اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هیوندای اکسنت با کیا سراتو و پژو301

مقایسه هیوندای اکسنت با کیا سراتو و پژو301

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هیوندای اکسنت با کیا سراتو و پژو301 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هیوندای اکسنت با کیا سراتو و پژو301 بپردازیم .

HYUNDAI ACCENT

هیوندای اکسنت کرمان موتور

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی هیوندای اکسنت کرمان موتور

cerato

سراتو سایپا

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
45
بررسی سراتو سایپا

peugeot 301

پژو301

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
43
بررسی پژو301
انتخاب ماشین 3

HYUNDAI ACCENT

هیوندای اکسنت کرمان موتور

Top car

HYUNDAI ACCENT

هیوندای اکسنت کرمان موتور

مقایسه هیوندای اکسنت با کیا سراتو و پژو301

هیوندای اکسنت

 

هیوندای اکسنت اولین نماینده این برند است که برای تولید در داخل ایران در نظر گرفته شده است که با قیمت حدود 95 میلیون تومان قرار است تا به بازار عرضه شود و با توجه به مبلغ پرداختی هیوندای اکسنت کیفیت و ویژگی های زیادی را در اختیار شما میگذارد که به راحتی بتوانید جذب هیوندای اکسنت شوید . هیوندای اکسنت بر اساس زبان طراحی گذشته هیوندای طراحی شده است و رگه هایی از هیوندای سوناتا yf را دارا میباشد و به همین دلیل هنوز هم بعد از حضور چند ساله این ماشین در بازار جذابیت و زیبایی خاص خود را دارا می باشد . گرافیک خاص چراغ ها ، جلو پنجره استیل و هماهنگ و خطوط برجسته نکاتی در مورد طراحی هیوندای اکسنت هستند که باعث شده اند تا ماشین جذاب تری ظاهر شود .

 

هیوندای اکسنت

 

از نظر ظاهری هر سه ماشین نمرات خوبی را دریافت می کنند و جذاب هستند اما هیوندای اکسنت از نظر استیل تا حدودی برتر از آنها جلوه میک ند هنگام ورود به کابین هیوندای اکسنت طراحی خوب و زیبایی را مشاهده میکنیم که سبک مدرنی دارد و علاوه بر ظاهر اسپرت جلوه های لوکس هم در آن می توان مشاهده کرد . کیفیت متریال کابین برای یک سدان شهری کوچک مناسب است و از این نظر کاملا نسبت به کیا سراتو برتری دارد زیرا همه چیز از نظر کیفیتی در هیوندای اکسنت سطح بالاتری را دارا می باشد و نسبت به پژو 301 هم تقریبا سطح برابری را دارد . 

هیوندای اکسنت یک ماشین سدان جمع و جور با ابعاد کوچک است که به لطف فضا سازی خوب ابعاد جاداری دارد و فضای کابین هیوندای اکسنت از پژو 301 جادار تر است و هم اندازه کیا سراتو می باشد . هیوندای اکسنت تولید کرمان موتور به طور استاندارد آپشن های خوبی را مانند سیستم مالتی مدیا پیشرفته یا سانروف و ... در اختیار شما می گذارد که نسبت به امکانات استاندارد کیا سراتو سایپا سطح کاملا بهتری را دارا می باشد و از پژو 301 هم لیست تجهیزات تکمیل تری را دارا می باشد . هیوندای اکسنت ماشین راحت و ارگونومیکی است و از پژو 301 و کیا سراتو در کابین هیوندای اکسنت احساس راحتی بیشتری می نمایید .

 

هیوندای اکسنت

 

قلب تپنده هیوندای اکسنت یک پیشرانه 4 سیلندر است و 1591 سی سی حجم دارد . قدرت موتور این ماشین 128 سب بخار در دور موتور 6300 دور در دقیقه است و در دور موتور 4200 دور در دقیقه میتواند به حداکثر گشتاور 156 نیوتن متر دست پیدا کند . این پیشرانه یکی از پر بازده ترین پیشرانه های استفاده شده در این کلاس است که علاوه بر قدرت مناسب مصرف سوحت پایینی نیز دارد . برای انتقال قدرت پیشرانه از یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک استفاده شده است که عملکرد نرم و قابل قبولی دارد و در شرایط مختلف پاسخگویی خوبی را شاهد هستیم . هیوندای اکسنت به واسطه هماهنگی خوب موتور و گیربکس آن کشش خوبی دارد و با توجه به نسبت کشش به حجم موتور و قدرت از پژو 301 و کیا سراتو راندمان بهتری را دارا می باشد .

 

هیوندای اکسنت

 

در این مقایسه هر 3 ماشین ، اتومبیل های خوش دست و با سطح هندلینگ خوبی هستند اما هیوندای اکسنت به خاطر رعایت حد تناسب در سواری از سایرین ماشین بهتری احساس میگردد . هیوندای اکسنت سیستم تعلیق ساده ولی با آرایش مناسبی دارد که باعث شده تا پایداری و مانور پذیری ماشین سطح مناسبی را داشته باشد . فرمان هیوندای اکسنت نرم است و دقت مناسبی نیز دارد و در پیچ ها عملکرد دقیقی را از خود نشان میدهد و به لطف ترمز های قدرتمند ماشین در سرعا های بالا با کوچک ترین اشاره می توانید کنترل اتومبیل را دوباره به دست بگیرید . سواری با هیوندای اکسنت خوب است و حس جالبی دارد و حس آرامش و ثبات بیشتری را نسبت به پژو 301 دارد اما کیا سراتو از هیوندای اکسنت در بحث هندلینگ عملکرد بهتری را به نمایش می گذارد .

هیوندای اکسنت یک سدان جمع و جور و با کیفیت است که در رنج قیمت 95 میلیون تومان حرف های زیادی را برای گفتن دارا میباشد و بر روی کیفیت و لذت بخش بودن و ارزش خرید این ماشین تا حدود زیادی حساب باز کنید و از انتخاب هیوندای اکسنت لذت ببرید .

 

هیوندای اکسنت

cerato

سراتو سایپا

مقایسه هیوندای اکسنت با کیا سراتو و پژو301

کیا سراتو سایپا

 

کیا سراتو تولید سایپا نسل دوم این ماشین است که پس از متوقف شدن عرضه این ماشین در بازار های جهانی سایپا اقدام به مونتاژ نسل دوم کیا سراتو در داخل ایران کرد . کیا سراتو در ظاهر زیبا و هماهنگ است و چهره ماندگاری دارد که هنوز هم جذابیت خاص خود را دارا میباشد و میتواند با استفاده از ظاهرش مشتری جذب کند .. الگوی طراحی ظاهری سراتو در داخل کابین هم به کار رفته است و در عین سادگی ، جذاب و اسپرت میباشد . کیا سراتو تولید سایپا نسبت به نمونه های وارداتی از نظر کیفیت ساخت و کیفیت متریال به کار رفته دچار افت شده است و سطح بسیار پایین تری را دارا می باشند .

 

کیا سراتو سایپا

 

کیفیت متریال اتاق در سطحی متوسط ارزیابی می شود و در جاهای مختلف کابین استفاده زیاد از پلاستیک خشک آزار دهنده میباشد و در واقع بیشتر از اینکه متریال پلاستیک مرغوب باشد از نوع بی کیفیت درون کابین ماشین استفاده شده است . کیفیت ساخت و مونتاژ هم با وجود افت هایی که پیدا کرده است مناسب و قابل قبول می باشد . از نظر ابعادی اما در سراتو با توجه به کلاس خود با کابینی نسبتا جادار رو به رو می شویم و مناسب است .  کیا سراتو آپشنال که از هیوندای اکسنت و پژو 301 قیمت بالاتری دارد از نظر آپشن در بهترین حالت در سطح هیوندای اکسنت است اما از پژو 301 تجهیزات بیشتری را دارا می باشد .

 

کیا سراتو سایپا

 

سراتو سایپا در دو مدل دنده ای 1600 سی سی و اتوماتیک 2000 سی سی  تولید می شود که با توجه به رنج قیمت ماشین مورد نظر ما از نوع 2000 سی سی اتوماتیک میباشد . این پیشرانه 4 سیلندر است و قابلیت تولید 156 اسب بخار قدرت و 194 نیوتنمتر گشتاور را دارا میباشد . شتاب گیری سراتو خوب است و در عین حال یکی از نقاط مثبتش هم مصرف سوخت نسبتا اقتصادی اش میباشد که البته از هیوندای اکسنت مصرف سوختش عدد بسیار بالاتری است . برای انتقال قدرت پیشرانه سراتو به چرخ ها از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده است که از پس وظیفه خود به خوبی بر می آید . گیربکس سراتو سایپا هماهنگی خوبی با موتور دارد و تعویض دنده هایش با دقت ، سریع و بدون ضربه میباشد . در کل در بخش فنی کیا سراتو کیفیت معمولی اما قابلیت حرکتی خوبی با توجه به قیمتش دارد . شتابگیری و قابلیت رسیدن به سرعت های بالا توسط کیا سراتو از هیوندای اکسنت و پژو 301 بهتر است اما استهلاک بالاتری را دارا می باشد.

 

کیا سراتو سایپا

 

. هندلینگ و پایداری کیا سراتو خوب است و می توانید با آن رانندگی نسبتا لذت بخشی را تجربه نمایید که در هنگام مانور های مختلف سطح پایداری خوبی دارد . از مزایای کیا سراتو فرمان نرم ،اسپرت و خوش دست آن میباشد که در افزایش حس لذت رانندگی کمک بسزایی کرده است . سیستم تعلیق کیا سراتو آرایش خوبی دارد اما عملکرد بسیار خشک و کوبنده ای دارد که باعث آزار شما در مسافت های طولانی میگردد و لذت سواری با کیا سراتو کاهش میابد و طبیعتا امتیاز های دریافت شده توسط این ماشین هم به عدد پایین تری میرسد .  

کیا سراتو سایپا یک سدان جمع و جور با قدرت بالا و قابلیت های حرکتی خوب است که سواری بسیار خشک و کوبنده ای دارد و  کیفیت متوسطی را دارا میباشد و در مقایسه با هیوندا اکسنت تنها ویژگی که دارد موتور 2 لیتری پر توان آن است و در باقی موارد  هیوندای اکسنت ویژگی های خوب و بروز تر و بهتری را به نمایش می گذارد .

 

کیا سراتو سایپا

 

ویدئو تست و بررسی کیا سراتو را می توانید در این لینک مشاهده نمایید.

peugeot 301

پژو301

مقایسه هیوندای اکسنت با کیا سراتو و پژو301

پژو 301

 

جدیدترین سدان جمع و جور وارد شده به کشور توسط ایران خودرو پژو 301 است که ایران خودرو وعده عرضه 50 تا 60 میلیونی داده بود و حالا پزو 301 با بودجه 95 میلیون تومانی برای فروش آماده شده است . پژو 301 چند وقتی است که فیس لیفت شده است اما پژو 301 های عرضه شده به ایران از همان چهره قدیمی بهره می برند که البته هماهنگ و زیبا است و از نظر ظاهری پژو 301 ماشین مناسب و دلنشینی است که طراحی صحیحی دارد و سعی شده است تا علاوه بر اسپرت بودن کمی هم ویژگی های لوکس به ظاهر ماشین اضافه شود .

 

پژو 301

 

با قدم گذاشتن به داخل کابین پژو 301 طراحی جذاب و مدرن و متفاوتی را شاهد هستیم که زیبایی خاص خود را دارد و مانند دیگر ماشین های پژو سبک و سیاق مخصوص خود را دارا میباشد . پژو 301 ماشین با کیفیتی است و از نظر متریال و کیفیت ساخت سطح بالا و قابل قبولی را دارا می باشد اما بزرگ ترین ضعف پژو 301 در بخش آپشن ها و امکانات  است که با توجه به مبلغ پرداختی پژو 301 آپشن خاصی برای ارائه ندارد و از نظر آپشن پژو 301 با پژو پارس lx قابل مقایسه است . از نظر امنیت هم در بین این سه اتومبیل پژو 301 پایین ترین امتیازات را دریافت کرده است و از موسسه ایمنی euroncap تنها موفق به اخذ 3 ستاره ایمنی شده است . به طور کلی در میان هیوندای اکسنت ، کیا سراتو و پژو 301 از نظر طراحی هر سه ماشین وضعیت خوبی را دارا می باشند ، از نظر آپشن هیوندای اکسنت و کیا سراتو در یک سطح هستند و پژو 301 ضعیف ترین ماشین می باشد و از نظر ابعاد هم تقریبا هر سه اتومبیل فضای برابری را در اختیار سرنشینان قرار می دهند .

 

پژو 301

 

در سینه پژو 301 پیشرانه معروف tu5  دیده می شود که اینبار با یک سری تغییرات بر روی پژو 301 نصب شده است و با کد EC5F  شناخته میشود . این پیشرانه که 4 سیلندر و با آرایش خطی است 1587 سی سی به طور دقیق حجم دارد ، قابلیت تولید 114 اسب بخار در دور موتور 6050 دور در دقیقه را دارد و حداکثر گشتاور 150 نیوتن متر را در 4000 دور در دقیقه در اختیار راننده پژو 301 قرار می دهد . پیشرانه پژو 301 با گیربکس پیشرفته و عالی AT6 که شش سرعته اتوماتیک است کوپل شده است و کشش مناسبی را برای پژو 301 رقم زده است . پژو 301 قابلیت رسیدن به سرعت 100 کیلومتر از حالت سکون در زمان 9.5 ثانیه را دارا می باشد و در سیکل ترکیبی به حدود 7 لیتر بنزین نیاز دارد . پژو 301 از پیشرانه نسبتا قدیمی بهره می برد که بر روی بسیاری از محصولات ایران خودرو تا به حال استفاده شده است و به علت همین موضوع از قدرت و گشتاور کمتری نسبت به کیا سراتو و  هیوندای اکسنت بهره مند است .

 

پژو 301

 

پزو 301 ماشین خوش دست و با سواری خوبی است و با راندن آن حس محصولات پژو را به خوبی میتوان درک کرد . پژو 301 هندلینگ مناسبی دارد و سیستم تعلیق آن هم عملکردی متوسط از خود نشان می دهد . در کل سواری با پژو 301 سطح متوسط ولی قابل قبولی دارد که نکته خاصی ندارد اما در مواقع نیاز میتوان بر روی قابلیت های آن حساب باز کرد و در صورت رانندگی آرام هم عملکردی توام با آرامش را دارا می باشد .

پژو 301 یک سدان جمع و جور 95 میلیون تومانی است که پیشرانه ای ضعیف و آشنا دارد ، از نظر آپشن یک ماشین معمولی است و تجهیزات خاصی در پژو 301 دیده نمیشود که با توجه به این موارد پژو 301 ارزش خرید چندان بالایی ندارد .

 

پژو 301

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : پرهام
    تاریخ : 1396/06/16

    با سلام به سایت دوست داشتنیه ماشین ۳

    این مقایسه هایی که انجام میدین بویژه ۳ تایی ها بسیار کابردی و ارزشمند و مبتکرانه برای بازار ایران هست و تاثیر بسزایی در میزان فروش یک خودرو خواهد گذاشت

    با تشکر از شما

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/06/20

    تو این رنج قیمت MG6 از هر لحاظ از هرسه بهتر. چهره زیباتر، بسیار پر اپشن تر، استهلاک کمتر، پرقدرت تر، پرشتاب تر، گیربکس مدرن تر و رانندگی لذت بخش تر. فقط تو زمینه دلالی ضعیفتر ولی باز مشتری خودش رو داره

    • نویسنده : حمید لبیشه
      تاریخ : 1396/10/02

      متاسفانه کامنتها سلیقه ایی و شخصی هست اونی که سراتو داره از این مقایسه عصبانی اومده یه چیزهایی نوشته و اونی که یه ماشین چینی داره بیشتر عصبانی شده و یه چیزی نوشته. کاشکی افراد مختصص و با اطلاعات هم چند تا کامنت بدور از سلیقه های فردی خودشون مینوشتند تا مردم در انتخاب دچار اشتباه نشوند. گرچه من تا حالا سایت ماشین 3 رو سایت خوبی دیدم در بین سایت های مشابه. ولی به همه دوستان توصیه میکنم حتی اگر به سایت ماشین 3 اعتماد ندارید برید چند تا سایت معروف ماشین سر بزنید چند تا ویدئو در یوتیوب ببینید بعد بیایید و اظهار فضل کنید

  • user icon
    نویسنده : افشين
    تاریخ : 1396/06/20

    با سلام خدمت دوستان. به نظر من اصلا نبايد به محصولات كرمان موتور فكر كرد تنها كارى كه ميكنن كيفيت ماشينو پايين ميارن نمونه خرابكاريشون رنگهاى بي كيفيت تمام محصولاتشونه

  • user icon
    نویسنده : حسام
    تاریخ : 1396/06/21

    سلام
    به من قبلا در جاده بین شهری اکسنت سوار شدم و بنظرم خیلی جالب نبود با توجه به گیربکسل چهارسرعته خیلی دیر واکنش نشون میداد ونباید با ماشین دوهزار سی سی و گیربکس شش سرعته سراتو مقایسه کنید.

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1396/06/31

    خسته نباشید اساسی به ماشین ۳ بااین مقایسه جالبش..میگم جناب ماشین ۳ شما سراتو رو یبار با النترا مقایسه میکنید و مزدا ۳، یبار با اکسنت..نمیدونم کلاس ماشین واستون تعریف شده یا نه..ولی محض اطلاعتون خود ماشین های سدان کوچک هم کلاس بندی دارن..سراتو و اکسنت از دوکلاس مختلفن..
    تو مقایسه های دیگتون مثلا اومدین ازرا رو با سوناتا مقایسه کردین یا جنسیس رو با کادنزا..لطفا یکم رعایت کنید..مردم ایران اینقدر دیگه بدون اطلاعات نیستن که همش بهتون بگن به به چه چه..

    • نویسنده : حمید لبیشه
      تاریخ : 1396/10/02

      دوست عزیز
      این نوع مقایسه ها همه جای دنیا دیده میشه. برید تمامی سایت های ماشین معروف دنیا چنین مقایسه هایی میبینید . لذا اگر واقعا با اطلاعات تشریف دارید لطفا خودتون کمی مراعات کنید

  • user icon
    نویسنده : امير
    تاریخ : 1396/11/03

    سلام با در نظر گرفتن يكي بودن پيشرانه سراتو و اكسنت و تيوولي و ولوستر ديگه برميگرده به انتخاب سليقه اي و قيمتي.
    تست تصادف اكسنت هم ببنين سقف عين تست سمند خم ميشه آدمك راننده از چند جا بخصوص پا آسيب ميبينه و تست تصادف سراتو برتري رو نشون ميده حتما فيلم تست تصادف اكسنت رو ببينين.
    در مورد 301 هم خيلي ممنون كه يه بار ديگه 206 زنده شده و با همون گيربكس AL4 رو 301 جون گرفته خوب ميريم يه 206SD دست دوم 100 تا كاركرد ميخرم 27 تومن براي عوض شدن قيافه 206 به 301 بايد 95 تومن پول داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/11/03

    با سلام خدمت شما
    میخواستم بدونم از لحاظ قیمت اکسنت و جک اس 5 تقریبا مثل همن
    اگه بحث کلاس سواری رو بزارین کنار به نظر شما کدوم یکی بهتره
    ممنون میشم جواب بدین

  • user icon
    نویسنده : مند
    تاریخ : 1396/11/17

    خیلی خنده داره... سراتو ۲۰۰۰ سیسی ۶ سرعته از نظر فنی با النترا ۱۶۰۰ ۴ دنده مقایسه شه!!!

    طراحی جذاب شکیل سراتو با النترا یکی حساب میشه... :))

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/12/04

    به نظر من سراتو خيلي بي كيفيت است ولي اكسنت كيفيت بهتري وسواري نرم تري دارد

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1396/12/19

    سلام .به نظر من رانندگی با سراتو ی لذت خاصی داره.خودرو روان پر شتاب و هندلینگ خوبی داره

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/04/17

    با سلام خدمت همه دوستان و مدیریت محترم سایت ماشین سه .
    راستش خواستم در خصوص هیوندای اکسنت ی توضیح بدم به امید اینکه به تمامی دوستانی که قصد خریدش رو دارند کمک کنه .
    از نظر من یکی از نقاط ضعف اساسی ماشین قدرت عملکرد ماشین در سبقت گرفتن در نقاط سربالایی هست که بسیار ضعیف عمل میکنه ، از حیث نرمی و مصرف سوخت خصوصا واسه درون شهر بسیار عالیه ، ولی شخصا برای بنده اینکه ماشین در سبقت گرفتن در جاده کم بیاره خیلی خوشایند نبود .

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading