اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه فولکس واگن پاسات با هوندا آکورد و تویوتا کمری

مقایسه فولکس واگن پاسات با هوندا آکورد و تویوتا کمری

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه فولکس واگن پاسات با هوندا آکورد و تویوتا کمری می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه فولکس واگن پاسات با هوندا آکورد و تویوتا کمری بپردازیم .

passat 2018

فولکس واگن پاسات

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی فولکس واگن پاسات

Honda Accord

هوندا آکورد

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی هوندا آکورد

TOYOTA CAMRY

تویوتا کمری هیبرید

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی تویوتا کمری هیبرید
انتخاب ماشین 3

passat 2018

فولکس واگن پاسات

Top car

passat 2018

فولکس واگن پاسات

مقایسه فولکس واگن پاسات با هوندا آکورد و تویوتا کمری

فولکس واگن پاسات

 

یکی از قدیمی ترین ماشین های فولکس واگن که تا به حال موفقیت های زیادی در طول این سال ها کسب کرده است و همواره اصالت خود را حفظ کرده پاسات است که حالا مدل 2018 این ماشین قرار است تا به صورت رسمی وارد بازار ایران شود . از ظاهر فولکس واگن پاسات که آغاز کنیم چهره فولکس پاسات را کاملا لوکس و کمی با چاشنی جوان پسند می بینیم و تمام قسمت های بدنه ، چراغ ها ، خطوط ، حجم ها و ... با هم هماهنگی کامل دارند و این مهم باعث شده است تا اگر یک ماشین با ظاهر با ابهت و لوکس می خواهید فولکس واگن پاسات را بپسندید یا اگر جوان هستید و چهره تهاجمی دوست دارید باز هم فولکس واگن پاسات را دوست داشته باشید و این یعنی طراحی صحیح و اصولی که باعث شده است تا چهره فولکس واگن پاسات برای همه دلنشین و زیبا باشد . از نظر ظاهری جذابیت هوندا آکورد و فولکس واگن پاسات برابر است و به علت نکات موجود هر دو ماشین امتیازات یکسان و بالاتر از تویوتا کمری را دریافت می کنند .

 

فولکس واگن پاسات

 

با قدم گذاشتن به داخل کابین فولکس واگن پاسات به فضایی اصیل و با روح فولکس واگن رو به رو میشویم که با ظاهر خارجی فولکس واگن پاسات به طور کامل استایل یکسانی دارد و به لطف طراحی زیبا و ارگونومیکی که دارد آرامش و حس خوبی را برای کابین فولکس واگن پاسات به وجود آورده است . هوندا آکورد و فولکس واگن پاسات با کیفیت ترین ماشین های این کلاس هستند که چه در ساخت و چه متریال بالاترین استاندارد کیفیت را به کار برده اند و از نظر اینگونه پارامتر ها فولکس واگن پاسات و هوندا آکورد بهترین ماشین های کلاس خود هستند . همانطور که گفته شد هوندا آکورد و فولکس واگن پاسات شباهت های زیادی در بخش کیفیت دارند اما به طور مثال فولکس پاسات آپشن های خیلی بیشتری دارد یا احساس راحتی درون کابین آن کمی بیشتر است و همه اینها باعث می شود تا فولکس پاسات  به صورت جزئی در بخش های بررسی شده از هوندا آکورد بهتر باشد و با تویوتا کمری هم فاصله نسبتا زیادی داشته باشد .

 

فولکس واگن پاسات

 

ماشین های آلمانی همیشه در بخش فنی از نظر تکنولوژی پیشتاز گروه خود بوده اند و فولکس واگن پاسات هم همینگونه است . درون کاپوت کشیده فولمس واگن پاسات یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی قرار گرفته است که به توربوشارژر مجهز است و برای به حرکت در آوردن فولکس واگن پاسات 170 اسب بخار قدرت در بازه دور موتور 6200-5100 دور در دقیقه و 250 نیوتن متر گشتاور در بازه دور موتور 5000-1250 دور در دقیقه تولید می کند . از نظر توانایی های حرکتی فولکس واگن پاسات بهترین ماشین در کلاس خود است به طور مثال فولکس پاسات در 7.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلیومتر در ساعت دست پیدا می کند و به راحتی تا بیش از 230 کیلیومتر در ساعت هم به شتابگیری خود ادامه می دهد .

به علت توربو بودن ، طراحی خوب پیشرانه و قرار دادن قدرت و گشتاور در دور پایین در شرایط مختلف فولکس پاسات شرایط را به نفع خودش تغییر می دهد و با راندمان بالایش لذت رانندگی وصف ناپذیری را برای شما به وجود میاورد . فولکس پاسات برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ هایش از یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه استفاده می کند که در شتابگیری تاثیر مثبت دارد ، تعویض دنده ها را دقیق تر و لذت بخش تر میکند و در شرایط مختلف شاهد پاسخگویی عالی گیربکس فولکس پاسات به پدال گاز هستیم . در این مقایسه سه ماشین از سه تکنولوژی متفاوت برای تامین قدرت استفاده میکنند و هزینه های نگهداری متفاوتی دارند اما از نظر کم بودن استهلاک هر سه ماشین عالی هستند و از نظر قدرت و توانایی های حرکتی هم اختلاف جزئی با هم دارند .

 

فولکس واگن پاسات

 

سواری و راندن فولکس واگن پاسات دارای ویژگی هایی چون نرمی و راحتی عالی ، سواری و خوش دست بودن در سطح بسیار بالا ، هندلینگ فوقالعاده خوب ، قابلیت مانور پذیری زیاد و پایداری عالی  است و در یک جمله به طور خلاصه میتوان گفت که راندن و سواری فولکس واگن پاسات حس عالی ، تجربه ای تکرار نشدنی و لذتی غیر قابل وصف را دارا می باشد  .  

اگر در حدود 250 میلیون تومان بودجه داشته باشیم و یک ماشین سدان با کیفیت و اصیل بخواهیم جدیدترین گزینه موجود در بازار فولکس واگن پاسات است که به لطف مجموعه ای از ویژگی های عالی که در اختیار شما قرار میدهد ارزشمند ترین و بهترین انتخاب است که از هوندا آکورد و تویتا کمری کهنه کار در بازار ایران قطعا می تواند طرفداران بیشتری را با بازار فروش عالی برای خودش ایجاد کند .

 

فولکس واگن پاسات

Honda Accord

هوندا آکورد

مقایسه فولکس واگن پاسات با هوندا آکورد و تویوتا کمری

 هوندا آکورد 2016

 

چندین سال است که هوندا آکورد در بازار آمریکا و بازار های جهانی موفقیت های زیادی به طور متوالی کسب کرده است که به علت ویژگی های عالی در برابر قیمت جهانی این ماشین است و حالا که در ایران نمونه های صفر کیلومتر هوندا آکورد در حدود 250 میلیون تومان قیمت دارند شاید ارزش فروش بالایی را در مقایسه با آمار های جهانی نتواند تجربه کند اما از سال 2013 تا به حال که شاهد حضور هوندا آکورد در ایران بودیم حضور این ماشین با موفقیت های زیادی همراه بود . طراحی ظاهری هوندا آکورد بی نقص است و تمام المان های طراحی به درستی در آن رعایت شده است که باعث شده است تا با دیدن طراحی مدرن و زیبا هوندا آکورد لبخندی از روی رضایت بزنید . همانطور که گفتیم فولکس واگن پاسات در ظاهر قابلیت پوشش سلیقه های مختلف را دارد هوندا آکورد هم در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است و ظاهر زیبا ، اسپرت ، لوکس و مدرن آن قابلیت این را دارد که به راحتی نگاه شما را به سمت خودش برگرداند . یکی از ویژگی های هوندا آکورد عمر طولانی است و به این منظور باید در هوندا آکورد چهره ای را بینیم که حتی پس از سال ها هم تکراری و کسس کننده به نظر نرسد و در این بخش هوندا آکورد جزئیات این امر را به خوبی رعایت کرده است .

 

 هوندا آکورد 2016

 

درون کابین هوندا آکورد نیز هماهنگ با ظاهرش است و کاملا زیبا ، لوکس و ارگونومیک می باشد . کیفیت ساخت و مونتاژ هوندا آکورد بسیار عالی است و در طول زمان این کیفیت کاملا ثابت میماند و در داخل کابین هوندا آکورد شما در دراز مدت اصلا تغییری احساس نخواهید کرد . متریال مورد استفاده در کابین هوندا آکورد  از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی و از بهترین مواد استفاده شده است . از نظر ابعاد هوندا آکورد در داخل کابین بسیار جادار و راحت میباشد و 5 سرنشین در کمال راحتی در آکورد جای میگیرند . هوندا آکورد در بسیاری از بخش ها امتیاز های بسیار بالایی و در حد فولکس واگن پاسات دریافت میکند اما به دلایل مختلف در برخی از ریزه  کاری ها و ... فولکس واگن پاسات دقت بیشتری به کار برده است یا برای رفاه حال سرنشینان آپشن های بیشتری در نظر گرفته است و همه اینها چیزی از ارزش و عالی بودن هوندا آکورد کم نمیکند بلکه به ارزش خرید فولکس واگن پاسات میافزاید .

 

 هوندا آکورد 2016

 

در سینه این سامورایی پر افتخار ، موفق و با کیفیت  یک پیشرانه 4 سیلندر قرار دارد که 2356 سی سی حجم آن است . حداکثر قدرت 185 اسب بخار در دور موتور 6500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 245 نیوتن متر در دور موتور 3600 دور در دقیقه از مشخصات تولیدی این پیشرانه میباشد . آکورد در بخش فنی بسیار کم استهلاک است و ثابت شده است که تا مدت ها نیاز به تعمیرگاه پیدا نمیکند . به طور کلی کیفیت فنی و ضریب اطمینان هوندا آکورد و حفظ کیفیت در طول زمان هوندا آکورد در طول زمان ثابت شده است و از دیرباز دیده ایم که هوندا آکورد یکی از نشان دهنده های معنی دوام برای ماشین های سواری است . برای انتقال قدرت هوندا آکورد هم از یک گیربکس cvt استفاده شده است . این گیربکس کاملا پیشرفته است و هوشمندانه ترین عملکرد را در هر لحظه از خود نشان می دهند . تعویض دنده های گیربکس هوندا آکورد عالی و بدون نقص می باشد و با پیشرانه کاملا هماهنگ است . استهلاک کم و مصرف سوخت پایین هوندا آکورد مورد طبیعی است و از برند اصیلی چون هوندا غیر از این هم انتظار نمیرود اما حالا فولکس واگن پاسات با تکنولوژی های جدید موفق شده است بازده بیشتری را نشان دهد و از این نظر هوندا آکورد امتیاز پایین تری را دریافت می کند .

 

 هوندا آکورد 2016

 

در بخش سواری هوندا آکورد بسیار نرم و پایدار می باشد . فرمان پذیری عالی و هندلینگ فوق العاده آکورد بسیار نکته مثبتی است که رانندگی با هوندا آکورد بسیار لذت بخش کرده است . آکورد از استرس بار فابریک بهره میبرد و با توجه به  عملکرد عالی سیستم تعلیقش به شما آرامش یک خودروی لوکس ، هیجان یک خودروی اسپرت و خوش دستی یک خودروی جمع و جور را اهداء می کند . لذت سواری و راحتی فولکس واگن پاسات و هوندا آکورد بسیار عالی هستند و اگر از رانندگی میخواهید حس خوبی را دریافت کنید هوندا آکورد و فولکس پاسات بسیار بهتر از تویوتا کمری هستند .

هوندا آکورد هم مانند فولکس واگن پاسات یک ماشین با نکات مثبت متنوع است که لذت بالایی را برای شما رقم میزند و هم فولکس واگن پاسات و هم هوندا آکورد جزء ماشین های عالی هستند اما هوندا آکوردتفاوت های کمی با فولکس واگن پاسات دارد و راندمان آن هم کمتر است و بنابر این امتیازات کمی پایین تری را دریافت می کند .

 

 هوندا آکورد 2016

TOYOTA CAMRY

تویوتا کمری هیبرید

مقایسه فولکس واگن پاسات با هوندا آکورد و تویوتا کمری

تویوتا کمری 2015-2016 

 

تویوتا کمری ماشینی  نرم و کم استهلاک است که مهندسین تویوتا برای هیبرید کردن این ماشین حدودا 2000 قطعه جدید طراحی کرده اند تا بیش از پیش ماشین قابل اطمینان تر ، کم استهلاک تر و با کیفیت تر شود .  تویوتا کمری ماشین راحت و قابل قبولی است و با ظاهر جدید و جذاب تر ماشین قابل قبول و فوق العاده ای به نظر میرسد  . در طراحی ماشین تویوتا  کمری همه چیز بر ماندگار و جان سخت بودن تاکید دارد و نشان می دهد که تویوتا کمری ماشین کم استهلاک و با عمر طولانی میباشد .طراحی ظاهری تویوتا کمری هماهنگ است و ماشین زیبا و ماندگاری به نظر می رسد ؛ زوایای ملایم و نرم ، خطوط برجسته و چراغ های جلو و عقب در این هماهنگی و ماندگار شدن تاٍثیر بسزایی گذاشته اند و کاملا در طراحی و زیبایی ماشین تاثیر بسزایی دارند .در داخل کابین ماشین نیز این سبک طراحی تویوتا کمری حفظ شده است و باعث شده تا بیشتر به ذات آرامش طلب  و جذاب ماشین تویوتا کمری پی ببرید .

 

تویوتا کمری

 

در داخل کابین ماشین خطوط نرم و سیال استفاده شده است و فضا سازی آن منطبق با سادگی و ارگونومی بالا است  که در تویوتا کمری موجب شده است هنگام قرار گیری در ماشین در بهترین وضعیت ممکن قرار  داشته باشید و به همه چیز هم به راحت ترین وجه دسترسی پیدا کنید. یکی از ضعف های تویوتا کمری که همواره وجود داشته است محدود تر بودن لیست تجهیزات ماشین نسبت به رقبا است که در تویوتا کمری هیبرید جدید این مشکل سعی شده است تا حد زیادی برطرف گردد و شاهد استفاده از لیست بلند بالای تجیزات رفاهی و ایمنی هستیم که به ما ثابت میکند چقدر تویوتا کمری هیبرید ماشین خاص ، خوب و با کیفیتی است . کیفیت مونتاژ تویوتا کمری هیبرید هم در سطح عالی قرار دارد و این ماشین را بیش از پیش خوبی اش را به ما اثبات میکند . تویوتا کمری هیبرید کابیین  ، طراحی اش و ... در سطح ماشین های خوب بین رقبایش قرار می گیرد و به علت استفاده از متریال با کیفیت درون کابین و دیگر مزایای ماشین امتیاز بالایی را در این بخش تویوتا کمری کسب میکند . تویوتا کمری هیبرید با برچسب قیمت حدودا 250 میلیون تومانی ماشین خوبی است اما کسب رتبه سوم آن در بخش هایی که تا به حال گفتیم به علت ظاهر معمولی تر و کیفیت محدود تر نسبت به هوندا آکورد و فولکس پاسات است و به علت بدی تویوتا کمری هیبرید نیست بلکه تویوتا کمری هیبرید در نوع خود ماشین بسیار عالی است .

 

تویوتا کمری

 

کمری هیبرید XLE از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی به حجم 2494 سی سی بهره می برد که یک موتور الکتریکی و باطری های لیتیومی پیشرانه همراهی میکنند و راندمان تویوتا کمری هیبرید را تا حد زیادی بالا برده اند و آن را به یک ماشین ژاپنی پر بازده تبدیل کرده است. این دو پیشرانه ماشین در ترکیب با همدیگر باعث شده اتد تا تویوتا کمری هیبرید 200 اسب بخار قدرت  و 270 نیوتن متر گشتاور را در  اختیار راننده قرار دهد .در شتاب گیری تویوتا کمری بنزینی اتمسفریک یک حالت سستی و لختی وجود دارد که روحیه آرامش طلب ، کم مصرف و کم استهلاک ماشین را به نمایش میگذارد اما در تویوتا کمری هیبریدی ضمن اینکه لختی ماشین در شتابگیری برطرف شده است و با ماشین چالاکی رو به رو هستیم به علت بسیار پیش رفته تر شدن تکنولوژی فنی ماشین استهلاک و مصرف سوخت کاملا در قسمت ماشین های اقتصادی قرار میگیرد و کاهش بسزایی نسبت به تویوتا کمری بنزینی داشته است . گیربکس اتوماتیک 6 سرعته تویوتا کمری وظیفه انتفال قدرت به چرخ های ماشین را به خوبی انجام میدهد و کاملا نرم ، دقیق ، سریع و هوشمند عمل میکند و فرامین راننده را به خوبی و به طور کامل اجرا میکند و علاوه بر این با پیشرانه هیبریدی ماشین هم به طور کامل هماهنگی دارد . فولکس واگن پاسات توربو است ، هوندا آکورد به صورت تنفس طبیعی کار میکند و تویوتا کمری هیبرید هم که با دو موتور برقی و بنزینی فعالیت می کند و هر سه آنها متفاوت هستند اما با توجه به اینکه ماشین های هیبرید در ایران هنوز جایگاه صحیحی ندارند بازار فروش چندان خوبی ندارد و هزینه های نگهداری آن هم زیاد است .

 

تویوتا کمری

 

در بخش سواری تویوتا کمری همیشه ضعف های زیادی داشته است و در تویوتا کمری هیبرید بیشتر این مشکلات تا حد زیادی بر طرف شده است اما هنوز هم به طور تمام و کمال و عالی لذت و حس خوب و هیجان را از سواری با تویوتا کمری نمیتوانید دریافت کنید و با وجود اینکه وضعیت بهتری از ذشته را دارد اما هنوز هم تویوتا کمری هیبرید سواری معمولی و بودن هیچ ویژگی خاصی را دارا می باشد .

تویوتا کمری هیبرید ماشین نرم و خانوادگی است که مصرف سوخت کمی دارد اما برای بازار ایران ماشین مناسب و خوش اقبالی نیست و با وجود همه ویژگی های خوبی که دارد رقبایی مانند هوندا آکورد و فولکس واگن پاسات راه فروش تویوتا کمری هیبرید را در مرحله اول و در مرحله بعدی ماشین هایی مانند رنو تلیسمان سد کرده اند که آن هم به این دلیل است که ویژگی های بیشتر و فراتری را از تویوتا کمری هیبرید در اختیار شما قرار می دهند ، بازار فروش بهتری دارند و به طور کلی ماشین های بسیار جذاب تری هستند .

 

تویوتا کمری

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1396/06/29

    هوندا آکورد چند ساله بهترین ماشین سدان امریکاست و فروش بالایی داره.مقایسه عادلانه نیست.گلرنگ موتور فامیلی پارسال بهترین خدمات پس از فروش رو داشت تو خارجی ها. تا حالا هوندا بهترین بود یه دفعه تمام تعریف شما رفت سمت پاسات! عجیبه بعضی از نظرات شما

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/06/29

    با سلام. بنده صد در صد با نظر نویسنده محترم ماشین 3 مخالفم. چطور خدمات پس از فروش هوندا پایین تر از خدمات پس از فروش شرکتی هستش که هنوز چیزی در موردش نمیدونیم؟!!! و اینکه چطور خدمات پس از فروش تویوتا با حداقل سابقه 50 ساله تو ایران رو برابر با فولکس میدونید؟!!!!!!!!. با احترام باید بگم بنظر من از امتیازاتی که دادید کاملا مشخصه جهت گیری و برنامه خاصی برای تبلیغ فولکس دارید و این واضحه.

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/06/30

    تا جایی که من اطلاع دارم تویوتا کمری ۷ الی ۸ ساله که پر فروش ترین سدان توی امریکا هست

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1396/07/03

    جالبه برید مقایسه پاسات و تلیسمان رو در همین سایت ملاحظه بفرمایید امتیازهای که اونجا به پاسات داده با اینجا متفاوته. آخه این چه جور بررسیه؟

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1399/12/07

    داداش گلم چقدر مایه گذاشتی واسه پاسات... خسته نباشی
    معلومه حسابی بهت رسیدن...!
    مرد حسابی آخرین مدل پاسات یه آپشن رادار نداره حتی کنترل ایستایی در سربالایی و کروز هوشمند نداره...
    تابلو بود واقعا"
    هوندا هم واسه یه قطعه باید دوماه منتظر باشه
    چی تو ذهنت بود؟؟؟

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading