اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو کولئوس با هیوندای توسان

مقایسه رنو کولئوس با هیوندای توسان

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو کولئوس با هیوندای توسان می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو کولئوس با هیوندای توسان بپردازیم .

RENAULT koleos

رنو کولئوس

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی رنو کولئوس

HYUNDAI TUCSON

هیوندای توسان

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی هیوندای توسان
انتخاب ماشین 3

RENAULT koleos

رنو کولئوس

Top car

RENAULT koleos

رنو کولئوس

مقایسه رنو کولئوس با هیوندای توسان

رنو کولئوس

 

 رنو برای نسل جدید ماشین هایش استراتژی جدیدی به کار برد که باعث شد تا ماشین هایی مانند تالیسمان و کولئوس در بازار های جهانی بدرخشند و موفقیت های بیشماری کسب کنند . رنو در اتومبیل هایی مانند کولئوس سعی کرده است تا مهمترین پارامتر های یک ماشین خوب را که شامل ظاهر جذاب ، پیشرانه پر بازده ، تجهیزات کامل و ... می شود تا حد امکان تقویت کند تا در سگمنت خود بهترین باشند . ظاهر رنو کولئوس جذاب ، لوکس و اسپرت است و طراحی خوب آن باعث شده است تا افراد بسیاری که طراحی ماشین های رنو را محافظه کارانه می پنداشتند حالا نظر آنها عوض شود و با این تغییر شگفت انگیز ماشین های رنو را هیجان انگیز می دانند . هیوندای توسان و رنو کولئوس هر دو در نسل جدید ماشین های جذابی هستند و ظاهر خوبی دارند و از نظر امتیاز ظاهری نمرات یکسانی دریافت می کنند .

 

رنو کولئوس

 

همانطور که رنو کولئوس از طراحی بدنه بسیار زیبا ، مدرن و هماهنگی بهره می برد  و ظاهر بیرونی اش کاملا عالی و مناسب به نظر می رسد داخل کابین ماشین هم به همین صورت است  و همه چیز عالی  و بدون نقص و ایراد به چشم میاید و با بهترین کیفیت و مواد ممکن ساخته شده است و همه چیز در مکان مناسب خودش قرار گرفته است تا ارگونومیک بودن کابین ماشین حفظ شود و دسترسی به ادوات و تجهیزات سهل و آسان باشد . طراحی کابین رنو کولیوس با پرستیژ ، با کیفیت و لوکس  است ، متریال کابین ماشین بسیار مرغوب می باشد و همه مواد از بهترین جنس انتحاب شده اند  و کاملا رضایت همان را می تواند جلب کند . کیفیت ساخت و مونتاژ رنو کولیوس در سطح بالایی است و علاوه بر این رنو کولیوس ماشین جادار و خانوادگی می باشد و  همه ادوات داخل کابین به راحت ترین شکل قرار گرفته اند و باعث شده است تا سرنشینان درون کابین آرامش و لذت خاصی را تجربه نمایند و در طول مسیر خود مطلوب ترین احساس ممکن را تجربه نمایند .

سیستم صوتی با برند Bose در ماشین به شما امکان گوش دادن هر نوع موسیقی با بالاترین کیفیت ممکن را می دهد یا صفحه نمایش تمام لمسی موجود در پنل میانی امکان کنترل شما بر تمام شرایط موجود در داخل و خارج ماشین را بوجود میاورد . هر دو ماشین از امکانات استانداردی مانند اتو پارک بهره می برند و این یعنی سطح استاندارد آپشن های رنو کولئوس و هیوندای توسان هر دو با توجه به قیمت عالی است اما رنو کولئوس تجهیزات با کیفیت تری دارد و به صورت جزئی هم فول آپشن تر می باشد و از همه مهم تر کیفیت رنو کولئوس از هیوندای توسان بسیار بهتر است .

 

رنو کولئوس

 

قلب تپنده این قد بلند و شیک پوش فرانسوی یعنی رنو کولئوس جدید یک پیشرانه 4 سیلندر میباشد که  2488 سی سی حجم دقیقش است و به صورت تنفس طبیعی به ماشین قدرت می دهد و از لحاظ مختلف قابلیت های حرکتی و کشش  خوبی برای رنو کولئوس به وجود آورده است . پیشرانه رنو کولیوس قابلیت تولید 169 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 224 نیوتن متر  گشتاور در دور موتور 4000 دور در دقیقه را دارا میباشد  و به این دلیل که در دورهای پایین رنو کولئوس به حداکثر قدرت و گشتاور خود دست پیدا می کند رنو کولیوس ماشین چالاک و خوبی محسوب می گردد ولی باید به  این نکته توجه داشت که این حجم موتور با این میزان بازدهی برای یک ماشین کراس اوور چندان مناسب نیست اما با  مهندسی خوب رنو شاهد قابلیت ها و راندمان خوب ماشین هستیم .  

در 9.5 ثانیه رنو کولئوس  به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند و به راحتی تا سرعت های حتی بیشتر از 200 کیلومتر در ساعت هم ماشین به شتابگیری ادامه میدهد . علاوه بر این چابکی نسبی با توجه به کلاس ماشین دیگر ویژگی رنو  کولیوس مصرف سوخت اقتصادی ماشین است زیرا با سوزاندن 8.3 لیتر بنزین در  100 کیلومتر خیال مالک خود را از بنزین زدن های مداوم راحت می کند که نشان از کم استهلاک بودن رنو کولیوس است . برای انتقال قدرت کولیوس هم رنو از یک گیربکس  CVT شیفترونیک اتوماتیک استفاده کرده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا می باشد که نیروی محرک را به چرخ های ماشین منتقل میکند . گیربکس پیشرفته رنو کولئوس که یکی از نقاط قوت و مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود زیرا با موتور ماشین کاملا هماهنگ است و تعویض دنده هایی نرم ، سریع ، دقیق و لذت بخش را به شما تقدیم می کند . رنو کولئوس از هیوندای توسان قابلیت حرکتی بهتری دارد و تا حدودی مصرف سوخت پایین تری دارد ضمن اینکه مالکان رنو کولئوس از هماهنی بخش فنی ماشین خود رضایت کامل دارند .

 

رنو کولئوس

 

رنو کولئوس 2018 با وجود اینکه در کلاس ماشین های کراس اوور قرار دارد و سواری خانوادگی ارائه می کند اما هندلینگ عالی دارد و زمانی که با آن سریع حرکت میکنید مانورپذیری خوبی را شاهد هستید و رانندگی آرام و گاهاً پر هیجانی را با رنو کولئوس می توانید تجربه کنید .
  رنو کولئوس به عنوان یک کراس اوور 220 میلیون تومانی جزء ارشمند ترین ماشین های قابل انتخاب است که ویژگی های مثبت زیادی دارد و شما با رنو کولئوس یک تجربه لذت بخش را پشت سر خواهید گذاشت . رنو کولئوس به طور عادلانه در همه بخش ها از هیوندای توسان یک پله بهتر است و بازار فروش عالی رنو کولئوس هم در این روز ها دلیل دیگری است که ارزش خرید آن را بالا می برد .

 

رنو کولئوس

 

 در اینجا می توانید تجربه رانندگی با رنو کولئوس را مشاهده کنید  

HYUNDAI TUCSON

هیوندای توسان

مقایسه رنو کولئوس با هیوندای توسان

 هیوندای توسان 2017

 

بیش از 10 سال است که هیوندای توسان یکی از موفق ترین ماشین های کراس اوور موجود در بازار ایران است و حالا نسل جدید هیوندای توسان از همیشه بهتر عمل کرده است و توانسته است فروش بالایی را تجربه کند . هیوندای توسان از نظر طراحی ماشین موفقی است و چهره هیوندای توسان را طیف وسیعی از مردم میپسندند و یکی از دلایل موفقیت این نسل از هیوندای توسان در ایران همین شکل ظاهری ماشین است که زیبا و جذاب است . رنو کولئوس و هیوندای توسان ظاهر های جذابی دارند و ظاهر زیبای هیوندای توسان و رنو کولئوس ذات خوب این دو ماشین را به ما نشان می دهد . از دیگر مزایای رنو کولئوس و هیوندای توسان به طور مشترک می توان به این موضوع اشاره کرد که با وجود این موضوع که از هر دو ماشین به تعداد زیادی در خیابان می بینیم اما هنوز هم جذابیت خود را حفظ کرده اند .

 

 هیوندای توسان 2017

 

با ورود به کابین هیوندای توسان با استایل آشنایی رو به رو می شویم که مختص ماشین های هیوندای است و در سانتافه یا سوناتا LF قبلا نمونه های آن را دیده بودیم ؛ هیوندای توسان طراحی کابینش با ظاهر ماشین هماهنگ است و ظاهر قابل قبولی دارد که کابین هیوندای توسان را جذاب و جادار نشان می دهد  . هیوندای توسان کیفیت ساخت متوسط رو به بالایی در مقایسه با رنو کولیوس دارد و کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت هیوندای توسان هم قابل قبول است . مدتی است که ماشین های کره ای از نظر آپشن همیشه در میان رقبای خود حرف های زیادی برای گفتن دارند و هیوندای توسان جدید هم از این ویژگی سود می برد و در لیست امکانات آن موارد خوب و کاملی و تقریبا در یک سطح برابر با رنو کولئوس به چشم می خورد .

 

 هیوندای توسان 2017

 

ماشین های کره ای جدید همگی سعی در کاهش استهلاک و آلایندگی دارند و تا حدی لذت و قدرت را از دست داده اند تا بتوانند میزان آلایندگی ماشین های خود را کاهش دهند و هیوندای توسان هم شامل این تغییرات شده است و حالا از یک پیشرانه 4 سیلندر به حجم 1999 سی سی بهره می برد . هیوندای توسان با کمک این پیشرانه 155 اسب بخار قدرت و 192 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و در اختیار راننده قرار می دهد . با توجه به اینکه این اعداد و ارقام برای وزن و ابعاد هیوندای توسان  ضعیف هستند شتابیری بسیار معمولی را از هیوندای توسان شاهد هستیم و این ماشین به زمان تقریبی 12 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر از حالت سکون نیاز دارد . پیشرانه هیوندای توسان با یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک کوپل شده است که عملکرد خوبی دارد با موتور هیوندای توسان سطح هماهنگی اش مناسب است .

 

 هیوندای توسان 2017

 

هندلینگ خوب ، سواری لذت بخش و سیستم تعلیق توانمند همه دست به دست هم داده اند تا هیوندای توسان یک اتومبیل نرم و ایده آل باشد و کنترل آن هم بسیار راحت گردد . سیستم تعلیق هیوندای توسان در دفع ضربات حاصله از پستی بلندی بسیار خوب عمل میکند . هم چنین پایداری بسیار خوبی دارد و شما در سرعت های بالا با اطمینان وارد پیچ میشوید و با چسبندگی مطلوبی میدان پیچ را طی میکنید . فرمان پذیری هیوندای توسان هم دقیق و لذت بخش است و حس خوبی به راننده منتقل میکند . هم چنین هیوندای توسان ترمز های خوب و مطمئنی دارد که اطمینان حرکت در سرعت های بالا را به شما می دهد . هیوندای توسان های جدید عموما از نوع دیفرانسیل جلو هستند اما به تعداد محدود هیوندای توسان AWD هم با قیمت گزاف به ایران آمده است .

هیوندای توسان جدید ماشین خوبی است و با ویژگی هایی مانند ظاهر جذابی که دارد توانسته فروش خوبی را تجربه کند اما با قیمت بالایی که دارد ارزش خرید مناسبی ندارد و در این رنج قیمت رنو کولئوس ماشینی است که ویژگی های بسیار بیشتر و جذابتری را در اختیار شما قرار می دهد .

  هیوندای توسان 2017

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/07/07

    من که تو سایتهای اروپایی بررسی کردم مقایسه توسان وکولیوس برعکس چیزی است که اینجا امده یعنی توسان هم سریعتر وراحت تر وفنی بسار بالاترد ذکر کرده میتوانید ببینید

    • نویسنده : امید
      تاریخ : 1396/07/14

      کدوم سایت اروپایی... چرا دروغ میگی.. کولیوس حتی تیسان ایکس تریل رو هم شکست داده...توسان که عددی نیست...

    • نویسنده : حسام
      تاریخ : 1396/07/26

      خیلی دروغ گویی انصافا اخه اصلا کولئوس کجا توسان کجا در ضمن ادمین ماشین 3 ویژگی فنی کولئوس دربرابر این اسباب بازی یاید 10 به 1 باشه

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1396/07/07

    سلام لطفا مقایسه رنو کولیوس ۲۰۱۷با# سانتافه۲۰۱۷

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/07/08

    برای تشخیص کیفیت ماشینها به فروش در امریکا توجه کنید توسان بعد از سانتافه پر فروشه کولیوس وجود نداره در ایران هم بعد از ان ایکس ۲۰۰ پر فروشه کولیوس کجاست

    • نویسنده : علیرضا
      تاریخ : 1396/07/08

      باید در نظر داشت میزان فروش ربطی به کیفیت نداره بلکه برای فروش بیشتر فاکتورهای زیادی مثل قیمت وجود خودرو های خاص در یک رنج قیمت در یک بازار خاص و ... تاثیر داره مثلا تو کشور ما پراید بیشترین فروش رو داره یا در اروپا فولکس بیشترین و ... آیا کیفیت این ماشینا بیشتره ؟ ولی در حال حاضر با وجود کلیوس جدید در این رنج قیمت هیچ ماشینی نمیتونه با اون رقابت بکنه

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/07/08

    قابل توجه دوستان اصلا کلیوس جدید از سال 2017 وارد بازار شده و از سال بعد تازه آمار سال 2017 منتشر میشه و مطمئن باشید این کلیوس جدید بیشترین فروش را خواهد داشت

  • user icon
    نویسنده : Vahid
    تاریخ : 1396/07/14

    توسان ٢٠١٧ از تمام ماشيناي كره اي آپشن دار تره

  • user icon
    نویسنده : عليرضا
    تاریخ : 1396/07/15

    كلا از نظر سايت شما براي رنو چه تاليسمان چه كوليئوس هيچ رقيبي وجود نداره و در رقابت با همه پيروز هستند! فقط اميدوارم نظرات شما تحت تاثير اسپانسربودن نگين خودرو نباشه!؟

  • user icon
    نویسنده : Shahram
    تاریخ : 1396/07/15

    كوليوس بازار دست دوم نداره و تو ايران قابل رقابت با هيوندايي نيست

    • نویسنده : حسام
      تاریخ : 1396/07/26

      آخه ريالای عزیز کولئوس کمتر از 3 ماه تحویل شده چطوری بازار دست دومش سنجیدی . یکم منصف باشین این ماشین اول باید به میزان فروشش تو سال 2017 و بعد در سال2018 و حتی 2019 بازار دست دومش بررسی کنین.در ضمن باید بگم رنو در حال حاضر بزرگترین وارد کننده کشور.یعنس تا مهر 96

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/02/06

    شما ها که هی نظر میدید اول سوار شید بعد حرف بزنید نه اینکه از بلند ماشینتون دفاع کنید
    من خودم سانتافه دارم برادرم هم کولیوس داره
    توسان هم سوار شدم
    دوستت از نظر نرمی و قدرت قوی تره بخاطر وزن کمش
    ولی چون کولیوس تازه اومده برای مردم جذابه
    وگرنه ماشین هی کره ای خیلی سرده و قابل مقایسه نیست هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading