اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه برلیانس H330 با جیلی امگرند

مقایسه برلیانس H330 با جیلی امگرند

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه برلیانس H330 با جیلی امگرند می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه برلیانس H330 با جیلی امگرند بپردازیم .

Geely Emgrand7

جیلی امگرند

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
6
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی جیلی امگرند

BRILLIANCE H330

برلیانس H330

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
6
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
42
بررسی برلیانس H330
انتخاب ماشین 3

Geely Emgrand7

جیلی امگرند

Top car

Geely Emgrand7

جیلی امگرند

مقایسه برلیانس H330 با جیلی امگرند

جیلی امگرند 7

 

در حدود 5 سال پیش برای نخستین بار بود که اولین سری از ماشین‌های جیلی وارد ایران شدند و در آن زمان استقبال خوبی از ماشین‌های مختلف جیلی به عمل آمد اما کم کم به دلایل مختلف جیلی محبوبیت خود را ازدست داد. طراحی ظاهری جیلی امگرند 7 مناسب است اما دیگر جذابیت گذشته را ندارد و جیلی امگرند ظاهرش تا حدودی قدیمی شده است. البته همچنان هم در مقابل برلیانس H330 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

جیلی امگرند

 

با ورود به کابین جیلی امگرند 7 اوضاع تا حدودی تغییر می‌کند طراحی جیلی امگرند 7 در داخل کابین لوکس‌تر و زیباتر از ظاهر است و کیفیت ساخت و کیفیت متریال به کار رفته در کابین هم خوب ارزیابی می‌شود. لیست تجهیزات به کار رفته در کابین جیلی امگرند 7 صندوقدار مناسب است و در این رنج قیمت جیلی جزء ماشین‌های با سطح آپشن خوب تلقی می‌گردد.

 

جیلی امگرند

 

در سینه جیلی امگرند 7 صندوقدار یک پیشرانه 1.8 لیتری 16 سوپاپ قرار دارد که به صورت دقیق 1792 سی سی حجم دارد و قابلیت تولید 138 اسب بخار قدرت و 172 نیوتن متر گشتاور را دارد. با وجود وزن 1350 کیلوگرمی جیلی پیشرانه امگرند 7 صندوقدار نمی‌تواند شتاب خوبی به این ماشین بدهد و جیلی امگرند 7 صندوقدار حدودا به 12 ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعت خود را از حالت سکون به 100 کیلومتر در ساعت برساند. البته شتاب ثانویه جیلی امگرند 7 بهتر است و نمره قابل قبولی دریافت می‌کند. جیلی امگرند 7 هم با گیربکس 5 سرعته دستی عرضه شده است و هم نمونه های مجهز به گیربکس اتوماتیک جیلی امگرند 7 وجود دارد که جیلی دنده دستی فروش بالاتری را تجربه کرده است البته بارها شاهد ضعف جیلی امگرند 7 در بخش دیسک و صفحه بودیم و بار ها شنیده ایم که جیلی امگرند 7 دنده دستی بعد از 3 ماه کارکرد دیسک و صفحه سوزانده است و چون خدمات پس از فروش درستی هم وجود ندارد مالکان ماشین خود را مدت‌ها در همان وضعیت رها کرده‌اند‌.

 

جیلی امگرند

 

سواری جیلی امگرند 7 صندوقدار نرم و مناسب خانواده است اما هندلینگ ماشین چندان خوب نیست که بخش عمده‌ای از آن مربوط به عدم هماهنگی طراحی شاسی جیلی امگرند 7 با سیستم تعلیق است. البته نباید از این نکته غافل شد که این محصول جیلی سواری نرم و باکیفیتی دارد. جیلی امگرند 7 قابلیت مانور پذیری مناسبی دارد اما فرمان ماشین عملکرد چندان دقیق را ندارد.

جیلی امگرند 7 بدون شک یک خودرو باکیفیت است و در بین چینی‌ها نشان داد که یکی از باکیفیت‌ترین‌هاست. البته نباید از خدمات پس از فروش ضعیف آن غافل شد که این اتفاق در مورد تمام خودروهای جیلی صادق است. اما باز هم جیلی امگرند 7 در نسخه‌های کم کارکرد ارزش خرید بالاتری در مقایسه با برلیانس H330 دارد.

 

جیلی امگرند

BRILLIANCE H330

برلیانس H330

مقایسه برلیانس H330 با جیلی امگرند

برلیانس H330

 

برلیانس H330 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای چینی مونتاژ شده در ایران است که در این مدت اخیر به لطف کیفیت بالایش توانست طرفداران زیادی پیدا کند. برلیانس H330 یکی از خوش چهره‌ترین ماشین‌های کلاس خودش محسوب می‌شود که طرحی مدرن و دلنشین دارد و از نظر زیبایی و جذابیت ظاهری به لطف ویژگی‌هایی هم چون گلگیرهای پف کرده یا طراحی خاص چراغ ها نمره قابل قبولی را دریافت می کند.

 

برلیانس H330

 

با قدم گذاشتن به داخل کابین برلیانس H330 طراحی اتاق را ساده اما با کمی حس و حال اسپرت و چاشنی لوکس بودن ارزیابی می‌کنیم که همه اینها در کنار هم باعث شده تا طراحی ظاهری و داخلی برلیانس H330 هماهنگ باشد. یکی از مزایای کابین برلیانس H330 که در راحتی و ارگونومی آن تاثیر مثبت و خوبی گذاشته است. یکی از نقاط قوت برلیانس H330 که همگان به آن اذعان دارند کیفیت ساخت عالی ماشین است که در کنار کیفیت مناسب متریال به کار رفته و طراحی مناسب کابین امتیازات بخش داخلی برلیانس H330 را به سطح بالایی رسانده اند. برلیانس H330 از نظر آپشن و تجهیزات ماشین خوبی است که البته در مقایسه با جیلی امگرند باکیفیت، کار سختی در مقابل دارد و می‌توان گفت در این زمینه کار را به حریف خود واگذار می‌کند.

 

برلیانس H330

 

در بخش ویژگی‌های فنی برلیانس H330 از یک پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند 114 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت هم یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده که عملکرد کاملا متوسطی دارد و رقیب هموطن یعنی جیلی امگرند، در این بخش هم بسیار بهتر عمل می‌کند. برلیانس H330 بر مبنای اقتصادی بودن و استفاده شهری طراحی شده است اما شتابگیری نسبتا خوبی دارد.

برلیانس H330 خودرو نسبتا کم استهلاکی است هرچند که به دلیل توقف تولید آن، خدمات پس از فروش آن هم کمی ضعیف شده است. پیشرانه برلیانس H330 با یک گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک کوپل شده است یک حالت خنگی در اکثریت گیربکس‌های ماشین چینی وجود دارد که کم و بیش در برلیانس H330 هم مشاهده می‌گردد. در بخش فنی هم برلیانس H330 از جیلی امگرند پایین‌تر است و اعداد و ارقام این را به خوبی نشان می دهند. 

 

برلیانس H330

 

برلیانس H330 به نسبت چینی بودنش سواری نرم و خانوادگی با پایداری خوب و قابلیت مانور پذیری مناسبی را دارد که سیستم فرمان برقی و آرایش و عملکرد خوب سیستم تعلیق جزء دلایل مهم این موضوع است. سواری نرم را هم برلیانس H330 دارد و هم جیلی امگرند صندوقدار اما هندلینگ و حس و حال سواری با جیلی کاملا بهتر و برتر است.

برلیانس H330 یک سدان چینی است که به دلیل طراحی ظاهری مناسب، مورد استقبال قرار گرفت اما نشان داد که یک خودرو با کیفیت متوسط است و در بین دو خودرو حاضر در این مقایسه، بدون شک جیلی امگرند کیفیت ساخت بالاتری دارد.

 

برلیانس H330

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : عای
    تاریخ : 1396/07/29

    چقدر جالب مقایسه کردی! خودت برلیانس داری داداش؟ اصلا جیلی و برلیانس قابله مقایسه هستند؟ ذهن مردم و با این اراجیف گمراه نکن . جیلی صاحب شرکت ولوو هست. برو یه سرچ مختصر کن در گوگل ببین و جز ۱۴ کمپانی معتبر خودروسازی هست. جیلی رو نهایت با ماشین های کره میتونی مقایسه کنی که در قیمت خودش هم سطح اوناست.

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/07/29

    برلیانس H330 خیلی خوبه من دارن و خیلی راضی هستم

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/07/29

    من جیلی داشتم با کلی ضرر فروختمش بیچارم کرد موقع فروشش

  • user icon
    نویسنده : صابر
    تاریخ : 1396/07/29

    جفتشون آشغال هستن نخرید

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/07/29

    به جای این 2 تا آشغال چینی ساندرو بخرید

    • نویسنده : ALI
      تاریخ : 1397/08/02

      مرد حسابی اول برو ماشین سوار شو بعد بگو ساندرو بخرید ماشین طراحی قدیمی مثل قورباقه هست اون آشغال هست ن چینی ها من خودم زوتای z300 یا با نام ایرانی آریو دارم جادار موتور میتسوبیشی لنسر ۱۶۰۰ هست ۱۲۷ اسب بخار قدرت داره صندلی های عقب تاشو من جیلی رو قبول دارم داخل این مقایسه چون بدنه محکمی داره موتور قوی داره جادار تر از برلیانس هست صندلی هایش برقیه بهتر از برلیانسه یا اگه نمیتونید بخرید آریو یا همون زوتای z300 بخرید پشیمون نمیشید

  • user icon
    نویسنده : هاشم
    تاریخ : 1396/07/29

    برلیانس ارزش خریدش خیلی بیشتر هستش چون جیلی کارکرده اذین میکنه کلی خرج داره

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/07/29

    من جیلی داشتم خوب بود ولی هر چی مبره جلو ماشین خودشو میندازه بازار خرید و فروشش هم اصلا خوب نیست

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1396/07/29

    هر جفتشون موقع فروش خیلی افت قیمت دارن و کلی اذیت میکنن مالک ماشین رو

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/07/29

    برلیانس ماشین بهتی هستش نسبت به جیلی کارکرده ، جیلی کارکرده هزینه نگهدارش بالاس

  • user icon
    نویسنده : شروین
    تاریخ : 1396/07/29

    جیلی ماشین خوبیه ولی صاحاب نداره توی ایران

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/08/09

    تا حالا اصلا برلیانس سوار شدین .خیلی کیفیت سواریش پایینه.چرا از مشکلات کولرش چیزی نمیگین.چند میگیرن اینطوری کارشناسی میکنید؟؟

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1396/08/22

    با سلام
    از سال 2010 که جیلی امگرند پرفروش ترین برند سواری چینی تو بازار چین بوده و حدود 200هزار تا فروخته، همین برلیانس به زور 20هزار تا فروخته. پس معلوم که کدوم بهتره.
    امگرند پلتفرم تویوتا است و از همه نظر از برلیانس بهتر هست.
    ضمنا 4 ستاره ایمنی تصادف اورپایی امگرند و ستارهای پوشالی برلیانس
    گارانتی 5 ساله امگرند و گارانتی مزخرف برلیانس و ....
    کلا مقایسه کاملا جانبدارانه ای بود.
    امگرند ایمن تر، قویتر و با کیفیت تر هست.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/09/12

    این دیگه چه مقایسه اشتباهی بود؟
    با این جور مقایسه ها و نتیجه گیری های عجیب و کاملا گمراه کننده فقط اعتبار سایت و بررسی هاتون رو پایین میارید
    ماشین 80 میلیونی وارداتی با کلی آپشن و قابلیت اطمینان و کیفیت بالا با یه ماشین 50 میلیونی مونتاژی اصلا قابل مقایسه نیست
    نه موتور نه قدرت نه شتاب نه هیچی برلیانس به جیلی نمیرسه

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/10/28

    وات د فازا
    رفیق چقد گرفتی برلیانسو بهتر نشون بدی با موتو 1500
    در مقابل جیلی 1800
    حالا بحپ ایمنی و راحتی جیلی بماند

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1396/11/19

    سلام
    جیلی دارم و یکی از دوستام برلیانس
    جیلی خیلی بهتره از نظر قدرت موتور و امکانات همجوره سرتره دارم که میگم واقعا ازش راضیم

  • user icon
    نویسنده : ناصر
    تاریخ : 1397/05/19

    سلام - من جیلی جی سی 6 جدید گرفتم و اولین ماشین تو شهرستان من هستم.همه می یان نگاش میکنندو حتی صاحبان برلیانس نیز وقتی به جیلی نگاه میکنند ماشین خودشان را دیگه نمیخوان.البته در یکی از خیابانهای شهر از سوناتا کم آوردم.....

  • user icon
    نویسنده : اشکان
    تاریخ : 1397/05/21

    واقعا تاثر برانگیز بود ...مقایسه جیلی خارجی با برلیانس مونتاژ داخل ؟؟؟؟؟
    من نزدیک به پنج ساله جیلی دارم ....فقط روغن و بنزین عوض می کنم البته بعد از سه سال و اندی نمایندگی بطور رایگان دسته موتور رو برام عوض کرد و یکریال پول نگرفت چون گارانتی بود .....دلم نیومد بفروشمش ....فقط میشه با ماشینهای کره ای مقایسه ش کرد ....تجهیزات داخلش هم بعد از چهار سال و اندی هنوز تغییر نکرده ....پس ادم از یه ماشین خوب چی میخواد ......جیلی هنوز شکل زیبای خودش رو حفظ کرده .

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/06/02

    عجب مقایسه بیخودی کردی جیلی کجا برلیانس کجا از لحاظ سواری ومدرن بودن برلیانس به جیلی نمیرسه

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1397/06/06

    من یک دستگاه خودرو جیلی EC7 دارم. ۵ سال پیش خریدمش واقعا" ازش راضی هستم. تا حالا هیچ مشکلی باهاش نداشتم. قبل این ماشین سمند داشتم که در مقایسه با سمند خیلی بهتره

  • user icon
    نویسنده : Sami
    تاریخ : 1397/07/28

    واقعا جیلی رو چطور با ماشینی مثل برلیانس مقاسیه میکنین؟سر جیلی شرف داره به برلیانس.من موندم رو چه حساب جیلی خوش نامو که 4 ستاره امنیتی و 10 ایربگ.موتور سرحالش با یه ماشین درجه سه چینی مقاسیه میکنین!!!!

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1397/08/27

    آدم مطمئن میشه نویسنده برلیانس داره! اعتبار کل سایت رو پایین میارین واقعا
    من جیلی ندارم ولی ماشینی که ۴ ستاره یوروانکپ رو گرفته با برلیانس مقایسه میکنید؟ برلیانس کیفیت از جیلی بهتره؟ :))

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1397/10/12

    آقای نویسنده لطفا اگه برليانس شما فروشيه من میخرم ، خوب ازش تعریف کردی ، واقعا متاسفم

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1398/05/09

    واقعا جای تاسف داره که نویسنده به شکل خیلی واضح از برلیانس جانب داری کرده. فقط کافیه بری یک نمایشگاه خودرو و پشت فرمون هر دو ماشین بشیی و کیفیت کابین خوب جیلی رو با برلیانس مقایسه کنی تا متوجه بشی نویسنده چقدر جانب دارانه اظهار نظر کرده

  • user icon
    نویسنده : مراد
    تاریخ : 1398/11/05

    بنده جیلی ندارم برلیانس هم ندارم فقط خواستم ببینم نظرات مردم در مورد این دو چی هست .اما بعید می‌دونم شرکت معتبر جهانی مثل یورو انکپ به ماشینی الکی ۴ ستاره ایمنی بده که کیفیت نداره و قلابی هست .خیلی ماشین ها هستند در چین ۱۰ ایربگ دارند اما یک ستاره هم نمیتونن از یورو انکپ بگیرن.بنده وقتی ماشینی در خیابان راه میره با حس ششم حدس میزنم چطور خودرویی هست.برلیانس ماشین بدی نیست اما جیلی کاملا چند پله بالاتر هست .

  • user icon
    نویسنده : نامداری
    تاریخ : 1399/02/22

    جیلی و برلیانس مقایسه؟؟؟
    جیلی خیلی سرتر از یه ماشین مونتاژ ایرانیه هم بدنه هم موتور همه چیه جیلی عالیه

  • user icon
    نویسنده : mahdi
    تاریخ : 1399/10/29

    چطور برلیانس رو با جیلی مقایسه میکنید
    جیلی با ۱۰ ایربگ امکانات رفاهی قدرت و کیفت سواری عالی
    تازه بعد از این همه سال جیلی هنوز قیافه مدرنی داره

  • user icon
    نویسنده : سلام
    تاریخ : 1399/12/15

    من در بین خرید جیلی7و برلیانس 230 موندم که کدوم یکی از اینا رو بگیرم لطفا راهنمایی بفرمایید

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading