اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه فولکس واگن تیگوان با هوندا CRV

مقایسه فولکس واگن تیگوان با هوندا CRV

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه فولکس واگن تیگوان با هوندا CRV می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه فولکس واگن تیگوان با هوندا CRV بپردازیم .

HONDA CRV

هونداCRV

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی هونداCRV

Tiguan

فولکس واگن تیگوان

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی فولکس واگن تیگوان
انتخاب ماشین 3

HONDA CRV

هونداCRV

Top car

HONDA CRV

هونداCRV

مقایسه فولکس واگن تیگوان با هوندا CRV

 هوندا CRV

نسل جدید هوندا CRV مدت کوتاهی است که در بازار های جهانی عرضه شده است اما مدل مورد نظر ما مدل قبلی این ماشین است که 3 سالی است در بازار ایران حضور موفقی را تجربه کرده است و بار ها در این مدت به عنوان کراس اوور برتر یا پر فروش ترین کراس اوور در بازار های مختلف انتخاب گردیده است . جذاب ترین هوندا CRV که تا قبل از نسل جدید مین مدل مورد بررسی ما و موجود در ایران است که از هر زمینه ای که این ماشین را ببینید حرف های زیادی را برای گفتن دارد . طراحی ظاهری هوندا CRV بی نقص است و تمام المان های یک طراحی هوشمندانه ، مدرن و خوش چهره را به درستی و در کمال هماهنگی می توانید در طراحی این مشاهده کنید که از پیر تا جوان با دیدن این ماشین به طراحی آن می بالند و هوندا CRV در هر مکانی که قرار گیرد با جذابیت های بصری اش توجه های زیادی را به خود جلب می کند . از مزایای طراحی هوندا CRV میتوان به چند جانبه بودن نمای این ماشین اشاره کرد یعنی اگر شما صاحب یک دستگاه هوندا cRV باشید ماشین شما هم زیبا است ، هم پرستیژ بالایی دارد ، هم رخ اسپرت دارد و هم به راحتی مانند یک ماشین کمیاب جلب توجه می کند . در کنار اینها طراحی هوندا CRV بسیار ماندگار می باشد و ماشین خوش چهره ای است که تا مدت های زیادی برای بیننده جذاب به چشم میاید  .

 

 هوندا CRV

 

همانطور که ظاهر بیرونی هوندا CRV جذابیت های زیادی را دارا می باشید با ورود به کابین این ماشین هم طراحی زیبایی را می بینیم و هم جذابیت ها ادامه دارد . کیفیت ساخت و مونتاژ هوندا CRV بسیار عالی است و در طول زمان این کیفیت کاملا ثابت و مطلوب میماند و در داخل کابین هوندا CRV  شما در بلند مدت اصلا تغییری احساس نخواهید کرد و این ماندگاری ماشین های هوندا در طول زمان یکی از بهترین و بارزترین ویژگی های محصولات این کاخانه ماشین سازی است که آن را زبانزد خاص و عام ساخته است و از گذشته هم که به ماشین های سابق هوندا بنگریم این موضوع کیفیت بالا و ماندگاری طولانی ماشین های هوندا را به خوبی درک می کنیم . 

کیفیت متریال مورد استفاده در کابین هوندا CRV از نظر کیفی در سطح با کیفیت ترین ها قرار دارد و و از بهترین مواد استفاده شده است که کاملا رضایت همه را درون کابین ماشین میتواند تماما جلب نماید . از نظر ابعاد هوندا CRV در داخل کابین بسیار جادار و راحت می باشد و 5 سرنشین در کمال راحتی در کابین ماشین هوندا  CRV جای می گیرند . هوندا CRV در بحث تجهیزات رفاهی و ایمنی هم کاملا عالی است و برای یک ماشین کراس اوور فوق العاده به نظر می رسد و هر آنچه که نیاز و مد نظر شماست داخل کابین ماشین وجود دارد .

 

 هوندا CRV

 

در سینه این کراس اوور با کیفیت ، پر فروش و پر طرفدار و پر افتخار یک پیشرانه 4 سیلندر قرار دارد که 2356 سی سی حجم آن است . حداکثر قدرت 185 اسب بخار در دور موتور 6400 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 245 نیوتن متر در دور موتور 3900 دور در دقیقه از مشخصات تولیدی موتور ماشین است . هوندا CRV در بخش فنی ماشین بسیار کم استهلاکی است و ثابت شده است که تا مدت ها این ماشین نیاز به تعمیرگاه پیدا نمیکند . یکی از پر شتاب ترین و پر نفس ترین ماشین های SUV این کلاس هوندا CRV میباشد که شاید شتاب ماشین های اسپرت را نداشته باشد اما با توجه به حجم موتور  ماشین  و ابعاد و وزن بدنه عالی عمل میکند ودر عین حال هم چون پیشرانه از سری Earth Dreams میباشد مصرف سوخت ماشین کاملا اقتصادی است . به طور کلی کیفیت فنی و ضریب اطمینان هوندا CRV و حفظ ماندگاری کیفیت در طول زمان هوندا CRV در طول زمان ثابت شده است. برای انتقال قدرت هوندا CRV هم از یک گیربکس CVT استفاده شده است . این گیربکس کاملا پیشرفته است و هوشمندانه ترین عملکرد را در هر لحظه از خود نشان می دهند .

تعویض دنده های گیربکس هوندا CRV عالی و بدون نقص میباشد و با پیشرانه ماشین کاملا هماهنگ است . به علت اینکه گیربکس CVT هوندا CRV ـجدیدترین نسل از این گیربکس می باشد علاوه بر رفع ایرادات قدیمی مزایایی چون تعویض دنده بدون وقفه ، کاهش مصرف سوخت و نرمی بیشتر تعویض دنده را شاهد هستیم و لذت سواری با هوندا CRV با این گیربکس به صورت محسوسی افزایش پیدا کرده است . در مقایسه بخش فنی فولکس واگن تیگوان و هوندا CRV تفاوت هایی وجود دارد مانند اینکه تیگوان پرخوران است و CRV به صورت تنفس طبیعی نفس میکشد اما در کل هر دو ماشین با کیفیت ساخت بالا در بخش فنی عملکردی عالی و خیلی نزدیک به هم را دارا می باشند .

 

 هوندا CRV

 

در بخش سواری هوندا CRV بسیار نرم و در عین حال ماشین مانور پذیر و  پایداری می باشد . فرمان پذیری عالی و هندلینگ فوق العاده هوندا CRV  بسیار نکته مثبتی است که رانندگی با ماشین هوندا CRV را  بسیار لذت بخش کرده است . هوندا CRV از سیستم تعلیق فوق العاده خوب و توانمندی  بهره میبرد و با توجه به  طراحی عالی شاسی پیشرفته اش به شما آرامش یک ماشین لوکس ، هیجان یک ماشین اسپرت و خوش دستی یک ماشین جمع و جور را اهداء میکند . فرمان هوندا CRV بسیار نرم است و علاوه بر این فرمان پذیری بسیار دقیق و لذت بخشی دارد که در هنگام طی کردن میدان پیچ لذتی وصف نشدنی را برای راننده ماشین به وجود میاورد و تقسیم وزن ماشین هم کاملا ایده آل است و بالاترین سطح قابلیت ها را برای هوندا CRV به وجود میاورد .

در هوندا CRV و بیوگرافی این ماشین پر از جایزه ها و برترین افتخارات است که همه چیز را در مورد این ماشین اثبات می کند و در ایران هم هوندا CRV بهترین و موفقترین کراس اوور کلاس خودش محسوب میگردد که تا به حال کمتر ماشینی توان رقابت با این سامورایی جذاب را داشته است و باید به فولکس واگن تیگوان لقب شجاع ترین ماشین این کلاس را بدهیم که پا به پای هوندا CRV در یک رقابت نفسگیر به امتیاز گیری ادامه داده است و حتی در بعضی از زمینه ها بهتر هم عمل کرده است .

 

  هوندا CRV

Tiguan

فولکس واگن تیگوان

مقایسه فولکس واگن تیگوان با هوندا CRV

فولکس واگن تیگوان

در سال 2006 برای نخستین بار فولکس واگن تیگوان به جهانیان معرفی شد و از سال 2007 این ماشین چشم به جهان گشود . از نسل اول فولکس واگن تیگوان به تعداد محدودی داخل ایران داریم و اگر در چند سال اخیر اخبار ماشین های وارداتی را پیگیری کرده باشید پس کم و بیش با فولکس واگن تیگوان نسل یک هم آشنایی داریم و حالا که نسل دوم این ماشین قرار است تا به بازار ایران معرفی شود میدانیم با چه محصول جذابی رو به رو هستیم . نسل دوم فولکس واگن تیگوان برای نخستین بار در سال 2016 معرفی شد و با پلت فرم مشترک با ماشین برادر یعنی آئودی کیو 3 ساخته گردیده است . اگر به ظاهر فولکس واگن تیگوان دقت کنیم نسل اول و دوم این ماشین در ظاهر با هم شباهت هایی را دارا میباشند و این یعنی اصالت در ماشین های فولکس واگن که با همان حفظ استایل چهره مدرن تر و زیبا تری را به نمایش می گذارد .

در کلاس کراس اوور های متوسط مانند هوندا crv و فولکس واگن تیگوان میتوان گفت که منطقی ترین چهره و در عین حال جذاب ترین را تا بیش از هوندا CRV داشت و اکنون با .ورود فولکس واگن تیگوان هر دو این ماشین ها لقب زیباترین ماشین کلاس خود را دریافت می کنند چون در هر دو گزینه طراحی های بی نقص و عالی را شاهد هستیم . اگر کمی در مورد ظاهر فولکس واگن تیگوان بخواهیم توضیح دهیم لازم است تا بگوییم قسمت های مختلف این ماشین با هم حداکثر هماهنگی را دارند . در جلو ماشین جلو پنجره کروم و در ترکیب با رنگ بندی مشکی و طراحی خاص چراغ ها چهره ای بسیار خوب را به وجود آورده اند و خطوط و برجستگی های روی کاپوت ماشین با خطوطی که در نمای جانبی ماشین امتداد دارند به طور کامل سبک یکسانی را دنبال می کند و در افزایش آیرودینامیک ماشین هم تاثیر خیلی مثبتی داشته است . به چهره عقب فولکس واگن تیگوان که میرسیم نمایی آشنا و اسپرت از جنس فولکس واگن گلف را میبینیم که با دیگر قیمت های ماشیت به خوبی ارتباط برقرار کرده است و اگر در شب چراغ عقب های تیگوان را ببینید به خوبی متوجه میشوید که با یک فولکس واگن تند و تیز سر و کار دارید .

 

فولکس واگن تیگوان

 

وقتی وارد کابین فولکس واگن تیگوان میشوید دقیقا همان طراحی که انتظار دارید را می بینید و داخل و ظاهر ماشین بسیار مدرن و یکسان با یکدیگر طراحی شده اند . هوندا CRV را میتوان با کیفیت ترین ماشین موجود در کلاس خود دانست و حالا فولکس واگن تیگوان به طور مشترک با هوندا CRV با کیفیت ترین ماشین های این سگمنت میباشند . از لحاظ های زیادی هوندا CRV و فولکس واگن تیگوان با هم امتیاز های برابری دریافت میکنند که از جمله آنها ابعاد و جاداری داخل کابین ماشین ، ارگونومی و سطح راحتی سرنشینان ، کیفیت متریال و بسیاری از دیگر بخش ها است و فولکس واگن تیگوان در بحث آپشن بیشتر موفق عمل کرده است .

 

فولکس واگن تیگوان

 

طبق آخرین اخبار گرفته شده از فولکس واگن تیگوان این ماشین قرار است تا با یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر به ایران وارد گردد که با مشخصات آن در ادامه بیشتر آشنا میشویم . فولکس واگن تیگوان به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژر با آرایش خطی به حجم دقیق 1992 سی سی  مجهز است که قابلیت تولید 184 اسب بخار قدرت در 4400 دور در دقیقه و 300 نیوتن متر گشتاور را در محدوده دور موتور 4300 - 1600 دور در دقیقه را دارا میباشد . فولکس واگن تیگوان با تکیه بر این پیشرانه قابلیت رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت ازحالت سکون را در 9 ثانیه دارا میباشد و تا بیش از 200 کیلومتر در  ساعت هم میتواند سرعت بگیرد که این ارقام برای یک کراس اوور خانوادگی  مناسب است و این یعنی با یک ماشین چابک و چالاک روبرو هستیم .

استهلاک کم و بازدهی بالا همیشه از ویژگی های این خودروساز بزرگ آلمانی بوده است که در بین همه ملیت ها محبوبیت زیادی دارد و یکی از مهمترین دلایل آن هم همین طولانی بودن عمر دوستی ماشین ها و صاحب آنها است . فولکس واگن تیگوان از سیستم 4 چرخ محرک بهره میبرد و برای انتقال قدرت ماشین از یک گیربکس 8 سرعته تیپ ترونیک استفاده شده است که این سیستم انتقال قدرت با پیشرانه ماشین هماهنگی فوق العاده عالی دارد . فولکس واگن تیگوان به حدودا 9 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی نیاز دارد که رقم بسیار عالی می باشد . از نظر قابلیت های حرمتی و قای بخش فنی با وجود اینکه بین ساختار فولکس واگن تیگوان و هوندا CRV تفاوت های زیادی وجود دارد اما این دو ماشین مشابه هم عمل میکنند و امتیازات یکسانی را دریافت می کنند .

 

فولکس واگن تیگوان

 

سواری و راندن فولکس واگن تیگوان بسیار لذت بخش است و از هندلینگ و سواری این ماشین تجربه لذت بخشی را به دست میاورید . یکی از جالب ترین و بهترین سواری های این کلاس مربوط به هوندا CRV است و حالا فولکس واگن تیگوان هم با جذابیت های خاص خودش سعی دارد تا این لقب را از سامورایی موفق بگیرد .  

آپشن های خوب ، طراحی زیبا ، پیشرانه پر بازده و کم استهلاک ، سواری جذاب و لذت بخش تنها بخشی از ویژگی های عالی فولکس واگن تیگوان است  که شما را میتواند جذب این ماشین کند و به نظر کارشناسان ماشین 3 تنها ماشینی که توان رقابت با هوندا CRV را دارد و به صورت کاملا عالی و پایاپای با این ماشین تا نفس آخر به رقابت میپردازد فولکس واگن تیگوان است .

 

فولکس واگن تیگوان

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1396/05/19

    http://www.vw.com/builder/tab/trim/model/tiguan/year/2018/trim-family/20t/

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/05/22

    من هوندا سی آر وی را انتخاب میکنم

    • نویسنده : میلاد
      تاریخ : 1396/05/28

      دقیقا. هوندا با حجم موتور بیشتر و تنفس طبیعی قدرت خوب و مصرف سوخت منطقی انتخاب معقول تری است. تیگوان اگر با قیمت زیر 220 عرضه شود امکان گفتن سهم خوب از بازار را دارد.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading