اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هیوندای توسان 2017 با اسپورتیج 2017

مقایسه هیوندای توسان 2017 با اسپورتیج 2017

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هیوندای توسان 2017 با اسپورتیج 2017 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هیوندای توسان 2017 با اسپورتیج 2017 بپردازیم .

HYUNDAI TUSCON

هیوندای توسان 2017

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی هیوندای توسان 2017

KIA SPORTAGE QL

کیا اسپورتیج 2017

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی کیا اسپورتیج 2017
انتخاب ماشین 3

HYUNDAI TUSCON

هیوندای توسان 2017

Top car

HYUNDAI TUSCON

هیوندای توسان 2017

مقایسه هیوندای توسان 2017 با اسپورتیج 2017

هیوندای توسان 2017

مدت طولانی است که هیوندای توسان در میان کراس اوور های جمع و جور بسیار پر طرفدار است و نسل های مختلف هیوندای توسان با ویژگی های خوبی که داشته اند توانسته اند فروش بالایی را تجربه کنند و حالا آخرین نسل از هیوندای توسان هم با حفظ جذابیت هایش بازار فروش عالی دارد . کره ای ها چند سالی است که متوجه شده اند برای بالا رفتن میزان فروش ماشین های خود باید به بخش ظاهری اتومبیل اهمیت زیادی بدهند و اکثریت ماشین های کره ای چهره زیبایی دارند و هیوندای توسان هم در بخش ظاهری ماشین خوبی است و علاوه بر حفظ اصالت و استایل همیشه ماشین های هیوندای با المان های مدرنی که دارد توانسته است نظر مثبت بسیاری از افراد را جذب کند . کیا اسپورتیج هم مانند هیوندای توسان از طراحی جدید سود می برد اما برتری ظاهری با هیوندای توسان است که توانسته پارامتر های بیشتری را در خود نشان دهد به عنوان مثال هیوندای توسان جلوه لوکس دارد ، اسپرت است و در عین حال هم چهره آنرا افراد میانسال می پسندند .

 

هیوندای توسان 2017

 

 زمانی که وارد کابین هیوندای توسان می شویم طراحی سبک یکسانی با دیگر ماشین های لوکس هیوندایی دارد که این مورد در هماهنگی بیشتر طراحی داخلی و خارجی هیوندای توسان و زیبایی بیشتر کابین ماشین تاثیر مثبت دارد  ؛ هیوندای توسان ماشین با کیفیتی است و کیفیت ساخت و متریال استفاده شده در کابین ماشین سطح مناسبی را دارا می باشد . مدتی است که ماشین های کره ای از نظر آپشن همیشه در میان رقبای خود حرف های زیادی برای گفتن دارند و هیوندای توسان جدید هم از این ویژگی سود می برد البته لازم به ذکر است که هیوندای توسان و کیا اسپورتیج سطح آپشن برابری را دارا میباشند . همانطور که قبلا هم گفتیم ماهیت هیوندای توسان و کیا اسپورتیج یکسان است اما به طور مثال از نظر کیفیت هیوندای توسان کاملا برتری دارد  .

 

هیوندای توسان 2017

 

هیوندای توسان جدید یک پیشرانه 4 سیلندر با حجم 1999 سی سی را در سینه خود گنجانده است که از نسل قبل این ماشین آلایندگی و استهلاک کمتری دارد اما کیا اسپورتیج هم چنان همان پیشرانه 2.4 لیتری مدل های پیشین خود را حفظ کرده است . هیوندای توسان با کمک این پیشرانه 155 اسب بخار قدرت و 192 نیوتن متر گشتاور تولید میکند و در اختیار راننده قرار می دهد . هیوندای توسان جدید با پیشرانه جدید خود و با توجه به اینکه هیوندای توسان یک کراس اوور جمع و جور طراحی شده شهری است توانایی های حرکتی مناسبی را دارد اما مهم تر از آن آلایندگی و استهلاک کم هیوندای توسان است که ارزش خرید آن را بالا می برد  .

پیشرانه هیوندای توسان با یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک کوپل شده است که عملکرد خوبی دارد و با موتور هیوندای توسان سطح هماهنگی اش مناسب است . هیوندای توسان با یک راننده عادی و بنزین بی کیفیت ایران شتاب 0 تا کیلومتری در حدود 12 ثانیه را دارا می باشد اما اگر کمی در رانندی مهارت حرفه ای داشته باشید و با استفاده از مکمل عدد اکتان بنزین را بالا ببرید به راحتی هیوندای توسان شتاب 0تا صد کیلومتر در حدود 10.5 ثانیه را ثبت می کند .

 

هیوندای توسان 2017

 

هیوندای توسان در بخش سواری جزء ماشین های خوب کلاس خود است چون هندلینگ خوبی دارد و در عین حال هم سواری هیوندای توسان نرم است و برای استفاده خانوادگی مناسب میباشد که از دلایل این موضوع عملکرد خوب سیستم تعلیق هیوندای توسان است که احساس آرامش مناسبی را برای کابین ماشین به وجود آورده است . هم چنین پایداری بسیار خوبی دارد و شما در سرعت های بالا با اطمینان وارد پیچ میشوید و با چسبندگی مطلوبی میدان پیچ را طی میکنید . فرمان پذیری هیوندای توسان هم دقیق و لذت بخش است و حس خوبی به راننده منتقل می کند . هم چنین هیوندای توسان ترمز های خوب و مطمئنی دارد که اطمینان حرکت در سرعت های بالا را به شما می دهد . همیشه کیا اسپورتیج از نظر سواری ضعف هایی را داشته است و از این نظر باز هم برتری با هیوندای توسان است .

 نسل جدید هیوندای توسان یک کراس اوور جمع و جور با فروش عالی است که در مقایسه با کیا اسپورتیج مزایای بسیاری را دارا می باشد که از همه آنها مهم تر فروش بالاتر و به مقدار خیلی بیشتر هیوندای توسان ، تکنولوژی جدیدتر ، ظاهر قابل قبول تر و بازار عالی اشاره کرد که همه اینها در کنار هم نفس کشیدن را برای کیا اسپورتیج در بازار امروز سخت کرده است .

 

هیوندای توسان 2017

 

 تجربه رانندگی با هیوندای توسان را می توانید در اینجا مشاهده نمایید.

KIA SPORTAGE QL

کیا اسپورتیج 2017

مقایسه هیوندای توسان 2017 با اسپورتیج 2017

کیا اسپورتیج

نسل چهارم کیا اسپورتیج که با مدل 2017 وارد بازار ایران شده است به دلایل مختلفی تا الان نتوانسته است به خوبی خود را اثبات کند و در ادامه با کیا اسپورتیج بیشتر آشنا می شویم .  طراحی سپر ها و چراغ ها موجب زیباتر دیده شدن کیا اسپورتیج شده است که البته در بخش طراحی این قسمت ها کیا تا حدودی ضعیف عمل کرده است زیرا ظاهر چراغ های کیا اسپورتیج را قبلا در ماشین های دیگری دیده بودیم . هیوندای توسان و کیا اسپورتیج هر دو ماشین زیبا و جذابی هستند اما در هیوندای توسان بدنه ماشین ظاهر هماهنگ تر و دلنشین تری دارد و همین موضوع باعث شده تا هیوندای توسان افراد بیشتری را بتواند به سمت خود جذب کند .

 

کیا اسپورتیج

 

با ورود به کابین کیا اسپورتیج ظاهر و استایل داخل ماشین را با دیگر کیا های موجود در بازار یکسان میبینیم البته از نزدیک ظاهر داخلی و خارجی کیا اسپورتیج بهتر از عکس است اما هم چنان ضعف های مختلفی را طراحی کیا اسپورتیج دارا می باشد . همیشه در بحث کیفیت ساخت و متریال به کار رفته کیا اسپورتیج ماشین ضعیف و بی کیفیتی بوده است و نسل چهارم کیا اسپورتیج همچنان این ضعف را با خود به همراه دارد . از نظر آپشن سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی کیا اسپورتیج مناسب است اما هیوندای توسان با آپشن هایی چون اتو پارک یا سیستم صوتی قدرتمند تر در این بخش هم از کیا اسپورتیج بهتر عمل کرده است .

 

کیا اسپورتیج

 

کیا اسپورتیج جدید در خیلی از بخش ها نوآوری را تجربه کرده است اما از نظر فنی هم چنان همان پیشرانه نسل قبل خود را دارا میباشد . یعنی همان پیشرانه 4 سیلندرکه 2359 سی سی حجم دارد و قابلبت تولید 181 اسب بخار قدرت و 237 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد به طور مشترک در کیا اسپورتیج جدید هم استفاده شده است . شتاب و چالاکی هیوندای توسان و کیا اسپورتیج تقریبا برابر احساس می شوند اما کیا اسپورتیج مصرف سوخت بالاتری را به ثبت می رساند . گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک هیوندای توسان و کیا اسپورتیج هم مشترک می باشد اما عملکرد چندان مناسبی در کیا اسپورتیج از خود نشان نمی دهد و در هیوندای توسان بهتر و هماهنگ تر احساس می شود . در کل کیا اسپورتیج از هیوندای توسان پر استهلاک تر ، پر مصرف تر و پر خرج تر است در حالی که هر دو ماشین قابلیت های حرکتی تقریبا یکسانی را دارا می باشند .  

 

کیا اسپورتیج

 

همیشه کیا اسپورتیج از هیوندای توسان ماشین اسپرت تر و خشک تری بوده است و نسل جدید این ماشین هم همین خصیصه را دارد به طوری که کیا اسپورتیج برای افراد اسپرت پسند و کسانی که اهل رانندگی تهاجمی هستند انتخاب جذاب تری می باشد .

کیا اسپورتیج جدید هنوز فاصله خود را با هیوندای توسان حفظ کرده است و نتوانسته که از آن پیشی بگیرد و انتخاب بهتری باشد و در بخش کیفیت ، میزان فروش ، زیبایی و ... هنوز امتیازات کمتری دریافت می کند .

 

 کیا اسپورتیج

 

تجربه رانندگی و تست درایو کیا اسپورتیج را در اینجا می توانید مشاهده نمایید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Saeedniazi
    تاریخ : 1396/07/17

    من حدودا۹ماهی هست توسان2017دارم .خیلی ازش راضی ام.هم ازنظرفیس ظاهری .وهم ازلحاظ سواری و....
    درنهایت بایدبگم این ماشین 200میلون تومن نمی ارزه

  • user icon
    نویسنده : سعيد
    تاریخ : 1396/07/18

    وقتی با ۲۲۵ میشه کولئوس خرید قطعا توسان بیش از ۱۷۰ نباید باشه

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/08/25

    به نظرم نویسنده نظر شخصی خودشو خیلی لحاظ کرده زیرا 1 -پیشرانه توسان جدید قابل مقایسه با نمونه قبلی توسان و اسپورتیج نیست و کشش فوق العاده ضعیفتری داره 2-کیفیت متریال دو خودرو عینا مثل هم میباشد 3-اسپورتیج QLهنوز وارد نشده که مشخص بشه چقدر ازش استقبال میشه .4در مورد مدل قبلی هر دو خودرو برتری از هر لحاظ با اسپورتیج بود که همه آمارها گویاست و بازار دست دوم اسپورتیج خیلی بهتر از توسان مدل قبلی میباشد.

  • user icon
    نویسنده : Reza
    تاریخ : 1396/10/17

    من توسان ٢٠١٧ يه مدت داشتم موتورش فوق العاده ضعيفه و صداي موتورش خيلي احساس ميشه الان اسپورتيج ٢٠١٦ دارم از لحاظ فني خيلي بهتر از توسانه

  • user icon
    نویسنده : كيوان زارع
    تاریخ : 1399/01/22

    با سلام
    شتاب اسپورتیج رو ۸،۱ ثانیه نوشتید،شتاب توسان رو ۱۲ ثانیه،بعد انتهای مقایسه نوشتید توان حرکتی برابر دارن؟میشه؟

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading