اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو کولئوس با تویوتا راو4

مقایسه رنو کولئوس با تویوتا راو4

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو کولئوس با تویوتا راو4 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو کولئوس با تویوتا راو4 بپردازیم .

Toyota rav4

تویوتا راوفور

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی تویوتا راوفور

RENAULT koleos

رنو کولئوس

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی رنو کولئوس
انتخاب ماشین 3

Toyota rav4

تویوتا راوفور

Top car

Toyota rav4

تویوتا راوفور

مقایسه رنو کولئوس با تویوتا راو4

تویوتا راوفور

 

تویوتا راوفور هایی که به صورت صفر کیلومتر در بازار هستند نسل چهارم این ماشین هستند که سال گذشته فیس لیفت شدند و چهره ای بسیار جذابتر و هیجان انگیز تر از گذشته پیدا کردند و اگر به تعدادتویوتا راوفور های موجود در سطح شهر دقت کنیم میبینیم که مدل های نیوفیس تویوتا راوفور به مراتب فروش بیشتری را تجربه کرده اند . ظاهر جذاب و تهاجمی تویوتا راو 4 اصولی و هماهنگ است و ذات قدرتمند ماشین را به خوبی به نمایش میگذارد و زیبایی ، جذابیت و دیگر مسائل مربوط به طراحی تویوتا راوفور امتیاز برابری با رنو کولئوس را دریافت می کند .

 

تویوتا راو4

 

با ورود به داخل کابین تویوتا راوفور ظاهر آن همانند گذشته آشنا است و تغییرات چندانی را تجربه نکرده است ؛ کیفیت ساخت عالی و استفاده از بهترین متریال ممکن از دیرباز جزء ویژگی های ستودنی ماشین های تویوتا بوده است و تویوتا راو4 هم با این ویژگی یکبار دیگر خوب بودن خود را نشان میدهد . تویوتا راو4 جدیدا به ماشین فول آپشنی تبدیل شده است و با آپشنی چون درب صندوق برقی جزء با امکانات ترین کراس اوور های کلاس خودش است البته رنو کولئوس از تویوتا راوفور آپشن های بیشتری دارد که این به معنی کم و کاست در مورد تویوتا نیست بلکه رنو کولئوس بسیار فول آپشن تلقی می گردد .

 

تویوتا راو4

 

پیشرانه درون سینه تویوتا راوفور 4 سیلندر با آرایش خطی میباشد که 2494 سی سی حجم دقیق آن است و قابلیت تولید 177 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 4100 دور در دقیقه را دارا میباشد. تویوتا راوفور برای وزن و قدرت خود کشش مناسبی ارائه میدهد و اگر هر دو ماشین به دست راننده های حرفه ای رانده شود قابلیت های حرکتی تویوتا راوفور و رنو کولئوس برابر خواهد بود. گیربکس استفاده شده در تویوتا راو 4 2016 هم مانند مدل های قبلی از نوع اتوماتیک 6 سرعته است که هماهنگی خوبی با پیشرانه ماشین دارد و علاوه بر این با سیستم انتقال قدرت 4wd ماشین هم به خوبی ارتباط برقرار می کند و در شرایط و سطوح مختلف بهترین حالت انتقال قدرت را برای ماشین به وجود میاورد تا راننده با آرامش کامل بتواند به مسیر خود ادامه دهد .

تقسیم گشتاور و نیرو بین هر 4 چرخ تویوتا راوفور هم در شهر و هم در خارج جاده مناسب است و به خوبی می توان روی ماشین حساب باز کرد . از نظر آلایندگی و مصرف سوخت تویوتا راوفور بسیار در کلاس خودش مناسب است زیرا در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر تنها به 9 لیتر بنزین نیاز دارد که از رنو کولئوس عدد بالاتری است اما هنوز هم در این کلاس رقم خوبی است و تویوتا راوفور بازدهی خوب خود را حفظ کرده است .

 

تویوتا راو4

 

راوفور از نظر سواری به معنای واقعی یک ماشین لذت بخش است که هندلینگ عالی دارد ، از همان ابتدای رانندگی با تویوتا راو4 به آن تسلط کامل دارید و از همه مهم تر به لطف هماهنگی قطعات مختلف بخش فنی با یکدیگر چه در سطوح مختلف و چه در آفرود با تویوتا راو 4 می توانید با آرامش خیال و اطمینان خاطر رانندگی کنید . سواری تویوتا راوفور و رنو کولئوس دو حس متفاوت را به علت تفاوت های ساختاری و ذات ماشین ایجاد میکنند اما در نهایت می توان گفت که هم تویوتا راوفور و هم رنو کولئوس از راندن خود احساس لذت خوشایندی را برای راننده و سرنشینان بر جای می گذارند .

رنو کولئوس و تویوتا راوفور جزء بهترین ماشین های این کلاس هستند و ویژگی های بسیار خوبی را به نمایش میگذارند اما تویوتا راوفور ارزش خرید بالاتری دارد چراکه قیمت آن کمی پایین‌تر است و از نظر ویژگی‌های فنی، استهلاک و بازار خرید و فروش، شرایط بهتری دارد.

 

تویوتا راو4

 

تجربه رانندگی و تست درایو با تویوتا راو4 در اینجا می توانید مشاهده نمایید.

RENAULT koleos

رنو کولئوس

مقایسه رنو کولئوس با تویوتا راو4

رنو کولئوس

 

با ورود نسل جدید ماشین های رنو به ایران رنو توانست جایگاه خود را بار دیگر در بین مردم تشدید کند و رنو کولئوس هم یکی از محصولات رنو است که با ارزش خرید بالای خود توانست نشان دهد که تغییرات جدید رنو بر روی ماشین هایش تا چه حد موثر واقع شده است . یکی از مهم ترین تغییرات در طی جدید ماشین های رنو طراحی ظاهری است که به طور مثال در مورد رنو کولئوس باعث شده است تا طراحی آن از حالت ساده و محافظه کارانه ای که در نسل قبل داشت خارج شود و حالا رنو کولئوس یک ماشین با ظاهری زیبا ، جذاب ، لوکس و اسپرت است که سلایق مختلف به طور کامل آن را می پسندند . طراحی رنو کولئوس در اوج هماهنگی قرار دارد و قطعات مختلف آن گویی مکمل یکدیگر هستند تا زیبایی بیشتری را برای رنو کولئوس به ارمغان بیاورند  .

 

رنو کولئوس

 

وقتی طراحی رنو کولئوس در ظاهر این حجم از زیبایی را دارا می باشد پس وقتی که به داخل کابین رنو کولئوس وارد میشوید سطح توقع شما زیاد است و رنو کولئوس به خوبی پاسخ شما را میدهد . طراحی کابین رنو کولئوس هماهنگ با ظاهر ماشین است و این یعنی داخل کابین رنو کولئوس زیبا ، ارگونومیک و آرامش بخش است و کیفیت عالی متریال مورد استفاده و کیفیت ساخت بسیار بالا در افزایش حس مثبت رنو کولئوس تاثیر بسزایی دارد . در مقام مقایسه رنو کولئوس و تویوتا راو4 سطح آپشن مناسبی دارند اما رنو کولئوس با قیمت کمتر آپشن های اضافه ای چون اتو پارک ، سانروف پانارومیک و سیستم صوتی bose را برای رفاه بیشتر در اختیار شما قرار می دهد .

 

رنو کولئوس

 

در سینه رنو کولئوس یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر قرار دارد که 2488 سی سی به صورت دقیق حجم دارد و به صورت تنفس طبیعی سوخت رسانی آن انجام میگردد . پیشرانه رنو کولیوس قابلیت تولید 169 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 224 نیوتن متر  گشتاور در دور موتور 4000 دور در دقیقه را دارا می باشد و به این دلیل که در دورهای پایین رنو کولئوس به حداکثر قدرت و گشتاور خود دست پیدا می کند رنو کولیوس ماشین چالاک و خوبی محسوب میگردد و توانایی های حرکتی آن با تویوتا راو4 که یکی از تیزترین ماشین های کراس اوور این کلاس است برابر می باشد. در 9.5 ثانیه رنو کولئوس  به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا می کند و به راحتی تا سرعت های حتی بیشتر از 200 کیلومتر در ساعت هم ماشین به شتابگیری ادامه میدهد . علاوه بر این چابکی نسبی با توجه به کلاس ماشین دیگر ویژگی رنو  کولیوس مصرف سوخت اقتصادی ماشین است زیرا با سوزاندن 8.3 لیتر بنزین در 100 کیلومتر نشان می دهد که رنو کولئوس ماشین کم استهلاکی است و هزینه های نگهداری آن هم پایین می باشد.

برای انتقال قدرت کولیوس هم رنو از یک گیربکس  CVT شیفترونیک اتوماتیک استفاده کرده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا می باشد که نیروی محرک را به 4 چرخ ماشین به صورت تمام هوشمند منتقل می کند . سواری با رنو کولئوس لذت بخش است و یکی از دلایل آن هماهنگی عالی موتور و گیربکس رنو کولئوس است که در کنار عملکرد عالی جعبه دنده باعث شده اند تا رنو کولئوس تعویض دنده هایی سریع و هوشمند را به نمایش بگذارند . ماشین های تویوتا و رنو همواره در بخش فنی عملکرد عالی را داشته اند و در مورد رنو کولئوس و تویوتا راو4 هم باید بگوییم که از نظر قابلیت ها، استهلاک و ... این دو ماشین شباهت زیادی را دارا می باشند اما تویوتا راوفور از نظر فنی و استهلاک شرایط بهتری دارد.

 

رنو کولئوس

 

هر چه که بیشتر رنو کولئوس را بررسی می کنیم جذابیت های این ماشین برای ما وضوح بیشتری می بابد به طور مثال هندلینگ خوب ، سواری نرم و ایده آل افراد مختلف ، خوش دست بودن ماشین و تا حدودی قابلیت آفرود ویژگی هایی در مورد رنو کولئوس می باشد که احساس و کیفیت راندن با این ماشین را به سطح خوبی رسانده است .  

رنو کولئوس و تویوتا راو 4 هر دو کراس اوور های نیمه لوکس بسیار جذابی هستند که در بسیاری از بخش ها خوبی های آنها با هم سطح برابری دارند اما در مجموع تویوتا راوفور باتوجه به قیمت و ویژگی‌های فنی و استهلاک، ارزش خرید بالاتری دارد.

 

رنو کولئوس

 

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با رنو کولئوس را مشاهده کنید  

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/07/27

    در جایی خواندم فرمان کولیوس مقداری گیج و کسل کننده است این مورد چقدر حقیقت دارد؟

  • user icon
    نویسنده : داود
    تاریخ : 1396/07/28

    كولئوس حرف نداره البته تو اين رنج قيمتي سواري نرم و فرمان پذيري عالي

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/07/28

    من هر دو ماشین رو سوار شدم و باید بگم که هردو سواری خوبی دارند ولی به نظر من رنو کلیوس دارای متریال بهتری هست و انصافا آپشن های بالاتری داره و رخ ماشین از نظر من خیلی قشنگ تره و البته با این قیمت واقعا حرف اول رو تو این رده میزنه و مطمئنا قیمت واقعیش بیشتر از اینهاست

  • user icon
    نویسنده : sepehr4z
    تاریخ : 1396/08/20

    اگر واقعا كسي قصد خريد راو٤ داره تلگرامم پيام بده
    چند ساله كه راو٤ دارم
    چندتا ماشين عوض كردم
    ولي دوباره راو٤ خريدم
    ٠٩٠١٦٢٤١٣٨٧

    • نویسنده : هراتی نژاد
      تاریخ : 1396/12/03

      سلام . من دو دل ماندم ولی نظر شما برای من مهم است واقعا راضی هستید و آیا اینکه میگن عقب رافور در حرکت میکوبه واقعیت داره لطفا من را از هرجهت راهنمایی فرمائید. ممنون از شما

  • user icon
    نویسنده : ا
    تاریخ : 1399/03/12

    من هرد ماشین و داشتم به نظر من توی قدرت رافور بهتره ولی کولیوس ی چیز دیگس کولیوس اپشن های بیشتری داره شیک ترم هست

    • نویسنده : reza
      تاریخ : 1399/12/07

      اگر هر دوتا ماشین رو سوار شده باشید محاله این نظرتون باشه.. کولیوس فقط ظاهر جذابی داره از خود نمایندگی هم بپرسید توصیه به خریدش نمیکنند.. خیلی رانندگی خسته کننده ای داره

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading