اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هیوندای ولوستر با سراتو کوپه

مقایسه هیوندای ولوستر با سراتو کوپه

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هیوندای ولوستر با سراتو کوپه می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هیوندای ولوستر با سراتو کوپه بپردازیم .

Kia cerato coupe

کیا سراتو کوپه

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی کیا سراتو کوپه

Hyundai veloster

هیوندای ولوستر

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی هیوندای ولوستر
انتخاب ماشین 3

Kia cerato coupe

کیا سراتو کوپه

Top car

Kia cerato coupe

کیا سراتو کوپه

مقایسه هیوندای ولوستر با سراتو کوپه

کیا سراتو کوپه

 

کیا سراتو کوپه یکی از موفق ترین ماشین های اسپرت موجود در بازار ایران است که از همان زمان ورود به بازار کیا سراتو کوپه بازار فروش خوبی را تجربه کرد و توانست به خوبی در میان دوستداران این سگمنت کیا سراتو کوپه یکی از بهترین زینه ها بوده و میباشد . کیا سراتو کوپه مد نظر ما نسل اول این ماشین است که شباهت کمی با مدل سدان کیا سراتو دارد و ظاهر کیا سراتو کوپه به مراتب جذاب تر و پر قدرت تر از مدل سدان است  . کیا سراتو کوپه ظاهر زیبا و جوان پسندی دارد که طراحی آن را هیجان انگیز نشان میدهد و از دیگر ویژگی های مثبت کیا سراتو کوپه هم صحیح بودن المان های طراحی ماشین است که باعث گردیده است تا کیا سراتو کوپه هنوز هم جذابیت چهره خود در میان هوادارانش حفظ کرده باشد .

 

کیا سراتو کوپه

 

الگوی طراحی ظاهری کیا سراتو در داخل کابین هم به کار رفته است و در عین سادگی ، جذاب و اسپرت می باشد و ارگونومی خوبی را هم دارا می باشد ؛ کیا سراتو کوپه طراحی کابینش با کیا سراتو سدان تفاوت ندارد و تنها تفاوت آن ابعاد کابین است که البته کیا سراتو کوپه در این زمینه هم موفق عملکرده است و در میان ماشین های کوپه رقیب فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار می دهد و حتی از هیوندای ولوستر هم فضای آن خصوصا برای سرنشینان عقب بسیار بیشتر است . یکی از دلایل استقبال خوب از کیا سراتو کوپه کیفیت بالای این ماشین است زیرا کیا سراتو کوپه هم کیفیت ساخت بالایی دارد و هم متریال به کار رفته درون کابین آن سطح کیفی بالایی را دارا می باشد . کیا سراتو کوپه جزء ماشین های فول آپشن این رنج قیمت است و لیست تجهیزات کاملی در بخش ایمنی و رفاهی کیا سراتو کوپه مشاهده می گردد . هیوندای ولوستر از نظر ظاهری خاص تر و متفاوت تر از کیا سراتو است و عده زیادی چهره هیوندای ولوستر را زیباتر از کیا سراتو میدانند اما تنها ظاهر ملاک نیست و تا اینجا در بخش کیفیت و ابعاد کیا سراتو سطح بالاتری از هیوندای ولوستر را داشته است .

 

کیا سراتو کوپه

 

کیا سراتو کوپه در بخش فنی از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی سود می برد که 2000 سی سی حجم دارد و همین موضوع یکی از برترین تفاوت های کیا سراتو کوپه با هیوندای ولوستر است .  پیشرانه کیا سراتو کوپه قابلیت تولید 156 اسب بخار قدرت و 194 نیوتنمتر گشتاور را دارا می باشد که  هم در عمل و هم بر روی کاغذ اعداد و ارقام آن فراتر از هیوندای ولوستر است و در میدان رقابت و بحث توانایی حرکتی کیا سراتو کوپه از هیوندای ولوستر یک قربانی می سازد . شتاب گیری کیا سراتو کوپه خوب است و در عین حال یکی از نقاط مثبتش هم مصرف سوخت اقتصادی اش می باشد و در کل ماشین پر بازدهی است. برای انتقال قدرت پیشرانه کیا سراتو به چرخ های ماشین از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده است که از پس وظیفه خود به خوبی بر می آید . گیربکس کیا سراتو کوپه هماهنگی خوبی با موتور دارد و تعویض دنده هایش با دقت ، سریع و بدون ضربه می باشد و هماهنگی اش در برابر ماشین رقیب بسیار بسیار عالی می باشد کیا سراتو کوپه صدای پیشرانه جذاب و یرایی دارد و ماشین دوستان به کیا سراتو کوپه علاقه ویژه ای دارند و تا به حال سطح های مختلف تیونینگی در ایران بر روی کیا سراتو کوپه انجام شده است  .

 

کیا سراتو کوپه

 

کیا سراتو کوپه هندلینگ عالی دارد و قابلیت مانور پذیری آن عالی است ضمن اینکه به خاطر طراحی خوب سیستم تعلیق و شاسی عادت کردن به سواری کیا سراتو کوپه خیلی زود اتفاق میافتد و از همه مهم تر حس هیجان و لذت خوبی را می توانید از کیا سراتو کوپه دریافت کنید . از مزایای کیا سراتو فرمان نرم ،اسپرت و خوش دست آن می باشد که در افزایش حس لذت رانندگی کمک بسزایی کرده است .

کیا سراتو کوپه یکی از بهترین و پر طرفدار ترین ماشین های اسپرت موجود در ایران است که سواری با کیا سراتو کوپه لذت بخش است و در برابر هیوندای ولوستر کیفیت بالاتر ، در اختیار گذاشتن ابعاد گسترده تر ، موتور پر قدرت تر و بازار فروش بهتر از جمله ویژگی های آن است .

 

کیا سراتو کوپه

Hyundai veloster

هیوندای ولوستر

مقایسه هیوندای ولوستر با سراتو کوپه

هیوندای ولوستر

 

یکی از خاص ترین ماشین هایی که توسط هیوندای تا به حال وارد خط تولید شده است و طرفداران خاص خود را دارا میباشد ولوستر است . طراحی هیوندای ولوستر خوب است اما نکته ای که این ماشین را خاص نشان میدهد این است که در طرف راننده یک در برای ورود و خروج وجود دارد و در طرف شاگرد دو در است که اجازه دسترسی سرنشینان به قسمت عقب هیوندای ولوستر را هم میدهد . هیوندای ولوستر از سال 2011 وارد بازار شده است و هنوز هم طراحی متفاوت و زیبا آن در میان ماشین های این رنج قیمت و کلاس زیبا به نظر می رسد .

 

هیوندای ولوستر

 

طراحی هیوندای ولوستر در داخل کابین با ظاهر ماشین متناسب است و استایل طراحی کابین هیوندای ولوستر آشنا است و این سبک طراحی را در هیوندای سوناتا yf و هیوندای اکسنت شاهد بودیم و با کمی تغییرات کابین هیوندای ولوستر هم همان زبان طراحی را دنبال می کند . از نظر رنگ بندی ، ارگونومی کابین و راحتی اتاق هیوندای ولوستر سطح مناسبی دارد و ارونومی به کار رفته در کابین هیوندای ولوستر به منظور راحتی بیشتر سرنشینان سطح خوبی دارد .  هیوندای ولوستر در رنج قیمت خود ماشین با کیفیتی است و کیفیت بالای مواد و متریال استفاده شده ، کیفیت ساخت مونتاژ کابین و ... نشانه های خوبی برای تایید این موضوع هستند . ماشین های هیوندای همیشه از لحاظ آپشن جزء تکمیل ترین ها بوده اند و هیوندای ولوستر هم با آپشن های خوبی که دار از این مسئله مستثنی نیست و جزء ماشین های فول آپشن کلاس خود است .  

 

هیوندای ولوستر

 

هیوندای ولوستر در بخش فنی از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی سود میبرد که 1591 سی سی حجم دقیق آن است و سیستم سوخت رسانی آن به صورت تزریق مستقیم است  . هیوندای ولوستر که یک ماشین تقریبا معمولی در بحث توانایی های حرکتی است در دور موتور 6300 دور بر دقیقه 138 اسب بخار قدر ت و در دور موتور 4850 دور در دقیقه توانایی تولید 167 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد .  پیشرانه هیوندای ولوستر  با یک گیربکس 6 سرعته انوماتیک تیپ ترونیک کوپل  شده است که بتعویض دنده هایش سرعت و دقت قابل قبولی را دارا میباشد . توانایی های حرکتی هیوندای ولوستر با وجود قدرت خوب پیشرانه محدود است به طور مثال هیوندای ولوستر از حالت سکون برای رساندن سرعت خود به صد کیلومتر در ساعت 11.5 ثانیه زمان نیاز دارد و از طرفی هم هیوندای ولوستر در سیکل ترکیبی به 7.8 لیتر بنزین نیاز دارد که رقم اقتصادی نیست و هیوندای ولوستر ماشین کم مصرفی نیست اما استهلاک هیوندای ولوستر مناسب است و هزینه نگهداری این ماشین مناسب است .

 

هیوندای ولوستر

 

هیوندای ولوستر در بحث سواری و هندلین و ... ماشین مناسبی است . هندلین هیوندای ولوستر با توجه به کلاس ماشین خوب است و عملکرد سیستم تعلیق ماشین هم که کاملا جنبه اسپرت دارد باعث شده است تا در حرکت های ناگهانی یا مانور های مختلف هیوندای ولوستر ماشین خوبی ارزیابی گردد .

در پایان میتوان فت که هیوندای ولوستر ماشین خوب و متفاوتی است که طرفداران خاص خود را دارد و در بازار ایران فروش موفقی را تجربه نکرد ضمن اینکه موتور هیوندای ولوستر قدرت کافی را برای به حرکت درآوردن ماشین تولید نمیکند و توانایی های حرکتی هیوندای ولوستر سطح کاملا متوسطی را دارا میباشد و در مقایسه با کیا سراتو کوپه بازار فروش ضعیف تر و پیشرانه کم رمق نکاتی هستند که امتیاز خرید هیوندای ولوستر را کاهش می دهند .

 

هیوندای ولوستر

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/07/12

    راستش من ۲ سال ولاستر داشتم. کارخونه ش مال اقوام ما نیس که بخوام الکی تعریف کنم اما بسیار ماشین خوبیه. تنها و تنها ایرادی که میشه ازش گرفت اینه که شتاب خیلی زیادی نداره اما واقعا نرمال و خوبه. اگه تیپ و قیافه شو دوس دارین و زیاد اهل گاز دادن و این حرفا نیستین رو هوا بخرینش. قطعا راضی خواهید بود

  • user icon
    نویسنده : وحيد
    تاریخ : 1396/07/13

    خدایی نویسندتون کیه
    فقط ۳۶بار کیا سراتو کوپه رو استفاده کرده :|||

  • user icon
    نویسنده : Hh
    تاریخ : 1396/07/23

    در کل خودروهای کیا موتور یه سر و گردن بهتر از هیوندای هست. خب البته طبیعیه چون کیا زیر مجموعه فورد آمریکا هستش. کیا سراتو هم در این رنج قیمتی عالیه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading