اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه فیات 500 با آلفارومئو میتو

مقایسه فیات 500 با آلفارومئو میتو

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه فیات 500 با آلفارومئو میتو می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه فیات 500 با آلفارومئو میتو بپردازیم .

ALFAROMEO Mito

آلفارومئو میتو

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی آلفارومئو میتو

FIAT 500

فیات 500

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
5
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی فیات 500
انتخاب ماشین 3

ALFAROMEO Mito

آلفارومئو میتو

Top car

ALFAROMEO Mito

آلفارومئو میتو

مقایسه فیات 500 با آلفارومئو میتو

آلفا رومئو میتو

 

آلفارومئو میتو که کوچکترین نماینده آلفا در بازار های جهانی است به لطف جذابیت های زیادی که دارد با استقبال بالایی مواجهه شده است . این هاچ بک جذاب کوچولو اثر مانوئل دیاز میباشد و در استودیو مرکزی طراحی آلفا شکل گرفته است . با نگاه کردن به آلفارومئو میتو طراحی این ماشین را تحسین میکنید واز هماهنگی بخش های مختلفش با یکدیگر احساس خرسندی به شما دست میدهد . آلفا رومئو میتو یک ماشین 4 نفره است که گاهی اوقات از صندلی های ردیف عقب آن با وجود ابعاد کوچکی که دارد میتوان استفاده کرد و این یکی از برتری هایش نسبت به فیات 500 است .

 

آلفا رومئو میتو

 

آلفا رومئو میتو ذاتش اسپرت و رام نشدنی است و با قدم گذاشتن به داخل کابین ماشین به خوبی این موضوع را میتوان درک کرد و هیجان را به وضوح میتوان حس کرد و بر خلاف فیات 500 که آرامش در کابین موج میزند آلفا ومئو میتو فریاد میزند که پدال گاز را فشار دهید . طراحی پویای داشبورد ، فرمان ۳ ستون اسپرت ، صندلی های چرمی عالی ، اهرم تعویض دنده خوش دست و .... همه و همه نوید یک ماشین جذاب ، جوان پسند وپر هیجان را میدهند که حتی در ظاهر هم روح فراری دمیده شده در آلفا میتو را میتوان به وضوح حس کرد . سیستم صوتی Bose ، لانچ کنترل ، LCD چند منظوره ، DNA( حالت رانندگی انحصاری آلفا ) ،۶ ایربگ ، VDC ( سامانه کنترل دینامیکی اتومبیل ) ، ESC( سامانه کشش الکترونیکی ) ، ASR  ( سامانه ضد لغزش ) و چراغ های زنون تنها بخشی از امکانات این هاچبک دوست داشتنی است . آلفا رومئو میتو و فیات 500 هر دو ماشین های کوچک و دوست داشتنی و با کیفیت هستند اما آپشن های بیشتر در آلفا میتو و فضای جادار تر کابین امتیاز بیشتری را شامل میشود ضمن اینکه کنترل ادوات در داخل کابین میتو امری آسان تر است .

 

آلفا رومئو میتو

 

پیشرانه مورد استفاده در آلفا رومئو میتو یک نمونه 4 سیلندر با آرایش خطی و حجم دقیق 1368 سی سی است که مجهز به سامانه توئین توربو میباشد و به سیستم Multi Air ( سیستم انحصاری زمان بندی سوپاپ آلفا ) هم به منظور افزایش راندمان مجهز است . 135 اسب بخار قدرت در دور موتور 5250 دور در دقیقه و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور در دور‌ موتور 1750 دور در دقیقه  از مشخصه های فنی قلب تپنده آلفا میتو میباشد . این پیشرانه علاوه بر اینکه در میان رقبایش بهترین نسبت قدرت به حجم موتور را دارد بسیار کم اشتها نیز میباشد زیرا در سیکل ترکیبی ۱۰۰ کیلومتر فقط 5.6 لیتر بنزین مصرف میکند . جعبه دنده ۶ سرعته دبل کلاچ آلفا نیز در حالت دینامیک بهترین عملکرد خود را ارائه میدهد و کاملا هر راننده ای را شیفته تعویض دنده های بی عیب و نقص خود میکند . از نظر فنی آلفا رومئو میتو نماینده کوچک فراری است که عملکردش با توجه به کوچک بودن ماشین عالی است و به عنوان یک هاچبک شهری کاملا سریع و چابک عمل میکند و در برابر فیات 500 جز در بحث مصرف سوخت آلفا رومئو میتو ماشین بهتری است .

 

آلفا رومئو میتو

 

آلفا رومئو میتو یک ماشین هاچبک با ویژگی های یک ماشین اسپرت تمام عیار است یعنی شما با راندن آلفا رومئو میتو از حس و حال راندن لذت بخشش تا هندلینگ بی نظیر آلفا میتو را در ساده ترین و سریع ترین حالت میتوانید لمس کنید و اگر از آن دسته افرادی هستید که با راندن آرامش پیدا میکنید شک نکنید که آلفا رومئو میتو برای شما همانند قرص ژلوفن است  .

آلفا رومئو میتو برای کسانی که خواهان یک ماشین اسپرت ولی کوچک هستند و 90 میلیون تومان بودجه دارند بهترین گزینه موجود در بازار است و از فیات 500 محاسن و ویژگی های بیشتری دارد که باعث میشود تا با مبلغ یکسان ماشین لذت بخش تری باشد ضمن اینکه الفا رومئو میتو در بازار ایران شناخته شده تر می باشد .  

 

آلفا رومئو میتو

FIAT 500

فیات 500

مقایسه فیات 500 با آلفارومئو میتو

فیات 500

معروف ترین و کوچک ترین ماشین ایتالیایی در بازار مدل 500 از خودروساز اهل تورین یعنی فیات است که در سر تا سر جهان هر گاه نام فیات را بشنوید اولین ماشینی که به ذهن شما میرسد فیات 500 است . طراحی فیات 500 در اوج اصالت و سادگی میباشد یعنی فیات 500 هم چهره پدر خود را زنده نگه داشته است و هم با نگاه کردن به طراحی ساده فیات 500 این ماشین را بسیار زیبا و دلربا می بینید . ظاهر خاص و متفاوت فیات 500 در ایران نگاه های زیادی را به سمت خود برمی گرداند اما فلسفه طراحی این ماشین به این گونه است که شما سوار فیات 500 می شوید تا همرنگ مردم باشید و بتوانید در ترافیک های سنگین شهری با ماشین کوچک خود اخساس راحتی کنید .

 

فیات 500

 

ظاهر زیبای فیات 500  به داخل کابین هم سرایت کرده است ضمن اینکه حس نوستالژیک را طراحان توانسته اند با مدرنیسم پیوند بزنند به طوری که شما هنگامی قدم به داخل کابین فیات 500 میگ ذارید به خوبی متوجه می شوید که سوار نوه فیات 500 مدل 1950 شده اید . در سر تا سر جهان و خصوصا کشور های بزرگ فیات 500 با تعداد بسیار بالایی به فروش می رسد پس مهندسان فیات برای حفظ اصالت ماشین ، کیفیت فیات 500 را چه در بخش متریال و چه کیفیت ساخت تا حد زیادی افزایش داده اند و از نظر اینطور مسائل فیات 500 در حد یک سدان لوکس با کیفیت است . از نظر اپشن فیات 500 ماشین ساده ای است اما با توجه به کاربری اش آپشن  های مورد نیاز را دارا می باشد و از نظر ابعاد هم با توجه به سایز بدنه فیات 500 ماشین جاداری است اما به طور کلی  فیات 500 یک اتومبیل 2 نفره محسوب می گردد .

 

فیات 500

 

فیات 500 از نظر فنی یک ماشین کم مصرف و کم استهلاک با قدرت مورد نیاز برای انجام امور روزمره است و قابلیت های حرکتی این ماشین در حدود نصف آلفا رومئو میتو است . فیات 500 از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی و حجم 1242 سی سی سود میبرد که برای قیات 500 69 اسب بخار قدرت و 102 نیوتن متر گشتاور را تولید می نماید . شتاب 0 تا 100 کیلومتر فیات 500 در حدود 13 ثانیه است اما نکته اعجاب انگیز در مورد فیات 500 مصرف سوخت کاملا اقتصادی است که در سیکل ترکیبی تنها 4.7 لیتر بنزین مصرف میکند . انتقال قدرت فیات 500 توسط یک گیربکس 5 سرعته تیپ ترونیک انجام می گیرد که بزرگ ترین نقطه ضعف این ماشین است زیرا فیات 500 موتور و گیربکس هماهنگی ندارد و در هنگام تعویض دنده هم ضربه می زند و هم با تاخیر عمل می کند .

 

فیات 500

 

فیات 500 سواری نرم و جذاب و خوبی دارد که استفاده از این ماشین را بسیار راحت کرده است و هندلینگ جذاب و سواری آسان و لذت بخش از جمله ویژگی هایی است که هر لحظه راندن با فیات 500 را برای شما تبدیل به یک خاطره خوب میکند .

فیات 500 در بازار به ندرت معامله میشود و به علت سیاست های غلط شرکت وارد کننده اش دیگر خدمات پس از فروشی برای فیات 500 وجود ندارد و لوازم یدکی فیات500 به ندرت در بازار پیدا میشود. بدون شک فیات 500 در سراسر دنیا یکی از محبوب ترین خودروها به شمار می آید ولی در ایران به دلیل نداشتن بازار خرید و فروش مناسب  ونبودخدمات پس از فروش مناسب خرید فیات 500 را به شما پیشنهاد نمی کنیم .

 

فیات 500

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading