اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه سانگ یانگ تیوولی با جک s5

مقایسه سانگ یانگ تیوولی با جک s5

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه سانگ یانگ تیوولی با جک s5 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه سانگ یانگ تیوولی با جک s5 بپردازیم .

Tivoli

سانگ یانگ تیوولی

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی سانگ یانگ تیوولی

Jac s5

جکs5

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
9
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
48
بررسی جکs5
انتخاب ماشین 3

Tivoli

سانگ یانگ تیوولی

Top car

Tivoli

سانگ یانگ تیوولی

مقایسه سانگ یانگ تیوولی با جک s5

سانگ یانگ تیوولی

 

تیوولی در ایران موفق ترین و محبوب ترین ماشین سانگ یانگ است که تا به حال عرضه شده است و مهمترین دلیل موفقیت سانگ یانگ تیوولی هم زبان طراحی جدید است که موجب شد تا سانگ یانگ تیوولی بتواند توجه تعداد کثیری از مردم را به خود جلب نماید . سانگ یانگ تیوولی چهره ای خاص دارد و در واقع متفاوت ترین ماشین کلاس خود است که مانند الماس تراش خورده ای زیبا و صیقلی است و میتواند با درخشش جلب توجه کند . سانگ یانگ تیوولی طراحی هماهنگ و خوبی دارد و قسمت های مختلف ماشین به خوبی با هم ارتباط برقرار کرده اند . سانگ یانگ تیوولی در نمای بیرونی یک کراس اوور جمع و جور جذاب است که به لطف طراحی خوبش هم ظاهری لوکس دارد و هم برای قشر های جوان و اسپرت پسند ظاهری خشن و هیجان انگیز را دارا می باشد و این به معنی این است که شما در هر سن و سال و با هر سلیقه ای که باشید به راحتی سانگ یانگ تیوولی نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد .

 

سانگ یانگ تیوولی

 

با ورود به کابین سانگ یانگ تیوولی استایل هماهنگی با ظاهر بیرونی ماشین را می بینیم و طراحی خوب و زیبا اولین نکته ای است که توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد . ارگونومی کابین و دسترسی به تجهیزات این ماشین در سطح بالایی قرار دارد و هارمونی بسیار جالبی درون کابین سانگ یانگ تیوولی به کار برده شده است . سانگ یانگ تیوولی یک ماشین کاملا با کیفیت است و با توجه به قیمتی که دارد یکی از با کیفیت ترین ها میباشد و از نظر کیفی نسبت به جک S5 برتری قابل ملاحظه ای را دارا می باشد . با توجه به سگمنت ماشین سانگ یانگ تیوولی ، فضاسازی خوبی داخل ماشین انجام شده است و با کابین جاداری رو به رو هستیم که قابل قبول در کلاس این ماشین می باشد .

بازار این روز های ماشین به نوعی آپشن محور است و در خرید ماشین مردم به تعداد آپشن های موجود توجه ویژه ای دارند و سانگ یانگ تیوولی در این زمینه هم عملکرد موفقیت آمیزی را داشته است و با لیست تجهیزات کاملی که دارد یک برگ برنده دیگر را در برابر رقبایش به نمایش گذاشته است . سانگ یانگ  تیوولی در کابینش یک ایراد کلی دارد که آن هم نفوذ صدا به داخل کابین در سرعت های بالاست که آن هم به علت وجود رینگ های 18 اینچی و لاستیک های نه چندان نرم در زیر ماشین است . به طور کلی با مقایسه جک S5 و سانگ یانگ تیوولی تیم کارشناسی ماشین 3 به این نتیجه رسید که در بخش هایی که تا به حال در مورد سانگ یانگ تیوولی بررسی شد جک s5 هیچ گونه برتری خاصی نداشت و در رنج قیمت خودش یک ماشین با سطح متوسط است  .

 

سانگ یانگ تیوولی

 

سانگ یانگ تیوولی از یک قلب تپنده 1600 سی سی 4 سیلندر با آرایش خطی سود میبرد که به سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز است و با کد E-XGI شناخته میشود . 128 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 160 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4600 دور در دقیقه  از قابلیت های تولیدی این پیشرانه است که به سانگ یانگ تیوولی و راننده اش اعتماد به نفس میدهد . مصرف سوخت سانگ یانگ تیوولی اقتصادی است و در زمره ماشین های کم آلاینده قرار میگیرد و با توجه به وزن آن کاملا چابک میباشد و شتابگیری رضایت بخشی دارد که ماشین را برای اننده همیشه آماده نگه داشت است . البته بخش زیادی از این چابکی را سانگ یانگ تیوولی به لطف گیربکس عالی ژاپنی اش به دست آورده است که قدرت را به بهترین شکل به چرخ های ماشین انتقال می دهد . پیشرانه سانگ یانگ  تیوولی با یک گیربکس ساخت AISIN کوپل شده است که یک نقطه قوت برای این ماشین حساب می شود و به صورت محسوسی لذت رانندگی و تعویض دنده برای سانگ یانگ تیوولی را افزایش داده است . در بخش فنی سانگ یانگ تیوولی نسبت به جک S5 کارکرد روان تری دارد ، کم استهلاک تر است ، تکنولوژی پیشرفته تری دارد و بازدهی این ماشین بسیار بیشتر است .

 

سانگ یانگ تیوولی

 

سانگ یانگ تیوولی شاسی مدرنی دارد ، عرض ماشین زیاد است و سیستم تعلیق هماهنگ با قطعات مختلف ماشین عمل می کند و به همین دلیل هندلینگ سانگ یانگ تیوولی سطح قابل قبولی دارد ، تقسیم وزن سانگ یانگ تیوولی به خوبی انجام شده است و با سانگ یانگ تیوولی قابلیت مانور پذیری خوبی را می توانید تجربه کنید و همه اینها یعنی با راندن سانگ یانگ تیوولی با یک کراس اوور سواری ماشین اسپرت را تجربه می کنید .

اگر به دنبال ماشین کراس اوور هستید ، حدود 100 میلیون تومان بودجه دارید و از ماشین های چینی به خاطر ضعف های موجود در آنها استقبال نمیکنید بهترین ، ارزشمند ترین و مناسب ترین ماشین موجود در بازار برای شما سانگ یانگ تیوولی است که شاید قدرت موتور جک S5 را نداشته باشد اما با اطمینان بیشتری می توانید اقدام به خرید سانگ یانگ تیوولی کنید و از کیفیت بالاتر و بی دردسر تر بودن ماشین کره ای نسبت به چینی ها احساس بهتری خواهید کرد .

 

سانگ یانگ تیوولی

 

 

تست درایو سانگ یانگ تیوولی را می توانید در این لینک مشاهده نمایید.

Jac s5

جکs5

مقایسه سانگ یانگ تیوولی با جک s5

 جک S5

 

نخستین نماینده کرمان موتور در کلاس ماشین های کراس اوور جک S5 است که زمان عرضه این ماشین به بازار به خاطر قدرت بالای موتورش و اینکه ماشین های زیادی در کلاس کراس اوور های جمع و جور حضور نداشت با استقبال بالای مردم مواجه شد . .جک S5 کپی بد ترکیبی از نسل قبل هیوندای IX35 است که هم شباهت این دو ماشین انکار نا پذیر است و هم باعث شده است تا جک S5 شخصیت  مستقلی به عنوان ماشین 100 میلیون تومانی نداشته باشد . در این مقایسه نسخه اتومات جک S5 مد نظر ما است که تغییرات ظاهری نسبت به مدل دنده ای دارد و این تغییرات تنها به تعویض رینگ ها با سایز 18 اینچ و تعویض سپر و چراغ جلو ختم شده است که در چهره نهایی ماشین گویا اصلا تاثیر نداشته است .

 

 جک S5

 

هنگام  ورود به کابین جک s5 شباهت میان جک s5 و هیوندای IX35 به اوج میرسد و این طراحی کپی شده کاملا خود را نشان میدهد زیرا دیگر از حال و هوای ماشین های چینی خارج شده است و طراحی با بقیه موارد به کار رفته درون کابین جک s5 حس غریبی دارد . طراحی کلی کابین جک چشم نواز و هماهنگ است اما با توجه به اینکه سانگ یانگ تیوولی ماشین جدیدتری است و بالطبع طراحی مدرن تری دارد جک S5 هم از نظر طراحی داخلی و هم از نظر طراحی بدنه در برابر سانگ یانگ تیوولی یک ماشین قدیمی است . از کیفیت متوسط رو به پایین ادوات که بگذریم نکته قابل توجه دیگر ارگونومی خوب کابین است .. صندلی ها پوشش چرمی دارند و صندلی راننده به صورت اتوماتیک تنظیم می شود .

صندلی های جلو به گرمکن مجهز هستند و علاوه بر این دوربین دید عقب ، سنسور پارک جلو و عقب ، Keyless entry / start  ، TPMS , HDC , HAC , ESP  ،سیستم صوتی مجهز به دی و دی پلیر و 6 بلند گو و ... از جمله تجهیزات S5 اتوماتیک هستند . از نظر آپشن جک s5 اتوماتیک و سانگ یانگ تیوولی ماشین های کاملی هستند و مشتریان را راضی نگه می دارند اما از همه مهم تر بحث کیفیت است که جک S5 در برابر سانگ یانگ تیوولی هیچ حرفی برای گفتن ندارد .

 

 جک S5

 

قلب تپنده جک S5  یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ است که در هر دو مدل دنده ای و اتومات به طور مشترک استفاده می شود و نقطه قوت بزرگش نسبت به رقبایش بر روی کاغذ است . این پیشرانه 174 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن متر گشتاور را به چرخ های جلو منتقل می کند .  پیشرانه جک S5 در دور موتور 3000 دور در دقیقه به ماکزیمم بوست خود می رسد . گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دبل کلاچ S5 با موتور ماشین هماهنگ نیست ، عملکردی متوسط دارد و کمی گیج دنده عوض می کند ضمن اینکه نسبت دنده ها ضریب خوبی ندارند و هنگامی که در شیب رو به بالا قرار می گیرید یا ظرفیت ماشین تکمیل می شود کمبود گشتاور را حس می کنید و به طور محسوسی جک  S5 با کاهش راندمان مواجه می شود .

 

 جک S5

 

جک S5 سیستم تعلیق مناسبی دارد و این مهم باعث شده است تا سواری و راید جک S5 نسبت به دیگر ماشین های چینی سطح بالاتری داشته باشد اما باز هم در برابر سانگ یانگ تیوولی بازنده است چون هنگام راندن سانگ یانگ تیوولی احساس لذت بیشتری از رانندگی خود را دریافت می کنید .

جک S5 در ظاهر تکنولوژی های خوبی دارد ضمن اینکه به لطف ظاهر کپی شده اش از چهره نسبتا زیبایی برخوردار است اما کیفیت متوسط در همه بخش ها نسبت به تیوولی  باعث شده است تا جک S5 نتواند نمرات خوبی را در این مقایسه  کسب کند و در برابر سانگ یانگ تیوولی امتیاز پایین تری کسب می کند.

 

 جک S5

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : امیرحسین
    تاریخ : 1396/06/05

    سلام واقعا تیوولی بهترینه و جنس داشبوردش واقعا بهتر از جک s5هستش . ممنون از سایت خوبتون

  • user icon
    نویسنده : سعيد
    تاریخ : 1396/06/05

    من نميگم جك خوبه ولي قدرت موتورش خوبه و راضي كنندست ظاهر تيولي مسخرس شبيه ماشين اسباب بازيه و داخلش كوچيكه كه براي مسافرت راضي كننده نيست فقط ضعف جك مصرف زيادشه كه تو تابستون حدود ١٥ ولي زمستون حدود ١٢ ميسوزونه كه اصلا خوب نيست

    • نویسنده : Abolfazl
      تاریخ : 1396/06/06

      من جك اس ٥ اتومات ٣ماه دارم مصرفش تو شهر ١٠.٥ تو جاده ٩.٨ داداشمم دنده ايش داره تو شهر مال اون ١٠.٨ تو جاده ١٠.٢

    • نویسنده : محمود
      تاریخ : 1396/06/18

      آقای سعید شمااولین کسی هستی که من دیدم به قیافه تیوولی گفته مسخره واقعا چه سلیقه ای داری 😂😂😂😂

  • user icon
    نویسنده : ناشناس
    تاریخ : 1396/06/06

    واقعا عالی با تشکر از سایت ماشین ۳ که همیشه با بدون طرفداری از خوردرویی بررسی میکنن

  • user icon
    نویسنده : Dj Ahoora
    تاریخ : 1396/06/06

    مصرف جک ۱۵لیتره؟؟؟؟؟؟؟ چخبره جنگه مگه لندکروز بااون غولیش ۱۸تامیسوزونه .

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1396/06/08

    ظاهرا نویسنده سوار جک نشده وکمی به نفع تیولی است شتاب و قدرتش در سربالایی بسیار عالی است من یک ساله که جک اتوماتیک دارم واکنون مصرفش 11درشهر ودر اتوبان 8.5الی9

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1396/06/08

    ظاهرا نویسنده سوار جک نشده وکمی به نفع تیولی است شتاب و قدرتش در سربالایی بسیار عالی است من یک ساله که جک اتوماتیک دارم واکنون مصرفش 11درشهر ودر اتوبان 8.5الی9

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/06/14

    واقعا تیوولی عالیه اتفاقا یکی از بستگان ما داره من داخلش نشستم با وجود ۱.۶ لیتری بودن موتورش خیلی عالیه مخصوصا در سر بالایی های هراز منو شگفت زده کرد من خودم ماشین ۲ لیتری دارم ولی واقعا حسی بدی بهش پیدا نکردم خیلی جزئی شتابش کمتر بود و عملکرد گیربکس شش سرعته ژاپنیش عالی بود ظاهری زیبا داره و داخلش ماشین واقعا خوب هستش و آبشن های زیادی داره و صندلی راحتی داره فقط تنها موردی که من نتونستم باهاش کنار بیام حجم صندوقش هست که با تحقیقی که کردم انگار داخل این کلاس (msuv)همه این ابعاد صندوق دارن ولی داخل اتاقش خیلی جا دار هستش یه آدم با قد ۱۹۰ راحت پشتش میشنه درکل به نظرم با این بودجه بهترین انتخاب هستش. کسایی که میخوان با این بودجه خریداری کنن از دستش ندن

  • user icon
    نویسنده : Mohamad_ml
    تاریخ : 1396/06/14

    تیوولی فوق العاده هست در خریدش شک نکنید

  • user icon
    نویسنده : Navid
    تاریخ : 1396/06/14

    به نظر من تیوولی خیلی سرتره از جک

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/06/16

    فقط تیوولی این اسباب بازی های چینی ول کنید 😂😂😂😂😂

  • user icon
    نویسنده : مسعود اصغرپور
    تاریخ : 1396/06/16

    سلام مقایسه تون کمی جانبدارانه بود.
    من با هر دو خودرو رانندگی کردم . تنها ایرادی که میشه از جک گرفت مصرف بالا (حدود 10) و باک کوچیکشه(55 لیتر) از بقیه جهات سرتر از تیوولیه. البته تیوولی هم ماشین خوبیه ولی برعکس تصور یک ماشین هندیه نه کره ای

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1396/06/18

    آقای مسعود اصغر پور سلام دوست عزیز والا من تازه شنیدم که خودرویی که طراحیش مال یه طراح داخل ایتالیاست و گیربکسش برای آیسان ژاپین وسایت تولیدش داخل کره هست چه جوری هندیه الان دلیل شما حتما اینکه که مالکش ماهیندرا هند هست الان مالک برند ولو هم جیلی چینیه الان ولو چینی به حساب میاد نه برادر من ولو همون ولو و سانگ یانگ هم همون سانگ یانگ هست سانگ یانگ قدیمی ترین شرکت خودروساز کره هست که داخل ایران خودرو اورده ولی متاسفانه کسانی که خودرو چشنی دارند نمیشه متقاعدشون کرد آخه خودرو درجه ۵ کره ای هم از درجه ۱ چینی خیلی سرتره الانه نه تیوولی خودرو درجه ۵ کره هست و نه جک که بگیم خودرو درجه یک چینه خیلی باهم فاصله دارن .

    باتشکر از سایت خوب ماشنی ۳

  • user icon
    نویسنده : رحیم
    تاریخ : 1396/06/18

    این لینک برای آقای اصغر پور میزارم بره ببین که ماشین تیوولی از کیفیتی برخورد دار هست که داره با توسان TL مقایسه میشه :

    لطفا تیوولی با این چینی های بی کیفیت مقایسه نکنید .

    • نویسنده : رحیم
      تاریخ : 1396/06/18

      لینک ثبت نشد داخل گوگل سرج کنید تست و بررسی تیوولی و توسان TL اسب بخار

  • user icon
    نویسنده : vahid
    تاریخ : 1396/06/18

    از ماشین 3 درخواست میکنم ی مقایسه بین کپچر و تیولی و 2008 و هایما توربو و تیگو و هاوال و بی وای دی انجام بدن

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1396/06/20

    من هر دو تا ماشین امتحان کردم واقعا تیوولی خیلی عالی تر بود داخل جک نشستن حسی خوبی پیدا نمیکنید کسایی که میخوان بخرن حتما تیوولی پیشنهاد میکنم

  • user icon
    نویسنده : حسن
    تاریخ : 1396/06/21

    من یه جک اس ۵ دارم ماشین خوبی هست ولی به نظرم من به غیر از بحث موتورش تیوولی بهتره البته این نظر منه چون من داخلش نشستم جنس چرم صندلی محشر بود من اگه روزی بخوام ماشینم عوض کنم حتما تیوولی میگیرم

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1396/06/28

    به نظرم نویسنده جانبدارانه از تیوولی تعریف کرده من در انتخابم در موقع خرید هم تست از تیوولی گرفتم هم از جک اس 5 اتومات که پس از بررسی و نظر کارشناسان هر دو خودرو جک اس 5 رو گرفتم و انتخابم درست بود چون هم از لحاظ اپشنال و امکانات خودرو از قبیل انواع سیستمهای ترمز و ترمز پارک برقی و دیگر اپشنها از تیوولی سر تره و مخصوصا سیستم توربو شارژر که به موقع عمل می کنه و کاملا گیربکس با موتر هماهنگ و به دلیل دو کلاچه بودن تعویص دنده ها احساس نمیشه لطفا مغرضانه نظر ندهید چون ماشین چینیه در هر کشوری حتی خود کره هم ماشین خوب و بد پیدا میشه بذارید خریداران بر اساس تحقیقات خودشون اقدام به خرید کنند.با تشکر

  • user icon
    نویسنده : Hadi
    تاریخ : 1396/06/31

    باسلام
    من خودم جک اس فایو دارم و برادر زنم تیوولی داره از اون رینگ قدیمی ها و من پشت ماشینش نشستم واقعا کیفیت رانندگی داخل تیوولی بهتره و در سطح بالاتری قرار داره من از ماشین خودم راضی هستم اما اگه کسی موتور با اسب بخار بالا براش ملاک نیست( البته این موضوع هم اشاره کنم که تیوولی نسبت به جک اس فایو اتومات در قسمت شتاب اولیه سریعتر هست در حد کمتر از یک ثانیه ولی در شتاب ثانویه از حرفی برای گفتن نداره تیوولی در مقابل جک ) تیوولی گزینه بهتر و معقولانه تری هست ولی من دارم دوباره میگم که من از ماشینم راضی هستم .

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/07/02

    من تیوولی دارم فوق العاده هست و بهترین گزینه با این بودجه از این بهتر گیرتون نمیاد

  • user icon
    نویسنده : ....
    تاریخ : 1396/07/04

    تیوولی سالاره .

  • user icon
    نویسنده : Hasan 1368
    تاریخ : 1396/07/07

    تیوولی خیلی سرتر از این چینی هست

  • user icon
    نویسنده : .....
    تاریخ : 1396/07/08

    تیوولی خیلی شیک تر و باکلاس تر یا به قولی لاچکرتره

    ممنون از سایت خوبتون

  • user icon
    نویسنده : حمیدرضا
    تاریخ : 1396/07/13

    تیوولی خیلی عالی و محشره من یک ساله دارم هیچ مشکلی ندارم باهاش

  • user icon
    نویسنده : Mohamad hasan m.h
    تاریخ : 1396/07/14

    با سلام خدمت دوستان
    پدر من یک دستگاه خودرو جک s5 داره و این ماشین شتاب خیلی خوبی داره حتی به راحتی توسان و سانتافه و سوناتا خیلی راحت رد میکنه به لطف توربو شارژش و البته ما کاملا راضی هستیم در مورد ماشین تیوولی نقطه جالبش اینه که همه میگن موتور ضعیفی داره اما اینجوری نیست تا سرعت ۱۰۰ تا پابه پای جک میاد اما بعدش فاصله میگیرن به نظر من هر دو ماشین ، در این قیمت ماشین های خوبی هستند شاید یه خورد برتری با تیوولی باشه اما از نظر موتوری نه

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1396/07/16

    سلام تیوولی ماشینی خیلی عالی هست شاید یه سری ایراد بهش بگیرن مثل کوچک بودن صندوق یا پایین بودن حجم موتور ولی شما باید در نظر بگیرید که داخل کلاس شاسی بلند های شهری به همین صورت هست الان رنو کپچر صندوق کوچک و حدودا همین شتاب را دارد یا نیسان جوک ( ۱۳۰ میلیونی ) که آپشن خیلی کمتری نسبت به تیوولی داره یا موتور ۱۱۷ اسب بخاری داره یا اندازه کوچک تر و قیافه خاص پسند داره .
    باید ماشین با هم کلاسای خودش ترجیحا غیر چینی ها بررسی کنیم به نظر من تیوولی یه شاسی بلند جمع و جور هست که تعداد آپشن خیلی زیادی داره ( ضعف آپشنش فقط نداشتن کولر اتومات هست ) نسبت به قیمتش اندازه یه ماشین ۱۶۰ میلیونی آپشن داره و صندلی های خیلی راحتی داره و چهره زیبا و چشم نوازی داره و داخل ماشین جذاب و جادار هست بطوری که پس چند مدت ازش خسته نمی شید در ضمن موتور با حجم پایین بازدهی خیلی عالی داره بعنوان مثال تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر درحد رقابت هست با خودرو هایی با حجم بالاتر مثل همین جک اس فایو رقابت نزدیکی داره .
    و در آخر من تا حدود ۱۲۰ میلیون ابتدا مزدا۳ نیو و سپس تیوولی جزء بهترین ماشین ها در این بازه قیمتی در نظر دارم .

  • user icon
    نویسنده : Mojtaba
    تاریخ : 1396/07/26

    تیوولی از هر نظر گزینه مناسب تری هست .

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1396/10/16

    من نمیدونم مردم چه فکری میکنند.این همه پول بیشتر میدند برا تیوولی که نه شاسیه و نه قدرت خاصی داره. من یک ماه داشتم و به علت نیاز فروختم و حالا تیگو دارم خداییش تیگو خیلی سرتره. حداقل ادم احساس میکنه سوار شاسی بلند شده و هم میتونه بره اف رود. متاسفانه این سایت بیش عز حد تیوولی را بزرگ کرده. نه ارزش نداره سی درصد پول بیشتر نسبت به تیگو بدی و ماشینی بگیری که نه شاسیه و نه قدرت آنچنانی دل ه

  • user icon
    نویسنده : Aj
    تاریخ : 1396/11/09

    خود رامک خودرو و سانگ یانگ روی هم رفته برای تبلیغ تیوولی اینقدر تبلیغ نکردن , آخه سرعت بالا مگه چنتا میره! اصلا مگه130 اسب بخار و میشه با 170 توربو مقایسه کرد!

  • user icon
    نویسنده : s-b
    تاریخ : 1396/11/27

    سلام خدمات بعد از فروش تیولی چطوره؟

  • user icon
    نویسنده : raham
    تاریخ : 1396/12/01

    اول اینکه خدمت همه ی دوستان بگم اینجا داره بین ماشین ۱۰۰ تومنی و ۱۴۰ تومنی مقایسه میشه نه رده ی ۱۰۰ تومنی ۴۰ میلیون فکر کنم اختلاف کمی نباشه اگر اینجوری بود که این اختلاف دیده نشه در کیفیت خب مشخصا خرید همه مشخصه مورد بعدی اینکه ضعف چینی ها در داخل کابین و دیگه با مونتاز داخلی که بدتر خیلی ها میتونن با ماشینی که صندق نداره جابه جا بشن حجم صندق تیوولی افتضاح و حالا استایل هم باز سلیقه ای که شخصا علاقه ای ندارم بهش من اگه بخوام ۱۴۰ تومن هزینه کنم خیلی مورده های بهتری هست تا تیوولی از نظر من تیوولی ارزش خرید کمتری داره چون در قیمت ۱۴۰ تومن حق انتخاب ماشین بروز بیشتره تا ۱۰۰ تومن جک مخصوصا برای ما ایرانیان اپشنی...۴۰ تومن اختلاف یادتون نره

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/02/22

    من جک اتومات اس 5 دارم خیلی ماشین پر ایرادی هست اول از لچکیهای درب جلو صدای زوزه باد داره خیلی هم بردم نمایندگی حتی لاستیک دور در رو هم عوض کردند نشد گفتن ایراد فنی از تولید خیلی از جک ها این صدا رو داره دوم صدای شدید تسمه داره موقع استارت و تعویض دنده مخصوصا موتور سرد باشه بیشتره سوما مصرف تو شهریش هر کاری کردم زیر 13.5 نیامد بعد هم کیربکس هاشون هر چند وقت یک بار باید ابدیت بشه و خدمات جک هم خیلی بد من که از ماشینم راضی نیستم تصمیم گرفتم بفروشمش و برای تیوولی تحقیق کردم ماشین خوبیه از همه تعریفشو شنیدم

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/08/13

    آخه تیولی هم شاسی ؟ شما با جک مقایسه ش کردی قیافه مثل پیر زنه خپل

  • user icon
    نویسنده : افشین
    تاریخ : 1398/03/14

    نظرات خوبه،خدارو شکر که اکثرا هرماشینی دارن ،ازش راضی هستند. مثل رانندگی های زیباتون که بیشتر فکر کل کل کردن هستید تا رانندگی و رعایت قانون،الان هم سر چین و کره و ژاپن کل کل میکنید. هروقت خواستید راجع به ماشین صحبت کنید تنها از امکانات ،تجهزات ،راحتی خودرو و اقتصادی بودن ... بررسی نمایید.خود چین و کره اینقدر با هم کل کل نمی کنند.الان کشور ها اعتقادی به ساخت وسایل صددرصد داخلی ندارند،طراحی ایتالیایی،گیربکس ژاپنی،سیستم ایرکاندیشن آلمانی و... در خودروهای چینی و کره ای دیده می شود.من جک دارم مصرفش بالاست شتاب و قدرت خوب ،تیولی نداشتم خواستم بخرم نگران خدمات پس از فروش بودم خودروی کوچکتری است مصرفش کمتره،انتخاب سلیقه ایست با توجه به ملاک هایم جک خریدم ،مسلما اگر پول بیشتری هزینه میکردم خودرو بهتری می خریدم ،از همین راضی هستم مهمتر از ماشین رانندگی است که متأسفانه فقط روی اعصاب همدیگه میریم .هرماشینی دارید مبارکتون باشه فقط قانون را رعایت کنید.

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1399/10/19

    سلام.من جفت این ماشین ها رو داشتم و تجربه شخصی مو میگم.تیوولی ماشین خوش دست و نرم و سواری خوبی داره و کم مصرف هست و برای تو شهر یه گزینه فوق العاده ولی برای جاده اصلا ماشین خوبی نیس و قدرت پیشرانه فوق العاده ضعیف و نا امید کننده.جک s5 ماشین فوق العاده برای جاده پرشتاب و پر قدرت و پر اپشن و تیوولی اپشن خاصی نداره.در کل تو شهر تیوولی بخاطر کم مصرف بودن و نرم بودن و در جاده قطعا جک s5 بهتره.در کل من جک s5 رو بیشتر دوست داشتم.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1400/02/30

    با سلام،من جک s5 اتوماتیک دارم و تیوولی نداشتم که بخوام قضاوت کنم،ولی با اطمینان میگم بزرگ‌ترین ایراد جک عدم هماهنگی بین موتور و گیربکسه،حتی در سرعت های پایین مثلا کمتر از ۶۰ کیلومتر دنده اتوماتیک میره روو۶!امیدوارم این مشکل در مدل های بعدی حل بشه.

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1401/04/16

    سلام و عرض ادب
    برای بنده ک سرعت در جاده ملاک است جک یه سروگردن بالاتره.با تیوولی کورس گذاشتم تو جاده خوردمش 😂

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading