اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه جک s3 با لیفان x50

مقایسه جک s3 با لیفان x50

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه جک s3 با لیفان x50 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه جک s3 با لیفان x50 بپردازیم .

Jac S3

جک S3

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی جک S3

lifan x50

لیفان x50

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
45
بررسی لیفان x50
انتخاب ماشین 3

Jac S3

جک S3

Top car

Jac S3

جک S3

مقایسه جک s3 با لیفان x50

جک S3

کرمان موتور با مونتاژ و تولید جک S3 نشان داد که همه ماشین های چینی بد نیستند و بعضی از اینها مانند جک S3 که پر فروش ترین کراس اوور چین است حرف های زیادی برای گفتن دارند . اگر با سبک طراحی ماشین های جک آشنا باشید میبینید که S3 هم زبان طراحی دیگر کراس اوور های این کمپانی را دنبال کرده است و چهره ای آشنا دارد . در نمای جلوی جک S3 با صورتی شبیه به هیوندای IX35 نسل قدیم و جک S5 روبرو میشویم که با تغییرات صورت گرفته طراحی اش درخور و مناسب این کلاس گشته است و در گوشه های ماشین خطوط تیز و وجود برجستگی ها به جذابیت بصری این ماشین کمک کرده اند .

 

جک S3

 

شباهت جک S3 با برادر بزرگترش جک S5 با قدم گذاشتن به داخل کابین ماشین وضوح بیشتری پیدا میکند و انگار جک S5 در ابعاد جمع و جور تر جک S3 به نمایش گذاشته شده است . در میان ماشین های چینی هم رده از جمله لیفان X50 ، جک S3 بهترین کابین را برای سرنشینان فراهم کرده است زیرا فضا سازی خوبی انجام شده است ، متریال مناسب و مرغوبی به کار رفته است ، ارگونومی و راحتی کابین خوب ارزیابی میشود و درون کابین ماشین همه چیز در سر جای مناسب خود قرار دارد . معمولا برای خرید ماشین در این کلاس مردم به سطح آپشن توجه ویژه ای دارند و جک S3 هم یک ماشین کامل با توجه به قیمتش در این بحث است و امکانات متنوع و سرگرم کننده ای برای شما در طول سواری با این ماشین در نظر گرفته شده است تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید .

 

جک S3

 

جک S3 در میان ماشین های چینی رقیبش میتوان گفت که بهترین پیشرانه را از جهات مختلف دارد و در بررسی های مختلف هم این موضوع را به خوبی اثبات کرده است . قلب تپنده این پرفروش چینی 4 سیلندر 1.6 لیتری با آرایش خطی است که 1590 سی سی حجم دقیق پیشرانه این ماشین است . جک S3 به لطف این پیشرانه قابلیت تولید118 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 155 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 3500 دور در دقیقه را دارا می باشد . اگر نگاه کوتاهی به جدول مشخصات فنی جک S3 داشته باشیم اعداد و ارقام این ماشین با توجه به کاربری جک S3 مناسب هستند و برای نیازمندی های روزمره شهری جک S3 کارایی خوبی دارد . جک S3 برای انتقال قدرت از گیربکس 5 سرعته دستی یا اتوماتیک CVT بهره می برد که هر دو عملکرد مناسبی دارند . لیفان X50 و جک S3 هر دو از گیربکس CVT بهره میبرند اما جک S3 در این زمینه ماشین خوبی است و لیفان X50 با گیربکس CVT  بی کیفیتش شما را مایوس می کند .

 

جک S3

 

سواری  جک S3 خوب بوده و سیستم تعلیق ماشین عملکرد مناسبی را از خود نشان می دهد و در طول سواری با این ماشین هندلینگ مناسب جک S3 نظر شما را به خود جلب خواهد کرد . جک S3 ماشین خوش دستی است و با توجه به وزن و ابعاد ماشین فرمان پذیری خوبی دارد و از نظر پایداری هم جک S3  سطح قابل قبولی دارد و از همه مهم تر ترمز های جک S3 نیروی مناسبی یرای ایستایی ماشین دارند .

در میان کراس اوور های کوچک بازار جک S3 جز ماشین های با کیفیت بالا است که به شما پیشنهاد می کنیم اگر در مورد ماشین های چینی بدبین و شکاک هستید حتما یکبار راندن و بررسی جک S3 را امتحان کنید چون این  ماشین در مورد حداقل خودش دیدگاه مثبتی را در ذهن شما ایجاد می کند . در مقایسه جک S3 و لیفان X50 هیچ دلیل منطقی برای انتخاب لیفان X50 وجود ندارد و ویژگی های مثبت جک S3 قطعا برای خریدش شما را وسوسه خواهد کرد .

 

جک S3

lifan x50

لیفان x50

مقایسه جک s3 با لیفان x50

لیفان X50

 

 لیفان X50 در ظاهر برای مردم چهره ای جذاب دارد که البته فقط ظاهر است و در باطن این ماشین هیچ چیز خاصی برای ارائه ندارد و نکته قابل توجهی که شما را به سمت این ماشین متمایل کند در لیفان X50 نمیتوان پیدا کرد . لیفان X50 ظاهرش مخصوصا در قسمت عقب بدون هیچ تغییری کپی شده از آلفارومئو جولیتا است که برای یک ماشین 60 میلیون تومانی نقطه ضعف بزرگی محسوب میگردد . لیفان X50 را بیش از آنکه یک کراس اوور بتوان دانست یک ماشین هاچ بک میدانیم که فقط با چند سانتی متر قد بلند تر سعی دارد تا خود را کراس اوور جلوه دهد .

 

لیفان X50

 

وارد کابین لیفان X50 که میشویم آن مقدار کم رضایتی را هم که از ظاهر این ماشین داشتیم از بین میرود و همه احساس ما در مورد لیفان X50 تبدیل به یاس و نا امیدی میگردد . داخل کابین لیفان X50 پلاستیک خشک و بی گیفیت استفاده شده است و کیفیت ساخت و مونتاژ این ماشین شرم آور است و در ادامه باید بگوییم هیچ نکته خاصی مانند وجود یک آپشن که در ماشین های رقیب نیست یا نکات اینچنینی اصلا در لیفان X50 نمیتوانید بیابید .

 

لیفان X50

 

در بخش فنی لیفان X50 مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر است که 1498 سی سی حجم دارد . این پیشرانه قابلیت تولید 102 اسب بخار قدرت و 133 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ ها هم از یک گیربکس CVT استفاده شده است . لیفان X50 استهلاک بالایی دارد و علاوه بر این عملکرد گیربکس CVT  آن هم نا امید کننده میباشد . در عملکرد فنی لیفان X50 بین دو قطعه موتور و گیربکس این ماشین اصلا به دنبال هماهنگی نباشید زیرا با هم همخوانی ندارند و گویی این دو از دو ماشین با کاربری های مختلف به عاریت گرفته شده اند و به صورت اجباری با هم کوپل گشته اند تا ماشین را بدون هیچ ویژگی خاصی به حرکت در بیاورند .

 

LIFAN X50

 

در بخش سواری لیفان X50 از سیستم تعلیق نسبتا ضعیفی بهره میبرد . هندلینگ X50 ضعیف است ، سواری خشک و کوبنده ای دارد ، جلو بندی اش ضعیف عمل میکند ، فرمان دقیقی ندارد و عملکرد فرمان برقی اش نا امبد کننده است و ترمز های لیفان X50 هم عملکردی متوسط دارند . در کل سواری با لیفان  X50 اصلا قابل قبول و لذت بخش نیست و حس خوبی از راندن آن را به دست نمیاورید .

وقتی که جک S3 را سوار شوید میتوان گفت اگر داخل ماشین آرم این برند نباشد اصلا در حرکت یا بررسی بخش های مختلف متوجه چینی بودن این ماشین نمیشوید و این یعنی حرکت با یک قدم بزرگ رو به جلو ولی اگر لیفان X50 را سوار شوید دوباره همان طرز فکر سابق درباره بدی ماشین های چینی به سراغ شما میایند پس اگر یک کراس اوور کوچک خوب میخواهید لیفان X50 را فراموش کنید و با اطمینان کامل جک S3 را انتخاب نمایید و از این ماشین لذت ببرید .

 

 LIFAN X50

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/05/07

    با نظر سایت موافقم و در کل تولیدات لیفان بسیار کم کیفیت و ارزش خرید ندارن

  • user icon
    نویسنده : pouya
    تاریخ : 1396/05/20

    سلام
    یه سوال فنی
    هنوز جک اس 3 نیومده و هیچکس حتی کارشناسا سوارش نشدن چطور بررسیش کردید؟
    این ماشین متوسطه اما 72 میلیون خیلیه و باید کمتر قیمت گذاری میشد.

    • نویسنده : H
      تاریخ : 1397/05/30

      جک s3 از لحاظ کیفیت و فنی بالای 100 میلیون میارزه و موتورش گرین جت میتسوبیشی و ژاپنی است و تکنولوژی بالایی داره

  • user icon
    نویسنده : انصاف داشته باشید
    تاریخ : 1396/05/29

    چرا اینقدر طرفدار جک هستید؟
    چرا امتیازات خودروها در صفحات گوناگون و مقایسه ها یکسان نیست؟
    دروغ ننویسید اگر وجدان دارید و با افکار و روحیه مردم بازی نکنید.
    اگر هم صداقتی باقی مونده منتشر کنید و پاسخ دهید

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/05/30

    دوست عزیز و نویسنده این مقاله.
    من نمیخ ام بکم ایکس ۵۰ خوبه اما تویی که میگی سواری نرمی داره و نمیکوبه ،شما خودت سوار شدی یا نیاکانت در اینده سوارش شدن و بهت گفتن.خوب بنده خدا این ماشین یه نمونش تو نمایشگاه شیراز تو تیر ماه رو نمایی شد بعد اونم نام نویس شد و زمان تحویلشم مهر و ابان مشخص شد.بعد شما چجوری میدونی سواری نرمی داره و... خوب این امکاناتی که شما میگی برا یه ماشین ۷۲ میلیونیه خوب اگه رو لیفان ۵۶ تومانی هم اینارو مزاشتن دیگه قیمتش ۵۶ نبود که.یه چی بگید مردم بهتون نخندن

  • user icon
    نویسنده : متين
    تاریخ : 1396/06/20

    نميدانم نگارنده مطالب بالا كيست؟
    ولي به جرات ميگويم هرگز در x50سوار نشده
    من دقيقا يكسال اين ماشينو دارم وچندين مسافرت دور ونزديك در جاده هاي مختلف داشتم 29سال هم از رنو5 تا مزدا 322هم داشتم ورانندگي كردم - تمامي نقد اين ماشين كذب محض مي باشد- در رنج قيمت 55تا60ميليون بسيار ماشين مناسبي از هر نظر- اما از باك كوچك 42ليتري ونبودفضاي مناسب براي افراد باقد 185cm.در صندلي هاي عقب ميتوان بعنوان دو ايراد اين خودرو نام برد-بقيه موارد از جمله فرمان برقي بسيار عالي-نرمي وراحتي در شهر وجاده اپشن هاي مناسب وترمزهاي فوق العاده-قدرت وشتاب مناسب در اين رنج قيمت وگيربكس cvt بسيار مناسب از نكات برجسته اين خودرو مي باشد وبراي خانواده 3تا 4نفري بسياربسيار ايده آل مي باشد......چنانچه دوستان سوالي دارند از طريق ايميل در خدمتم......متين.

    • نویسنده : هااااا
      تاریخ : 1397/06/07

      من با توجه به نظراتی که در سایت های مختلف خوندم و برسی ها و کامنت هایی که راجع به دیگر ماشین ها خوندم اگر بخوام ماشین بخرم اولین انتخابم جک اس تری است چون بالای 95 درصد از جک اس تری راضی بودن .......... انتخاب دوم چانگان....... بعد ام وی ام ایکس بیست و دو....... بعد ساندرو .......بعد ام وی ام ایکس سی و سه.......بعد لیفان ایکس شصت .......و بعد ایکس پنجاه .......

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/09/23

    با قاطعیت میگم نویسنده مطلب کاملا مغرضانه مطلب نوشته و از لحاظ قیمتی این دو ماشین در یک سطح نبوده و لیفان x50 یک ماشین 50 میلیونی محسوب میشود که هیچ رغیبی ندارد- حتی شما نمیتونید کیفیت بد ساندرو با این ماشین از لحاظ تکنولوژی ساخت مقایشه کنید- جک s3 هم هنوز تولید نشده و کار نکرده در موردش مینویسید ولی یک اشاره به کارکرد 200000 هزار تایی بی عیب لیفان نکردید

  • user icon
    نویسنده : متعجب
    تاریخ : 1397/03/26

    جک s3 را تو‌نمایندگی سوار شدم قلابی بودن ازش می ریزه. ایکس ۵۰ اصلا ماشین بدی نیست و لجاجت نویسنده با این ماشین تعجب برانکیزه. کسی که کارشناسی میکنه باید بی طرف و بر اساس تحربه و بررسی فنی خودش باشه نه به حرف دلال های ایران خودرو و سایپا!!!

  • user icon
    نویسنده : ن
    تاریخ : 1397/06/04

    با توجه به نظراتی که خوندم در سایت های مختلف از خرید لیفان x50 منصرف شدم چون پر از ایراد فنی هست

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading