اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی

مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی بپردازیم .

sandero stepway

ساندرو استپ وی

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی ساندرو استپ وی

changan cs35

چانگان cs35

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
46
بررسی چانگان cs35
انتخاب ماشین 3

sandero stepway

ساندرو استپ وی

Top car

sandero stepway

ساندرو استپ وی

مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی

رنو ساندرو استپ وی

 

داچیا یکی از زیر مجموعه های رنو واقع در کشور رومانی است که نسل قبلی محصولاتش چند مدتی است به طور کامل در ایران مونتاژ میشود و پارس خودرو این ماشین ها را با کیفیت بالایی یه دست مشتری میرساند . رنو ساندرو استپ وی در میان خانواده اش که در ایران حضور دارد یعنی رنو تندر 90 و ساندرو از مدرن ترین و بهترین چهره سود می برد . رنو ساندرو استپ وی در قسمت جلوی ماشین جلو پنجره اش تم مشکی دارد ، کاسه چراغش مشکی است و در سر تا ماشین هم فلاپ های مشکی رنگ به کار رفته است که همه دست به دست هم داده اند تا نمای ظاهری رنو ساندرو استپ وی نسبت به رنو ساندرو و بعضی از ماشین های رقیب خشن تر شود البته طراحی رنو ساندرو استپ وی را عده خاصی می پسندند و بعضی دیگر ظاهر این ماشین را قدیمی و کمی بد ترکیب می دانند در هر صورت ما به هر دو گروه احترام می گذاریم و تصمیم گیری درباره ظاهر رنو ساندرو را به شما خوانندگان محترم ماشین 3 واگذار میکنیم . یکی از نکاتی که در مورد ظاهر رنو ساندرو استپ وی تحسین بر انگیز است هماهنگ بودن طراحی قسمت های مختلف این ماشین با یکدیگر است .

 

رنو ساندرو استپ وی

 

قدم به داخل کابین رنو ساندرو استپ وی که می گذاریم همه چیز مانند رنو تندر 90 پلاس و ساندرو است اما ابعاد و فضای سرنشینان به طور نا محسوسی افزایش یافته است تا سرنشینان فضای سر و پای بیشتری در اختیار داشته باشند . در ساخت رنو ساندرو استپ وی کیفیت ساخت و مونتاژ بالایی به کار برده شده است و رنو ساندرو استپ وی را از این نظر میتوان بهترین ماشین کلاس خودش دانست ولی از نظر کیفیت متریال استفاده از پلاستیک خشک در بعضی نقاط آزار دهنده می باشد که البته به معنی پایین بودن سطح کیفیت متریال نیست و بلکه این ماشین کیفیت متریال خوبی دارد که در بلند مدت اصلا تغییر نمی کند . از نظر آپشن رنو ساندرو استپ وی در حد نیازهای روزمره آپشن و تجهیزات دارد و نکته خاصی در این زمینه برای این ماشین وجود ندارد . به طور کلی کیفیت ساخت و مونتاژ رنو ساندرو استپ وی از چانگان CS35 بسیار بهتر است و این بزرگ ترین نقطه قوت این ماشین در این بحث نسبت به چانگان CS35 است .

 

رنو ساندرو استپ وی

 

همه ماشین های داچیا که تا الان در ایران به تولید رسیده اند از پیشرانه معروف و خوب K4M استفاده شده است و در رنو ساندرو استپ وی هم همین پیشرانه به کار گرفته شده است و همین دلیل برتری فنی این ماشین در مقابل همه رقبای خود است .  این پیشرانه 4 سیلندر است و 1598 سی سی حجم دقیق آن میباشد . K4M قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت و 148 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد و دارای مزایایی چون شتاب و چالاکی خوب ، مصرف سوخت کم و استهلاک پایین میباشد . گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو استپ وی با کد فنی DP2 شناخته میشود و از نوع 4 سرعته تیپ ترونیک میباشد . این گیربکس به طور کلی عملکردش خوب است و با موتور ماشین هماهنگ میباشد و حالا با نصب بر روی خانواده رنو ساندرو اصلاحاتی بر روی تورک کانورتر آن انجام شده است که عملکردش بسیار بهتر شده است و تا 240 نیوتن متر هم قابلیت تحمل گشتاور را دارا می باشد . در تست های مختلف چانگان CS35 یک ماشین با کشش متوسط ، راندمان معمولی و توانایی های حرکتی متوسط شناخته شده است و از این نظر رنو ساندرو استپ وی بدون شک برگ برنده دارد زیرا هم در طول سال های تولید رنو تندر 90 مزایای عالی این پیشرانه به ما اثبات شده است و هم در تست های رنو ساندرو استپ وی و هماهنگی خوب پیشرانه با گیربکس ماشین قابلیت های حرکتی عالی رنو ساندرو استپ وی به ما ثابت گردید .  

 

رنو ساندرو استپ وی

 

رنو ساندرو استپ وی به عنوان یک ماشین کراس اوور شهری دیفرانسیل جلو هندلینگ خوبی دارد ، سواری اش مناسب است ، در مانور های گوناگون پایداری خوبی از خود نشان میدهد و رانندگی لذت بخشی را رقم می زند و در مسیر های مختلف و با سرعت های گوناگون و دیگر پارامتر ها در همه حال سواری ایمن و مطمئنی را ارائه می کند .

در میان این رنج قیمت و ماشین های کراس اوور شهری چندین بار با دلایل و تست های مختلف به ما و شما عزیزان برتری رنو ساندرو استپ وی اثبات شده است و دیدیم که ارزش خرید بسیار بالای این ماشین مربوط به ویژگی های جذابش است پس اگر یک کراس اوور شهری و با قیمت مناسب می خواهید به سمت رنو ساندرو استپ وی بروید اما اگر به هر دلیلی به این ماشین علاقه ندارید رقبایی چون چانگان CS35 که در رده های بدی قرار می گیرند هم برای شما میتواند گزینه خوبی باشد .

 

رنو ساندرو استپ وی

changan cs35

چانگان cs35

مقایسه چانگان cs35 با ساندرو استپ وی

چانگان cs35

 

چانگان CS35 حدودا دو سالی است که در بازار ایران تجربه حضور دارد ولی در ابتدا به علت نا شناخته بودن این برند و قیمت بالای این ماشین به دلیل وارداتی بودنش چندان مورد استقبال مردم قرار نگرفت اما بعد از اینکه سایپا اقدام به مونتاژ چانگان CS35 کرد و قیمت این ماشین تا حدودی کاهش یافت شاهد حضور بیشتر این ماشین در خیابان هستیم و میبینیم که خرید و فروش این ماشین رو به افزایش است . چانگان CS35 را اگر بخواهیم از نظر طراحی نقد کنیم باید بگوییم که ماشین زیبا ، دوست داشتنی و جذابی است که طراحی اش طرفداران زیادی دارد اما از نظر فنی کپی کاری در این ماشین فراوان است و چون چندان اصولی با دیگر قسمت های ماشین این طراحی ها هماهنگ نشده اند چانگان CS35 کمی نا هماهنگ است اما به طور کلی نمره خوبی از نظر طراحی کسب می کند .

 

چانگان cs35

 

در داخل کابین که میرویم کیفیت کلی تجهیزات و سطح خوبی دارد و از نظر کیفیت متریال هم چانگان CS35 در کلاس خود ماشین مناسبی است ولی از نظر میزان آپشن یک سطح از رنو ساندرو استپ وی ماشین بهتری است . از نظر ابعاد کابین به طور تقریبی با هم مشابهت دارند و هر دو در حد یک ماشین هاچبک شهری فضا در اختیار سرنشینان قرار میدهند . از نظر ارگونومی کابین چانگان CS 35 ماشین خوبی است و به طور کلی هر دو ماشین از این نظر ها گزینه های مناسبی هستند اما کیفیت ساخت رنو ساندرو استپ وی بالاتر است و در عوض چانگان CS35 آپشن های بیشتری برای عرضه در اختیار شما قرار می دهد . 

 

changan cs35

 

پیشرانه ای که درون سینه چانگان سی اس 35 این ماشین را به حرکت در میاورد 4 سیلندر است و 1598 سی سی به طور دقیق حجم دارد . در دور موتور 6000 دور بر دقیقه 122 اسب بخار نیرو تولید میکند و در محدوده دور موتور4000 دور بر دقیقه به حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر دست پیدا میکند . درست است که موتور ماشین چانگان سی اس 35 از تکولوژی خوبی بهره میبرد و بازده آن مناسب است ولی مصرف سوخت 7.2 لیتری اش در سیکل ترکیبی چندان اقتصادی نیست . گیربکس 4 سرعته این ماشین نیز قدیمی بوده اما عملکرد مناسبی برای نیازمندی های روزمره دارد اما اگر کمی چانگان CS35 را تحت فشار بگذارید خنگی و قدیمی بودن گیربکس این ماشین را به وضوح میتوانید مشادهد کنید و از نظر فنی حداقل رنو ساندرو استپ وی چند پله از چانگان CS35 ماشین بهتری است .

 

changan cs35

 

با توجه به اینکه چانگان CS35 ابعاد کوچک و جمع و جوری دارد هندلینگ این ماشین قابل قبول است و سواری مناسبی برای درون شهر دارد ضمن اینکه ترمزهایش هم عملکرد خوبی از خود نشان میدهند اما در سرعت های بالا چانگان CS35 دچار کم فرمانی میشود و این یعنی در شرایط رانندگی تهاجمی زیاد بر روی این ماشین نمیتوانید حساب باز کنید و چانگان CS35 را بیشتر درون شهر و برای رفع نیاز های روزمره میتوانید مورد استفاده قرار دهید .

انتخاب های زیادی در کلاس ماشین های کراس اوور شهری وجود دارد که اکثریت این ماشین ها از کشور چین هستند اما بهترین گزینه رنو ساندرو استپ وی است و اگر این ماشین را انتخاب نکردید یکی از گزینه های پیش روی شما که به طور کلی ماشین مناسبی ارزیابی می شود چانگان CS35 است که در رفع نیاز های روز مره ماشین خوبی است و پاسخ شما را می دهد .

 

changan cs35

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/05/03

    طراحی ساندرو استپ وی و cs35 یه نمره میگیرن ؟😐

  • user icon
    نویسنده : اسی
    تاریخ : 1396/05/03

    چانگان چه از نظر نمای داخلی و چه از نظر نمای بیرونی ظاهر بهتری داره

  • user icon
    نویسنده : shahabsham
    تاریخ : 1396/06/09

    موتور چانگان بلو کور است و کم مصرف تر از استپ وی است.ظاهر چانگان بهتر از استپ وی است.

  • user icon
    نویسنده : حسن
    تاریخ : 1396/06/12

    مزاح ميفرماييد ، چانگان یه سرو گردن از استپ وی بالاتر است ،

  • user icon
    نویسنده : hmid
    تاریخ : 1396/06/13

    جالب کامنتهای زیر ماشین های لیفان، جک ، ام وی ام ... همش تاکید بر آشغال چینی . ولی تا حالا ندیدم برا چینیای منتاژ ایران خودرو و سایپا از این کامنتا بزارن :)

  • user icon
    نویسنده : حسام
    تاریخ : 1396/06/25

    آدم باید یه ماشینی بخره که بعد از ۱۰ سال کسی بشناستش
    این چینی ها معلوم نیس تا کی مهمون ماهستن

  • user icon
    نویسنده : مهدی خداوردی
    تاریخ : 1396/06/27

    با سلام مقدار سوخت مصرفی چانگان از عددی که شما میگویید کمتر است.ولی با توجه به قیمت چانگان ماشین بسیار خوبی میباشد

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/06/29

    استپ وی الکی گرون به دلیل بازار دلالی و سیاست قطره چکانی

  • user icon
    نویسنده : فرشاد
    تاریخ : 1396/08/12

    ال نود هاچبكو ٤ سانت ارتفاع دادن بدون امكانات استهلاك زياد و قطعات گران قيمت و طراحي زشت ....چانگان طراحي ايتاليايي و زيبا شريك تجاري فورد و مزدا گيريبكس ژاپني با كيفيت تمامي امكانات مثل كروز كنترل و سان روف موتور كم مصرف بلو كور ١٢٣ اسب بخار جادار و راحت سواري نرم و لذت بخش نسبت به پولي كه مي دي امكاناتش نسبت به ماشينهاي زير ١٠٠ ميليون خوب است .

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/08/13

    من هردو ماشین دارم مصرفش تقریبا برابر ولی امکانات چانگان و تکنولوژی ساختش بهتره برای مصرف کننده ایرانی در حدود این قیمت چانگان یک گزینه عالیه ولی ساندرو تو فروش بهتره

  • user icon
    نویسنده : رکابی
    تاریخ : 1396/09/13

    من تازه میخوام چانگان بخرم لطفا بگین ایا ماشین خوبیه ،در واقع ثبت نام کردم

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/09/16

    سلام دوستان منهم میخوام در این حد قیمت ماشین بگیرم اما سر دو راهی موندم که استپ وی بگیرم یا چانگان ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید . متشرم

    • نویسنده : متین
      تاریخ : 1397/02/29

      سلام
      اگه ظاهر میخوای ماشین چانگان ولی خدمات پس از فروش ،کمبود وسایل ،افت قیمت و همچنین این که آیا این ماشین سال بعد اصلا تولید میشه یا نه ولی اگر کیفیت واینکه چند سال مراجعه به تعمیرگاه نداری استپ وی به مراتب بهتره

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/09/30

    با سلام
    بنده مدیر فروش پارس خودرو هستم.ببینید در کل ویژگی های فنی فنر بندی موتوری شتاب و.....استپ وی ی گزینه ی عالی هستش ولذت رانندگی استپ وی نسبت به چانگان یک سرگردن بالاتر هستش.چانگان تا دوسال اینده محو میشود.امید وارم کمک خوبی به شما کرده باشم.

    • نویسنده : فربد
      تاریخ : 1396/11/02

      ظاهرا تا حالا سوار چانگان نشده ايد فعلا كه ٢ سال گذشته و تعداد چانگان ها تو خيابانها بيشتر از ساندرو هست ....در ضمن كل خودرو سازي ما و قطعاتمان را چين توليد مي كند اين فرانسويها هستند كه يهويي مي روند و خيانت مي كنند....

    • نویسنده : وحید
      تاریخ : 1396/12/27

      بنده هم مدیرعامل پارس خودرو هستم
      این همکارمون مزاح میفرمایند
      شما بخرین خیلی هم عالیه
      مدیر فروش پارس خودرو آخه اصلا وقت میکنه بیاد کامنت بذاره؟!!!! بابا چرا فکر می کنید مردم احمقن

  • user icon
    نویسنده : سامیار
    تاریخ : 1396/10/18

    یا سلام . آقا در پاسخ به نوشته شما که گفته اید چانگاه درون شهری و برای رفع نیاز های روز مره ماشین خوبی است. خیلی بی معنی می باشد چرا که در باره ماشینهایی غیر استاندارد و با ایمنی خیلی پایین این جمله بکار نرفته است حالا چرا برای چانگان که هم ایمنی بالایی دارد و هم سواری راحت و ایمنی دارد این جمله را نوشته اید نمی دانم و در واقع از ماشین سه که خود را کارشناس می دانند بعید است و خنده دار. یعنی شما با پراید و دیگر خودروها پر خطر برابر دانسته اید.

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/11/15

    سلام اقا فربد خودم چانگان دارم من الان میخوام بفروشم درسته اپشن های چانگان زیاده ولی کمک فنر هایی که استپ وی داره هیچ ماشینی نداره
    من کارم ماشینه و الان میخوام برم ساندرو بخر
    شماهم یک بار سواری لذت ساندرو اساپ وی رو بچش .من متخصص این کارم روزی ۳ الی ۴ نفر میان چانگان بخرن ما الان رو دستمون مونده و داریم قصدی میدیم.باور ندارین برین نمایندگی
    در ضمن جهت اطلاع دوستان من مدیر فروش سایپا هستم

  • user icon
    نویسنده : چانگان سوار
    تاریخ : 1396/12/27

    اقای مدیر فروش سایپا، معلومه تو یک بنگاه دار هستی که ساندرو ثبت نام کردی دولا بندازی به مردم...
    من یک سال چانگان دارم از هر لحاظ از ساندرو سر تره.... ساندرو در واقع هاچ بک ال نود زشت هست

  • user icon
    نویسنده : دنی
    تاریخ : 1397/01/04

    من خودم هم ساندرو دارم هم سورن...کسایی ک میگن سواری ساندرو خیلی جذاب و لذت بخش لطف کنن بگن ترمزش خوبه یا هندلینگش یا صندلی هاش یا امکانات رفاهیش یا ظاهرش؟؟؟یا اون ۶۵ میلیونی ک پول پاش میدی

  • user icon
    نویسنده : صادق
    تاریخ : 1397/01/20

    لطفا هر کدومتون میخواین استپ بخرین فقط یکبار برین داخلش بشینین و استارت بزنین و یه دور باهاش بزنین و بعد برین با چانگان امتحان کنین
    بخدا چانگان از هیچ لحاظی با استپ قابل قیاس نیست
    این ستاره های ایمنی همش الکیه
    مگه میشه یه ماشین با ۴تا کیسه هوا و ترمزهای ۴چرخ دیسکی و رینگ و لاستیکهای بزرگ از یه ماشین با نصف اینا ستارش کمتر باشه
    یه جای کار میلنگه این ستارهای ایمنی

    • نویسنده : Heaven
      تاریخ : 1397/02/23

      ببخشید ما بین چانگان و ساندرو موندیم..شما چانگان پیشنهاد میکنید؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : عزیز اشترزاده
    تاریخ : 1397/03/01

    باسلام و احترام به کارشناسان مرتبط این بخش که هرچند عقاید خود را گاها حتی نامورد اضحهار میکنند به استحضار میرسانده که بنده یکی از تکنسین های که در یک شرکت خودروسازی ایرانی مشغولم و خودم خودرو چانگان داشته که اصلا از لحاظ پلاتفرم و هندلینگ نمیتواند ساندرو به چانگان برسد حالا آپشن خودرو، متریال، توان خروجی موتور و فرمان پذیری و ... سرجای خود, لطفا در صورت صلاح دید دقیق در و علمی در برسی فرمايید. باتشکر

  • user icon
    نویسنده : دکتر یزدانی
    تاریخ : 1397/03/22

    با سلام خدمت دوستان؛
    متأسفانه شرکت سایپا در بدقولی‌های خودش و عدم پایبندیش به تعهداتش در تحویل خودرو دیگه سنگ تموم گذاشته و آبروی هرچی انجام تعهد رو برده.
    در تاریخ 7 اردیبهشت 97، دعوتنامه چانگان CS35 - رنگ نوک مدادی - رو با موعد تحویل 30 روزه خریداری کردم و پرداخت وجه رو همزمان با صدور دعوتنامه همون روز، تمام و کمال انجام دادم و تکمیل وجه انجام شد و رفت واسه آماده تخصیص. الان 22 خرداد ماه هست و هنوز خودرو تحویلم داده نشده. جالبش اینجاست که وقتی با کارخانه سازنده اش تماس گرفتم گفته تولید چانگان نوک مدادی رو تازه اوایل خرداد شروع کردیم. من نمیدونم پس چطور پای قراردادهاشون مینویسن تحویل 30 روزه؟
    اگر این رنگ رو موجود ندارید یا تولید ندارید، پس چرا رنگ رو در سیستم فروش موجود میکنید که مردم بیان این همه پول هم بدن ولی شما به تعهداتتون پایبند نباشید.
    فعلاً هم که گفتن باید تا اواخر تیرماه صبر کنید. ما هم نشستیم منتظر با صبر ایوب تا ببینیم این شرکت خودروساز ایرانی چه گلی بر سر مشتری‌هاش میخواد بزنه و ماشین ما هم کی میخواد فاکتور بشه!!!...

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/07/17

    با سلام
    بابت تاخیر در تحویل خودرو توسط نمایندگی ها آیا امکان شکایت و اعتراض و ... هست دوستان مطلع لطفا کمک کنید . هر روز قیمت بازار داره تغییر میکنه و نمایندگی ها از ادامه مراحل ثبت نام و تکمیل وجه و ... خودداری میکنن

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/09/07

    دوستان من ساندرو داشتم ۲سال واقعا این ماشین نه سواری داره نه صندلی راحت نه اپشن نه قیافه بعد از نیم ساعت رانندگی واقعا ادم خسته میشه سرنشینای عقبم اصلا جای پا ندارن اصلا تو این ماشین آرامش وجود نداره الان چانگان خریدم هر کسی ساندرو بخره بعد تو چانگان بشینه از خرید ساندرو پشیمون میشه پس لطفا قبل از خرید برید جفتشو ببینید از نزدیک

  • user icon
    نویسنده : hamed
    تاریخ : 1398/02/31

    دوستان خداوکیلی چانگان یه سر و گردن بالاتره. ساندرو واقعا حقیره هم از نظر راحتی هم از نظر آپشن و .....

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1399/06/05

    ماجفت این ماشینا رو داریم الان ولی خدا وکیلی چانگان فرمون برقیش به کل ساندرو میرزه در کنارش مصرف معقول و زیبایی وچرخ ۲۲۵و راحتی صندلیها به کنار

  • user icon
    نویسنده : محراب
    تاریخ : 1399/07/02

    سلام من قبل از چانگان ساندرو داشتم ساندرو نه سواري داره نه گيريبكس خوب و هوشيار شتابشم از چانگان كنتره آپشن و ظاهر هم كه ديگه نگم براتون الان چانگان دارم و واقعا هم ازش راضي ام اگر كسي بين چانگان و ساندرو مونده رو چانگان شك نكنه من تجربه هر دو شون رو دارم چانگان به مراتب بهتره

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1401/02/10

    با سلام
    دوستان شما ساندرو و چانگان و بزار برا فروش
    ببین کدومش سریع فروش میره
    این یک
    دو داخل شهر چانگان
    داخل شهر بیرون شهر ساندرو
    دوستان هر کسی از ظن خود شد یار من
    هر کسی با دید خودش این دو ماشین و نقد میکنه و نظر همه محترمه
    از نظر حقیر ماشین یعنی موتور نه بزک دوزک
    اون جایی که تو جاده موقع سبقت گرفتن تو لاین چپ ماشین از روبرو میاد و شما پاتو تا ته رو پدال گاز فشار میدی
    اینه فرق چانگان با ساندرو

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1401/02/24

    با سلام . به نظر من اونایی که ساندرو میخرن همونایی هستند که تا ابد میخوان پول جمع کنن و فقط اقتصادی و محافظه کار زندگی کنن. اگر میخواهید با درآمدتان هیجان تجربه کنید و زندگی کنید جانگان. اکر می خواهید یک پیرمرد صرفه جو و به دور از لاکچری بازی باشید همین ساندرو و یا ال 90 بی صندوق

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading