اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه لوکسژن s3 با سراتو سایپا

مقایسه لوکسژن s3 با سراتو سایپا

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه لوکسژن s3 با سراتو سایپا می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه لوکسژن s3 با سراتو سایپا بپردازیم .

luxgen s3

لوکسژن S3

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی لوکسژن S3

SAIPA CERATO

سراتو سایپا

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی سراتو سایپا
انتخاب ماشین 3

luxgen s3

لوکسژن S3

Top car

luxgen s3

لوکسژن S3

مقایسه لوکسژن s3 با سراتو سایپا

لوکسژن S3

 

 شرکت آرمان موتور کویر که تا پیش از این واردات ماشین های صنعتی انجام میداد اکنون با گرفتن نمایندگی ماشین های تایوانی لوکسژن و آوردن مدل سدان لوکسژن s3 به بازار قصد دارد تا به خوبی خود را در بازار معرفی کند و ورود موفقیت آمیزی داشته باشد . لوکسژن S3 یک ماشین سدان جمع و جور با طراحی قابل قبول است که در ظاهر هم جذاب است و هم به لطف طراحی خوبش ماشین هماهنگ و دوست داشتنی میباشد . لوکسژن S3 با وجود جمع و جور بودن ابعادش به خوبی المان های لوکس بودن را در خود جای داده است اما در عین حال هم ویژگی های طراحی یک ماشین اسپرت را دارد و این به معنی این است که افراد با سلایق مختلف ظاهر لوکسژن S3 را به طور کامل می پسندند . همانطور که از ظاهر خارجی لوکسژن S3 لذت میبریم وارد کابین ماشین می شویم که با ظاهر داخلی لوکس و مدرن لوکسژن S3 مواجه می شویم .

 

لوکسژن S3

 

با کمی دقت در اتاق لوکسژن S3 همه چیز را مرتب در جای خود می بینیم و ارگونومی قابل قبولی در این ماشین ارزیابی می شود و از همه مهم تر لوکسژن S3 کیفیت ساخت بالایش و متریال مورد استفاده مرغوبش توجه شما را به خود جلب می کند . داخل اتاق لوکسژن S3 فضاسازی خوبی انجام شده است و آپشن های بسیار متنوع و کاملی برای ایمنی بهتر و سرگرمی سرنشینان به چشم میاید . اگر یک مقایسه کلی میان لوکسژن S3 و کیا سراتو آپشنال در بخش طراحی و کیفیت و آپشن بخواهیم انجام دهیم باید بگوییم که هر دو ماشین ظاهر مدرن و زیبایی دارند اما لوکسژن S3 با پرستیژ تر است و همه پسند تر میباشد ، از نظر کیفیت ساخت و متریال لوکسژن S3 سطح کاملا بهتری دارد و از نظر آپشن هم هر دو ماشین خوب و کامل هستند اما با توجه به همه اینها در بخش های نام برده انتخاب با ماشین تایوانی لوکسژن S3 است .

 

لوکسژن S3

 

در سینه لوکسژن S3 یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی و حجم 1.6 لیتر قرار دارد که این ماشین را نیرو میبخشد . حجم دقیق پیشرانه لوکسژن S3 1556 سی سی است ، قدرت و گشتاور این ماشین به ترتیب 116 اسب بخار و 153 نیوتن متر است و در سیکل ترکیبی به 6.3 لیتر بنزین نیاز دارد . خب لوکسژن تا به حال در بازار داخلی تجربه حضور نداشته است اما با کمی تحقیق در مورد این ماشین و دیگر محصولات این برند به این نتیجه می رسیم که لوکسژن S3 یک ماشین با کیفیت ، پیشرفته و کم استهلاک است که رضایت مالکان این ماشین نخستین هدف مدیران لوکسژن است . به منظور رانندگی راحت تر و با لذت بیشتر پیشرانه لوکسژن S3 با یک گیربکس CVT کوپل شده است که دقیق و هوشمند عمل میکند و ماشین را همواره تحت فرامین راننده نگه می دارد . قدرت و شتاب کیا سراتو را در لوکسژن S3 نمی توانید بیابید اما این ماشین آلایندگی کمتری دارد و رانندگی لذت بخش تری را برای شما رقم می زند .

 

لوکسژن S3

 

لوکسژن S3 هندلینگ خوب و با سطح بالایی دارد و سواری با این ماشین علیرغم کلاس جمع و جورش حس خوبی به همراه دارد و لذت خاصی را میتوانید از راندن این ماشین تجربه کنید . لوکسژن S3 ماشین آیرودینامیکی است از این رو سواری نرم و ساکتی دارد و سیستم تعلیق خوب ماشین هم در مسیر های مختلف و نا همواری ها اصلا از لذت رانندگی نمی کاهد و با همان آرامش میتوانید به مسیر خود ادامه دهید و به لطف ترمز های مطمئن و سیستم های ایمنی کامل در شرایط مختلف به خوبی از عهده متوقف کردن ماشین بر میایید .  

لوکسژن S3 یک ماشین با کیفیت ، زیبا ، جذاب ، فول آپشن و دوست داشتنی است که با توجه به قیمت پیش بینی شده اش می تواند ماشین موفقی در بازار شود . هم کیا سراتو ماشین خوبی است و هم لوکسژن S3 ماشین جذابی است و هر دو در سطح بالا ارزیابی می شوند اما ویژگی های مثبت لوکسژن S3 کمی بیشتر می باشند و به نظر ماشین 3 تا حدودی انتخاب مناسب تری است .

 

لوکسژن S3

SAIPA CERATO

سراتو سایپا

مقایسه لوکسژن s3 با سراتو سایپا

 کیا سراتو سایپا

 

یکی از پر مخاطب ترین سدان های مونتاژ شده در کشور در این چند وقت اخیر نسل دوم کیا سراتو است که توسط سایپا مونتاژ می گردد و وارد بازار می شود . ظاهر کیا سراتو جدید و ساده است از اینرو افراد بسیاری چهره این ماشین را دوست دارند ضمن اینکه در طول سال های تولید این ماشین هم چهره کیا سراتو قدیمی نشده است و هنوز هم جذابیت خاص خود را دارا می باشد . اگر به المان های طراحی کیا سراتو دقت کنیم در داخل کابین هم این زبان طراحی مشاهده می شود یعنی کابین ماشین ساده ، ارگونومیک و تقریبا زیبا است .

 

 کیا سراتو سایپا

 

کیا  سراتو تولید سایپا نسبت به نمونه های وارداتی این ماشین از نظر کیفیت ساخت و کیفیت متریال به کار رفته دچار افت شده است اما هم چنان هم کیفیتی خوب و قابل قبول را دارا می باشند ولی نسبت به لوکسژن S3 در این بخش ضعف کیفیتی دارد . از نظر ابعادی اما در کیا سراتو با توجه به کلاس خود با کابینی نسبتا جادار رو به رو می شویم و مناسب است و در مقایسه با لوکسژن S3 هر دو ماشین ابعاد تقریبا یکسانی را دارند . کیا سراتو مونتاژ سایپا از نظر آپشن ماشین خوبی است و اگر از ضعف کیفیت ماشین در برابر لوکسژن S3 چشم پوشی کنیم امتیاز تقریبا برابری دریافت می کنند .  

 

 کیا سراتو سایپا

 

کیا سراتو سایپا در دو مدل دنده ای 1600 سی سی و اتوماتیک 2000 سی سی  تولید میشود که با توجه به رنج قیمت مد نظر ما نمونه 2000 سی سی اتوماتیک برای انجام این مقایسه انتخاب عاقلانه تری بود . پیشرانه نسل دوم کیا سراتو مورد نظر ما 4 سیلندر است و قابلیت تولید 156 اسب بخار قدرت و 194 نیوتنمتر گشتاور را دارا میباشد که از رقیب تایوانی خود بیشتر است و قابلیت های حرکتی بهتری را دارا میباشد . شتاب گیری کیا سراتو خوب است و در عین حال یکی از نقاط مثبتش هم مصرف سوخت مناسب با توجه به قدرت و حجم موتور  میباشد و در کل ماشین پر بازدهی است .

برای انتقال قدرت پیشرانه کیا سراتو به چرخ های ماشین از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده است که از پس وظیفه خود به خوبی بر می آید . گیربکس کیا سراتو سایپا هماهنگی خوبی با موتور دارد و تعویض دنده هایش با دقت ، سریع و بدون ضربه میباشد و هماهنگی موتور و گیربکس با هم سطح بالایی دارند . لوکسژن در بخش فنی از رقیب چشم بادامی ضعیف تر است اما خوب کیفیت بخش فنی لوکسژن S3 بسیار بالا است و با وجود قدرت کمتر ما به هر دو ماشین امتیاز یکسان می دهیم .

 

 کیا سراتو سایپا

 

سطح هندلینگ کیا سراتو بالا است ولی این ماشین سواری اسپرت و خشکی دارد که نا رضایتی برخی از مالکانش را در پی داشته است اما برای جوان پسندان  ماشین یک سواری جذاب ارائه میدهد . کیا سراتو ترمز هایش در زیر پا کمی اسفنجی احساس میگردد اما قدرت کافی دارند . در میان لوکسژن S3 و کیا سراتو سواری های هر دو ماشین خوب است ولی سبک های متفاوتی دارند و این بیشتر بستگی به سبک رانندگی شما برای انتخاب ماشین دارد .

کیا سراتو مونتاژ سایپا در محدوده قیمت خودش ماشین خوب و انتخاب مناسبی است و بازار فروش خوبی هم دارد اما اگر یک ماشین جدید با تعداد زیادی ویژگی های خوب و جذاب میخواهید که طراحی خاص و مدرنی داشته باشد ما به شما لوکسژن S3 را پیشنهاد میکنیم اما هر دو ماشین در محدوده کلاس قیمت خود جزء بهترین گزینه ها به شمار می روند .

 

 کیا سراتو سایپا

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/04/31

    با سلام
    مدتیه بفکر تعویض خودروی خود هستم و کلی روی خودروها مطالعه کردم و به یه نتیجه کلی رسیدم اینکه تفاوت قیمتها در خودروها کاملا معنی دار در ارزش خودرو هستند حتی اگر این تفاوت کم باشد. به این معنی که اگر خودرویی گرانتر است حتما گزینه بهتری بوده و بقول معروف به اندازه پولت آش می خوری. یعنی مثلا اگر خودرویی متریالهای خوبی نسبت به یک خودروی گرانتر دارد شک نکنید جای دیگری جبران کرده. بدترین حالت اینه که از موتورش کم کرده باشه که موضوع مهمی برای ما ایرانیهاست. نتیجه اینکه اگر خودرویی خریدید که چند میلیون گرانتر از یکی دیگه بود که اونم ذهنتون رو درگیر کرده بود مطمئن باشید گزینه بهتر رو انتخاب کردید

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/05/02

    لوکسژن و خودروهایی ازین قبیل که هنوز تو بازار نیومدن رو چطور مقایسه میکنید و تازه امتیاز خدمات پس از فروش هم بهشون میدین لطفا با این کار باعث کاهش مقبولیت و محبوبیت سایت و مجموعه نشید ممنون

    • نویسنده : مریم
      تاریخ : 1397/03/19

      قبل از عید تست داریو این خودرو بود که اتفاقا خیلی امکانات خوبی داشت و تمام آپشن هایی که مگفتن و داشت که نسبت به ماشینای دیگه خیلی قابل توجه هستش

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/07/24

    اون کسی که خدمات پس از فروش لوکسژن s6 را امتیاز 8 داده باید خیلی باهوش باشد

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading