اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه چری تیگو7 با لوکسژن U6

مقایسه چری تیگو7 با لوکسژن U6

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه چری تیگو7 با لوکسژن U6 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه چری تیگو7 با لوکسژن U6 بپردازیم .

luxgen U6

لوکسژن U6

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی لوکسژن U6

chery tiggo 7

چری تیگو7

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
48
بررسی چری تیگو7
انتخاب ماشین 3

luxgen U6

لوکسژن U6

Top car

luxgen U6

لوکسژن U6

مقایسه چری تیگو7 با لوکسژن U6

لوکسژن U6

در فضای مجازی در چند وقت اخیر خبر ورود برند تایوانی لوکسژن مثل بمب صدا کرد و حالا مشخص شده است که شرکت آرمان موتور کویر نمایندکگی این برند را برای عرضه ماشین هایش در ایران دریافت کرده است و این ماشین های خوب را میخواهد در ایران وارد کند و دو مدل لوکسژن S3 و U6 هم نخستین ماشین های نماینده این برند برای ورود خواهند بود . لوکسژن U6 یک ماشین کراس اوور جمع و جور با طراحی قابل قبول است که در ظاهر هم جذاب است و هم به لطف طراحی خوبش ماشین هماهنگ و دوست داشتنی میباشد و اکثریت سلیقه ها این ماشین را میپسندند و قطعا اگر لوکسژن U6 در یک خیابان دیده شود نگاه های بسیاری را به سمت خود بر میگرداند . لوکسژن U6 با وجود جمع و جور بودن ابعادش در کلاس خود به خوبی المان های لوکس بودن را در خود جای داده است اما در عین حال هم ویژگی های طراحی یک ماشین اسپرت را دارد و این به معنی این است که افراد با سلایق مختلف ظاهر لوکسژن S3 را به طور کامل میپسندند و هر کس با سلیقه اسپرت ، آرام یا ... از طراحی لوکسژن U6 لذت می برد .

 

لوکسژن U6

 

همانطور که از ظاهر خارجی لوکسژن U6 لذت میبریم وارد کابین ماشین میشویم که با ظاهر داخلی لوکس و مدرن لوکسژن U6 مواجه میشویم که از بسیاری رقیبان و ماشین های هم قیمتش کیفیتی فراتر و بهتر دارد . با کمی دقت در اتاق لوکسژن U6 همه چیز را مرتب در جای خود می بینیم و ارگونومی قابل قبول و راحتی خیلی خوبی در این ماشین ارزیابی میشود و از همه مهم تر لوکسژن U6 کیفیت ساخت بالایش و متریال مورد استفاده مرغوبش توجه شما را به خود جلب میکند که بدون اغراق با ماشین های خوب آلمانی و ژاپنی به راحتی میتواند رقابت کند . داخل اتاق لوکسژن U6 فضاسازی خوبی انجام شده است و آپشن های بسیار متنوع و کاملی برای ایمنی بهتر و سرگرمی سرنشینان به چشم میاید . به طور کلی لوکسژن U6 را اگر بخواهیم با چری تیگو 7 مقایسه نماییم این ماشین کیفیت ساخت بسیار بالاتری دارد ، متریال عالی در کابین لوکسژن U6 به مار رفته است و از نظر آپشن هم هر دو ماشین یک سطح یکسان را دارند ولی از نظر طراحی بیشتر بحث سلیقه وارد است اما طراحی لوکسژن U6 صحیح تر و دلنشین تر است .

 

لوکسژن U6

 

در سینه لوکسژن U6 یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی و حجم 1.8 لیتر مجهز به توربوشارژر قرار دارد که این ماشین را نیرو میبخشد . حجم دقیق پیشرانه لوکسژن U6  1798  سی سی است ، قدرت و گشتاور این ماشین به ترتیب 170 اسب بخار و 230 نیوتن متر است و در سیکل ترکیبی به 8.7 لیتر بنزین نیاز دارد . خب لوکسژن تا به حال در بازار داخلی تجربه حضور نداشته است اما با کمی تحقیق در مورد این ماشین و دیگر محصولات این برند به این نتیجه می رسیم که لوکسژن U6 یک ماشین با کیفیت ، پیشرفته و کم استهلاک است که رضایت مالکان این ماشین نخستین هدف مدیران لوکسژن است . به منظور رانندگی راحت تر و با لذت بیشتر پیشرانه لوکسژن U6 با یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک کوپل شده است که دقیق و هوشمند عمل می کند و ماشین را همواره تحت فرامین راننده نگه می دارد . در بخش فنی به هیچ عنوان چری تیگو 7 با لوکسژن U6 قابل مقایسه نیست و در این بخش لوکسژن U6 یک ماشین فوقالعاده عالی با عملکرد خیلی خوب است .

 

لوکسژن U6

 

لوکسژن U6 هندلینگ خوب و با سطح بالایی دارد و سواری با این ماشین علیرغم قد بلند و ابعاد جمع و جورش حس خوبی به همراه دارد و لذت خاصی را میتوانید از راندن این ماشین تجربه کنید . لوکسژن U6 ماشین آیرودینامیکی است از این رو سواری نرم و ساکتی دارد و سیستم تعلیق خوب ماشین هم در مسیر های مختلف و نا همواری ها اصلا از لذت رانندگی نمیکاهد و با همان آرامش میتوانید به مسیر خود ادامه دهید و به لطف ترمز های مطمئن و سیستم های ایمنی کامل در شرایط مختلف به خوبی از عهده متوقف کردن ماشین بر میایید .  

اگر علاقه مند به ماشین های کراس اوور هستید و حدود 130 الی 140 میلیون تومان برای خرید ماشین بودجه دارید صبر کنید تا لوکسژن U6 وارد ایران شود . لوکسژن U6 ویژگی های جذابی چون کیفیت عالی ، بازدهی کم نظیر ، طراحی خوب ، آپشن های کامل و ... را دارد که ارزش دارد در کشور چین و تایوان استقبال بسیار خوبی از محصولات لوکسژن شده است و آن را ماشینی لوکس و با کیفیت به حساب می آورند . 

کیفیت ساخت لوکسژن به مراتب بالاتر از چری تیگو7 گران قیمت میباشد و بدون شک برنده این مقایسه لوکسژن تایوانی خواهد بود. 

 

لوکسژن U6

chery tiggo 7

چری تیگو7

مقایسه چری تیگو7 با لوکسژن U6

چری تیگو 7

 

جدیدترین و شاید جذابترین کراس اوور چینی که از کمپانی چری وارد ایران شده است ماشین چری تیگو 7 است . در طراحی چری تیگو 7 اگر کمی دقت کنیم از شاسی بلند های مطرح دنیا در گوشه و کنار این ماشین میتوانیم طرح های کپی کاری شده ای ببینیم که تقریبا در کنار هم طرح این ماشین خوب از آب در آمده است ولی اما این کپی کاری ها مخصوصا در قسمت عقب ماشین به شدت مشهود است و بدون هیچ تغییری انجام شده است که بسیار نکته منفی بزرگی محسوب میگردد . حجم ها و خطوط به کار رفته در بدنه بیش وجود سادگی و یکنواخت بودن را در این ماشین تاکید میکنند اما کمی هم حس و حال لوکس بودن را به ظاهر این ماشین بخشیده اند .

 

چری تیگو 7

 

طراحی کابین چری تیگو 7 بسیار معمولی است و مناسب یک ماشین 130 میلیون تومانی نیست و با مدل های ارزان تر ماشین های چری شباهت دارد همیشه در بیشتر ماشین های چینی شاهد ضعف کیفیت ساخت و مونتاژ این ماشین ها بودیم و دیدیم که برای ادوات از متریال خوبی استفاده نکرده اند و این موضوع در مورد چری تیگو 7 هم صدق میکند و با کابین بسیار ضعیف و دور از انتظار این ماشین مواجه میشویم . نقطه قوت چری تیگو 7 در این رنج قیمت وجود بیش از حد و اغراق آمیز آپشن های مختلف است که برای افرادی که ماشین را از روی آپشن انتخاب میکنند نکته خوبی است . اگر بخواهیم چری تیگو 7 را در بحث طراحی و جذابیت ظاهری با لوکسژن U6 مقایسه کنیم شاید برابر باشند و آپشن های زیادی هم هر دو دارند اما از نظر کیفیت و دیگر موارد قطعا در این میدان رقابت برنده لوکسژن U6 خواهد بود  .

 

چری تیگو 7

 

در سینه تیگو 7 یک پیشرانه 4 سیلندر خطی است که 1498 سی سی حجم دارد و مجهز به سامانه پرخوران توربوشارژر است . این پیشرانه در دور موتور 5500 دور در دقیقه به قدرت 145 اسب بخار دست پیدا میکند و گشتاورش نیز در دور موتور 1750 دور در دقیقه به 210 نیوتن متر میرسد . مصرف سوخت ترکیبی این ماشین 6.3 لیتر است و استاندارد آلایندگی یورو 5 را میتواند پاس کند البته با توجه به توربو بودن ماشین و ضعف بنزین ایران و دیگر مسائل باید ببینیم چری تیگو 7 تا چه حد در برابر این مشکلات تاب مقاومت دارد . برای انتقال قدرت چری تیگو 7 به چرخ های ماشین از یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه استفاده شده است . در تست ها و مقالات بین المللی شتاب چری تیگو 7 معمولی عنوان شده است و از کشش ماشین رضایت کافی نداشته اند ولی باز هم باید ببینیم تا این ماشین به بازار عرضه شود و ببینیم در ایران به چه شکل خود را نشان میدهد . تست ها و بررسی های بین المللی در مورد لوکسژن U6 به ما نشان داد که این ماشین بیش از آنچه که فکر کنید توانایی های حرکتی اش خوب است ودر مقابل چری تیگو 7 یک ماشین با راندمان متوسط می باشد پس تصمیم گیری با شما ولی ما با دلایلی محکم لوکسژن U6 را برنده اعلام می کنیم .

 

چری تیگو 7

 

در بحث سواری سیستم تعلیق چری تیگو 7 نسبتا قابل قبول است و سواری به نسبت مناسبی ارائه میدهد اما در بعضی مواقع در جذب ضربه و ناهمواری ها گیج عمل میکند . از نظر لذت سواری و ... از چری تیگو 7 به عنوان یک ماشین معمولی یاد میشود و در کل خیلی از هندلینگ و قضایای اینچنینی چری تیگو 7 رضایت کامل ندارند . لوکسژن U6 یک ماشین خوش دست ، پایدار ، نرم و در عین حال اسپرت است که هیچ یک از این نقاط مثبتش در چری تیگو 7 پیدا نمیشود .

چری تیگو 7 در بهترین حالت اگر به عنوان انتخاب کسی قرار گیرد با توجه به اینکه این ماشین با قیمت حدود 200 میلیون تومانی ارزش خرید ندارد تنها مزایایی که دارد چهره و آپشن هایش است که این چهره و آپشن در لوکسژن U6 را هم می توانید به همراه کلی مزایای دیگر بیابید، پس صبر کنید تا این ماشین به بازار بیاید و از انتخاب ماشین لوکسژن U6 تا مدت زیادی لذت ببرید .

 

 چری تیگو 7

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/01/12

    اين چندمين مطلبه كه تابلو داري لوكسژن كه معلوم نيست مال كدوم جهنم دره اي هست تبليغ ميكنيد و محصول چري با فطعات اروپايي و آمريكايي رو ميكوبيد؟؟!!! مردم هم باور كردن خوش باش

  • user icon
    نویسنده : هادي ولوو
    تاریخ : 1397/02/07

    برادر گرامي خيلي تابلو چري رو ميكوبي ديگه هر کی هم عضو كانالت باشه هزار بار شك كرده!
    تابلو ميكوبي تابلوووووو

  • user icon
    نویسنده : ناصر
    تاریخ : 1397/06/07

    درست میگید ولی چرا در مقایسه فنی که بین لوکسژن یو۶ وچری تیگو ۷ میگذارید مشخصات فنی چانگان را بجای لوکسژن قرارمیدید

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading