اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه فولکس واگن تیگوان با سورنتو

مقایسه فولکس واگن تیگوان با سورنتو

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه فولکس واگن تیگوان با سورنتو می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه فولکس واگن تیگوان با سورنتو بپردازیم .

Tiguan

تیگوان

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی تیگوان

KIA SORENTO

کیا سورنتو

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
49
بررسی کیا سورنتو
انتخاب ماشین 3

Tiguan

تیگوان

Top car

Tiguan

تیگوان

مقایسه فولکس واگن تیگوان با سورنتو

فولکس واگن تیگوان

 

بیش از 10 سال است که فولکس واگن تیگوان در بازار های جهان حضور موفقی را تجربه کرده است و حالا فولکس واگن تیگوان آخرین مراحل اخذ پلاک ملی را برای حضور رسمی در ایران طی میکند . فولکس واگن تیگوان خبر ورودش بین طرفداران این برند به سرعت پخش شد و این موضوع حاکی از یک استقبال کم نظیر برای دوست داران فولکس در ایران است . فولکس واگن تیگوان در میان کراس اوور های هم سایز خود یکی از بهترین طراحی ها را دارا می باشد و شخصیت خوب و قدرتمندی را طراحی فولکس واگن تیگوان دارد . از نکات مثبت طراحی فولکس واگن تیگوان هماهنگ بودن حتی ریز ترین اجزاء در طراحی هستند که این موضوع دقت بالای مهندسین فولکس واگن و اصالت این برند را نشان می دهد .

 

فولکس واگن تیگوان

 

طراحی ظاهری فولکس واگن تیگوان عالی است و تمامی پارامتر ها به صحیح ترین طرز ممکن در فولکس واگن تیگوان رعایت شده است بنابر این ظاهر را در همینجا خلاصه می کنیم و وارد کابین فولکس واگن تیگوان می شویم ؛ فولکس واگن تیگوان یک ماشین اسپرت با کمی چاشنی لوکس بودن است و طراحی کابین هم دقیقا بر پایه همین تفکر شکل گرفته است یعنی طراحی داخلی فولکس واگن تیگوان هم آدرنالین بیشتری به خون شما تزریق می کند و هم در عین حال احساس لذت و آرامش را برای شما به وجود میاورد . کیفیت ساخت عالی و استفاده از بهترین متریال همیشه جزء ویژگی های مستدام در همه محصولات فولکس واگن است که در کنار آپشن های عالی تیگوان و ارگونومی خوب همه باعث شده است تا فولکس واگن تیگوان جذابیت خاصی داشته باشد .  

 

فولکس واگن تیگوان

 

مشخصات دقیق کراس اوور کوچک جذاب ما یعنی فولکس واگن تیگوان به شرح زیر است . فولکس واگن تیگوان به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژر با آرایش خطی به حجم دقیق 1992 سی سی  مجهز است که قابلیت تولید 180 اسب بخار قدرت در 4400 دور در دقیقه و 320 نیوتن متر گشتاور را در محدوده دور موتور 3950 - 1500 دور در دقیقه را دارا میباشد . فولکس واگن تیگوان با تکیه بر این پیشرانه قابلیت رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت ازحالت سکون را در 7.7 ثانیه دارا میباشد و تا بیش از 200 کیلومتر در  ساعت هم میتواند سرعت بگیرد که این ارقام برای یک کراس اوور خانوادگی  بسیار عالی است و در حد یک ماشین اسپرت در عمل فولکس واگن تیگوان برای ما کاربرد دارد .

استهلاک کم و بازدهی بالا همیشه از ویژگی های این خودروساز بزرگ آلمانی بوده است که در بین همه ملیت ها محبوبیت زیادی دارد و یکی از مهمترین دلایل آن هم همین طولانی بودن عمر دوستی ماشین ها و صاحب آنها است . فولکس واگن تیگوان از سیستم 4 چرخ محرک بهره می برد و برای انتقال قدرت ماشین از یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه استفاده شده است که این سیستم انتقال قدرت با پیشرانه ماشین هماهنگی فوق العاده عالی دارد . فولکس واگن تیگوان به حدودا 7 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی نیاز دارد که رقم بسیار عالی میباشد و با توجه به این حجم از توانایی های حرکتی این مصرف سوخت یک عدد کاملا عالی و اقتصادی است . در بخش فنی کیا سورنتو ماشین خوب و قابل قبولی است اما فولکس واگن تیگوان ذات متفاوتی دارد یعنی همان قدر که کم استهلاک است در زمان تخت گاز رفتن به یک ماشین وحشی و پر شتاب تبدیل میگردد و گویی سوار فولکس واگن گلف gti هستید .  

 

فولکس واگن تیگوان

 

ماشین های فولکس واگن در بخش فنی طراحی ساده ولی صحیحی دارند و فولکس واگن تیگوان هم بدین گونه است که طراحی شاسی و عملکرد سیستم تعلیق و تقسیم وزن و ... آن در بهترین حالت ممکن است و همه اینها باعث شده تا فولکس واگن تیگوان یک ماشین با حس راندن عالی و لذت بخش باشد .

فولکس واگن تیگوان تنها تا چند روز دیگر حضور گسترده ای را در جاده های ایران تجربه خواهد کرد و در رنج قیمت 250 میلیون تومان یکی از مناسب ترین گزینه ها با بالاترین ارزش خرید است که در طراحی ، کیفیت ، آپشن ، تکنولوژی ، قدرت موتور ، استهلاک و هر آنچه که مرتبط با یک ماشین خوب است حرف های زیادی برای گفتن دارد .

 

فولکس واگن تیگوان

 

تجربه رانندگی با فولکس واگن تیگوان را می توانید در این لینک مشاهده نمایید.

KIA SORENTO

کیا سورنتو

مقایسه فولکس واگن تیگوان با سورنتو

کیا سورنتو2017

 

سورنتو از خودروهای موفق و پر فروش کیا است که در بازار های جهانی به فروش خوبی دست پیدا کرده است و مدتی است که در بازار ایران به فروش قابل توجهی دست پیدا کرده است و گویا طرفداران کیا دوباره ویژگی های خوب سورنتو جدید را درک کرده اند . با توجه به سرمایه گذاری هایی که کیا بر روی طراحی اش انجام داده است رسیدن به این طراحی زیبا و و در خور توجه طبیعی است . طراحی جلو با توجه به خطوط و برجستگی ها از آنچه هست حجیم تر بنظر میرسد و زیبا است . طراحی عقب هم ساده است ولی زیبایی خاص خود را دارد . ظاهر کیا سورنتو جدید در بازار آمریکا طرفداران زیادی دارد و در ایران طرفداران ماشین های شاسی بلند بزرگ طراحی کیا سورنتو را با بیشتر شدن تعداد آن در خیابان بیشتر پسندیدند و از آن استقبال کردند .

 

کیا سورنتو2017

 

کیا سورنتو نسل جدید در داخل کابین فضایی جادار را در اختیار شما قرار می دهد و طراحی اش هم زیبا و اسپرت است و استایل کیا مانند خود را که در اپتیما و کادنزا و سراتو و ... به کار برده است را به راحتی در کابین کیا سورنتو می توانید بیابید . کیفیت ساخت کیا سورنتو خوب است و از متریال خوبی هم برای ساخت ادوات کابین کیا سورنتو بهره برده شده است . کیا سورنتو نسل جدید از امکانات رفاهی و ایمنی خوبی سود می برد و راحتی و ارگونومی خوبی هم فراهم شده است .

 

کیا سورنتو

 

کیا سورنتو از یک پیشرانه 4 سیلندر به حجم 2359 سی سی بهره میبرد که از سری GDI است . این پیشرانه 188 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور تولید میکند که با توجه به جثه و وزن کیا سورنتو برای آن رانندگی کند و تنبلی را رقم زده است که این مساله بیشتر از هر زمانی در شتاب اولیه کیا سورنتو قابل لمس است . مصرف سوخت کیا سورنتو در شهر زیاد است اما در جاده کیا سورنتو راندمان خوبی را نشان می دهد و شتاب و مصرف آن در دور های میانی بسیار قابل قبول تر است . کیا سورنتو از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک سود می برد که با پیشرانه هماهنگ است و کیا در دیگر ماشین های خود هم از این جعبه دنده استفاده کرده است که در کاهش مصرف سوخت نقش موثری دارد و عملکرد خوبی هم نشان می دهد .  

 

کیا سورنتو

 

سواری کیا سورنتو جدید از نسل قبلی خود نرم تر ، آرام تر و خانوادگی تر شده است و سیستم تعلیق کیا سورنتو عملکرد خوبی دارد و در کل سطح هندلینگ و سواری کیا سراتو مناسب ارزیابی می گردد .

نسل جدید کیا سورنتو از سال 2016 به ایران راه یافته است و مدل های 2017 کیا سورنتو در ایران فروش خوبی را تجربه کرده اند ؛ در بخش های مختلف کیا سورنتو ماشین مناسب و خوبی است اما اگر کیا سورنتو را در بخش های مختلف  ارزیابی کنیم و مجموع امتیازات کیا سورنتو را کنار هم قرار دهیم خواهیم دید که کیا سورنتو ارزش پرداخت مبلغ 260 میلیون تومان را ندارد و با این بودجه ماشین های بهتری را می توانید انتخاب کنید .

 

کیا سورنتو

 

تست درایو کیا سورنتو را در این لینک می توانید مشاهده نمایید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading