا ل همین موقع ایکس22 خریدم 57 تومان بعد از گذشت 1 سال حالا فهمیدم چه کلاهی سرم رفته . خیلی سطح شتاب و کشش پائینی داره . بعد از 20 دقیقه رانندگی موتور دیگه داغ میکنه از سربالایی عبور نمیکنه . حالا که دیگه شده 137 میلیون دیگه دیوانگیه اگه بخری

  • user icon
    نویسنده : فرزاد
    تاریخ : 1398/06/19

    X22 ماشین نسبتا ضعیفی هستش اما قطعا برای کسی که ال ۹۰ سوارشده یا پراید ماشین فوق العاده ای هست.
    و البته جک اس ۳ هم ماشین آنچنان عالی و قوی نیست . ولی از x22 یه سرو گردن بهتره .
    من در حد یک ماه هر دورو سوار شدم. خوبن فقط جک از نظری موتورو قوی تره ...
    متریال قطعات داخل کابین هم فرقی نمیکنن یکین و کیفیت قطعات فنی و موتوری شو نمیدونم دیگه .

  • user icon
    نویسنده : حمیدرضا
    تاریخ : 1399/07/30

    مدیر چقدر پول گرفتی ام وی ام خراب کنی اصلا خوسمتم تو حرفات معلوم نبود من x22 دارم خیلیم راضیم هم سواری هم قدرت

  • user icon
    نویسنده : حسن
    تاریخ : 1401/02/06

    بسیاری از دوستان من x22 دارن و من چندین بار پشت فرمون این خودرو نشستم و بسیار عالی بوده و الانم با تعداد دیگری از دوستان ثبت نام کرده ام. جالبه که قیمت بسیار مناسبی دارد!!

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading