اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو تلیسمان با فولکس واگن پاسات

مقایسه رنو تلیسمان با فولکس واگن پاسات

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو تلیسمان با فولکس واگن پاسات می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو تلیسمان با فولکس واگن پاسات بپردازیم .

passat 2018

فولکس واگن پاسات

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
10
امتیاز کل
52
بررسی فولکس واگن پاسات

RENAULT Talisman

رنو تلیسمان

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی رنو تلیسمان
انتخاب ماشین 3

passat 2018

فولکس واگن پاسات

Top car

passat 2018

فولکس واگن پاسات

مقایسه رنو تلیسمان با فولکس واگن پاسات

فولکس واگن پاسات

 

در بازار ایران جای خالی ماشین های فولکس واگن به شدت حس میگردید و ماموت خودرو با عرضه تیگوان و پاسات و نیز گلف GTI توانست این خودروها را به خوبی معرفی کرده و فروش خوبی را برای آنها به دست بیاورد. از ظاهر فولکس واگن پاسات که آغاز کنیم چهره فولکس پاسات را کاملا لوکس و کمی با چاشنی جوان پسند میبینیم و تمام قسمت های بدنه، چراغ ها، خطوط، حجم ها و ... با هم هماهنگی کامل دارند و این مهم باعث شده است تا اگر یک ماشین با ظاهر با ابهت و لوکس میخواهید، فولکس واگن پاسات را بپسندید یا اگر جوان هستید و چهره تهاجمی دوست دارید باز هم فولکس واگن پاسات را دوست داشته باشید و این یعنی طراحی صحیح و اصولی که باعث شده است تا چهره فولکس واگن پاسات برای همه دلنشین و زیبا باشد. فولکس واگن پاسات و رنو تالیسمان از نظر ظاهری ویژگی های مثبت زیادی دارند و به هر کدام که نگاه کنید از زیبایی، هماهنگی و جذابیت های آن لبخند رضایت بر روی لب‌هایتان می نشیند.

 

فولکس واگن پاسات

 

فولکس واگن پاسات در داخل کابین، فضا و چهره اصیل و آرام بخش خود را حفظ کرده است و با ظاهر هماهنگ و ارگونومی خوبی که دارد باعث می شود تا راننده فولکس واگن پاسات حداکثر لذت و آرامش را تجربه کند. رنو تلیسمان ماشین با کیفیتی است و تا به حال در تست های مختلف بار ها این موضوع را به ما اثبات کرده است و فولکس واگن پاسات هم که در ایران و جهان محبوبیت خاصی دارد اما خب اصالت و مهندسی پیشرفته‌تر فولکس واگن باعث شده است تا پاسات در جزئیات ریز و ریزه کاری ها کمی بهتر احساس گردد. در بخش طراحی، کیفیت، زیبایی، جذابیت ظاهری و ... فولکس واگن پاسات و رنو تلیسمان هر دو جزء ماشین های خوب این کلاس هستند و امتیازات بالایی دریافت کرده اند اما تفاوت هایی هم مانند آپشن دارند. فولکس واگن پاسات و رنو تالیسمان هر دو ماشین های کاملی از نظر لیست تجهیزات هستند اما در هر کدام آپشن هایی وجود دارد که در دیگری یافت نمی گردد.   

 

فولکس واگن پاسات

 

در سینه فولکس واگن پاسات یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی قرار گرفته است که به توربوشارژر مجهز است و برای به حرکت در آوردن فولکس واگن پاسات 170 اسب بخار قدرت در بازه دور موتور 6200-5100 دور در دقیقه و 250 نیوتن متر گشتاور در بازه دور موتور 5000-1250 دور در دقیقه تولید میکند. فولکس واگن پاسات جزء ماشین های چابک در کلاس خود است که وقتی آن را بر روی حالت اسپرت میگذارید رفتاری مانند یک کوپه اسپرت را توام با احساس پرستیژ بیشتر از خود به نمایش میگذارد و با فولکس واگن پاسات 0 تا صد کیلومتر را در کمتر از 7.9 ثانیه طی میکنید و در مسیر مستقیم تا بیش از 230 کیلومتر در ساعت می توانید به شتابگیری ادامه دهید. به علت توربو بودن، طراحی خوب پیشرانه و قرار دادن قدرت و گشتاور در دور پایین در شرایط مختلف فولکس پاسات شرایط را به نفع خودش تغییر می دهد و با راندمان بالایش لذت رانندگی وصف ناپذیری را برای شما به وجود می‌آورد. فولکس پاسات برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ هایش از یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه استفاده می کند که در شتابگیری تاثیر مثبت دارد، تعویض دنده ها را دقیق تر و لذت بخش‌تر می‌کند و در شرایط مختلف شاهد پاسخگویی عالی گیربکس فولکس پاسات به پدال گاز هستیم. رنو تالیسمان و فولکس واگن پاسات هر دو حرف های زیادی را برای گفتن دارند و در بخش فنی کاملا پا به پای هم رقابت می کنند.

 

فولکس واگن پاسات

 

ماشین های فولکس واگن ذات و روح لذت بخشی دارند و فولکس واگن پاسات هم به لطف هندلینگ عالی، سیستم تعلیق مناسب، شاسی هماهنگ و ... جزء ماشین هایی است که با راندن آن میتوانید یک رانندگی سراسر آرامش و لذت را تجربه نمایید.

سدان های متوسط لوکس در ایران با اقبال خوبی مواجه شده اند و ماشین های مختلف این کلاس توانسته اند سهم زیادی از بازار را بگیرند. پاسات با ورود به بازار کشورمان کاملا مورد استقبال قرار گرفت و به فروش خوبی هم دست پیدا کرد. اما متاسفانه با وضع قوانین جدید، واردات خودرو به کشور ممنوع شد و پاسات هم همانند سایر خودروهای وارداتی، در مدل صفر کیلومتر در دسترس نبود.

 

 رنو تالیسمان

RENAULT Talisman

رنو تلیسمان

مقایسه رنو تلیسمان با فولکس واگن پاسات

 رنو تلیسمان

 

رنو با عرضه نسل جدید ماشین هایش در ایران کودتایی در بازار به پا کرد و عالی بودن ماشین های خود را به نحوی اثبات کرد که حالا محصولی از رنو مانند تلیسمان یکی از پرچمدارها و ارزشمندترین ماشین ها در کلاس و رنج قیمت خودش شده است. رنو تلیسمان را از هر نظر و زاویه ای که نگاه کنید خاص و فوق العاده به نظر میرسد و یک ماشین استثنایی و عالی است. زبان طراحی جدید رنو که بر روی ماشین هایی چون تالیسمان، کولئوس و مگان استفاده شده است یک سبک خاص اما جذاب است و در مورد رنو تلیسمان باعث شده تا ظاهر تالیسمان هماهنگ و زیبا به چشم بیاید و بدنه خوش ترکیب رنو تلیسمان مانند الماس زیبا و پرداخت شده ای است که با قرار گرفتن در همه مکان ها توجه همگان را به خودش جلب خواهد کرد. فولکس واگن پاسات و رنو تلیسمان هر دو مانند اثر های هنری زیبایی میباشند که برای چشم نوازی طراحی شده اند. همانطور که رنو تلیسمان ظاهر خارجی اش بسیار خوب به نظر میرسد داخل کابین هم همینطور می باشد و همه چیز انقدر خوب طراحی شده است که شما را به تحسین وامیدارد.

 

 رنو تالیسمان

 

طراحی کابین رنو تالیسمان لوکس،  دلنشین و جذاب است، متریال کابین تالیسمان عالی می باشد و از بهترین مواد ممکن ساخته شده است و کاملا رضایت همه را می تواند جلب کند. کیفیت ساخت و مونتاژ رنو تالیسمان بسیار بالا و فوق العاده است و از نظر ابعادی هم با توجه به سگمنت خود در رده ماشین های جادار قرار میگیرد که حتی در کلاس خودش هم در زمره جادار ترین ها می باشد و فضای داخل رنو تلیسمان برای سرنشینان فوق العاده راحت است. تا اینجا در مورد رنو تلیسمان متوجه شدیم که از نظر طراحی، کیفیت، ابعاد و ... ماشین بسیار کامل و خوبی است و حالا در بحث آپشن هم باید بگوییم که حتی بیش از پیش رنو تلیسمان به دل می نشیند زیرا برخی از آپشن های این ماشین برای نخستین بار است که بر روی یک ماشین در کلاس و قیمت رنو تالیسمان قرار می گیرد و حتی در بعضی از ماشین های لوکس تر از رنو تلیسمان هم این آپشن ها مشاهده نمی شود. به طور مثال نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو یا نمایشگر هدآپ، سامانه کمکی پارک خودکار و ترمز اضطراری فعال از جمله این امکانات است. تا الان بسیاری از ویژگی های لذت بخش رنو تلیسمان را معرفی کردیم و حالا به یکی از لذت بخش ترین ویژگی های این ماشین یعنی سقف پاناروما میرسیم که آرامش کابین این ماشین را دو چندان مینماید و احساس لذت مضاعفی برای سرنشینان رنو تالیسمان رقم می زند.

در بحث ایمنی رنو تالیسمان، رنو برای تلیسمان چیزی کم نگذاشته است و در آن میتوانید امکاناتی به روز وجذاب مانند کروز کنترل هوشمند، هشداردهنده تغییرلاین ماشین و نقاط کور، هشداردهنده سرعت بیش از حد، سیستم پیشرفته تابلوخوان و ... را که از ویژگی های قابل سفارش رنو تالیسمان می باشد را انتخاب کنید و با تالیسمان خود در نهایت ایمنی حداکثر لذت رانندگی را رقم بزنید. رنو تالیسمان موفق شده از یکی از سختگیر ترین موسسه های ایمنی جهان یعنی Euro NCAP  5  ستاره ایمنی دریافت کند و امتیازاتی بالا به شرح زیر است را دریافت کند. رنو تالیسمان در قسمت حفظ جان سرنشین ها 86 از 100، در حفظ جان کودکان 84 از 100 و در حفظ سلامت عابران پیاده 68 از 100 امتیاز دریافت کرده. تمامی سیستم‌های ایمنی رنو تالیسمان امتیاز 76 از 100 دریافت کرده اند که این امتیازات بسیار خوب است و نشان از ایمنی بالای این ماشین میباشد. فولکس واگن پاسات و رنو تالیسمان واقعا هنگامی که با هم مقایسه میشوند نکته منفی را دارا نمیباشند که توسط آن بتوان گفت برتری محض با کدام ماشین است و اگر اصالت فولکس پاسات را در نظر بگیریم و اینکه دقت بیشتری در ساخت پاسات به کار رفته است فقط کمی آن را از تلیسمان بهتر میتوان دانست.  

 

 رنو تالیسمان

 

درون سینه رنو تلیسمان یک پیشرانه پیشرفته و با راندمان بالا قرار دارد که مهندسین رنو برای طراحی اش بسیار زحمت کشیده اند تا با حجم زیاد تکنولوژی هایی که دارد در پارامترهای مختلف به خوبی بدرخشد و بازدهی عالی خود را ثابت کند. در سینه رنو تالیسمان یک پیشرانه 4 سیلندر خطی قرار دارد که 1618 سی سی حجمش میباشد و توسط سیستم پرخوران یا  توربو شارژر تغذیه می گردد. پیشرانه رنو تالیسمان  قابلیت تولید 200 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 260 نیوتن متر  گشتاور در دور موتور 2500 دور در دقیقه را دارا میباشد و چون قدرت و گشتاورش در دور های پایین حاصل میگردد بالاترین راندمان را در هر لحظه در اختیار راننده قرار میدهد و در هر زمان که بخواهید میتوانید با این ماشین یک شتابگیری فوقالعاده را تجربه کنید. رنو تالیسمان با تکیه بر این پیشرانه پر توان و پر کشش جزء چابک ترین ماشین های کلاس خودش میباشد به طوری که تنها در 7.7 ثانیه رنو تالیسمان به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند و به راحتی تا سرعت های حتی بیشتر از 230 کیلومتر در ساعت هم میتوانید با این ماشین به شتابگیری ادامه دهید.

علاوه بر این شتابگیری خوب مزیت عالی دیگر رنو تالیسمان مصرف سوخت اقتصادی اش است زیرا با سوزاندن 6.2 لیتر بنزین در  100 کیلومتر خیال مالک خود را از بنزین زدن های پی در پی راحت میکند که نشان از کم استهلاک بودن رنو تالیسمان است و خیال مالک ماشین را از هر گونه مراجعه به تعمیرگاه راحت میکند تا صاحب رنو تلیسمان با خیال هر چه راحت تر از سواری با ماشین خود لذت ببرد. برای انتقال قدرت تالیسمان هم رنو از یک گیربکس 7 سرعته دبل کلاچ EDC استفاده کرده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا میباشد. گیربکس پیشرفته رنو تالیسمان که یکی از نقاط قوتش محسوب میشود با موتور ماشین هماهنگی کامل دارد و تعویض دنده هایی نرم، سریع، دقیق و لذت بخش را به شما تقدیم میکند. فولکس واگن پاسات و رنو تلیسمان هر دو ماشین های پر بازدهی هستند و قابلیت های حرکتی آنها مشابه هم می باشد و نمیتوان گفت که به طور محض فولکس پاسات بهتر راه میرود یا رنو تالیسمان زیرا در شرایط و مسیر های مختلف هر کدام قابلیت این را دارند که از دیگری پیشی بگیرند.  

 

 رنو تالیسمان

 

سواری با رنو تالیسمان بسیار لذت بخش است و همانند دیگر بخش های این ماشین توانگران صنعت رنو تلاش کرده اند تا با راندن تلیسمان یک حس و ناب و لذت بخش را تجربه کنید. نرمی و سواری تالیسمان عالی است، فرمان پذیری خوب و دقیقی دارد، ارتفاعش مناسب است و دو حس سواری لوکس و اسپرت را با هم و در عین لذت  میتوانید در رنو تالیسمان تجربه کنید و از همه مهم تر ترمز های ایمن و پر قدرت تالیسمان هستند که باعث میشود تا شما در هر سرعتی با خیال مطمئن به ادامه مسیر بپردازید و از تمام جهات در هر سرعتی که هستید اطمینان خاطر دارید و میتوانید با ایمنی کامل با این ماشین به ادامه مسیر خود بپردازید. نکته منفی در مورد سواری تلیسمان، کوبش اتاق است که این ضعف، از سیستم تعلیق ناشی می‌شود.

مقایسه میان رنو تلیسمان و فولکس واگن پاسات مقایسه میان دو ماشین عالی است که با ویژگی های خوبی که در اختیار ما قرار می دهند لذت وصف نشدنی را به وجود می‌آورند و فولکس واگن پاسات با اختلاف جزئی بهتر است اما شک نکنید که رنو تلیسمان به حدی ماشین جذابی است که شما شیفته آن می شوید.

 

 رنو تالیسمان

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : مهیار
    تاریخ : 1396/07/01

    کارشناسان عزیز ماشین3 چطوری وفتی هنوز 1 دونه فولکس واگن وارد نشده نمره خدمات پس از فروش 9 به پاسات دادین؟

  • user icon
    نویسنده : مهران سیف الله زاده
    تاریخ : 1396/07/01

    سلام .
    از ماشین سه میخوام درمورد نمرات ویژگی های فنی توضیح بدن که چه چیزی رو بررسی میکنن ، درحالیکه تلیسمان حجم پایین تر و قدرت بیشتر و شتاب بهتری داره اما نمره کمتری داره . ممنونم

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/07/07

    رنو تالیسمان شاهکار طراحی جدید رنو فرانسه و کل اروپاست که همه منتقدین رنو رو غافلگیر کرده در باب ویژگی های فنی و طراحی ظاهری و به روز بودن واقعا زیبا و معرکه است رنو با سه محصول جدید تالیسمان و کولیوس و مگان. بازار جهانی و ایران رو از آن خود خواهد کرد ادغام رنو با نسیان ژاپن بعد از ده سال تازه اثرات مثبت خود رو نشان داده رنو و نگین خودرو تو ایران واقعا غوغا کردند

  • user icon
    نویسنده : علی اکبر
    تاریخ : 1396/07/25

    باسلام میخواستم بدونم کارشناس محترم چجوری وقتیکه تلیسمان با موتور کوچکتر ومصرف کمتر شتاب بیشتر وقدرت وگشتاور بیشتری نسبت به پاسات داره امتیاز کمتری در ویژگی فنی گرفته!!!!!

  • user icon
    نویسنده : نواب
    تاریخ : 1396/11/24

    ویژگی فنی فقط قدرت موتور نیست.تالیسمان با اختلاف قیمت صد میلیونی واقعا به صرفه تره

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1396/12/19

    با سلام و تشکر از سایت خوبتان.منتها کلا نظراتتون مشخصا در مورد محصولات فولکس جانبدارانه ست .شرکت به بدی و دلالی ماموت خودرو تو بازار نداریم اونوقت شما نمره ی ۹ رو به خدمات پس از فروش میدین!!واقعا جالبه ..شرکتی که نمره ش تو فروش صفره و تازه اول کارشه و چند مورد از ماشینهایی که تحویل دادند و ایراد داشتند رو اصلا تحویل نگرفتند و داد مشتری درومده شما نمره ی ۹ بهش میدین!!ضمن اینکه بقیه ی خصوصیاتشون هم واقعا نمراتتون جانبدارانه ست .امیدوارم منصف تر باشید چون نظراتتون رو مردم تاثیر داره .کاری نکنید که به خاطر اهداف یک شرکت دلال..خدایی نکرده ملت رو گمراه کنید و اعتبار خودتان را خدشه دار..موفق باشید

  • user icon
    نویسنده : Artin
    تاریخ : 1396/12/26

    با سلام به دوستان و ماشين٣ عزيز دوستانى كه ميگويند تاليسمان بهتر است بايد اين را بدانند كه شركت فولكس شركت شماره ٢ بهترين ماشين را دارا است تجربه رانندگى با فولكس كجا! تجربه رانندگى با رنو كجا دوستان همه دنبال خريد ماشين با كمترين قيمت هستند و دنبال ظاهر هستند ولى كيفيت ماشين را هيچ توجهى نميكنند لذت رانندگى با پاسات زمين تا آسمون با تاليسمن متفاوت است اگر دنبال كيفيت و لذت از رانندگى هستيد ١٠٠٪؜ پاسات بهترين در رنج قيمتى خود است اين را خواهيم ديد تا چند سال ديگر قيمت تاليسمن چند است و قيمت پاسات چند است ارزش ماشين ها چند سال بعد مشخص خواهد شد با تشكر از ماشين ٣

  • user icon
    نویسنده : Vahid Asadi
    تاریخ : 1400/04/10

    تالیسمان فوق العادس
    نمیدونم چطور بررسی کردین که میگین پاسات بهتره
    در حالیکه تالیسمان با حجم موتپر پایین تر قدرت بیشتری تولید میکنه

  • user icon
    نویسنده : pouria
    تاریخ : 1400/04/26

    سلام
    جای سوال هست که پاسات گیربکس خیلی سریع داغ میکنه . اگر حواست نباشه و در ترافیک مرتب رو حالت N قرار ندی و گرم شه متوجه میشید که راندمان کلا افت میکنه و دیگه مثل سابق نیست . قسمت تعمیرگاه ماموت هم بیشتر ماشینایی ک اوردن گیربکس به مشکل خورده و نبود قطعات مشکل سازه . دوستان تالیسمان قطعا ارزش خرید بالاتری داره شک نکنید .

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading