اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه کیا کادنزا و تویوتا آریون 2012

مقایسه کیا کادنزا و تویوتا آریون 2012

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه کیا کادنزا و تویوتا آریون 2012 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه کیا کادنزا و تویوتا آریون 2012 بپردازیم .

TOYOTA ARION

تویوتا آریون

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی تویوتا آریون

KIA CADENZA

کیا کادنزا

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی کیا کادنزا
انتخاب ماشین 3

TOYOTA ARION

تویوتا آریون

Top car

TOYOTA ARION

تویوتا آریون

مقایسه کیا کادنزا و تویوتا آریون 2012

تویوتا آریون

 

تا کنون دو نسل از تویوتا آریون در داخل کشور عرضه شده است که ماشین مد نظر ما هم از آخرین مدل موجود در ایران میباشد که در سال 2013 بیشترین تعداد از این ماشین وارد کشور شد . تویوتا کمری و آریون در واقع یک ماشین هستند و پلت فرم یکسانی دارند اما تویوتا آریون از کمری قوی تر و لوکس تر است و حرف های بسیار بیش تری برای گفتن دارد در طراحی تویوتا آریون بیش از هر چیز معیار ماندگاری این ماشین در بلند مدت در نظر گرفته شده است اما در کل طراحی تویوتا آریون هم خشم جذابی دارد و هم به لطف سادگی در طراحی این ماشین جلوه لوکس بودن پیدا کرده است . در کل ظاهر تویوتا آریون هماهنگ است و معمولا سلایق مختلف از طراحی این ماشین رضایت دارند . قدم به داخل کابین تویوتا آریون که میگذاریم برای یک ماشین در این کلاس همه چیز را مناسب می بینیم .

 

تویوتا آریون

 

کیفیت ساخت تویوتا آریون به طرز فوق العاده ای بالا است ، از بهترین متریال درون این ماشین بهره برده شده است ، ابعاد کابین راحت و جادار است و به لطف طراحی و ارگونومی خوب سرنشینان تویوتا آریون در داخل کابین ماشین حتی برای زمان های طولانی احساس راحتی محض میکنند ، طراحی داخلی تویوتا آریون زیبا است و رنگ بندی مناسبی دارد و استفاده از تریم چوبی هم جلوه خاصی به کابین این ماشین بخشیده است و از همه مهم تر بر خلاف نسل قبلی تویوتا  آریون در این ماشین لیست آپشن کاملی وجود دارد و در سفر با تویوتا آریون بسیار راحت و در آرامش هستید و سرگرم خواهید بود . هم تویوتا اریون و همکیا کادنزا ظاهر هایشان قابل قبول است و هر دو هم فول آپشن میباشند اما تویوتا اریون از نظر کیفیت ساخت و متریال به کار رفته برتری محسوسی را نسبت به کیا کادنزا دارا می باشد .

 

تویوتا آریون

 

در این سال ها که تویوت ا آریون در ایران حضور داشت همواره یکی از ویژگی های جذابش که مشتری را به سمت خود جلب میکرد ویژگی های فنی این ماشین است که در ادامه با آن بیشتر آشنا میشویم . قلب تپنده تویوتا آریون 2013 یک پیشرانه V6  است که 3.5 لیتر یا به طور دقیق تر 3456 سی سی حجم دارد . این پیشرانه قابلیت تولید 268 اسب بخار قدرت در دور موتور 6200 دور در دقیقه را دارد . گشتاور تولیدی این پیشرانه نیز 336 نیوتن متر است که در دور موتور 4700 دور در دقیقه به دست می آید .

برای این مدل از تویوتا اریون گیربکس 6 سرعته اتوماتیک برگزیده شده است که به طور عالی با موتور ماشین کوپل شده است ، بسیار هوشمند و سریع عمل میکند و حتی در شدید ترین دنده معکوس ها هم به خاطر نرمی گیربکس تعویض دنده را حس نمیکنید . تویوتا آریون قابلیت رسیدن از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت را تنها در 7.4 ثانیه دارد و سریع تر و راحت از آنچه که فکر کنید میتوانید به سرعت نهایی ببش از 230 کیلومتر در ساعت دست پیدا کنید . تویوتا اریون در سیکل ترکیبی به حدودا 9 لیتر بنزین نیاز دارد که با توجه به قابلیت های حرکتی این ماشین عددی کاملا قابل قبول است . تویوتا اریون و کیا کادنزا هر دو بخش فنی عالی دارند و قابل قبول هستند و از این نظر برابر میباشند و امتیاز یکسانی را دریافت می کنند .   

 

تویوتا آریون

 

چیزی که در ظاهر تویوتا آریون مشاهده می گردد خانوادگی بودن این ماشین است اما از روی ظاهر قضاوت کردن کار درستی نیست . تویوتا آریون مانند یک ماشین اسپرت هندلینگ دارد و سواری اش نرم است اما به لطف طراحی خوب سیستم تعلیق و تقسیم وزن مناسب در رانندگی های سریع و با حرکات ناگهانی عملکرد این ماشین خیلی از انتظار شما فرا تر است و با اعتماد به نفس هر چه تمام تر میتوانید با تویوتا آریون به سمت مقصد خود حرکت کنید و به لطف ترمز های مطمئن این ماشین با کوچک ترین اشاره بر پدال ترمز در هنگام کاهش سرعت دوباره کنترل خود را بر روی ماشین به دست بگیرید .

تویوتا اریون یک ماشین خانوادگی است که بیش ار هر ماشین دیگری در این کلاس قابلیت های حرکتی دارد و در عین حال هم بهترین کیفیت را دارا می باشد پس با اختلافی تقریبا زیاد از نظر کیفیتی و اختلاف کمی از نظر برتری در قابلیت های حرکتی نسبت به کیا کادنزا ماشین 3 به شما تویوتا اریون را پیشنهاد می کند .

 

تویوتا آریون

KIA CADENZA

کیا کادنزا

مقایسه کیا کادنزا و تویوتا آریون 2012

 کیا کادنزا

اگر نگاهی به سابقه ماشین های کیا در طول این سال ها بیاندازیم و ویژگی های کیا کادنزا را هم بررسی کنیم میبینیم که یکی از بهترین ماشین های تولید شده در کیا ، کادنزا است . کیا کادنزا از معدود ماشین های کره ای است که هر بخشی از این ماشین را بررسی میکنید ویژگی های خوب و مثبت بسیاری را میابید . در کیا کادنزا طراحی ساده ولی لوکس و ماندگاری را میبینیم که بدون اغراق از تویوتا اریون طراحی این ماشین دوست داشتنی تر و دلنشین تر است . اگر در طراحی بین کیا کادنزا و تویوتا اریون بحث سلیقه را کنار بگذاریم باید بگوییم که ظاهر کیا کادنزا بیشتر مانند یک ماشین لوکس و مناسب کلاسش است و ظاهر تویوتا آریون کمی مانند باطن رام نشدنی اش خشن است .

 

 کیا کادنزا

 

با وارد شدن به کابین کیا کادنزا در ابتدا کمی توق ذوق شما میخورد زیرا کیفیت ساخت خوب است اما متریال مورد استفاده در کابین ماشین با توجه به قیمت و کلاس در بعضی نقاط مناسب نیست و این مورد بزرگ ترین ضعف این ماشین در برابر تویوتا اریون است . اگر بار اول درون کابین کیا کادنزا قرار بگیرید تعداد زیاد دکمه های درون کابین باعث گیجی شما میشود اما خب ارگونومی کابین کیا کادنزا عالی است و بعد از چند بار کار کردن با امکانات این ماشین به همه اینها عادت خواهید کرد . صندلی های تمام برقی مجهز به گرکن ، سرد کن و حافظه یک پارچه ، گرمکن فرمان ، آینه فتوکرومیک مجهز به نمایشگر دوربین دنده عقب ، سقف پاناروما ، سیستم صوتی حرفه ای اینفینیتی و 10 ایربگ سرتاسر کابین تنها جزء کوچکی از لیست بلند بالای آپشن های کیا کادنزا است و معنی کلمه فول آپشن را در امکانات کیا کادنزا می توانید بیابید .

 

 LUXGEN U6

 

کیا کادنزا از یک پیشرانه V6 3.5 لیتری بهره می برد که نیروی زیادی تولید میکند و قابلیت حرکتی های بسیار خوبی را برای این ماشین به وجود آورده است . کیا کادنزا قابلیت تولید 286 اسب بخار قدرت در دور موتور 6600 دور در دقیقه و 338 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 5000 دور در دقیقه را دارا میباشد و پیشرانه پر قدرت این ماشین قدرت را از طریق یک گیربکس 6 سرعته عالی به چرخ های ماشین منتقل میکند . همانند تویوتا اریون ، کیا کادنزا هم بخش فنی بسیار عالی دارد و بسیار پر شتاب و پر قدرت عمل میکند ولی از نظر استهلاک کمی از تویوتا اریون استهلاک این ماشین بیشتر است .

 

کیا کادنزا

 

سواری کیا کادنزا در سرعت های بالا نرم و بدون صداست و در سرعت های پایین هم آرامش کامل بر کابین حکم فرماست . کیا کادنزا کاملا خوش دست و پایدار بوده که علاوه بر لوکس بودن حس سواری کمی چاشنی اسپرت نیز به آن افزوده شده است . در کل تویوتا اریون و کیا کادنزا سواری خوبی دارند و قابلیت های سواری خوبی این دو ماشین دارند .

کیا کادنزا ماشین لوکس و جذابی است که قابلیت های فراوانی دارد و بسیار خوب در کاربرد های مختلف این ماشین پاسخ میدهد و کاملا هم با تویوتا اریون یک سطح است اما کیفیتی و قدرتی و هماهنگی این ماشین یعنی کیا کادنزا از تویوتا اریون یک پله سطح پایین تری را دارند .

 

کیا کادنزا

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/05/05

    واقعا جالبه كه طراحي كادنزا و اريون رو يكي دونستين!!! بدون شك كادنزا هم در طراحي و هم در ويژگيهاي فني و هم در ارزش خريد بايد نمره بالاتري از اريون ميگرفت

  • user icon
    نویسنده : وحید ضیائی راذ
    تاریخ : 1396/05/05

    جزو معدود مواردی ک کاملن مخالفم با این مقایسه. طراحی یکسان!!!

  • user icon
    نویسنده : یاشار
    تاریخ : 1396/06/03

    تویوتا یک سر و گردن بالاتره

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/06/04

    اصلا تویوتا آریون چه ربطی به کادنزا داره ، یک سرو گردن بالاتره فقط برای تویوتا آریون بری تعمیرگاه لنت ترمز عوض کنی ، استهلاک فوق العاده پایین نرمی و شتاب بینظیر.

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/06/04

    کادنزا طراحی بهتری داره و ارزش خرید بهتر کادنزا فوق العاده است

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1398/09/21

    تودنیایی که‌اپل،تویوتا،سامسونگ و....فقط اسمشون رویدک میکشن وحرفی برای گفتن ندارن انتظاری بیشترازاین نیست.به نظرمن کادنزایک سروگردن بالاتره.

  • user icon
    نویسنده : امیر غفاری
    تاریخ : 1400/02/20

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت هم وطنان عزیزم واقعا کیفیت قطعات و لوازم تویوتا اریون خیلی با دوام تر ودرنتیجه دیرتر به تعمیرگاه رفتن را مد نظر قرار بدهند

  • user icon
    نویسنده : سام
    تاریخ : 1402/11/01

    آریون بابا کاری نداره به کادنزا ژاپن رو با کره مقایسه نکن

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading