اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه جک s3 با هیوندای i10

مقایسه جک s3 با هیوندای i10

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه جک s3 با هیوندای i10 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه جک s3 با هیوندای i10 بپردازیم .

Jac S3

جک S3

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی جک S3

Hyundai i10

هیوندای i10

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
45
بررسی هیوندای i10
انتخاب ماشین 3

Jac S3

جک S3

Top car

Jac S3

جک S3

مقایسه جک s3 با هیوندای i10

جک S3

 

پر فروش ترین کراس اوور بازار چین در حال حاضر جک S3 است که با قیمت 70 میلیون تومانی در بازار ایران ارزش خرید بالایی دارد و در حال ساخت جایگاه خوبی در بازار برای خود است  . شاید در نگاه اول طراحی هیوندای آی 10 مدرن تر به نظر بیاید و به لطف کوچک تر بودن این ماشین طراحی اش باب سلیقه تر باشد اما جک S3 هم ماشین زیبایی است که با وجود اینکه سبک طراحی دیگر ماشین های این کمپانی را دنبال میکند اما هماهنگ تر و زیباتر از آب در آمده است و جک S3 یک کراس اوور کوچک و با چهره ای زیبا است . جک S3 در جلوی ماشین چهره در هم رفته ولی جذابی دارد که به لطف طراحی جالب جلو پنجره و استفاده صحیح از خطوط و برجستگی ها با دیگر قسمت های ماشین طراحی اش هماهنگ از آب در آمده است و به طور کلی با یک ماشین جذاب سر و کار داریم .

 

جک S3

 

هنگام ورود به کابین جک S3 شباهت انکار نا پذیر طراحی داخلی این ماشین را با برادر بزرگترش یعنی جک S5 میبینیم که البته به علت کوچک تر شدن ابعاد طراحی داخلی جک S3 به مراتب طراحی جذاب تری دارد . جک S3 کابین راحتی دارد ، کیفیت ساخت این ماشین خوب است و از دیگر رقبای چینی اش برتری کیفیت این ماشین کاملا مشهود است اما کیفیت هیوندای I10 بسیار بالا است و از این نظر جک S3 عملکرد ضعیف تری را دارد ، متریال مورد استفاده در کابین جک S3 کیفیت قابل قبولی دارد و در طراحی کابین این ماشین هم سعی شده است تا ارگونومی و دسترسی به ادوات در بهترین سطح ممکن باشد . جک S3 با توجه به قیمت ماشین از نظر آپشن در سطح مناسبی است و لیست تجهیزات مناسبی میتوانید در جک S3 بیابید و این مورد یکی از مهم ترین برتری های جک S3 در برابر رقیب کوچک کره ای خود است زیرا هیوندای I10 بسیار ماشین ساده و بدون آپشنی است و تنها امکانات ساده و پایه را دارا می باشد .

 

جک S3

 

در سینه جک S3 یک پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری به حجم دقیق 1590 سی سی با آرایش خطی قرار دارد که به این ماشین نیرو میبخشد . جک S3 به لطف این پیشرانه قابلیت تولید118  اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 155 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 3500 دور در دقیقه را دارا میباشد . شاید بر روی کاغذ جک S3 ماشین تند و تیزی نباشد اما در عمل برای کاربری درون شهر و نیازهای روزانه این ماشین کاملا جوابگوی شما است . جک S3 برای انتقال قدرت از گیربکس 5 سرعته دستی یا اتوماتیک CVT بهره میبرد که هر دو عملکرد مناسبی دارند . در بخش فنی جک S3 مسلما از هیومندای آی 10 قابلیت های حرکتی اش بهتر است اما هیوندای I10 ماشین کم استهلاکی است که در این چند سال حضورش در بازار های جهانی رضایت مالکانش را به دست آورده است و این مهم یک نکته مثبت به حساب میاید .

 

جک S3

 

سواری  جک S3 خوب بوده و سیستم تعلیق ماشین عملکرد مناسبی را از خود نشان میدهد و در طول سواری با این ماشین هندلینگ مناسب جک S3 نظر شما را به خود جلب خواهد کرد . جک S3 ماشین خوش دستی است و با توجه به وزن و ابعاد ماشین فرمان پذیری خوبی دارد و از نظر پایداری هم جک S3  سطح قابل قبولی دارد و از همه مهم تر ترمز های جک S3 نیروی مناسبی برای ایستایی ماشین دارند .

اگر تا به حال تجربه ماشین های چینی نداشته اید و با بوجه ای 70 میلیون تومانی یک ماشین کراس اوور شهری میخواهید که کیفیت مناسبی داشته باشد جک S3 یک انتخاب مناسب و با کیفیت برای شما است که ویژگی های خوبی دارد و میتواند بدبینی نسبت به ماشین های چینی را تا حدودی از بین ببرد زیرا هر چه باشد جک S3 در حال حاضر پر فروش ترین ماشین کراس اوور در سطح کشور چین است . هیوندای آی 10 هم ماشین خوبی است و کیفیت بالایی دارد اما در این رنج قیمت و در برابر جک S3 چیز های زیادی برای عرضه ندارد .

 

جک S3

Hyundai i10

هیوندای i10

مقایسه جک s3 با هیوندای i10

هیوندایi10

هیوندای آی 10جدید در کلاس ماشین های میکرو هاچبک از زیباترین ماشین ها است چون طراحی هیوندای i10 جدید به شکلی است که هم جلوه لوکس به ماشین بخشیده  است و هم در عین حال جوان پسند و جذاب است و  نکته جالب این است که هیوندای آی 10 جدید که برای نخستین بار است وارد بازار ایران شده زیباترین مدل این ماشین میباشد که جذابیت بصری بسیار زیادی دارد . الگوی طراحی هیوندای I10 جدید بر اساس آخرین زبان طراحی هیوندای است و همین موضوع این ماشین را جذاب و هماهنگ ساخته است مطمئنا شما در هر سن وسال و با هر سبک سلیقه ای که باشید به خوبی چهره هیوندای I10 را مورد پسند قرار می دهید .

 

هیوندایi10

 

هیوندای آی 10 جدید درون کابین از نظر طراحی کاملا ماشین زیبایی است و با ظاهر خارجی هیوندای i10 هم به طور کامل هماهنگی دارد و نسبت به جک S3 طراحی داخلی هیوندای آی 10 مدرن تر و هماهنگ تر می باشد . از نظر رنگ بندی ، ارگونومی کابین و راحتی اتاق ، هیوندای آی 10  در سطح بالایی است  و به منظور راحتی راننده و سرنشینان در کابین هیوندای I10 مهندسان هیوندای برای این ماشین زحمات زیادی کشیده اند . هیوندای i10  در رنج قیمت خود ماشین با کیفیتی است و کیفیت بالای مواد و متریال استفاده شده ، کیفیت ساخت مونتاژ کابین و ... نشانه های اصلی برای تایید این موضوع هستند . هیوندای آی10 در بخش آپشن بسیار عملکرد ضعیفی دارد و این ماشین بسیار بسیار ماشین ساده و بدون تجهیزاتی است که این موضوع ارزش خرید هیوندای آی 10 را مقدار بسیار زیادی کاهش داده است .

 

هیوندایi10

 

در بحث فنی هیوندای آی 10 قدرت خود را از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی می گیرد که 1248سی سی حجم دقیق آن است  . هیوندای آی 10 که به لطف این پیشرانه به یک ماشین پر بازده با توجه به ابعاد خیلی کوچکش تبدیل شده است در دور موتور 6000 دور بر دقیقه 86 اسب بخار قدر ت و در دور موتور 4000 دور در دقیقه توانایی تولید 121 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد .  پیشرانه هیوندای I10  با یک گیربکس 4 سرعته انوماتیک تیپ ترونیک کوپل  شده است عملکرد بسیار خوبی از خود نشان میدهد و هماهنگی خوبی هم با موتور این ماشین دارد . هیوندای آی 10 یک ماشین شهری است و پارامتر های این ماشین بر اساس فناوری مدرن ، آلایندگی کم و مصرف سوخت اقتصادی هستند پس توقع یک ماشین پر شتاب ، چالاک یا سرعتی را از هیوندای i10  نباید داشته باشیم اما خیلی بیشتر از انچه که فکر کنید این ماشین آلایندگی و استهلاک کمی دارد و یک دوست خوب برای محیط زیست میباشد . هیوندای آی 10 در سیکل ترکیبی 100 کیلیومتر به تنها حدود 5 لیتر بنزین نیاز دارد که برای یک کلان شهر چون تهران که آلودگی هوا زیاد است این رقم بسیار عالی می باشد .

 

هیوندایi10

 

در بحث سواری و هندلینگ هیوندای آی 10 شاسی اش طراحی خوب ، ساده ولی هماهنگی دارد  و سیستم تعلیق ماشین هم عملکرد خوبی دارد که از راندن هیوندای آی 10  حس خوبی را به شما میدهد ضمن اینکه این ماشین علاوه بر هندلینگ و سواری لذت بخش عملکرد نرم و راحتی دارد و از همه مهم تر قدرت ایستایی هیوندای آی 10 بسیار عالی است .

به طور کلی هیوندای آی 10 یک ماشین زیبا با سواری خوب و استهلاک کم و چهره ای بسیار عالی است که کیفیت بالایی دارد ولی ارزش خرید این ماشین خیلی زیاد نیست و در مقایسه با جک S3 هیوندای آی 10 موارد زیادی را ندارد که به نمایش بگذارد پس در این مقایسه جک S3 ارزش خرید بالاتری را دارا می باشد .

 

هیوندایi10

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/05/15

    قبل از هر چیز لازم میدونم از مدیران کانال بخاطر اطلاعات خوبی که در اختیار میزارن تشکر کنم و در کنار آن یک انتقاد. قطعا کسانیکه در این کانال عضوند علاقه مندان به خودرو بوده و کمی هم اطلاعات در این زمینه دارند و رنگ و بوی نوشته ها را متوجه می شوند و همه می دانند که این سایتها از طرف خودرو سازها حمایت میشن. نقد من بر این هست متاسفانه کانال درجهت گیری بسمت کرمان موتور انقدر انحراف پیدا کرده که گاهی مطالب برای خواننده اگاه زننده میشه و احساس خوبی از مطالب دریافت نمیکنه. با توجه به اینکه خوانندگان در جهت بالاتر بردن اطلاعات خودرویی اینجا هستند از مدیران محترم تقاضا دارم حمایت از یک خودروساز را به نحوی مدیریت نمایند که بقول سهراب به قانون زمین برنخورد

  • user icon
    نویسنده : جک
    تاریخ : 1398/06/27

    جک اس 3 الان تو امارات قیمتش از این مدل هیوندای 10 هزار درهم گرونتره تره سواری بهتری هم نسبت به این مدل داره حتی میشه گفت قابل قیاس نیست این ماشین باید با مدل های بالاتر هیوندای قیاس بشه

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1398/06/27

    درضمن موتور گرین جت میتسوبیشی جک و همین طور گیربکس بلژیکیش خیلی خوبه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading