اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هیوندای جنسیس 2011 با هوندا آکورد 2014

مقایسه هیوندای جنسیس 2011 با هوندا آکورد 2014

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هیوندای جنسیس 2011 با هوندا آکورد 2014 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هیوندای جنسیس 2011 با هوندا آکورد 2014 بپردازیم .

Honda Accord

هوندا آکورد

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی هوندا آکورد

HYUNDAI GENESIS

هیوندای جنسیس

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
47
بررسی هیوندای جنسیس
انتخاب ماشین 3

Honda Accord

هوندا آکورد

Top car

Honda Accord

هوندا آکورد

مقایسه هیوندای جنسیس 2011 با هوندا آکورد 2014

هوندا آکورد 2014

 

سال ها جای خالی ماشین های هوندا در بازار ایران حس میشد تا اینکه در سال 2013 هوندا به صورت رسمی وارد بازار ایران شد و همانطور که انتظار میرفت در طول این چند سال هوندا آکورد موفق ترین و پر فروش ترین نماینده این سامورایی در بازار ایران بوده است و نمونه های دست دوم هوندا آکورد حالا بازار خوبی دارند و طرفداران زیادی در بازار در جستجوی هوندا آکورد سالم هستند تا بتوانند معنای واقعی لذت رانندگی را تجربه کنند . هوندا آکورد از نظر ظاهری ماشین زیبا و بئون نقصی است که حتی در ریزترین جزئیات هم دقت بالایی به کار رفته است تا هوندا آکورد علاوه بر طراحی دلنشین و همه پسند ، آیرودینامیک باشد . عمر طولانی از ویژگی های بارز همه ماشین های هوندا است و از اینرو باید در ظاهر طوری باشند که خسته کننده و تکراری نشوند و هوندا آکورد هم این مهم را به خوبی رعایت کرده است و با طراحی صحیح باعث شده است تا حتی اگر 20 سال دیگر هم شما هوندا آکورد را ببینید طراحی جذاب و چشمگیری داشته باشد . میان طراحی هوندا آکورد و هیوندای جنسیس یک شباهت وجود دارد که اگر به طور دقیق نگاه کنیم می بینیم که هوندا آکورد با طراحی پخته تر و حرفه ای تر چهره بسیار زیباتری را به نمایش می گذارد  .

 

هوندا آکورد 2014

 

هنگامی که وارد کابین هوندا آکورد میشوید ظاهری متناسب با استایل طراحی خارجی هوندا آکورد می بینید که در آن سعی شده است راحتی و ارگونومی سرنشینان در بالاترین سطح ممکن باشد . کیفیت ساخت و مونتاژ هوندا آکورد بسیار عالی است و در طول زمان این کیفیت کاملا ثابت میماند و در داخل کابین هوندا آکورد شما در دراز مدت اصلا تغییری احساس نخواهید کرد . متریال مورد استفاده در کابین هوندا آکورد  از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی و از بهترین مواد استفاده شده است . از نظر ابعاد هوندا آکورد در داخل کابین بسیار جادار و راحت می باشد و 5 سرنشین در کمال راحتی در آکورد جای میگیرند . هوندا آکورد از نظر آپشن سطح مناسبی دارد اما هیوندای جنسیس از نظر آپشن سطح بهتری را دارا میباشد . هوندا آکورد از هیوندای جنسیس مزایای بیشتری دارد به طور مثال بسیاری از هیوندای جنسیس های موجود در بازار نیاز به ترمیم تودوزی خود دارند اما هوندا آکورد تمیز و سالم مانند روز اول به زندگی خود ادامه میدهد . کیفیت و طراحی و راحتی هوندا آکورد بهتر است اما هیوندای جنسیس در بخش آپشن عملکرد بهتری دارد و فقط در ظاهر سعی میکند تا خود را ماشین لوکس تری نشان دهد .

 

هوندا آکورد 2014

 

قلب تپنده هوندا آکورد این ماشین اصیل و با کیفیت ، موفق و زیبا  یک پیشرانه 4 سیلندر قرار دارد که 2356 سی سی حجم آن است . حداکثر قدرت 185 اسب بخار در دور موتور 6500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 245 نیوتن متر در دور موتور 3600 دور در دقیقه از مشخصات تولیدی این پیشرانه می باشد . آکورد در بخش فنی بسیار کم استهلاک است و ثابت شده است که تا مدت ها نیاز به تعمیرگاه پیدا نمیکند . به طور کلی کیفیت فنی و ضریب اطمینان هوندا آکورد و حفظ کیفیت در طول زمان هوندا آکورد در طول زمان ثابت شده است و از دیرباز دیده ایم که هوندا آکورد یکی از نشان دهنده های معنی دوام برای ماشین های سواری است . هوندا آکورد از گیربکس اتوماتیک 5 سرعته برای انتقال قدرت استفاده میکند که نیروی پیشرانه را به چرخ های جلو انتقال می دهد . تعویض دنده های گیربکس هوندا آکورد عالی و بدون نقص میباشد و با پیشرانه کاملا هماهنگ است . استهلاک کم و مصرف سوخت پایین هوندا آکورد مورد طبیعی است و در برابر آن هیوندای جنسیس پر استهلاک و با هزینه های نگهداری زیاد است که در کنار آن مصرف سوخت زیاد هیوندای جنسیس هم شکایت برخی از مالکانش را در پی داشته است .

 

هوندا آکورد 2014

 

در میان ماشین های سدان یکی از بهترین سواری ها را هوندا آکورد دارا می باشد که هندلینگ آن عالی است ، سواری هوندا آکورد در عین نرم و خانوادگی بودن اسپرت و پایدار است و در مانورها و حرکات ناگهانی واکنش عالی از خود نشان میدهد . در بخش تعلیق و جلوبندی هیوندای جنسیس مشکلات زیادی دارد و بر خلاف آن هوندا آکورد ماشین کم استهلاک و کم خرجی است و تا سال ها نیاز به تعمیر و تعمیرگاه ندارد و از همه مهم تر هوندا آکورد ترمز های مطمئن

هوندا آکورد که موفق ترین ، پر فروش ترین ، پر افتخار ترین و پر طرفدار ترین ماشین این برند است ویژگی های مثبت زیادی را دارا می باشد که باعث شده است از اکثریت رقبای خود ماشین بهتری باشد و امتیازات بالاتری را دریافت نماید . با خرید هوندا آکورد شما با هر بار رانندگی که با این ماشین انجام می دهید تجربه ای لذت بخش را به دست خواهید آورد .

 

هوندا آکورد 2014

HYUNDAI GENESIS

هیوندای جنسیس

مقایسه هیوندای جنسیس 2011 با هوندا آکورد 2014

 هیوندای جنسیس

 

هیوندای جنسیس برای هیوندای مااند پلی عملکرد که شما را سریع تر به مقصد میرساند و هیوندای را توانست خیلی زود وارد رقابت در دنیای بزرگ و پیچیده ماشین های لوکس کند و جنسیس تجربه خیلی خوبی برای هیوندای بود چون تمام ایراد هایی که در این ماشین وجود داشت حالا در نسل جدیدش یعنی جنسیس g90 به طور کامل برطرف شده است . از نظر ظاهری هیوندای جنسیس استایل خوبی دارد اما در طراحی این ماشین بیش از حد از المان های اغراق آمیز بهره برده اند که این امر چهره هیوندای جنسیس را تکراری می کند و جذابیت آن را از بین می رود . چهره هیوندای جنسیس تا حدودی هماهنگ است اما به طور مثال در بدنه ماشین خطوط و برجستگی هایی وجود دارد که با طراحی چراغ ها کوچکترین میزان همخوانی را دارا نمی باشد .

 

 هیوندای جنسیس

 

با ورود به کابین هیوندای جنسیس با ظاهری معمولی  و کمی لوکس رو به رو می شویم که تا حدودی قدیمی به نظر میرسد که احساس یک ماشین سدان پر قدرت دیفرانسیل عقب را به شما منتقل نمی کند . متریال مورد استفاده در کابین هیوندای جنسیس  بسیار معمولی و دور از انتظار است و به مرور زمان کیفیت خود را به راحتی از دست میدهد و استفاده زیاد از پلاستیک خشک هم مورد دیگری است که از امتیازات ماشین کره ای پر ادعا میکاهد . فضای داخلی جادارو راحت و تجهیزات و آپشن های تکمیل هیوندای جنسیس جزء مزایای تازه وارد کره ای به گود رقابت با یزرگان دنیای خودرو است .

 

 هیوندای جنسیس

 

هیوندای جنسیس از یک پیشرانه 6 سیلندر خورجینی به حجم دقیق 3778 سی سی قدرت میگیرد . این پیشرانه قابلیت تولید 290 اسب بخار قدرت در 6200 دور در دقیقه و 358 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 4500 دارا میباشد . مصرف سوخت هیوندای جنسیس مخصوصا در داخل شهر بالا و آزار دهنده است و به همین نسبت هم استهلاک پیشرانه هیوندای جنسیس زیاد است که همین دو مورد امتیاز فنی هیوندای جنسیس را تا حد زیادی نسبت به هوندا آکورد کاهش میدهد . عطش زیاد هیوندای جنسیس در مصرف سوخت را زمانی متوجه خواهید شد که به خاطر قدرت بالای ماشین و نوای جذاب پیشرانه اش با پدال گاز بازی میکنید و دور موتور را بالا میبرید .  هیوندای جنسیس های موجود در ایران که با بودجه 150 الی 160 میلیون تومانی قابل خرید هستند از گیربکس های 6 سرعته با عملکرد کاملا معمولی بهره می برند که راندمان پایینی دارند و در صورتی که خیلی پر فشار با هیوندای جنسیس رانندگی کنید عملا ماشین کارایی خود را از دست می دهد . هیوندای جنسیس ماشین پر قدرتی است اما این همه داستان نیست و در بخش فنی ضعف های زیادی را در برابر هوندا آکورد دارا می باشد به طور مثال استهلاک بیشتر ، هزینه نگهداری بالاتر ، میزان بیشتر خرابی تنها بخشی از ماجرا است .

 

 هیوندای جنسیس

 

یکی از ضعیف ترین بخش های هیوندای جنسیس قسمت سیستم تعلیق و سواری ماشین است که هیوندای جنسیس با ضعف های زیادی در اینجا دست و پنجه نرم میکند . هندلینگ متوسط است ، سواری جذابیت خاصی ندارد و جلوبندی و کمک های ایر ماتیک هیوندای جنسیس زود زود نیاز به تعمیرگاه پیدا میکنند و از همه نکته مهم تر ترمز های هیوندای جنسیس با وجود سایز بزرگ ابعاد ماشین بسیار ضعیف هستند و عملکرد خیلی بدی را دارند .

هیوندای جنسیس چون جزء نخستین تجربه های هیوندای در این کلاس بود ایرادات زیادی داشت که به مرور هیوندای سعی کرد تا آنها را رفع نماید اما این مدل از هیوندای جنسیس که در ایران هم طرفداران بسیاری را دارا میباشد ایرادات زیادی دارد و نسبت به هوندا آکورد که یک ماشین اصیل است نمی تواند از خود ویژگی مثبت نشان دهد .

 

 هیوندای جنسیس

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : یوسف
    تاریخ : 1396/06/29

    اینهمه انتقاد از جنسیس کردید اونوقت تو امتیازات فقط یه امتیاز کمتر از آکورد بهش دادید. بیشتر دقت کنید لطفا

  • user icon
    نویسنده : امير
    تاریخ : 1396/06/29

    چه جالب اپشناي جنسيس و اكورد رو هر ٢تارو ٨دادين اصلا به نفع اكورد راي ندادين چيو با چي مقايسه كردين اخه

  • user icon
    نویسنده : افشين
    تاریخ : 1396/06/30

    چرا متن اطلاع رسانيمو نميزاريد تا مردم ببينن مثل من اشتباه نكنن. معلومه شماهم مثل اونا هستين

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/06/31

    با درود. من خودم از طرفداران پر و پا قرص هوندا هستم خودم هم هوندا آکورد 2014 داشتم و جنسیس هم بارها سوار شدم. باید اذعان کنم اشتباهات زیادی در نمراتی که دادید وجود دارده. به عنوان مثال حداقل آپشن های جنسیس دو برابر بیشتر از هوندا اکورد تیپ 4 هستش. هوندا حتی چراغ زنون، گرمکن و سردکن و مموری صندلی، سنسور نور، تنظیم ارتفاع کمک و رادار و ..... نداره در حالیکه تمامی اینها رو در جنسیس میتونیم ببینیم. ضمن اینکه کیفیت سواری جنسیس اگه 8 هستش قطعا آکورد 10 باید باشه. لطفا در نمره دادن دقت بیشتری کنید. با تشکر

  • user icon
    نویسنده : سروری
    تاریخ : 1396/07/14

    لطفاً مقایسه میتسوبشی asxبا chrیاهیوندا توسان یا کیا اسپرتژ بزارید ممنونم

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/07/14

    با سلام
    هوندا یه ماشین فوقالعاده ایی و شکی در آن نیست اما این مقایسه یه کم جانبدارنه بوده کلا جنسیس صفر و هوندا بیست نمره گرفته
    اختلاف فاحشی بین جنسیس و هوندا نباید باشه در مجموع هوندا ماشین خوبیه اما تو بازار استقبال با جنسیس بیشتره
    خدمات نقطه ضعف هوندا و نقطه قوت هیونداست کیفیت هوندا بالاتر از جنسیس اما نه با این شدت انتقاد این مقاله

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1396/11/03

    هوندا در میان ژاپنی ها بهترین است. از نظر ایمنی وکیفیت

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading