اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه ام وی ام x22 با مزدا3 کارکرده

مقایسه ام وی ام x22 با مزدا3 کارکرده

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه ام وی ام x22 با مزدا3 کارکرده می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه ام وی ام x22 با مزدا3 کارکرده بپردازیم .

MAZDA3

مزدا3

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
47
بررسی مزدا3

mvm x22

ام وی ام x22

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
45
بررسی ام وی ام x22
انتخاب ماشین 3

MAZDA3

مزدا3

Top car

MAZDA3

مزدا3

مقایسه ام وی ام x22 با مزدا3 کارکرده

مزدا 3

 

از سال 1386 تا اواسط 1389 در ایران یکی از پر فروش ترین ماشین های سدان مزدا یعنی مزدا 3 نسل اول در ایران مونتاژ گردید که به علت عالی بودن و داشتن جذابیت های زیاد در زمان خودش مزدا 3 به یکی از ماشین های خوش اقبال بازار تبدیل شده بود و حتی در حال حاضر هم نمونه های سالم این ماشین بازار خرید و فروش خوبی را دارند  . طراحی و استایل مزدا 3 دلنشین است و هنوز هم ماندگاری خود را در بین مردم حفظ کرده است که یکی از دلایل آن استایل ساده ولی در عین حال همراه با ویژگی های اسپرت است . مزدا 3 چهره ای خشن اما زیبا دارد و باب میل اکثر سلیقه ها است . طراحی هماهنگ و جذاب مزدا 3 هنوز هم اصول صحیح و آیرودینامیکی را در خود دارد که بعد از این همه مدت از توقف تولیدش از ام وی ام ایکس 22 طراحی صحیح تری را دارا می باشد .

 

مزدا 3

 

قدم به داخل کابین مزدا 3 که می گذاریم طراحی کاملا هماهنگ با ظاهر بیرونی ماشین را می بینیم و ویژگی هایی چون غربیلک فرمان اسپرت حس هیجان را در کابین ماشین افزایش داده است . کیفیت ساخت عالی و متریال مرغوب استفاده شده در ساخت ادوات داخلی از دیگر ویژگی های کابین مزدا 3 می باشد . مزدا 3 با وجود اینکه از نظر مدل کمی قدیمی شده است اما اگر از سیستم مالتی مدیا چشم پوشی کنیم از ام وی ام ایکس 22 آپشن های بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد .

 

مزدا 3

 

قلب تپنده مزدا 3 یک موتور ۴ سیلندر ۱۹۹۹ سی سی است که 147 اسب بخار قدرت و ۱۸۷ نیوتن متر گشتاور میتواند تولید کند و مزدا ۳ را به یکی از پر شتاب ترین ماشین های کلاس خود تبدیل کرده است که در عین چالاکی کم مصرف و کم استهلاک هم میباشد . گیربکس 4 سرعته شیفت ترونیک مزدا ۳ نیز از عملکردی فوق‌العاده برخوردار است به نحوی که در ترکیب با موتور پر شتاب و تعلیق خوب مزدا یک حس ناب از رانندگی را برای شما رقم میزند و بسیار از هماهنگی موتور گیربکس این ماشین شما خشنود خواهید بود . از نظر قابلیت های حرکتی ، توانایی های فنی ، استهلاک ، لذت رانندگی و همه دیگر بحث هایی که باعث می شود تا یک ماشین به یک وسیله نقلیه لذت بخش تبدیل شود مزدا 3 از ام وی ام ایکس 22 بهتر است و امتیاز های بالاتری را دریافت می کند .

 

مزدا 3

 

یکی از ویژگی های عالی ماشین های مزدا  در طول این سال ها داشتن سواری و هندلینگ یک ماشین اسپرت در قالب یک سدان خانوادگی است و همین ویژگی در مزدا 3 هم به وضوح قابل مشاهده است از این رو شما در هنگام رانندگی با این ماشین نهایت لذت را تجربه میکنید . از نظر لذت و هیجان در رانندگی مزدا 3 به طور قطع بسیار از ام وی ام ایکس 22 ماشین بهتری است و مقایسه این دو ماشین مانند این است که بگوییم عالی بهتر است یا بدترین .

مزدا 3 از اکثریت جهات از ام وی ام ایکس 22 ماشین بهتری است و در همه تست ها نشان داد با وجود کارکرده بودن ماشین هنوز هم عملکرد عالی را از خود نشان میدهد و بدون شک انتخاب اول ما با اختلاف زیاد مزدا 3 است  .

 

 مزدا 3

mvm x22

ام وی ام x22

مقایسه ام وی ام x22 با مزدا3 کارکرده

 ام وی ام ایکس 22

 

چند سالی است که ام وی ام یا همان چری در کلاس های مختلف ماشین های گوناگونی برای بازار ایران عرضه کرده است و حالا نماینده ای در کلاس کراس اوور های شهری با نام ایکس 22 به بازار عرضه کرده است که مهم ترین ویژگی اش ظاهر زیبایش است و گویا مهندسان چری در تولید این ماشین مهم ترین معیار را چهره دیده اند که حتی از کیفیت هم وقت بیشتری برایش صرف کرده اند .  ظاهر ام وی ام ایکس 22 با استفاده از طراحی خاص سپر ها ، چراغ های با خطوط تیز و شکنده و برجسته و خطوط و برجستگی های جالب در بدنه درخور توجه است و ظاهر قابل قبولی را برای ام وی ام ایکس 22 به ارمغان آورده اند .

 

 ام وی ام ایکس 22

 

با کمی دقت در طراحی ام وی ام ایکس 22 به شباهت انکار ناپذیر این ماشین با ام وی ام 315 پی میبریم انگار که فقط 315 را کشیده اند از هر طرف و به ام وی ام ایکس 22 تبدیل شده است .همانند ظاهر بیرونی قابل قبول در داخل کابین هم طراحی خوب و زیبایی را می بینیم و به علت جدید بودن تکنولوژی ساخت ماشین کیفیت مونتاژ هم سطح قابل قبولی را دارا میباشد اما از نظر متریال با توجه به قیمت ماشین ام وی ام ایکس 22 یک ماشین کاملا معمولی است و گویا یک ماشین اقتصادی و ارزان قیمت سوار شده اید . از نظرامکانات ام وی ام ایکس 22 به لطف مانیتور وسط داشبورد و مالتی مدیا سیستم صوتی قابل قبول تری از مزدا 3 دارد اما در دیگر بخش ها برتری با مزدا 3 است که آپشن های عالی و کاملی را در اختیار شما قرار می دهد .

 

 ام وی ام ایکس 22

 

 

یک پیشرانه 4 سیلندر به حجم دقیق 1497 سی سی وظیفه توان بخشی به ام وی ام ایکس 22 را دارد که البته خیلی چابک و ر شتاب عمل نمیکند و حتی گاهی در شهر هم احساس میکنید که ام وی ام ایکس 22 با کمبود نیرو مواجه است .  پیشرانه این زیبای چینی قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در در دقیقه و 135 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 2750 دور در دقیقه را دارا میباشد و با توجه به وزن و ابعاد ماشین  جوابگوی ام وی ام ایکس 22 نیست . برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های ام وی ام ایکس 22  از گیربکس 4 سرعته اتوماتیک استفاده شده است و گیربکس 5 سرعته دستی هم برای خریداران این ماشین در دسترس است ولی در کل از نظر شتاب و کشش حتی با گیربکس دستی هم ام وی ام ایکس 22 ماشین قابل قبولی نیست . مزدا 3 با 70 میلیون تومان قابلیت های حرکتی فراوانی دارد و خیلی هیجان انگیز حرکت میکند اما ام وی ام ایکس 22 اصلا از این نظر ها چندان ماشین مناسبی نیست و تنها در ظاهر حرف هایی برای گفتن دارد .

 

 ام وی ام ایکس 22

 

 

در بخش سواری ام وی ام ایکس 22 از سیستم تعلیق نسبتا ساده ولی با طراحی قابل قبولی بهره میبرد . هندلینگ ام وی ام ایکس 22 سطح متوسطی رو به پایینی دارد، سواری ماشین کمی  خشک و کوبنده است و بیشتر برای افرادهای جوان مناسب است و در بعضی از مواقع ESP بیش از حد در پایداری ماشین دخالت میکند و در هنگام مانور های ناگهانی کمی به راننده استرس وارد میکند و این به معنی عدم تعادل ماشین در حرکت های ناگهانی است . ام وی ام ایکس 22 سواری خوبی ندارد و مزدا 3 کیفیت سواری اش بسیار عالی است پس در یک بخش دیگر هم بی کیفیت بودن این ماشین به ما اثبات گردید .

ام وی ام ایکس 22 ظاهر خوبی دارد اما نه کیفیت دارد و نه جز چهره زیبایش چیزی برای ارائه دارد و مزدا 3 از این نظر ها بسیار عالی است و در همه بخش ها بسیار عالی ارزیابی می گردد .

 

 ام وی ام ایکس 22

 

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Abolfazl
    تاریخ : 1396/05/21

    مزدا رو نبايد با mvm مقايسه كرد

  • user icon
    نویسنده : امیررضا
    تاریخ : 1396/05/21

    به نظرم این مقایسه توهین بود به مزدا مقایسه این دوتا ماشین مثل جک می مونه😹😹😹😹

  • user icon
    نویسنده : فرشاد قدرخواه
    تاریخ : 1396/05/22

    اصلا من فک نکنم تاحالا سوار این مزدا3شده باشه اونکه این مقایسه را انجام داده والا خانواده من ک مزدا3داشتن سیستم مالتی مدیا داشت ک نوشتین نداره و ب نظر من ی بی احترامی بود ب مزدا3

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/05/22

    دوستان!می خواهم مزدا 3 قدیم بخرم ولی از
    استهلاک بالای ان نگرانم.راهنمایی بفرمایید.

    • نویسنده : amir
      تاریخ : 1396/07/03

      استهلاك بالا مزدا3 ?????
      شما داري با چه ماشيني مقايسه ميكني ؟

    • نویسنده : amir
      تاریخ : 1396/07/03

      به جرات به شما ميگم مزدا 3 86 چپي بخرب قطعا از اين چيني بهتره

    • نویسنده : amir
      تاریخ : 1396/07/03

      خريدي حالا مزدا ٣

  • user icon
    نویسنده : حسن كشاورز
    تاریخ : 1396/05/28

    وااااااااي
    مقايسه زباله هاي چيني با خودرو هاي ژاپني
    چرااااااااا

  • user icon
    نویسنده : امير الياسيان
    تاریخ : 1396/05/28

    اين مقايسه معني داره دوستان ،ناراحت نشين ..مدير سايت ميخواد به بعضيا بفهمونه تركيده ي مزدا ژاپني بهتر از اسباب بازيهاي چينيه
    بعضيا واقعا پولاشونو ميريزن تو سطل زباله با خريد ماشين چيني

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1396/07/02

    فقط پارس elx 😎😎😎

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1396/07/03

    چین بخواد ماشین تولید کنه هم کیفیت و قدرت مزدا۳.باز هم شما میگین چون چین ماشین تولید کرده خوب نیست.درسته به مزدا۳نمیرسه.ولی از خیلی از اشغالهای داخلی سرتره.موتور ماشینهای چینی عالیه.نه فکر جوش اوردن باشین و نه واشر سوزوندن و نه کل سیمکشی مشکل دار بشه و ....

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading