اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه بسترن B30 با برلیانس H330

مقایسه بسترن B30 با برلیانس H330

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه بسترن B30 با برلیانس H330 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه بسترن B30 با برلیانس H330 بپردازیم .

Besturn b30

بسترن B30

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی بسترن B30

BRILLIANCE H330

برلیانس H330

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
45
بررسی برلیانس H330
انتخاب ماشین 3

Besturn b30

بسترن B30

Top car

Besturn b30

بسترن B30

مقایسه بسترن B30 با برلیانس H330

بسترن b30

 

بسترن در ایران نخستین بار با مدل B50 شانس خود را امتحان کرد که ماشین ناموفق و بد اقبالی بود سپس با عرضه فیس لیفت این ماشین کمپانی فاو توانست در ایران جایگاه خوبی پیدا کند و مردم ایران اگر نام بسترن را بشنوند قطعا مدلی که در ذهن آنها می‌آید B50F است و گروه بهمن نمونه جمع و جور تر B50F یعنی بسترن B30 را چندی قبل وارد بازار کرد. ایتال دیزاین موسسه طراح این خودرو بوده و کار خود را بسیار خوب انجام داده است. در طراحی ماشین‌های بسترن با بدنه های حجیم و خطوط زیاد روبرو میشویم یعنی اگر با دقت به بسترن B30 نگاه کنید از آن چه که هست ابعاد این ماشین را بزرگ تر می‌بینید که این نکته مورد مثبتی است که احساس اعتماد به نفس ماشین را بالا برده است.

 

بسترن b30

 

ماشین‌های بسترن چه مدل B50F و چه همین بسترن B30 که مد نظر ما است از نظر طراحی سبک متفاوتی را با ماشین‌های چینی دنبال می‌کنند یعنی برلیانس H330 نگاهی به ماشین‌های BMW دارد و طراحی اش یادآور ب ام و است اما با نگاه کردن به ماشین‌های فاو شما یاد آمریکایی ها و خصوصا ماشین‌های کادیلاک می‌یافتید. بسترن B30 در داخل کابین طراحی با دیدگاه لوکس‌تری دارد ولی کیفیت متریال متوسط است اما کیفیت ساخت در حد خوب ارزیابی می‌شود و از نظر آپشن بسترن B30 وضعیت بهتری نسبت به برلیانس H330 دارد. در داخل کابین خودرو بسترن B30 حس بهتری به سرنشینان ماشین القا می‌کند.  

 

بسترن b30

 

بسترن B30 در سینه خود یک موتور 4 سیلندر با آرایش خطی جای داده است که 1598 سی سی به طور دقیق حجم دارد. بسترن B30 با کمک این پیشرانه قابلیت تولید 107 اسب بخار نیرو در دور موتور 5500 دور در دقیقه و 155 نیوتن متر گشتاور در 3600 دورر در دقیقه را دارد. انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌ها بر عهده یک گیربکس 6 سرعته ساخت Aisin است که برنامه ریزی مناسبی برای استفاده شهری دارد و تعویض دنده‌های خوبی را در حالت نرمال به نمایش می‌گذارد. ماشین‌های چینی هنوز در بخش هماهنگ شاختن موتور و گیربکس مشکل دارند زیرا خنگی خاصی در ماشین‌های چینی وجود دارد که به یک اپیدمی تبدیل شده است که راه تشخیص چینی بودن ماشین در هنگام سواری است. یک نکته هم در مورد پیشرانه فاو بسترن B30 وجود دارد که آن هم طراحی و استفاده اش توسط فولکس واگن و بر روی فولکس واگن بورا است و حالا امتیاز این پیشرانه را فاو برای استفاده بر روی ماشین‌هایش خریداری کرده است.

 

بسترن b30

 

فاو بر روی ماشین‌هایش از پلتفرم‌های خوبی استفاده می‌کند و اینبار بر روی بسترن B30 از پلتفرم فولکس واگن جتا استفاده کرده است تا علاوه بر مناسب بودن ابعاد، هندلینگ و سواری ماشین هم کیفیت قابل قبولی را داشته باشد.

بسترن B30 یک سدان جمع و جور، کیفیت تقریبا خوب و تکنولوژی مربوط به فولکس واگن و مزدا است. فاو B50 به لطف عملکرد ضعیف گروه بهمن در معرفی این ماشین نتوانست به فروش خوبی دست یابد. بسترن B30 تا به اینجای کار موفق‌تر از بسترن B50 بوده و به فروش قابل قبولی دست یافته است. در مقایسه بسترن B30 و برلیانس H330 ما بسترن B30 را به دلیل کیفیت ساخت بالاتر و برندی با سطح بالاتر از برلیانس برنده این مقایسه اعلام می‌کنیم.

BRILLIANCE H330

برلیانس H330

مقایسه بسترن B30 با برلیانس H330

 برلیانس h330

 

یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های چینی که به لطف ویژگی‌هایی چون طراحی زیبا توانست جایگاه خوبی را در بین مردم برای خود ایجاد کند برلیانس H330 است. برلیانس H330 در میان سدان‌های این بازه قیمتی یکی از مناسب‌ترین چهره‌ها را دارد زیرا خریداران این ماشین افراد با سنین مختلف هستند که همین موضوع نشان می‌دهد برلیانس H330 ترکیب صحیحی دارد که اینگونه افراد را جذب خود کرده است. گلگیرهای پف کرده در هر 4 گوشه ماشین، وجود خطوط و برجستگی‌های جذاب و آیرودینامیک و طراحی منحصربه‌فرد و هوشمندانه چراغ‌ها ویژگی‌هایی است که در زیبایی برلیانس h330 تاثیر مثبت گذاشته است و کمی هم به ماشین پرستیز و احساس لوکس بودن بخشیده است. برلیانس H330 در طراحی داخلی ماشین سعی کرده است تا با استفاده از المان سادگی هم میزان راحتی را افزایش دهد و هم بتواند آرامش درون کابین را برای سرنشینان فراهم کند.

 

 برلیانس h330

 

یکی از ویژگی‌های برلیانس H330 که این ماشین را جذاب کرده است کیفیت ساخت عالی و متریال مرغوب استفاده شده در کابین ماشین است. برلیانس H330 از صندلی‌های راحت و دربرگیرنده ای سود می‌برد که به لطف فرم خوبی که دارد حتی در مسافت‌های طولانی شما احساس خستگی نمی‌کنید ضمن اینکه صندلی راننده ماشین برای تسلط بهتر در 8 جهت به صورت برقی تنظیم می‌گردد. برلیانس H330 فضای جاداری است و همین مورد در انتخاب این ماشین برای خانواده‌های ایرانی اهمیت بسیار زیادی دارد. از نظر امکانات رفاهی و ایمنی هم برلیانس H330 ماشین کاملی به نظر می‌رسد و  به طور کلی برلیانس H330 در بخش طراحی و کابین و ... ماشین خوب و با کیفیتی است و امتیاز بالایی را با توجه به قیمت و کلاس ماشین دریافت می‌نماید. ولی تیم کارشناسی ماشین 3 برلیانس H330 را از لحاظ کیفیت، چهره و راحتی نسبت به بسترن B30 در سطح پایین تری میداند و بسترن B30 در این بخش ار برلیانس H330 سر تر است.

 

 برلیانس h330

 

در بخش ویژگی‌های فنی برلیانس H330 از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی به حجم 1.5 لیتر بهره می‌برد که به خوبی از عهده ماشین برمی‌آید و شتاب و چالاکی راضی کننده‌ای در اختیار راننده قرار می‌دهد. در دور موتور 5800 دور در دقیقه 114 اسب بخار قدرت پیشرانه ماشین تولید می کند و در دور موتور 3800 دور در دقیقه هم گشتاور 154 نیوتن متر از پیشرانه برلیانس H330 حاصل می‌گردد و در اختیار راننده ماشین قرار می‌گیرد. برلیانس H330 بر مبنای اقتصادی بودن و استفاده شهری طراحی شده است اما شتابگیری خوب و قابل اعتمادی دارد و از همه مهم‌تر مصرف سوخت 6.7 لیتری ماشین در سیکل ترکیبی با وجود گیربکس اتوماتیک است که قابل قبول به نظر می‌رسد و کاملا ماشین اقتصادی محسوب می‌شود که با توجه به پارامترهای ماشین در این کلاس این رقم قابل قبول است. برلیانس H330 ماشین کم استهلاکی است و صاحبان آن تا به حال در مورد مسائل فنی آن شکایت خاصی نداشته‌اند ومعمولا شکایت آنها مشابه شکایت همه چینی سوارها در مورد عملکرد نه چندان خوب گیربکس ماشین‌های چینی بوده است.

پیشرانه برلیانس H330 با یک گیربکس 5 سرعته دستی و یا 4 سرعته اتوماتیک کوپل شده است که هماهنگی خوبی با موتور دارد، تعویض دنده‌هایش معمولی و کارکردش هم  تقریبا روان است ولی یک حالت خنگی در اکثریت گیربکس‌های ماشین چینی وجود دارد که کم وبیش در برلیانس H330  هم مشاهده میگردد‌. برلیانس H330 در مدت زمان حضورش در بازار رضایت خریداران خود را جلب کرده است و با کیفیت تقریبا مناسب در بخش فنی و استهلاک کم توانسته خوب بودن خود را اثبات کند که از این نظر توانسته بازار خوبی را برای خود دست و پا کند به همین دلیل بسترن B30 تازه وارد کار بسیار مشکلی پیش رو دارد تا بتواند سهم بازار برلیانس H330 را مال خود کند.

 

 برلیانس h330

 

برلیانس H330 جزء نخستین ماشین‌های چینی است که با سیستم تعلیق خوب خود نشان داد که ماشین های چینی هم می توانند هندلینگ و فرمان پذیری نسبتا خوبی داشته باشند و در هنگام رانندگی تهاجمی لذت و هیجان خاصی را راننده برلیانس H330 تجربه می‌کند و در هنگام رانندگی ملایم هم درون کابین ماشین از حداکثر میزان آرامش نسبت به چبنی بودن آن لذت می‌برید.

برلیانس h330 در میان ماشین‌های چینی توانسته است بازار فروش بسیار خوبی را برای خودش دست و پا کند و به لطف کیفیت مناسب و ظاهر قابل قبولش به آمار فروش خوبی رسیده است. بازار خرید وفروش نمونه‌های دست دوم برلیانس H330 مانند تمامی خودروهای چینی چنگی به دل نمی‌زند و در هنگام فروش مالک خودرو را حسابی آزار خواهد داد. در این مقایسه بسترن B30 در مقایسه با برلیانس H330 امتیاز بالاتری دریافت می‌کند. مهم‌ترین دلیل پیروزی بسترن B30 در این مقایسه کیفیت ساخت بالاتر و برند معتبرتر بسترن در مقایسه با برلیانس H330 است.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/06/02

    بنظر میاد بسترن b30بعلت استفاده گیربکس 6 سرعته ساخت Aisin است از کیریکس 4سرعته برلیانس که قدیمی تر هست بهتره .واز عملکرد بهتری برخوداره

    • نویسنده : مرتضی
      تاریخ : 1396/11/22

      گیربکس برلیانس هیوندای هستش

  • user icon
    نویسنده : R
    تاریخ : 1396/06/02

    خدمات پس از فروش سایپا الان بهتر از بهمن خودرو ست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خودتون خنده تون نمیگیره از این حرف؟
    بسترن سه سال گارانتی داره.
    تو ایران همه میدونن بهمن خودرو ب واسطه تیراژ کمترش چقدر خدمات فنی ش بهتره.
    لااقل من ک مزدا داشتم میدونم اینو

  • user icon
    نویسنده : پیام
    تاریخ : 1396/06/02

    با عرض احترام، ولی کاملا نوشته مغرضانه ای بود.
    همونطور که میدونید گیربکس بسترن متعلق به شرکت Aisin ژاپن می باشد که جز 3 برند برتر گیربکس دنیاست.
    همچنین خدمات پس از فروش بسترن که متعلق به شرکت بهمن خودرو می باشد خیلی بهتر از برلیانس سایپاست.
    در بخش ویژگی های فنی ، اینکه موتور 1500، 103 اسب بخار برلیانس را بالاتر از موتور 1600 107 اسب بخاری بسترن میدونید بازم جای تعجب داره.

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/06/02

    سلام آقای کارشناس
    آقا چقدر گرفتی تا اینهمه الکی برلیانس رو بهتر از بسترن نشون بدی
    بابا وجدان هم خوب چیزیه
    تو حاضری یه پولی بگیری و یه عده مردم رو به اشتباه بندازی

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/06/03

    سلام، منبع این مطلبتون کجاست.
    هنوز کسی تو ایران با این خودرو رانندگی نکرده که شما تونستی سواریش رو با برلیانس مقایسه کنی.
    در ضمن شما در مقایستون هیچ اشاره ای به امکاناتی مثل کنترل پایداری، نوع گیر بکس و... هیچ اشاره ای نکردید.
    یه قضاوت کاملا یک جانبه
    راستی قیمت برلیانس در چین در بالاترین مدل ۷۵ هزار یوانه ولی b30 در بالاترین مدل ۹۲ هزار یوانه.
    مدل عرضه شده در ایران ۸۵ هزار یوانه. یعنی ده هزار یوان یا شش میلیون تومان در خود چین گرونتره، بعد شما ارزیابی کردید گفتید همه چیه برلیانس بهتره.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/06/05

    با سلام و احترام
    اصلا این مقایسه رو قبول نداشتم، از لحاظ طراحی داخلی B30 خیلی بهتر از H330 عمل کرده (صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، طراحی مدرن و لوکس، داشبورد با کیفیت،...). از لحاظ هماهنگی موتور و گیربکس هم به لطف گیربکس ژاپنی 6 سرعته بسترن اصلا با برلیانس مقایسه نکنیم بهتره. نمای خارجی خودرو هم به نظر بنده B30 هم تهاجمی تره هم مدرن تر. موفق باشید

  • user icon
    نویسنده : Sd-v8
    تاریخ : 1396/07/08

    واقعا خنده دار بود برليانس رو با بسترن مقايسه كردي!!!!!
    برليانس آشغالترين چينيه بازاره
    حتي ماشيناي ايراني هم بهتر از برليانسه

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1396/07/19

    ايمني h330 چي كجا صحبتي در موردش شده در ضمن بسترن 5 ستاره ايمني دارد

  • user icon
    نویسنده : ایرانی
    تاریخ : 1396/08/02

    من ک بسترن دارم عاشقشم.مهمترن رکن یک خودرو اتومات گیربکس اونه که میشه کیفیت و هماهنگی بالای گیربکس بسترن رو به راحتی تحقیق کرد

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/08/16

    من h330 دارم سرطانه این آقا چی داره میگه
    قطعاتش هم نیست تو گارانتی هم قطعه ندارن عوض کنن چه برسه گارانتی نداشتع باشه

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1396/08/17

    خیخلی جالب بود
    فُکاهی قشنگی بود... اینکه بربیانس امتحانشو پس داده و خدمات سایپا بهتر از بهمن موتوره خیلی خنده دار بود
    یکی از آشناهامون برلیانس خریده بود روش گیربکس نصب نکرده بودن دیگه خودتون قضاوت کنید

    یه مطلب دیگه که در نقد خیلی برام جالب بود
    اینه که بسترن رو هنوز باهاش رانندگی نکرده میگه خنگی خاصی در گیربکس ماشین های چینی هست...

    کلا نقد جانبدارانه و دور از واقعیت بود
    بیشتر شبیه تبلیغ برلیانس بود تا مقایسه

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/08/18

    بانظر دوستان کاملآ موافقم برلیانس ازنظر فنی وخدمات پس ازفروش اصلأ باb30قابل مقایسه نیست کسانی که برلیانس دارند راضی نیستن من باb30راننگی کردم گیربکس خیلی عالی فرمان بسیار نرم وترمزعالی و هندلینگ خوب وشتاب موتورمناسب.

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1396/08/19

    هیچ مدلی از بسترن رونخرید ، منو که بیچاره کرد 6 میلیون خرجش کردم موقع فروش هم با 8 میلیون ضرر فروختمش بسترن b50 رو

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1396/08/19

    بسترن نخرید اصلا گارانتی و خدمات درست نداره موقع فروشش هم بیچاره میشید

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1396/08/19

    بسترن B30 مثل بسترن B50 هیچ حرفی برای گفتن نداره و نمیتونه بفروشه عملکرد شرکت بهمن موتور توی معرفی ماشین خیلی ضعیفه ، افت قیمت بسترن خیلی زیاده و مشتری اول و آخرش هم خودتون هستید

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/08/19

    جفتشون ماشین های آشغالی هستن ولی بسترن آشغال تر هستش چون اصلا بازار دست دوم نداره

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/08/19

    بسترن کل محصولاتش توی ایران شکست خوردس از همین الان هم میشه پیش بینی کرد که بسترن b30 به سرنوشت بسترن B50 دچار میشه و اصلا فروش خوبی نخواهد داشت

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/08/19

    بسترن اصلا خدمات نداره نخرید

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/08/19

    مذخرف ترین ماشینی که تا حالا داشتم بسترن b50 بوده که با بدبختی فروختمش ، بسترن b30 هم لنگه همون B50 هستش بی کیفیت و بازار دست دوم خراب

  • user icon
    نویسنده : محمود
    تاریخ : 1396/08/19

    بسترن b30 ظاهر خوبی داره ولی اصلا کیفیت ساختش بالا نیست ، تا جایی هم که میدونم اصلا خدمات پس از فروش مناسبی نداره و همه مالکان بسترن ناراضی هستن از خدمان بهمن موتور

  • user icon
    نویسنده : پویا
    تاریخ : 1396/09/10

    برلیانس ماشینی به مراتب ضعیف تر از بسترن هست ،شک نداشته باشید،قیمتشم به نسبت کیفیت و امکاناتش گزاف هست

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1396/09/12

    با سلام خدمت همه دوستانی که اظهار نظر فرمودن
    بنظر من بسترن b30 از امکانات خوبی برخوردار فرمان برقی کروز کنترل مانیتور دی لایت فضای جادار خوب و ایرودینامیک بودن این خودرو متور خوبی داره ولی خیلی قوی نیس اما مهمترین اون اینکه گیربکس ۶ سرعته عالی داره
    خودم هم تو جاده باهاش رانندگی کردم هم تو جاده خاکی ازش خیلی راضی بودم خیلی نرمه
    کلاً نمیشه مقایسه کرد با برلیانس
    یه مطلب دیگه هم هست بهمن بخاطر پشتیبان قوی که داره مخصوصا که خودرو هاوال و هم امتیاز شو گرفته اینده خوبی داره بالاخص که تو نمایشگاه آذر ۹۶ امسال خوب خودش و نشون داد

  • user icon
    نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1396/09/13

    جالبه اونهایی که مخالف بسترن نظر دادن پشت سر هم و تو یه تاریخ وبا اسمهای مختلف و کاملا خودجوش بود ....والا هرکی بسترن داشته وما پرسیدیم کاملاراضی بوده

    • نویسنده : مصطفی خبازکار
      تاریخ : 1396/12/04

      کاملا هماهنگ شده بود

  • user icon
    نویسنده : ...
    تاریخ : 1396/09/28

    ولی خدایی بسترن داشتیم اصلا راضی نبودیم خدمات پس از فروش ضعیفی داره و کلا ماشین راضی کننده ای نبود از لحاظ کیفیت خودرو کیفیت بالایی نداشت
    الان مزدا ۳ گرفتم خیلی راضی ام نسبت به بسترن

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1396/11/02

      داداش مزدا دوبرابر بسترن قيمت داره ها؟؟؟ چطور شده رفتي بسترن سوار شدي يهويي مزدا خريدي؟؟ خب از اول ميرفتي مزدا ميخريدي داداچ

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1396/11/01

    سلام خدمت دوستان
    بین برلیانس ۳۳۰ اتوماتیک و بسترن بی ۳۰ و زوتی کدوم رو بخرم؟
    هم از لحاظ خود ماشین و راحتی
    هم از لحاظ خدمات پس از فروش
    هم راحت فروش رفتنش
    ممنونم راهنمایی کنید؟

    • نویسنده : حامد
      تاریخ : 1396/11/04

      100 درصد شک نکن بی سی بهتره از هر لحاظ- با توجه به امکاناتی که چه تجیزاتی و چه فنی و همچنین کیفیت بالای قطعاتش شک نکنید این محصول قیمتش سال بعد بیشتر از ایناس.
      اصلا به حرف هیشیکی گوش نکنید خودتون بهترین تصمبم گیرنده ای. فقط یکم بیشتر تحقیق کنید خودتون به موضوع پی میبرید.
      در ضمن من بی سی ندارم. از رو تحقیقات خودم میگم.

  • user icon
    نویسنده : نیک
    تاریخ : 1396/11/04

    سلام
    من خودرو بسترن B30رو تست کردم تو نمایندگی و سپس ثبت نام کردم
    از لحاظ فیس و اپشن و استحکام و بروز بودن کاملا از همه ماشینای رنج ۶۰ میلیون بالاتره و در خریدش شک نداشتم با تشکر.

  • user icon
    نویسنده : بی خبر
    تاریخ : 1396/11/04

    در بالا جنگ بین عوامل سایپا و گروه بهمن بر سر تخریب گروه رقیب به وضوح مشهود است. و هیچ کمکی به تصمیم گیری جهت خرید خودرو های مورد نظر را نمیده. از هر کدوم خوشتون اومد بخرید. به حرف هیچ کسی هم گوش ندیدن جز دارندگان و مالکان یا نمایندگی هایی که این خودرو را در معرض نمایش و یا تست گذاشتن.خدا پشت و پناه و نگهبان خانواده و زندگی هامون باشه کفایت میکنه .نه حرف بی ارزش عوامل مجازی .یک سری از خدا بیخبر فقط فکر تخریب و از بین بردن قداست و شان انسانیت هستن. و به واسطه همین افراد و زیردستان بله قربان گو نه تنها صنعت خودرو بلکه کلیه امور مملکت درگیر رکود و فلاکت شده است.خدا همه را به راه راست هدایت کند.

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1396/11/06

    خيلي تابلو هست كه اولين نظرات از طرف شركت بهمن خودرو با چندين آيدي مختلف ميباشد و بعد يكي از سايپا اومده ديده كه عقب افتاده بعد اون با چند تا آيدي مختلف از خجالت رقيب در اومده ، بيچاره مصرف كننده هم كه اومده يه چيزي حاليش بشه تا شايد بتونه تصميم بهتري بگيره

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/11/09

    برلیانس نخرید واقعا بعد 3سال افت کیفیتش وحشتناکه قیمت قطعات هم دوبرابر خودروی داخلی

  • user icon
    نویسنده : داود
    تاریخ : 1396/11/14

    فعلا که برلیانس سری۲۰۰ شده تاکسی اگه بد بود تاکسی نمی شد قطعاتشم زیاده افتش هم نسبت به ماشینهای چینی کمتره شتاب ۰تا ۱۰۰ دنده ای برلیانس ۱۱ ثانیه ولی بسترن ۱۶ ثانیه باید تو رویا باشی بتونی شتاب با بسترن بگیری

    • نویسنده : عر فان
      تاریخ : 1396/12/06

      مردم ما متاسفانه همین طورند چیز بد و زیاد میخرند...پراید هم تاکسیه هم وانت هم سواری بیشتر میخرند.این که دلیل نمیشه.

  • user icon
    نویسنده : Amir
    تاریخ : 1396/11/29

    با سلام
    باتوجه به كليه نظرها رو در بالا مطالعه كردم و خيليهاش مغرضانه بود ، چنتا مطلب بايد عرض كنم :
    ١-هيچ گروني بي حكمت و هيچ ارزوني بي علت نيست
    ٢- هرچقدر پول بدي بهمون اندازه آش ميخوري

    من به نوبه خودم يك ماهي هست دارم روي خودرو تحقيق ميكنم ، با توجه به بودجه اي كه دارم و صد درصد مصرف كننده هستم به اين نتيجه رسيدم كه بسترن رو انتخاب كنم.

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/12/05

    فقط یه ایراد می شود گرفت از بسترن این را از سوار شدن ماشین رفیقم میگم من تا حالا ماشینی غیر از پراید نداشتم ایرادش این که در سرعت بالا فرمان خیلی شل می شود انگار چسبندگی به زمین ندارد

    • نویسنده : م
      تاریخ : 1396/12/14

      واقعا نمیدونم این نظرات چقدر درسته ولی خواهشا راهنماییم کنید...

      برلیانس یا بسترن?

    • نویسنده : منصور
      تاریخ : 1397/01/09

      چون فرمانش برقیه در سرعتهای بالا نرمتره نگران نباش، ضمن اینکه فرمان برقی نسبت به هیدرولیک پرقدرت ترند چون توان موتور صرف هیدرولیک فرمان نمیشه

  • user icon
    نویسنده : عر فان
    تاریخ : 1396/12/06

    اصلا من متوجه نمیشم چرا بسترن را با برلیانس مقایسه کرده؟مثل این میمونه که پراید را با تندر90مقایسه کنی....گیربکس 6 سرعته آیسن ژاپن بسترن کجا وگیربکس برلیانسوکلی تفاوت دیگرو........

  • user icon
    نویسنده : noshad
    تاریخ : 1396/12/14

    بنظرم بسترن بهتر باشه به دلیل گیربکس شش سرعته،به دلیل ایمنی پنج ستاره،مصرف سوخت پایین،و از لحاظ آپشن از هم رده های قیمتی خودش بالاتر هستش،،،،بدون تعصب نظر بدیم

  • user icon
    نویسنده : آرش براقی تبریزی
    تاریخ : 1396/12/26

    با سلام بنده از ایران خودرو و سایپا هم خودرو داشتم .
    ولی هیچ یک از این شرکت ها خدمات پس فروش خوبی ندارن و اصلا جوابگو نیستن .
    بهمن خودرو سالهاست مزدا وانت 2000 تولید میکنه . کم نقص و با خدمات پس از فروش خوب .

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1397/01/05

    باسلام من فکر میکنم 207 اتوماتیک صندوق دار از این دو بهتره

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1397/01/24

    كدوم رنگ بسترن بهتره؟

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/01/26

    آقا هر دوشون آشغاله
    فقط پرایدو عشقه

  • user icon
    نویسنده : ایرج
    تاریخ : 1397/01/29

    باسلام بهمن خودرو با ایجاد امکان تست خودرو کار بزرگی کرده من تست کردم خودرو بسیار خوش رکابی است نرم وراحت وتعویض دنده ها بسیار عالی وبه نسبت قیمت خودروی قابل قبولیست بخاطر همکاری صادقانه کمال تشکررا ازبهمن خودرو دارم.

  • user icon
    نویسنده : حسن
    تاریخ : 1397/02/10

    اقا من برلیانس کراس موتور جدید دارم و تو این 2 ماهی که داشتم واقعا از انتخابم راضی هستم - ولی بسترن رو سوار نشدم و فقط شنیدم که می گن اونم ماشین خوبیه - واقعا متاسفم دوستانی تا حالا یه ماشین رو حتی از نزدیک ندیدن و میان نظر میدن که این آشغاله اون به درد نخوره و مصرف کننده رو دچار سردر گمی می کنن - بهترین کار اینه که به گروه های تلگرامی این خودرهاا بریم و نظر مصرف کننده های واقعی رو وببینیم و با هم مقایسه کنیم - وگرنه منم میتونم بشینم اینجا و بگم تویوتا ماشیناش آشغاله!!!

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/03/15

    من دو ماهه برلیانس 330 موتور جدید خریدم
    ماشین تو شهریه و تو سربالایی های شدید یکم قدرتش کمه و اینکه متریال و ساختش واقعا خوبه
    مصرف سوخت هم پایین و اپشنهاشم مورد قبول
    نرم و راحتم هست در کل :
    ماشین خانوادست نه تیک اف

  • user icon
    نویسنده : اسد
    تاریخ : 1397/03/26

    ایهاالناس از پارس خودرو ماشین نخرید حدود یک ماهه تمام مبالغ و چک های ماشین رو پرداخت کردم ماشین رو تحویل گرفتم رسید هم دارم اگه لازم باشه میزارم ولی هنوز تو سیستم شرکت فاکتور نشده نه بیمه شده نه پلاک زنگ که میزنم میگن پارس خودرو با سایپا اختلاف حساب دارن مشتری باید پاسوز اختلافات مالی اونا بشه

  • user icon
    نویسنده : عبدالرضا احمدپور
    تاریخ : 1397/04/29

    هر ماشین قسطی و مشارکتی را که می خواهید بخرید زودتر بخرید که دیگه بایستی اول تکمیل وجه کنید بعدا ماشین را تحویل بگیرید.

  • user icon
    نویسنده : محمد جواهریان
    تاریخ : 1397/08/20

    سلام
    من‌یه بلریانس گیربکس دستی گرفتم با موتور جدید الحق و انصاف که ماشین خوبی هستش چه از نظ سواری دادن و از نظر سوخت و راحتی ماشین جادار و زیبا و رانندگی با این‌ماشین حس خوبی بهم میده و اطرافیانم هم که بلریانس دارند همگی ازش راضی هستند ۱

  • user icon
    نویسنده : میکائیل
    تاریخ : 1397/12/03

    سلام به همه دوستان
    بنده یکسال بسترن بی سی رو نزدیک دوساله و سی هزارتا کارکرده
    در یک کلام میگم خیلی بیشتر از انتظارم بوده و کیفیت ساخت خوبی داره و کشش ماشین اصلا به حجم هزارو ششصد نمیخوره و هیچ کندی رو توش احساس نمیکنید بشرطی که طرز استفاده از حالتهای گیربکسش مثل درایو و اسپرت و تیپ ترونیک رو بدونید..و گیربکس کاملا هوشمند و به موقع دنده میده..آبشن های ایمنی پایداری و ضدهرزگردی و کمک در سربالایی داره و آبشن های رفاهی مدیا لمسی رهیاب،دیلایت.اتولایت.آنتی تراپ.کروز کنترل...داره..سواری نرمی داره و از لحاظ جاداری مخصوص خانواده و مسافرت هست..مصرف سوخت ترکیبی حدود ۶.۵ هست و با توجه به جثه ماشین مصرف خوبی داره..در کل من ازش راضی هستم و توی جاده کشش عالی هست

  • user icon
    نویسنده : طاها
    تاریخ : 1398/11/19

    سلام
    به نظرم خدمات بعد از فروش این خودرو یعنی بسترن خیلی مهمه و بازار دست دومش من با چیزایی که خواندم و تستش رو هم دیدم ماشین بدی به نظر نمیرسه
    ولی خب کلا چینیه دیگه
    من خودم سورن دارم ازش راضیم خیلی خوب نیست ولی خدارو شکر خوبه تو ماشینهای ایرانی

  • user icon
    نویسنده : امیر نعمتی
    تاریخ : 1399/05/17

    سلام...من برلیانس موتور بزرگ دارم.
    هماهنگی موتور با گیر بکس عالیه.اصلا روز اول که گرفامش بعد کلی دقت متوجه شدم تعویض دنده هاشو..خیلی نرم و عالی.گیربکسش ساخت هیوندای پاور تک هست.صندلی هاشم دستیه.اشتباها نوشتین برقی.
    در مورد طراحیش، به شخصه خیلی بیشتر از بسترن قبولش دارم...بسترن نمای حلوش قشنگه.ولی در نمای بغل و پشت،هماهنگی ای با جلو نداره.
    موتور جدید برلیانس، قوی تر از بسترن هست.
    البته نمیشه از گیر بکس شش دنده و آپشنهای بیشتر بسترن چشم پوشی کرد.

    یکی دیگه نقاط ضعف بسترن، کیفیت رنگش هست که در تمامی تولیدات بهمن، مشهوده.


    من فعلا از برلیانس راضی ام.
    ولی اگر یه زمانی بخوام ماشبن رو عوض کنم، حتما به بسترن هم فکر میکنم

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1401/09/19

    بسترن رو فقط باید با سراتو یا هیوندا اکسنت مقایسه کرد نه برلیانس. قطعات بسترن اینقدر باکیفیت هست که اگر الان بهمن میخواست با این نرخ جدید ارز مونتاژ میکرد باید بالای 1 میلیارد پول می‌دادی بابتش

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading