اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هیوندای ix55 با کیا سورنتو

مقایسه هیوندای ix55 با کیا سورنتو

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هیوندای ix55 با کیا سورنتو می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هیوندای ix55 با کیا سورنتو بپردازیم .

HYUNDAI ix55

هیوندای ix55

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی هیوندای ix55

KIA SORENTO

کیا سورنتو

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
46
بررسی کیا سورنتو
انتخاب ماشین 3

HYUNDAI ix55

هیوندای ix55

Top car

HYUNDAI ix55

هیوندای ix55

مقایسه هیوندای ix55 با کیا سورنتو

هیوندای وراکروز

هیوندای وراکروز یکی از بهترین ماشین های هیوندای است که تا به حال طراحی و ساخته گردیده و در اکثریت بخش ها به معنای واقعی عملکرد خوبی را از خود نشان میدهد . در بحث طراحی هیوندای وراکروز را میتوان یک ماشین دو رگه دانست که استایل اروپایی دارد اما کاملا با سلیقه آمریکایی پسندان همخوانی دارد و این یعنی هیوندای وراکروز طراحی کاملا صحیحی دارد که باعث شده تا سلایق مختلف آن را بپسندند و فروش بالای هیوندای وراکروز در سر تا سر جهان نشانه خوبی برای تایید موضوع زیبایی هیوندای وراکروز است . طراحی هیوندای وراکروز بالاترین سطح هماهنگی و تناسب را دارد و تمامی قطعات ظاهری هیوندای وراکروز با شکل صحیح خود همواره چهره ماشین را جذاب و ماندگار نگه می دارند .

 

هیوندای وراکروز

 

با ورود به داخل کابین هیوندای وراکروز ظاهر زیبا ، ارگونومیک و جادار ماشین نکات مثبتی هستند که جلب توجه می کنند اما خوبی های هیوندای وراکروز در داخل کابین اینجا تمام نمیشود و ادامه دارد . هیوندای برای ساخت وراکروز بالاترین میزان دقت در ساخت را در نظر گرفته است و به همین دلیل کیفیت ساخت هیوندای وراکروز با اختلاف زیاد از همه رقبای خود بالاتر است ؛ همچنین هیوندای وراکروز از بهترین متریال ممکن در کابین بهره میبرد که همه اینها بیش از پیش خوبی های هیوندای وراکروز را تثبیت می کنند . ماشین های کره ای از نظر آپشن معمولا متنوع هستند و کیا سورنتو و هیوندای وراکروز هم سطح آپشن برابر و کاملی دارند که برای رفاه بیشتر سرنشینان و ایمنی حداکثر درنظر گرفته شده است .

 

هیوندای وراکروز

 

درون سینه هیوندای IX55 یک پیشرانه 6 سیلندر خورجینی به حجم 3778 سی سی وجود دارد . هیوندای وراکروز با کمک این پیشرانه قابلیت تولید 260 اسب بخار قدرت و 347 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . به لطف این پیشرانه قدرتمند هیوندای IX55 کشش بسیار خوبی دارد و در مسیر هایی با شیب رو به بالا هیوندای وراکروز از همه رقبای خود شتاب و عملکرد بهتری را به نمایش می گذارد . هیوندای وراکروز قدرت پیشرانه خود را توسط یک گیربکس 6 سرعته عالی به چرخ هایش انتقال می دهد که عملکرد آن در شرایط مختلف قابل قبول و بسیار خوب است .

هیوندای وراکروز یک ماشین شاسی بلند بزرگ با پیشرانه ای حجیم و وزن سنگین است پس از آن نباید توقع مصرف سوخت اقتصادی را داشت اما با این اوصاف هیوندای وراکروز در سیکل ترکیبی به حدود 11 لیتر بنزین نیاز دارد که رقم قابل قبولی است ؛ هیوندای وراکروز با وجود قدرت زیاد و قابلیت هایی که دارد یکی از کم استهلاک ترین ماشین ها در کلاس خودش است که حتی در کارکرد های زیاد اگر سرویس های دوره ای آن را به خوبی انجام داده باشید کوچکترین مشکلی نخواهد داشت .

 

هیوندای وراکروز

 

هیوندای وراکروز یک suv نیمه لوکس پر قدرت است که در بخش سواری حرف های زیادی برای گفتن دارد ؛ سواری هیوندای وراکروز نرم و راحت است و از کوبش های پیاپی در آن خبری نیست ، قابلیت های آفرود هیوندای وراکروز قابل تحسین است ، هندلینگ هیوندای وراکروز خوب است و از همه مهم تر با وجود ابعاد بزرگ هیوندای وراکروز راندن آن بسیار راحت و آسان است .

هیوندای وراکروز در محدوده قیمت خودش یکی از بهترین انتخاب ها در میان ماشین های شاسی بلند است که در تمامی بحث های مربوط به یک ماشین خوب عملکرد خوبی از خود نشان داده است و در کل هیوندای وراکروز یک ماشین خوب با مجموعه ای از ویژگی های جذاب است .

 

هیوندای وراکروز

KIA SORENTO

کیا سورنتو

مقایسه هیوندای ix55 با کیا سورنتو

کیا سورنتو 2012-2013

 

کیا سورنتو XM اولین شاسی بلند کیا بود که بعد از تغییر زبان طراحی این برند وارد بازار شد و در سال 2013 هم بر روی کیا سورنتو یک فیس لیفت حزئی انجام شد تا بتوان چهره مدرن خود را در بین رقیب هایش بروز نگه دارد . طراحی ظاهری کیا سورنتو متفاوت است و بعضی آن را زیبا میدانند و بعضی از کیا سورنتو به عنوان یک ماشین شاسی بلند نا هماهنگ و بد ترکیب یاد میکنند . در هر صورت نکته ای که در مورد کیا سورنتو وجود دارد طرای خشن آن در کنار ابعاد بزرگش است که احساس خشم را یادآور می شود .

 

کیا سورنتو

 

با وارد شدن به کابین کیا سورنتو استایل آن به طراحی ظاهری شباهت زیادی دارد یعنی طراحی کابین کیا سورنتو پر از خطوط و منحنی های مختلف است که طراحی کابین را اغراق آمیز اما جذاب کرده اند . کیا سورنتواز نظر کیفیت متریال وضعیت مناسبی دارد اما کیفیت ساختش تا حدودی ضعیف است و قطعات و اتاق کیا سورنتو خیلی زود به صدا می افتند . کیا سورنتو هم مانند دیگر ماشین های کره ای وضعیت آپشن خوبی دارد اما  در کل در بیشتر بخش ها مخصوصا کیفیت برتری با هیوندای وراکروز است .

 

کیا سورنتو

 

قلب تپنده کیا سورنتو  6 سیلندر خورجینی میباشد و 3470 سی سی حجم دقیق آن است . کیا سورنتو با تکیه بر این پیشرانه قابلیت تولید 275 اسب بخار قدرت و 335 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . کیا سورنتو به لطف وزن سبک و قدرت قابل قبول پیشرانه شتابگیری اش در هر لحظه خوب است و نیاز های شما را بر آورده میکند . علاوه بر این به لطف سیستم های پیشرفته به کار رفته درون پیشرانه مصرف سوختش هم مناسب است . کیا سورنتو هم مانند هیوندای وراکروز کم استهلاک است اما پیشرانه کیا سورنتو بسیار حساس است و با کمی تاخیر در سرویس دوره ای عملکرد کیا سورنتو با افت محسوسی مواجه می شود . یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت پیشرانه به چرخ ها را دارا می باشد . دنده های این گیربکس به نرمی و در زمان مناسب تعویض می شوند و عملکرد سریع گیربکس نشان از هوشمند بودنش است و هماهنگی خوبی هم با پیشرانه دارد . کیا سورنتو هیوندای وراکروز توانایی های حرکتی شبیه به هم دارند اما در شیب یا وضعیت تکمیل ظرفیت سرنشینان هیوندای وراکروز برتر است .

 

کیا سورنتو

 

سواری کیا سورنتو به لطف کمک فنر های پیشرفته و  عملکرد خوب سیستم تعلیق نرم است و راحتی خوبی را برای این خودرو به وجود آورده است . کیا سورنتو دارای هندلینگ خوبی است و کاملا سواری و راندن جذاب ، دلنشین و لذت بخشی دارد . سیستم فرمان کیا سورنتو هم دقیق است و فرمان پذیری این خودرو خوب و جذاب است . ترمز های کیا سورنتو نیز عملکرد خوبی دارند و به خوبی از عهده توقف این خودرو بر میایند . از نظر قابلیت آفرود هم کیا سورنتو بسیار ضعیف است و قابلیت رقابت با هیوندای وراکروز را ندارد .

کیا سورنتو یکی از شاسی بلند های بزرگ کیا است که در ایران طرفداران زیادی دارد و فروش خوبی را تجربه کرده است  کیا سورنتو پر قدرت است و شتاب خوبی دارد ، سواری و هندلینگ آن قابل خوب است اما بر خلاف ابعاد بزرگ و چهره قدرتمندی که دارد به اصطلاح ماشین سوسولی است و حساسیت زیادی میخواهد و کیفیت چندان بالایی را هم ندارد پس با این اوصاف هیوندای وراکروز با این حجم از جذابیت هایش انتخاب بهتر و با ارزش خرید بالاتری است .

 

کیا سورنتو

 

تست درایو کیا سورنتو را در اینجا می توانید مشاهده نمایید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/01/30

    مقایسه خوبی نبود کلاس سورنتو در حد سانتافه هست و باید با سانتافه مقایسه میشد. اگر قراره خودرویی از کیا با وراکروز مقایسه بشه اون خودرو باید موهاوی بود.

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/08/26

    سورنتو در حد وراکروز نیست

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading