اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه چری تیگو7 با نیسان جوک

مقایسه چری تیگو7 با نیسان جوک

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه چری تیگو7 با نیسان جوک می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه چری تیگو7 با نیسان جوک بپردازیم .

NISSAN JUKE

نیسان جوک

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی نیسان جوک

chery tiggo 7

چری تیگو7

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
47
بررسی چری تیگو7
انتخاب ماشین 3

NISSAN JUKE

نیسان جوک

Top car

NISSAN JUKE

نیسان جوک

مقایسه چری تیگو7 با نیسان جوک

نیسان جوک

 

برند خوشنام نیسان که یک سامورایی اصیل است با ورودش به بازار ایران با ماشین جوک استقبال بالایی از آن گردید وحالا ماشین های نیسان در بازار ایران یک تهدید جدی برای رقبایشان هستند  . نیسان جوک یک ماشین خاص است که افراد خاص و منحصر بفرد طراحی این ماشین را میپسندند و زیبا میدانند و از نظر بعضی هم نیسان جوک یک ماشین نا متقارن و عجیب است پس بحث زیبایی شناسی این ماشین را شما تصمیم گیری کنید . از ویژگی طراحی های نیسان جوک استفاده زیاد و ممتد از خطوط تیز ، به کار رفتن حجم ها و برجستگی های فراوان و طراحی بسیار خاص چراغ ها میتوان نام برد که عمده دلایل در چشم بودن این ماشین هم این سه نکته است . به کار بردن خطوط تیز و برجستگی ها یک نکته مثبت در مورد نیسان جوک به وجود آورده اند وآن هم آیرودینامیک خوب پدیدار شده در برابر شکست باد این ماشین است .

 

نیسان جوک

 

به داخل کابین نیسان جوک که وارد میشویم فضایی دوست داشتنی و همه پسند را مشاهده میکنیم که مناسب تمام خانواده ها و سنین است یعنی اگر شما دوست دارید تا درون ماشین آرامش بیابید نیسان جوک شما را راضی خواهد کرد و اگر هم المان های اسپرت را میپسندید نیسان جوک برای شما باز هم جذابیت دارد . راحتی و آرامش سرنشینان همیشه برای مسئولین نیسان یک مسئله مهم بوده است از اینرو نیسان جوک دارای صندلی های فوق راحتی است تا در مسافرت ها و مسافت های طولانی سرنشینان در وضعیت راحتی به سر ببرند .  . ارگونومی کابین نیسان جوک در سطح بالایی است و درون کابین ماشین دسترسی به همه امکانات و تجهیزات راحت است و به سهولت صورت میپذیرد و متریال استفاده شده در کابین نیسان جوک پلاستیک مرغوب است و از نظر کیفیت ماشین سطح بالایی میباشد و کیفیت مونتاژ و ساخت بالای نیسان جوک هم کاملا مشهود است .

نیسان جوک به اندازه چری تیگو 7 آپشن ندارد ولی خب هر آنچه که نیاز شماست تا در کابین این ماشین احساس آرامش و راحتی و سرگرمی داشته باشید را میتوانید بیابید . نیسان جوک از سیستم I-CON بهره میبرد و در وسط داشبورد یک صفحه نمایش چند منظوره خودنمایی میکند که به راحتی میتوانید تمام شرایط داخل و خارج ماشین را کنترل کنید . سیستم تهویه مطبوع هوا نیسان جوک از نوع اتوماتیک دو گانه است که به خوبی هوای داخل کابین را مطبوع نگه میدارد و همه سرنشینان از عملکرد سیستم تهویه ماشین رضایت کامل دارند . همانطور که گفته  نیسان جوک از متریال بسیار عالی بهره می برد و روکش چرم صندلی ها ، جنس مرغوب داشبورد و ... این موضوع را کاملا واضح نشان می دهند .

 

نیسان جوک

 

نیسان جوک با دو پیشرانه 1.6 لیتری توربو و 1.6 لیتری تنفس طبیعی به ایران وارد شده است که مدل مورد نظر ما با توجه به محدوده بودجه نیسان جوک با پیشرانه 1600 سی سی تنفس طبیعی است . این پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی است و قابلیت تولید 117 اسب بخار قدرت و 157 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . نیسان جوک با یک گریبکس cvt بسیار عالی و پیشرفته پیشرانه اش کوپل شده است که همیشه فرامین راننده را در سریع ترین ، هوشمندانه ترین و نرم ترین حالت ممکن اجرا میکند . نیسان جوک دیفرانسیل جلو و awd دارد که هر دو هم در ایران موجود هستند ولی نیسان جوک دیفرانسیل جلو بیشتر یک ماشین شهری است اما بر روی نیسان جوک با انتقال قدرت awd به خوبی میتوانید حساب باز کنید و در مسیر ها و سطوح مختلف یه راحتی با ماشین خود به مانور دادن بپردازید . نیسان جوک 1.6 لیتری تنفس طبیعی ماشین چابک و خوبی برای استفاده در شهر است و مصرف سوخت عالی هم دارد و هماهنگی موتور و گیربکس این ماشین بسیار عالی است و در بخش فنی نیسان جوک امتیاز کامل را می تواند به خود اختصاص دهد .

 

نیسان جوک

 

از دهه 1970 میلادی تا به حال ماشین های نیسان اسطوره جاده های پر پیچ و خم بودند و هندلینگ این سامورایی زبانزد عام و خاص است و نیسان جوک هم همین ویژگی را دارد . عملکرد سیستم تعلیق نیسان جوک فوق العاده خوب است ، به لطف تقسیم وزن عالی و سیستم فرمان بی نقص که با سیستم تعلیق ماشین و شاسی پیچیده نیسان جوک در اوج هماهنگی هستند این ماشین فرمان پذیری بسیار خوب و لذت بخشی دارد و در عبور از دایره پیچ ها ، مانور های ناگهانی و ... به خوبی بر روی قابلیت های نیسان جوک میتوانید حساب کنید .

نیسان جوک با وجود اینکه زمان کوتاهی است که وارد بازار شده است اما به یکی از ماشین های موفق این کلاس تبدیل گشته است و در رقابت با چری تیگو 7 هیچ مورد خاصی در این ماشین چینی گران قیمت ندیدیم که نسبت به نیسان جوک یک برتری حساب گردد . نام برند پر آوازه نیسان ، کیفیت فوق العاده این ماشین و فروش بسیارش در تمام مناطق جهان همه نکات دوست داشتنی این سامورایی قد بلند و جذاب هستند که بی شک باعث میشود تا نیسان جوک را برنده بدون چرا و ... اعلام کنیم .

 

نیسان جوک

chery tiggo 7

چری تیگو7

مقایسه چری تیگو7 با نیسان جوک

چری تیگو 7

 

ماشین های شاسی بلند چری و سری تیگو همه از نظر ظاهری گزینه های جذابی هستند که یکی از مهم ترین دلیل انتخاب این ماشین ها برای افراد ظاهر پسند است . در طراحی چری تیگو 7 اگر کمی دقت کنیم از شاسی بلند های مطرح دنیا در گوشه و کنار این ماشین میتوانیم طرح های کپی کاری شده ای ببینیم که تقریبا در کنار هم طرح این ماشین خوب از آب در آمده است . حجم ها و خطوط به کار رفته در بدنه بیش وجود سادگی و یکنواخت بودن را در این ماشین تاکید می کنند .

 

چری تیگو 7

 

طراحی کابین چری تیگو 7 بسیار معمولی است و مناسب یک ماشین 130 میلیون تومانی نیست و با مدل های ارزان تر ماشین های چری شباهت دارد همیشه در بیشتر ماشین های چینی شاهد ضعف کیفیت ساخت و مونتاژ این ماشین ها بودیم و دیدیم که برای ادوات از متریال خوبی استفاده نکرده اند و این موضوع در مورد چری تیگو 7 هم صدق می کند و با کابین بسیار ضعیف و دور از انتظار این ماشین مواجه می شویم . نقطه قوت چری تیگو 7 در این رنج قیمت وجود بیش از حد و اغراق آمیز آپشن های مختلف است که برای افرادی که ماشین را از روی آپشن انتخاب میکنند نکته خوبی است .

 

چری تیگو 7

 

در سینه تیگو 7 یک پیشرانه 4 سیلندر خطی است که 1498 سی سی حجم دارد و مجهز به سامانه پرخوران توربوشارژر است . این پیشرانه در دور موتور 5500 دور در دقیقه به قدرت 145 اسب بخار دست پیدا میکند و گشتاورش نیز در دور موتور 1750 دور در دقیقه به 210 نیوتن متر میرسد . مصرف سوخت ترکیبی این ماشین 6.3 لیتر است و استاندارد آلایندگی یورو 5 را می تواند پاس کند البته با توجه به توربو بودن ماشین و ضعف بنزین ایران و دیگر مسائل باید ببینیم چری تیگو 7 تا چه حد در برابر این مشکلات تاب مقاومت دارد . برای انتقال قدرت چری تیگو 7 به چرخ های ماشین از یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه استفاده شده است . در تست ها و مقالات بین المللی شتاب چری تیگو 7 معمولی عنوان شده است و از کشش ماشین رضایت کافی نداشته اند ولی باز هم باید ببینیم تا این ماشین به بازار عرضه شود و ببینیم در ایران به چه شکل خود را نشان می دهد .

 

چری تیگو 7

 

در بحث سواری سیستم تعلیق چری تیگو 7 نسبتا قابل قبول است و سواری به نسبت مناسبی ارائه می دهد اما در بعضی مواقع در جذب ضربه و ناهمواری ها گیج عمل میکند . از نظر لذت سواری و ... از چری تیگو 7 به عنوان یک ماشین معمولی یاد میشود و در کل خیلی از هندلینگ و قضایای اینچنینی چری تیگو 7 رضایت کامل ندارند .

چری تیگو 7 در بهترین حالت اگر به عنوان انتخاب کسی قرار گیرد با توجه به اینکه این ماشین با قیمت حدود 130 میلیون تومانی ارزش خرید ندارد تنها مزایایی که دارد چهره و آپشن هایش است که در مقایسه با نیسان جوک و این همه ویژگی های خوب و متنوع و هم قیمت بودن با چری تیگو 7 به نظر نمیاید که دیگر کسی قدم به سمت خریدن این ماشین بردارد .

 

چری تیگو 7

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1396/04/28

    ۱۳۰ میلیون واسه یه ماشین چینی بی اصل و نسب؟؟ با این پول میشه همون جوک یا توسن یا اسپورتیج مدل پایین خرید . که یه چرخش میارزه به کل اعتبار چری.

  • user icon
    نویسنده : H
    تاریخ : 1396/04/28

    سلام،
    من میخواستم بدونم چرا و به چه علت هیچ وقت نشده شما از چری مثبت بگین؟؟؟؟؟

    • نویسنده : Sina_Rz
      تاریخ : 1396/04/29

      سلام چون واقعا هیچ نکته مثبتی نداره

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/04/29

    مقایسه این دو با هم به این معنی است که تیگو 7 قابل بررسی است که با برند قدرتمندی چون نیسان ارزیابی میشود

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1396/05/13

      خیر هرگز چنین معنی نمیدهد
      فقط چون در یک محدوده قیمتی بودند با هم مقایسه شدند

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1396/04/29

    سلام
    اولا ماشین ۳ عزیز کل دنیا به طراحی نیسان جوک نمره پاینی دادن چچوری با تیکو که تو نمایشگاه فرانکفورت جایزه طراحی گرفته بود نمرش یکیه ؟؟؟
    دوم دوستانی که میگن ماشین چینیو اینا دقیقا تو سال ۲۰۰۵ در مورد ماشین های کره ای همچین حرفی بود بین کره ای ها و ژاپنی ها و اصلا کره ای هارو قبول نداشتیم ما ایرانی ها که همیشه فکر میکنیم چون یه محصول برند حتما خوبه و ... همه دنیا داره پیشرفت میکنه و چریم شرکت ۱۰ سال قبل نیس البته همه چینی هام بد نیستن پیشرفتشون نسبت به کل دنیا فوق العاده بوده بد نیست به نمایشگاه امسال شانگهای یه نگاهی بندازین .
    من خودم جنسیس دارم ولی گور گورانه نمیگم این ماشین بده یا خوبه البته که نیسان جوک هم جزوه ماشینهای بسیار خوبه در سطح جهان ولی نه از نظر قیافه که کل مجلات دنیا نمره پایینی دادن بهش
    بازم تشکر از سایت خوبتون

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/04/29

    یعنی هستن کسانی که ۱۳۰ میلیون بدن برای این ماشین
    توروخدا نکنید اینکااارووو

    فریب شرایط اقساط رو نخورید

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/04/29

    تنها ماشین چینی که مجوز فروش و تردد در اتحادیه اروپا رو گرفته به همین راحتی مسخره می کنن خداییش اگه راست میگین چرا از قدرت موتور و گشتاور بالای تیگو۷چجوری نگفتین
    جوک رو میگین قیافه اش سلیقه آیه ولی تیگو اشاره به جایزه طراحیش نمی کنین

    • نویسنده : IRAN
      تاریخ : 1396/06/04

      تقليد غير حرفه اي تيگو ٧ از اسپورتيج رو بايد جايزه هم داد 😂😂

  • user icon
    نویسنده : بابک
    تاریخ : 1396/04/30

    ماشین چینیو یکی اونی که میخره خوشحاله یکی هم کسی که میفروشه

  • user icon
    نویسنده : Kasra
    تاریخ : 1396/04/30

    بازار ماشینای چینی تو ایران شبیه یه کلاف سردرگمه شرکتای چینی مثله چری به سرعت در حال پیشرفته و با این سیاست قیمت گذاری در ایران نمیشه امیدی به موفقیت برنده ای چینی داشت مثلا اختلاف قیمت این ماشین با تیگو 5 در چین زیر دو میلیون تومنه ولی طبیعیه که نمیشه این ماشینو تو ایران 100 میلیون فروخت چون ماشین در ایران کالای سرمایه ای محسوب میشه و خریداران تیگو 5 متضرر میشن در نتیجه سیاست غلط مدیران خودرو در قیمت گذاری تیگو 5 باعث شکست سنگین تیگو 7 خواهد شد

  • user icon
    نویسنده : Mohammad
    تاریخ : 1396/05/02

    سلام من خودم یه چری تیگو سفارش دادم تحویل فوری یعنی ۱۰ روزه ولی ۲۰ روزه دیگه دادن وقتی تحویل دادن مانیتورش خراب بود میگفتن گارانتی مارو مانیتور ربطی نداره

    • نویسنده : IRAN
      تاریخ : 1396/06/04

      رفتي گارانتي بيشتر پشيمون مي شي
      بخواهي بفروشي هم از زندگي سير

  • user icon
    نویسنده : Reza
    تاریخ : 1396/05/13

    Be nazaram shetabe pishrafte sanate khodro dar chin kheili balast va mardom aghlab danesh va takhasosesho nadaran vali alaki ezhare nazar mikonan

  • user icon
    نویسنده : Reza
    تاریخ : 1396/05/13

    Be nazaram shetabe pishrafte sanate khodro dar chin kheili balast va mardom aghlab danesh va takhasosesho nadaran vali alaki ezhare nazar mikonan

  • user icon
    نویسنده : الیاس
    تاریخ : 1396/05/13

    با سلام
    من تیگو 7 و نیسان جوک از نزدیک سوار و ‌دیدم
    البته جوک مدل قدیمی بود چون مانیتور نداشت
    هیچ کیفیت سواری و خوشگلی امکانات تیگو 7 به جوک نمیرسه

    ولی واقعا 130 میلیون تومن برای چینی!!!


    حداکثر پولی که برا چینی هفتاد تومن
    چون تو این رنج بهتر از این پیدا نمیکنیم
    مگر از ویران خودرو بخریم...

    من تمام نمرات نظر سنجی رو جز ارزش خرید و کیفیت ساخت از نیسان جوک بالاتر میدونم ...

  • user icon
    نویسنده : یاشار
    تاریخ : 1396/05/13

    واقعا مقایسه خودرو ژاپن و آلمان با چین و حتی کره اشتباه هست چون این دو کشور کیلومترها از اون دوتا فاصله دارن

  • user icon
    نویسنده : حسن
    تاریخ : 1396/05/13

    به نظر من تیگو هفت خیلی گرون قیمت گذاری شده و فروشش تو ایران نمیتونه موفق باشه و قطعا قیمتش میشکنه کافیه مردم یه کم همکاری کنن

  • user icon
    نویسنده : فرشاد قدرخواه
    تاریخ : 1396/06/04

    من فیلم تست سرعت چری تیگو7 کیا اسپرتیج و هیوندای توسان دیدم چری تیگو7برنده شد توی اینستا سرچ کنین میتونین ببینیدفیلم بعدشم شاید صنعت چین با این ماشین پیشرفت کنه از‌کجا معلوم ولی من ب شخصه شیفته ی نیسان جوک هستم مخصوصا نسخه اسپرت ک شتاب خیلی خوبی داره😎😎😍😍

  • user icon
    نویسنده : اميرحسين
    تاریخ : 1396/06/04

    واقعا من برأي شما متاسفم كه مداوم خودرو هاي چري رو مورد المسخر قرار مي ديد من مادرم تيگو ٥ دارد و پدرم نيسان جوك اون قدرت و راحتي و فضايي را كه تيگو دارد اون ندارد نيسان جوك چون مي كنه تا رَآه بره فقط اسم ماشين چيني بد در رفته اونم

    • نویسنده : IRAN
      تاریخ : 1396/06/05

      كلاه گشادي كه با شرايط اقساطي سر مردم مي ره رو اگر نگي به كسي خيانت كردي، مادر محترم شما وقتي خواستند ماشين رو بفروشند يا رفتند تعميرگاه مي فهمي ما چي مي گوييم.

  • user icon
    نویسنده : ارش
    تاریخ : 1396/11/18

    دوستان تیگو رو نمی‌دونم ولی من یه mvm110 رو واسه تو شهر خریدم الان ۲۰ تا راه رفته سواری خوب مصرف پایین همه چی عالی قسطشم در حد پول تاکسی ماه دو نفر نمیشه گفتم که کار خوب شرکت رو هم بدونید

  • user icon
    نویسنده : maryam
    تاریخ : 1397/04/26

    تا قبل از سوار شدن تیگو 7 خودم ازمنتقدان درجه یک ماشینهای چینی بودم ولی بعد به پیشرفت صنعت خودروسازی چین که با استفاده از طراحان و همکاری با شرکتهای بزرگ اروپایی آمریکایی بدست آمده ایمان آوردم و دلم به حال صنعت کشور خودم و مردم با تعصبش که بدون هیچ گونه تحقیق به پیش داوری می پردازندسوخت.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading