اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه چری آریزو5 توربو با هیوندای i20

مقایسه چری آریزو5 توربو با هیوندای i20

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه چری آریزو5 توربو با هیوندای i20 می باشد. با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه چری آریزو5 توربو با هیوندای i20 بپردازیم .

HYUNDAI I20

هیوندای i20

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی هیوندای i20

chery arizo5 turbo

چری آریزو5 توربو

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی چری آریزو5 توربو
انتخاب ماشین 3

HYUNDAI I20

هیوندای i20

Top car

HYUNDAI I20

هیوندای i20

مقایسه چری آریزو5 توربو با هیوندای i20

هیوندای I20

هیوندای همیشه در ایربان ماشین های موفقی داشته است و هیوندای I20 جدید هم به لطف ویژگی های ظاهری ، کیفیتی و ... که دارد مورد استقبال خوب مردم قرار گرفته است . هیوندای I20 از نظر ظاهری هماهنگ و جذاب و زیبا است و تمامی قطعات بدنه و سایز های انها متناسب با یکدیگر شکل گرفته اند . از آنجایی که هیوندای I20 از زبان طراحی جدید هیوندای بهره میبرد ظاهری پخته و هماهنگ دارد که اصالت در آن موج میزند و به خوبی با ظاهر هیوندای I20 میتوانید ارتباط برقرار کنید و جذب آن شوید  .

 

هیوندای I20

 

هیوندای I20 درون کابین از نظر طراحی کاملا ماشین زیبایی است و با ظاهر خارجی هیوندای I20 به طور کامل هماهنگی دارد . از نظر رنگ بندی ، ارگونومی کابین و راحتی اتاق هیوندای I20 این ماشین در سطح بالایی است و همه چیز در کابین هیوندای  I20 جدید مهندسی شده است و درون این ماشین به راحتی سرنشینان اهمیت زیادی داده شده است . هیوندای I20 در رنج قیمت خود ماشین با کیفیتی است و کیفیت بالای مواد و متریال استفاده شده ، کیفیت ساخت مونتاژ کابین و ... نشانه های خوبی برای تایید این موضوع هستند . چری آریزو5 توربو نسبت به هم وطنان خود از نظر کیفیت سطح بالاتری دارد اما در برابر هیوندای I20 که یک هاچبک دوست داشتنی در تمام دنیا است حرفی برای گفتن ندارد وسطح بسیار پایین تری را دارا می باشد . 

هیوندای I20 در تمامی مدل های خود همیشه جزء ماشین های فول آپشن بازار بوده است و در هیوندای آی 20 جدید هم این موضوع صدق می کند با اینکه کرمان موتور امکاناتی چون سانروف را از لیست تجهیزات I20 حذف کرده است یا تعداد ایربگ های ماشین را به 2 عدد کاهش داده است اما هنوز هم هیوندای I20 با امکاناتی چون آينه الكتروكروميك ، سیستم صوتی خوب با صفحه نمایش 7 اینچی , سیستم كنترل پایداری الکترونیکی ،  كامپيوتر سفري ، تهويه مطبوع اتوماتيك ،  سیستم كنترل ايستايي در سربالايي ،  سنسور باران ، کول باکس ، دوربین دنده عقب ، دی لایت و ... ماشین کاملی محسوب میگردد . در بعضی از موارد جزئی در بخش آپشن چری آریزو 5 بهتر است اما به طور کلی تا اینجا برتری محض با هیوندای I20 بوده است و به بهترین شکل از عالی بودن خود دفاع کرد .

 

هیوندای I20

 

هیوندای I20 در زمره ماشین های پر بازده قرار دارد و زیر کاپوت هیوندای I20 یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی است که 1368سی سی حجم دقیق آن است و راندمان بالا و استهلاک پایینی را برای هیوندای I20 رقم زده است . هیوندای I20 که به لطف این پیشرانه به یک ماشین پر بازده تبدیل شده است در دور موتور 6000 دور بر دقیقه 99 اسب بخار قدر ت و در دور موتور 4000 دور در دقیقه توانایی تولید 134 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد .  پیشرانه هیوندای I20  با یک گیربکس 4 سرعته انوماتیک تیپ ترونیک کوپل  شده است که بر خلاف نسل قبل این ماشین اکنون گیربکس هیوندای I20 عملکرد بسیار خوبی از خود نشان میدهد و هماهنگی خوبی هم با موتور این ماشین دارد .

هیوندای آی 20 یک ماشین شهری است و پارامتر های این ماشین بر اساس فناوری مدرن ، آلایندگی کم و مصرف سوخت اقتصادی هستند پس توقع یک ماشین پر شتاب را از هیوندای I20 نباید داشته باشیم اما در بحث مصرف سوخت هیوندای I20ماشین بسیار خوبی است زیرا این ماشین در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر تنها به 5.1 لیتر بنزین نیاز دارد که با همراهی باک 50 لیتری این ماشین باعث میشود تا آخرین زمان سوختگیری خود را فراموش کنید . هیوندای I20 را در هر نقطه جهان که مشاهده کنید از آن به عنوان یک ماشین کم استهلاک ، بدون دردسر و کم خرج یاد می شود اما چری آریزو 5 به هر حال یک ماشین چینی با کپی کاری های فراوان و پیشرانه توربو نه چندان قابل اعتماد است که قابلیت های حرکتی خوبی دارد اما باید دید تا در بلند مدت تا چه میزان استهلاک بالایی را نشان می دهد .

 

هیوندای I20

 

در بحث سواری و هندلینگ هیوندای I20 جدید شاسی مدرنی دارد  و سیستم تعلیق ماشین هم عملکرد خوبی دارد که از راندن هیوندای آی 20 جدید حس خوبی را به شما میدهد ضمن اینکه ماشین راحت تر و نرم تر شده است و مانند گذشته سواری خشکی از خود نشان نمی دهد . ازنظر هندلینگ هم هیوندای آی 20 ماشین قابل قبولی است و ترمز های این ماشین هم عملکرد اطمینان بخشی دارند .

هیوندای I20 کرمان موتور ویژگی های مثبت و سرشار از خوبی زیادی را به نمایش می گذارد و در مقایسه با چری آریزو 5 توربو کیفیت ، ظاهر ، قابلیت اطمینان و بسیاری از مسائل دیگر را در سطح بسیار بالاتری رعایت کرده است و امتیاز های بیشتری را هیوندای I20 به خود اختصاص میدهد و ما در این مقایسه هیوندای I20 را ماشین برتر اعلام می کنیم .

 

هیوندای I20

chery arizo5 turbo

چری آریزو5 توربو

مقایسه چری آریزو5 توربو با هیوندای i20

چری آریزو 5 توربو

 

چری آریزو با موتور 1500 سی سی به لطف آپشن ها و چهره متفاوت و پر زرق و برقی که به نمایش میگذاشت توانست توجه مردم را به خود جلب کند و حالا چری آریزو 5 توربو با تغییر در بخش فنی وارد بازار شده است . چری آریزو 5 یک سدان جمع و جور است که با طراحی کپی کاری شده و اغراق آمیز از کیا سراتو سعی دارد تا خود را ساده و لوکس نشان دهد و بسیاری از مردم هم چهره ماشین های این چنینی را که در آن بیش از حد به بخش های مختلف بدنه فرم داده اند و از حد اعتدال طراحی ماشین را خارج کرده اند می پسندند .

 

چری آریزو 5 توربو

 

با قدم گذاشتن به داخل کابین چری آریزو 5 با طراحی آشنا رو به رو می شویم که قبلا این استایل را در دیگر ماشین های چری دیده بودیم و در چری آریزو 5 با توجه به قیمت ماشین طراحی مناسب ولی ساده ای مشاهده می گردد .در میان ماشین های چینی موجود در بازار چری آریزو 5 توربو از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ و متریال به کار برده شده ماشین مناسبی است اما در برابر هیوندای I20 چندان چری آریزو 5 توربو با کیفیت نیست و حرفی برای گفتن ندارد . چری آریزو 5 حتی در مدل های پایه خود جزء ماشین های فول آپشن است و چری آریزو 5 توربو با امکاناتی نظیر 6 عدد ایربگ ، استارت دکمه ای ، سانروف ، سیستم مالتی مدیا پیشرفته و حالت رانندگی اکونومی از نظر آپشن امتیاز کامل را دریافت میکند . چری آریزو 5 توربو فقط در برخی از جزئیات در بخش آچشن از هیوندای I20 بهتر است و در بخش های دیگر مانند طراحی ، کیفیت و ... ماشین معمولی و با سطح متوسطی است .

 

چری آریزو 5 توربو

 

 چری آریزو 5 توربو از پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی و حجم دقیق 1499 سی سی بهره می برد . چری آریزو 5 توربو به لطف پیشرانه پر توان 1.5 لیتری خود قابلیت تولید 147 اسب بخار قدرت در دور موتور 6150 دور در دقیقه را دارد و به حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه میتواند دست پیدا کند که این اعداد و ارقام برای چری آریزو 5 توربو که یک سدان جمع وجور است بسیار مورد قبول واقع میگردد . چری آریزو 5 توربو از گیربکس cvt برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های چری آریزو 5 توربو استفاده میکند که علاوه بر رانندگی روان تر در کاهش مصرف سوخت هم تاثیر مثبت دارد . چری آریزو 5 توربو تنها نقطه قوتی که دارد و با آن میتواند تا حدودی عرض اندام کند پیشرانه مشترک آن با چری تیگو 7 است که آن هم در زمان معلوم می شود تا چه قدر قابل اطمینان و با کیفیت است و در برابر مشکلات و فشار و کارکرد بالا دوام میاورد اما هیوندای I20 در بخش فنی هم اثبات شده است و بار ها کم استهلاک بودن و بازده بالای خود را به ما نشان داده است .  

 

چری آریزو 5 توربو

 

چری آریزو 5 توربو از نظر هندلینگ و سواری ، فرمان پذیری ، قابلیت مانور و اینگونه پارامتر ها یک ماشین متوسط است که امتیاز در سطح نرمال و میانگین ماشین های کلاس خودش دریافت میکند و از نظر سواری چری آریزو 5 توربو ماشین خوش دستی است  تقسیم وزن این ماشین قابل قبول است اما چری آریزو 5 توربو ویژگی خاص و متمایزی مانند هندلینگ بی نظیر ندارد که بتواند چری آریزو 5 توربو را از دیگر ماشین های این کلاس متمایز کند .

چری آریزو 5 توربو قدرت قابل قبولی دارد ، لیست آپشن های این ماشین تکمیل است و ظاهرش برای بسیاری از مردم جذاب می باشد و در رنج قیمت قابل قبولی قرار گرفته است اما به هر صورت یک ماشین چینی با بازار دست دوم ضعیف و افت قیمت زیاد است که کیفیت متوسطی دارد و در نهایت تعداد بسیاری از افراد ارزش خرید آن را با بودجه 80 میلیون تومانی پایین می دانند .

 

چری آریزو 5 توربو

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : مدافع
    تاریخ : 1396/06/25

    یعنی دقیقا خواستی چری رو له کنی
    دقیقا

  • user icon
    نویسنده : داود
    تاریخ : 1396/06/26

    مقایسه یک خودرو چینی با متریال بسیار ضعیف با یک خودرو کره ای که واقعا روی طراحی و ساخت آن هزینه زیادی شده، منطقی نیست
    بهتر است کلا چینی ها را با چینی ها مقایسه کنید

  • user icon
    نویسنده : جواد
    تاریخ : 1396/07/26

    تابلو بود طرفدار کدوم بودی ..نصف مقایست دورغ بود

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/09/29

    دوتا تعریف یه پس گردنی محکم اگه اینا بدن چرا وارد میکنن . بعد مردم چی باید بخرن سمند یا دنا؟ مقایسه نا عادلانه ای بود

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/11/05

    بنظر من متریال چری خیلی پایینتر نیست...پایداریش خیلی بهتره... جا دار تره... خیلس از سنسور و.قطعاتش ساخت بوش آلمان هست که از خود کیا هم بهتره... متاسفانه چون بازار ماشینهای کره ای دست دلالهای گردن کلفت هست قیمتشون بیخودی بالاست

  • user icon
    نویسنده : مانی
    تاریخ : 1396/11/07

    صدالبته بدیهی است که یک کره ای مشهور قابل مقایسه با یک چینی تازه وارد نیست وقتی معیار فقط کیفیت باشه درسته؟؟ چری آریزو توربو خیلی چابکه شکل ظاهریش کمتر از هیوندای نیست و آپشناش به طرز قابل ملاحظه ای بیشتره ولی سیاست های مدیران خودرو خیلی تو فروشش تاثیر گذاره شما با ۲۵ میلیون صاحب این ماشین میشین و اقساطشو تا ۴ سال پرداخت میکنین ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی ک ۲سال سرویس رایگان میده، آیا همچین امکانی رو شرکت کرمان موتور به مشتریاش میده؟؟ چینیا بخصوص مدیران خودرو خوب نبض بازار رو گرفتند الان خیابون پر از ام وی ام‌۳۱۵ شده فقط به این دلیل که با ۸ میلیون پیش پرداخت تحویلش میگیری والا هیچ توجیهی برای قیمت ۵۰ تومنی این خودرو وجود نداره

  • user icon
    نویسنده : Amir farhad
    تاریخ : 1396/11/08

    سلام
    اشاره ای به این نشد که درi20 کرمان موتور به جای کیلس استارتر و ورود بدونه کلید از کلید معمولی استفاده شده.
    همچنین گرم کن صندلی و آینه تاشو برقی در نسخه تولیدی کرمان موتور وجود ندارد.

  • user icon
    نویسنده : بیطرف
    تاریخ : 1396/12/02

    ای کاش روزی برسه که کسی که دررحایگاه نقد قرار میگیره عادلانه و بیطرف قضاوت کنه...
    اریزو توربو ماشین خوبیه.
    کیفیت داشبوردش نگم بهتر از i20 کمترم نیس.
    ابشناش بیشتره
    شتابشم بلطف توربوش خوب شده.

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/12/18

    اریزو ۵ توربو ۱۰۰‎ البته از ای ۲۰ بهتره ، جا داری ، خوش نشینی صندلی، شتاب خوب ، قیمت مناسب ، یدکی ارزون تر از هایوندا شرایط و قیمت بهتر از هایوندا ، امکانات اریزو بیشتر از ای۲۰ هست ، اگر میخوایید مقایسه کنید بیطرف مقایسه کنید ، ۱ ماه ۳ ماشینو مقایسه کردم از نزدیک که یکی جی ۵ بود یکی اریزو توربو و یکی هم همین ای ۲۰ که واسه مصرف خانوادگی و خرید صفر کیلومتر همچنین شرایط خرید راحت و قیمت یدکی اریزو ۵ توربو از هر دو ماشین دیگه بهتر بود و همین دیروز رفتم و ۱ اریزو توربو خریدم و مطمعن هستم کوچکترین اشتباهی نکردم ، ۱ روزی ماشین کره ای رو با ژاپنی مقایسه میکردیم الان ژاپنی با چینی ، اریزو توربو اومده که شاخ بندازه با کوره ای های زیر ۱۰۰ میلیون که خودتون خوب میبینید که سر تر هست در کل هم اپشن هم شرایط خرید هم قیمت قطعات

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/02/13

    الان ما امتیازاتون را قبول کنیم یا متن را؟ تو مجموع امتیازات I20 فقط یک نمره اضافه تر گرفته. اما بعد آمدید در متن گفتید که برتری کاملا با I20 هست.

  • user icon
    نویسنده : میلاد
    تاریخ : 1397/04/23

    درسته هیوندا بازار فروش بهتری شاید داشته باشه ولی شتاب قدرت اریزو دوبرابر ای20 هس و قدرت ماشین خیلی مهمه ضایعه ادم 115ملیون واسه ای 20پپل بده بعد بتونه فقط با پراید کل بندازه😂😂

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1399/10/27

    متاسفانه اطلاعاتتون اکثر غلط و حد اقل قدیمی هست

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading