اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه برلیانس H330 با آریو S300

مقایسه برلیانس H330 با آریو S300

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه برلیانس H330 با آریو S300 است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه برلیانس H330 با آریو S300 بپردازیم.

BRILLIANCE H330

برلیانس H330

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
43
بررسی برلیانس H330

Ario S300

آریو S300

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
42
بررسی آریو S300
انتخاب ماشین 3

BRILLIANCE H330

برلیانس H330

Top car

BRILLIANCE H330

برلیانس H330

مقایسه برلیانس H330 با آریو S300

برلیانس H330

ظاهر ماشین های چینی برخلاف کیفیت آنها عموما قابل قبول است اما یکی از دلایل عدم استقبال از آنها عدم تناسب در میان زیبایی و کیفیت است و رعایت این نکته در مورد برلیانس H330 مهم ترین دلیل موفقیت آن در بازار ایران است. ب ام و چینی ما ظاهر هماهنگ و متناسبی دارد. به طور مثال خطوط سر تا سری در نمای جانبی ماشین، طراحی دستگیره درها و فرم ستون ماشین همه با هم هماهنگ هستند. همچنین نکته جالب در مورد طراحی چراغ جلو برلیانس H330 هک شدن آرم برلیانس در انعکاس دهنده نور است. از نظر ظاهری سایپا آریو یا همان S300 کاملا شبیه به تویوتا آلیون است و طراحی خوبی دارد اما کمی قدیمی شده و همین موضوع به نفع برلیانس H330 است که علاوه بر زیبایی بیشتر طراحی مدرن تری دارد.

 

برلیانس H330

 

با ورود به کابین برلیانس H330 رضایت شما از این سدان چینی حتی کمتر خواهد شد چون طراحی کابین ساده و متریال به کار رفته در کابین بی کیفیت است، از متریال متوسط استفاده گردیده و کیفیت ساخت و مونتاژ برلیانس H330 در کلاس خود بد نیست. صندلی های برلیانس H330 حتی در مسافت های طولانی نسبتا راحت هستند. سدان برلیانس وضعیت مناسبی از نظر آپشن دارد و در کل در مقایسه با سایپا آریو S300 هر دو خودرو از نظر کیفیت در حد مشابهی قرار می‌گیرند.

 

 برلیانس H330

 

در بخش ویژگی های فنی برلیانس H330 از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی به حجم 1498 سی سی بهره می برد که به خوبی از عهده ماشین برمیاید و شتاب و چالاکی راضی کننده ای در اختیار راننده قرار میدهد. در دور موتور 5800 دور در دقیقه 103 اسب بخار قدرت پیشرانه ماشین تولید میکند و در دور موتور 3800 دور در دقیقه هم گشتاور 138 نیوتن متر از پیشرانه برلیانس H330 حاصل می گردد و در اختیار راننده ماشین قرار میگیرد. البته پارس خودرو، برلیانس H330 را با یک موتور 1.6 لیتری هم عرضه کرد که 114 اسب بخار قدرت دارد. سدان برلیانس یک ماشین با کاربرد شهری است که نیم نگاهی هم به اقتصادی بودن دارد و با ثبت مصرف سوخت 6.7 لیتر در سیکل ترکیبی نشان می دهد. برلیانس H330 از پیشرانه ای تحت لیسانس میتسوبیشی موتورز بهره می برد و گیربکس خوبی هم با آن کوپل شده است که 4 سرعته اتوماتیک یا 5 سرعته دستی است و عملکرد آن در حد کاملا متوسطی است.

 

برلیانس H330

 

برلیانس H330 جزء سدان های چینی با ظاهری زیبا به شمار می‌رود اما واقعیت ماجرا این است که با یک خودرو متوسط با کیفیتی نه چندان بالا روبه‌رو هستیم.

در آخر این نکته را در نظر داشته باشید که برلیانس H330 هم مثل تمام خودروهای چینی داری افت قیمت بالایی در نسخه‌های دست دوم است و در هنگام فروش حسابی مالک خودرو را اذیت خواهد کرد. 

 

برلیانس H330

Ario S300

آریو S300

مقایسه برلیانس H330 با آریو S300

سایپا آریو

 

سایپا S300 که برخی آن را با نام سایپا آریو می‌شناسند نخستین و تنها محصول کارخانه چینی ZOTYE در ایران است که با توجه به سرمایه گذاری سایپا بر روی S300 این ماشین یک شکست به حساب میاید. سایپا S300 از آن دسته ماشین های چینی است که در هیچ بخشی مستقل عمل نکرده است. از ظاهر که شروع کنیم سایپا S300 نسخه کپی شده تویوتا آلیون مدل 2007 است و برای ساخت این سدان بی هویت هم از پلتفرم تویوتا استفاده شده است و همه اینها در کنار هم یک نکته مثبت درمورد ظاهر سایپا S300 به وجود آورده است و آن هم ظاهر یک دست و هماهنگ ماشین است که البته چون طراحی بر اساس تویوتا آلیون است وبیش از 10 سال پیش شکل گرفته است، حالا کمی قدیمی جلوه می کند.

 

سایپا آریو

 

با ورود به کابین سایپا S300 باز هم طراحی شبیه به ماشین های تویوتا می بینیم که البته جلوه لوکس و آرامش خوبی دارد اما کیفیت متریال مورد استفاده متوسط است و کیفیت ساخت هم پایین میباشد. ضمن اینکه سایپا با داخلی سازی S300 و تغییر نام آن از ZOTYE Z300 به S300 تعدادی از آپشن ها را هم حذف نمود.

 

 کابین سایپا S300

 

برای به حرکت در آوردن سایپا S300 از پیشرانه ای طراحی شده توسط میتوسوبیشی استفاده می شود که تکنولوژی نسبتا به روزی را دارا می باشد و با 1590 سی سی حجم قابلیت تولید 120 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد و نیروی این پیشرانه 1.6 لیتری توسط یک گیربکس 4 سرعته به چرخ های جلو انتقال پیدا می‌کند. سایپا S300 در حدود 1400 کیلوگرم وزن دارد که جزء ماشین های سنگین کلاس خودش به حساب میاید و این موضوع در کنار بحث قدیمی بودن گیربکس باعث شده است که در سربالایی ها عمکرد بسیار ضعیفی را از سایپا S300 شاهد باشیم و در حالت معمولی هم شتابگیری عادی و کاملا معمولی است.

 

آریو

 

سایپا S300 سواری نرم و خانوادگی دارد که این موضوع به علت سادگی و قدیمی بودن آرایش سیستم تعلیق به هندلینگ آسیب رسانده است و قابلیت مانور با ماشین را تا حد زیادی کاهش داده است ضمن اینکه ترمز های سایپا S300 هم قدرت کافی برای ایستایی ماشین در شرایط اضطراری را ندارند.

سایپا S300 گزینه چندان مناسبی برای خرید خودرو در این کلاس و بازه قیمتی محسوب نمی‌شود چون انتخاب های بهتر و با ویژگی های مثبت بسیار بیشتری وجود دارد از جمله رنو تندر 90 و سطح کیفیت سایپا S300، قابلیت های حرکتی، حس سواری و ... از رقیبانش پایین تر است.

در نهایت باید بگوییم هر دو خودرو مورد اشاره در این مقایسه یعنی سایپا آریو S300 و برلیانس H330 از کیفیت پایینی برخوردارند و نه تنها در کوتاه مدت، بلکه در دراز مدت هم عملکرد خوبی از خود نشان نمی‌دهند و خودروهای قابل اعتمادی به شمار نمی‌روند.

 

آریو

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/11/05

    معلومه که اصلا پاتو داخل اریو نذاشتی و یک طرفه قضاوت کردی اریو اس 300 واقعا تو رنج خودش بینظیره و یک سر و گردن از برلیانس 330 بالاتر هستش. بنده 2ساله که اریو دارم 80هزارتام باهاش رفتم فقط روغن و لنت عوض کردم بسیار امنیت بالا و هندلینگ عالی کشش و شتاب از برلیانس بیشتر. ترمز های عالی پرقدرت و دقیق. شما نوشتین ترمز ضعیف که اصلا اینجور نیست و وزن اریو رو 1400 کیلو زدین که صحیحش 1275کیلو هستش در کل 25کیلو از برلیانس سنگینتره ولی 15اسب قویتره و حجم موتورش 100سی سی بیشتر. گیربکسش بسیار هوشمند و بیصدا هستش در ضمن گیربکسش هیوندا( پاورتک) هستش موتورش میتسوبیشی 4a92 که روی لنسر 1600بود بدنه یا پلتفرم تویوتا الیون هستش که کپی نیست و از شرکت تویوتا خریداری شده. ایکاش برای مقایستون یکم بیشتر تحقیق میکردین تا حداقل یکم منصفانه تر بررسی و مقایسه میکردین. نه اینکه برلیانس رو به عرش ببرید و اریو رو به فرش. خدا ان شاالله به هممون انصاف و قدرت قضاوت درست بده. ومن الله توفیق.یاحق

  • user icon
    نویسنده : سیامک
    تاریخ : 1396/11/29

    مقایستون واقعا مزخرف و چرت است چون کسی که این مطالب نوشته اصلا هیچکدوم از این ماشینارو سوار نشده
    اگر فقط یکبار این دوخودرو رو سوار شین میبینین که مقایستون اشتباهه

  • user icon
    نویسنده : یوسف
    تاریخ : 1396/12/22

    در مورد کیفیت متریال داخلی برلیانس کاملا در اشتباه هستید! پلاستیک خشک با طراحی ساده و فضای کم کابین نسبت به آریو! کابین آریو لوکس و خیلی جادار هست و سیستم تعلیق نرم باعث میشه رانندگی نرم و بی صدا و راحتی داشته باشید.

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1397/01/25

    باسلام دوست گرامی تمام چیزهایی که نوشتین کاملا برعکسه شما یک بار پشت فرمان برلیانس بشینید ببینید که اسباب بازی بهتره جای خیلی کم کیفیت خیلی پایین داخل کابین کلا اذیتت میکنه ضمنا جلوی ماشین خیلی مذخرفه آریو سلطان ماشینای تو این رنج قیمتیه

  • user icon
    نویسنده : mehdi
    تاریخ : 1397/03/20

    بابا این چه مقایسه ای من خودم آریو دارم و باجناقم برلیانس اصلا قابل مقایسه نیست آریو محشره

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/04/07

    دوستان عزیزخواهشا مرا رهنمایی کنیدبرلیانس h330بخرم یااریو s300 دوستانه اونایی که اریو وبرلیانس دارند نظرشان را بگویند

    • نویسنده : Ali.h
      تاریخ : 1397/06/08

      آریو بخر ضرر نمیکنی از نظر من دستی بخر خودم دستی دارم شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۰ ثانیه هست نرم جادار اتاق تویوتا آلیون وارداتی موتور میتسوبیشی لنسر ۱۲۷ اسب بخار قدرت داره موتدر برلیانس خیلی ضعیفه گیربکس هیوندای ساخت کره روش زده ترمز های خیلی خیلی قابل اعتماد واقعا ترمز های قوی داره ترمز میزنی ماشین درجا وامیسه برلیانس رو بنداز دور آریو از نظر امنیت از برلیانس هم امنیت بیشتری داره ۵ ستاره رو داره از ۵ ستاره ایمنی با حدود ۵ میلیون میشه آپشن های فابریک رو نصب کنی که سایپا حزف کرده مانیتور ۷ اینچ ، اینتر فیس روی فرمان و چند چیز دیگه تازه چراغ های داخل آریو هم آبی هست و بزنید داخل اینترنت صفحه کیلومتر آریو رو ببینید چه قدر زیباست اما برلیانس چراغ های داخلش نانجری هست کیلومتر قدیمی و ضایعه اما آریو لوکس زیبا از ماکسیما هم داخلش زیبا تر فضای سرنشینان عقب از ماکسیما بیشتره خلاصه میخوای بگیری آریو بگیر حرف نداره

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1399/11/01

      اقا اریو بخر داداش کوچیکم اریو داره وسطیم برلیانس من مگان خداییش اریو عالیه .

  • user icon
    نویسنده : بهروز
    تاریخ : 1397/04/22

    در مورد آریو علاوه بر اینکه ظاهر خوب و معقولی داره که کپی برداری از تویوتا هست، ایمنی خوب آن که 5 ستاره CNCAP است نیز قابل توجه می باشد. به نظرم این یک امتیاز خوبه که این ماشین داره ولی متاسفانه مقداری آپشن کم داره مانند مانیتور و دوربین عقب، اگر چه با قدری هزینه اضافی میشه اونها رو نصب کرد.

  • user icon
    نویسنده : امید
    تاریخ : 1397/05/02

    به نظر میرسه نویسنده این مقاله بیشتر به برلیانس توجه کرده تا آریو
    چون در مورد برلیانس فقط ویژگی های مثبت را ذکر کرده و نکات قوت آریو را فراموش کرده
    در ضمن وزن آریو را ۱۲۵ کیلوگرم اضافه تر عنوان نموده در حقیقت وزن اریو ۱۲۷۵ کیلوگرم است نه ۱۴۰۰ کیلوگرم

  • user icon
    نویسنده : خمسه
    تاریخ : 1397/05/06

    سلام بتده نظرم خرید ماشین اریو هست خودم سمتدال ایکس دارم از انجایی که تهران درس میخونم و ساکن قزوین هستم چندین نوبت که بعنوان مسافر در اریو نشتم خیلی لذت بردم ماشین جادار نرم و بدون صدا و شتاب دار از نرمی و راحتی مسافرت با اون لذت بردم

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/05/08

    من قصد توهین به شما و سایتتون ندارم ولی فک نمیکنم اطلاعات خودرویی شما در حدی باشد که بخواهید این دو خودرو رو مقایسه کنید . بهتون پیشنهاد نمیکنم تو یک شرایط یکسان پارامتر های هر دو خودرو رو با هم بسنجید چون بازم همین متنی که نوشتید رو دوباره بدون کوچکترین تغییر مینویسید . اصلا من نه کارشناسی ارشد دارم نه طراح فنی ام ...! شما فک کنید یه مصرف کننده ... مردم با مکافات میرن قسطی ماشین میخرن بعد میبینن که اون چیزی که تو سایت ها نوشتن نیست . خواهشا اطلاعات غلط ندید به مردم ...آقای برلیانس سوار ...!

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/05/10

    من فکر می کنم نویسنده در قبال دریافت ولی این مقاله را نوشته و هر چی بهش گفتن را نوشته

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/05/15

    این که اصن نقد بررسی نیست هرچی دلت خواست گفتی امیدوارم مردم گول این نقد و نخورن آریو خییییلی بهتر از برلیانس هستش برید تو آپارات شتابشو ببینید این ماشین قابلیت تیون داره فضای ابین صندلی چرم داشبورد زیبا و باکیفیت از مزایای این ماشینه درمورد موتورشم بگم که از ماشینای ایرانی خیلی سرتره و کم نمیاره این نقد و بررسی نشون داد که نویسنده در ازای اون مبلقی رو دریافت کرده آریو شناخته نشدست ولی اگه بشناسیدش عاشقش میشید

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1397/05/30

    ماشین3 جان بابت این تحلیل سطح مایین و غیر حرفه ای براتون متاسفم.
    مشخصه شما عمدا و یا سهوا نظرات کاملا غیر واقعی دادین. من هم ماشین بازم هم مهندس مکانیک.
    آریو نه یک رده بلکه چند رده از H330 سر تر هست.

  • user icon
    نویسنده : مهیار
    تاریخ : 1397/06/02

    شمایی که در مقام قضاوت نشستید و این همه مخاطب دارید امیدوارم تحقیقتون رو بیشتر کنید
    و مقاله دیگه ای بنویسید و مطالب درست و منطبق با واقعیت بنویسید چون مخاطب سایتتون زیاده و درست نیست مردم رو گمراه کنید
    اتفاقا همین امروز من هم برلیانس سوار شدم و هم اریو چون میخوام یکی از اینارو بخرم ماشین قبلیم هم سراتو ۲۰۱۵ وارداتی بود که فروخته بودم به جرات و بدون تعصب عرض میکنم آریو غیر از شتاب اولیه کم از سراتو من نداشت و برلیانس هم که سوار شدم در حد پژو و سمند و ... بود
    هرچند هیچ کدوم رو نمیخوام بخرم و میخوام ماشین منطقه ازاد ارس بخرم
    ولی بازم خواهش میکنم کارشناس محترم لطفا به مردم اطلاعات درست و مستند بدید

  • user icon
    نویسنده : بابک
    تاریخ : 1397/06/06

    هر دو ماشین در خانواده ی ما وجود دارند و با هم به چندین مسافرت نیز رفته ایم و آریو راحتی اتاق و شتاب و لذت سواری و نرمی و بی صدا بودن اتاقش خیلی بهتر از برلیانس هست و از نظر ظاهر هم با اصل و نصب و متین تر می باشد ، من بعد از مدت ها قرار گرفتن ما بین بحث های صاحبان این دو ماشین توی خونوادمون و سواری و امتحان هر دو قصد خرید آریو دارم ( علی رغم نقد مغرضانه ی نویسنده که دور از حقیقت و باعث تاسف و صلب اعتماد کامل من از نوشته های ماشین ۳ شد )

  • user icon
    نویسنده : mahdi
    تاریخ : 1397/06/30

    من قبلا برلیانس 330 داشتم .واقعا این ماشین چرت .سایپا تبلیغات بیشتری روی این ماشین انجام داد خلاصه بگم سر مردم و خوب شیره مالید بعد از مدتی دید گند این ماشین در اومده سریع شروع به نونتاژ با موتور جدید کرد تا بتونه بازارش و حفظ کنه .با این حال بازم ناموفق بوده روز به روز درگیریها تو نمایندگی ها سر برلیانس بیشتر و بیشتر میشه .رو حساب کاری که دارم ماشین های زیاد ولوکسی رو رانندگی کردم از جمله بنز s600 .این حرف من نیست صحبت یکی از مکانیکهای نمایندگی بنز صحبت از آریو و برلیانس افتاد .به برلیانس نمره 12 از 20 داد ولی آریو رو 15 نمره داد .با این که نمی دونست من آریو دارم .آریو یک ماشین با طراحی کلاسیک و مسلط بر جاده و طراحی شرکت معتبر تویوتا است .

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/07/11

    با سلام، من هر دو ماشین رو سوار شدم و بررسی کردم، از نظر کیفیت ساخت و فضای داخلی و سواری به هیچ عنوان این دو ماشین قابل مقایسه نیستند و برلیانس در حد آریو نیست، وقتی سوار آریو میشید حس یک ماشین کره ای در رنج قیمت 150 تا 200 میلیون رو بهتون میده،
    وقتی سوار آریو میشید اصلا حس نمیکید در یک ماشین چینی نشستید ولی به محض سوار شدن در برلیانس چینی بودن خودرو در تمام ابعاد به شما نمایش داده میشه

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1397/07/15

    فقط آریو

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/07/18

    دوستانی که قصد خرید دارن نکات مفیدی را به اختصار عرض میکنم...برلیانس ظاهرش اسپرته و جوان پسند...موتورش ضعیفتره کمی.ولی داخل کابین فضا کم . و زیاد دلنشین نیست....آریو داری طراحی خانوادگی.با کیفیت سواری بسیار خوب و داخل اتاق کاملا احساس ارامش بهت دست میده.و داشبوردش خیلی زیباست...و موتور کم مصرف و و فوق العاده کم صدای میتسوبیشی که کمپانی خوشنامیه.............

  • user icon
    نویسنده : تاندرکاک
    تاریخ : 1397/07/20

    تو که سوار نشدی ...

  • user icon
    نویسنده : Omid
    تاریخ : 1397/07/21

    والا من برلیانس نداشتم ولی تو نمایشگاه ماشین یه لحظه نشستم پشت فرمانش و اگه مانیتور نداشت صندلیش حس پراید بهم داد ولی اریو صندلیش واقعا راحته. بعد هم خریدار باید نظر مردم و کیایی که داشتن بخونه نه نظر سایت و دلال ها رو

  • user icon
    نویسنده : یوسف
    تاریخ : 1397/07/25

    من از هرکسی که اریو داشته سوال کردم تا حالا بدشو نگفته. ولی اینکه اریو را با برلیانس خودم مقایسه میکنم از لحاظ ظاهری هم اریو بهتره. برلیانس مثل یه نقاشی هست که هر قسمتش رو از یه جا بریدند و چسبوندن، به نظر هم ظریفتر میاد ،

  • user icon
    نویسنده : Saman
    تاریخ : 1397/08/08

    ماشین راحت و جاداریه و مصرف سوخت مناسبی هم داره
    موتورش میتسوبیشیه،گیربکس کره ای داره و اتاق و شاسیای محکم تویوتا رو
    پس قطعا ماشینی با این مشخصات بی کیفیت به حساب نمیاد
    تنها مشکلش کمبود اپشنه که قابل حل شدنه
    در ضمن یادمون نره رقبای زوتیz300
    سراتو۱۶۰۰ و مگان۱۶۰۰ هستن و آریو و زوتی تنها فرقشون تو بحث اپشنه ک میشه حلش کرد
    پس میشه گف یجورایی آریو اصلن قابل قیاس با برلیانس و ام وی ام۵۵۰ و جک جی۵ نیست...یا حق

  • user icon
    نویسنده : فرشید
    تاریخ : 1397/09/04

    من خودم مکانیک هستم همکارم گول خورد برلیانس خرید یک تیبا از پشت زد بش هر کی میدید فک میکرد نیسان زدن یک بار از جلو بغل گلگیر خورد به ستون در مغازه نصف ماشین رفت با کلی ضرر فروخت قطعات بی کیفیت بود داشبورد خشک و بد رنگ و موتور همچین قوی نبود اما این اریو تاکسیا گاهی میان هیچ کدوم بد نمیگن از اریو اگر منصف باشید اریو بدنه استاندارد داره موتور خوب و گیربکس خوب متریال داخلیش از برلیانس سر تره مردم میان سایت شما رو میخونن با قسط بدبختی ماشین میخرن بعد هر روز خراب برلیانس خیلی چیزاش مثل دینام بالابر دستگیرها زود خراب میشن اما اریو اینجوری نیست لطفا مردمو‌گول نزنید سواری برلیانس در حد سمند پژو نیست بدنش از لیفان ۵۲۰ ضعیف تره من مکانیک بخوام بخرم اریو میخرم بعد بسترن بی ۳۰ بعد جیلی لطفا باوجدان باشید

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/10/09

    سلام دوستان عزیز بخدا من میخام آریو بخرم مطالب بالا رو که خوندم قفل کردم گفتم دیدی سرم کلاه رفت .ولی مطالب دوستان رو که خوندم دیدم نه بابا دمتون گرم پس اریو از برلیانس بهتره ممنونم از مطالب خوبتون.

  • user icon
    نویسنده : اسماعیل
    تاریخ : 1397/10/17

    سلام
    من‌ ده ماهه آریو دارم
    خیییییلییییییی راضی ام‌ ازش هرکسی هم سوار شده تحسین کرده . فقط از نظر بعضی آپشن ها کم لطفی شده که میشه جایگزین کرد. در کل آریو از ماشینهای تو بازار یه سر و گردن بالاتره

  • user icon
    نویسنده : آرش
    تاریخ : 1397/10/22

    آقایون سلام من 4 سال آریو گرفتم باهاش 4 سال کار میکنم تا بحال ماشین به این روونی نداشتم دنده دستی خداییش ماشین خوبیه

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/12/09

    با سلام

    من هر دو رو سوار شدم و در حال حاضر اریو دارم واقعا سواریش حرف نداره از لحاظ ظاهر هم از برلیانس سر تره

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1397/12/26

    بنده آریو اتومات دارم از اقوام نزدیکمون سراتو اتومات داره و من سوارش شدم و رانندگی کردم. انصافا از سراتو هم سرتره آریو. اتاق جادار و بسیار زیباتر. ترمزهای جلو و عقب دیسکیه ولی سراتو ترمز عقب کاسه ای کرده سایپا !!! به نظر من آریو رو باید با سراتو مقایسه کرد و با برلیانس اصلا قابل قیاس نیست شک ندارم. ایمنی اریو از سراتو هم بهتره چون سراتو 3 ستاره ایمنی داره ولی آریو 5 ستاره. برلیانس که اصلا تست تصادف نداره و این نشون میده بدنه ضعیفی داره نسبت به اریو کسی که ماشین بازه و یکم اطلاعات داره کاملا قابل تشخیصه اختلافش و جای بحث نداره

  • user icon
    نویسنده : افشين
    تاریخ : 1398/02/02

    با سلام خدمت دوستان
    بنده آريو اتومات صفر خريدم ٢٥ فروردين ٩٨
    البته پس از ٢ هفته تحقيق از طريق سايت هاي مختلف
    آريو در حد قيمتي كه امروزه وجود داره
    عاليه
    سواري نرم جادار و راحت و ايمن
    كه براي شخص بنده مهمه
    كه بتونم سفر برم و تو تصادف زياد صدمه نبينم
    تو سفري كه از تهران به بوشهر داشتم
    و از مسير هاي كفي و كوهستاني رد شدم
    گيربكس اتومات تو كوهستاني راضي كننده نبود
    ولي خوشبختانه از حالت تيپ ترونيك كاملا راضي بودم
    دنده ٣ راحت ١٢٠رو پر ميكرد
    و مهم تر از همه من با يك باك از بوشهر تا قم اومدم مصرف كم سوخت باور كردني نبود
    از دوستاني كه ميخان ماشين اتومات بين ١٠٠ تا ١٧٠ بخرن
    آريو رو پيشنهاد ميدم
    موفق باشيد

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1398/04/29

    😂😂 آریو سوار ها چقد بهتون برخورده.برلیانس واقعا بهتره مخصوصا موتور ۱۶۵۰ با گیربکس هیوندایش

  • user icon
    نویسنده : M. Z
    تاریخ : 1398/05/13

    سلام من آریو سوار نشدم ولی برلیانس 320 اتومات 1650 دارم. این که این همه نظر مثبت در مورد آریو وجود داره حتما خوبه ولی چیزی که باعث تردید من در مورد بعضی نظرات میشه که فکر میکنم فقط از روی تعصب نظر میدن، اینه که مثلا میگن برلیانس در حد سمند و پژو و پرایده. کسی که بدون تعصب یک بار پشت برلیانس بشینه قطعا میفهمه که اصلا با ماشینای وطنی ایران خودرو و سایپا قابل مقایسه نیست سواریش پس برای تعریف از خودرو مورد علاقه تون اینقدر افراطی و بی منطق نظر ندین و منصف باشین.

  • user icon
    نویسنده : ستاره
    تاریخ : 1398/06/27

    معلومه دشمنی خونی با اریو داری توی همه ی مقایسه ها ارزش خرید اریو کمتر بوده
    درصورتی ک اینطور نیست

  • user icon
    نویسنده : کوروش
    تاریخ : 1398/07/10

    ماشین ۳ چرا شما ادرس اشتباه به مردم میدی من برلیانس دارم میدونم میبینم که اریو خیلی سرتر هست از همه لحاط چرا اریو رو نقد الکی کردی من بخاطر ترمزهای اریو میخوام بخرم شما میگی عملکرد نداره بابا شما دیگه کی هستی

  • user icon
    نویسنده : منصف
    تاریخ : 1398/07/23

    سلام. دوستان. نگران نباشید. به طور سیستماتیک قرار است خودروهای با کیفیتی همچون آریو با غرض ورزی ها از گردونه خارج و خودرو هایی مثل دنا و اچ سی کراس و برلیانس ... که با دلالی ها امکان سود مضاعف برای قشر مافیایی داردمطرح شوند وکلا ما مصرف کننده ها هم تقریبا جبرا محکوم به پذیرش و قبول این خزعبلات در مقایسه و قیمت گذاری ها هستیم.
    به طور کلی کلاس کار آریو چه از نظرسواری و چه از نظر موتور وشتاب و گیربکس اتوماتیک و... قابل مقایسه با دنا اچ سی کراس( با موتور از رده خارج 206 اما محبوب برا ی کشور ما) و برلیانس نیست.اما چه توان کرد که توان مقابله بااین مافیا نیست.
    امیدوارم اینن ظرسنجی توسط مدیر مربوطه حذف نشود و در سیستم ثبت گردد.

  • user icon
    نویسنده : امید
    تاریخ : 1398/09/25

    به نظر میاد نگارنده این قسمت برای پر کردن این مقایسه 10 دقیقه وقت داشته و شروع به نوشتن کرده. من جفت این ماشین‌ها رو داشتم و به نظر من آریو یه سر و گردن از خودروهای ایرانی ساز الان و چینی بهتره.

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1398/10/06

    ای بابا، جان بچه هاتون راستش رو بگید کدوم بهتره؟

  • user icon
    نویسنده : نا آشنا
    تاریخ : 1398/10/28

    من دقیقا توی این دو ماشین موندم کدوم بهتره. البته مدل دنده دستی شون مد نظرمه. به شدت راهنمایی لازم دارم.

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1399/08/17

    با سلام
    بنده برلیانس نداشتم ولی به عنوان سرنشین سوار شدم خداوکیلی قابل مقایسه با آریو نیست ؛من نمیگم برلیانس ماشین خوبی نیست نه...برلیانس خیلی ماشین خوب و عالی هستش ولی به پای آریو نمیرسه دوستان به چند مورد اشاره داشتن کیفیت سواری آریو خیلی عالی هستش مصرف سوخت و همچنین شتاب دنده دستیش به نسبت هم رده هاش بهتره
    من خودم اول دنا داشتم واقعا جای دفاع کردن نداره برلیانس خداییش از دنا بهتره
    دنا صدای موتورش وحشتناک بود همچنین سیستم تعلیقش واقعا کمر آدم رو نابود میکرد مخصوصا سرنشینای عقب و بیش از سه دفعه سیمکشی رو تعویض کردم
    فروختم و الان آریو دارم وبسیار راضی ام کیفیت داشبورد
    کیفیت سواری عالی بسیار نرم
    کم مصرف
    شتاب راضی کننده
    من به همه یه توصیه میکنم اونم اینه که توی این وضعیت داغون اقتصادی طرف میره یه کیلو گوجه بخره یه نگاه بهش میندازه و میخره حالا میرید ماشین بخرین سوارش نمیشین و یه دور باهاش نمیزنین؟پس به حرفهای هیچکس گوش ندید و خودتون هر دو خودرو رو سوار شید و انتخاب کنید یا حق

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1399/08/17

    سلام .بنده مکانیک هستم .بزرگترین حسن آریو در کنار اطاق بزرگ و جادارش متورش هست که مال میتشوبیشی ژاپن هست جالبترین قسمتش هم اینه که متور تسمه زنجیر هست نه تسمه تایم و واشر سر سیلندر هم فلزیه نه کائوچو و بعد از اون گیربکس هیوندا که روش حک شده ...درکل تجربه به ما تعمیر کارها نشون داده ماشین پر دردسر و پر استحلاک هیچ موقع تو ناوگان حمل و نقل عمومی نمیزارن چون تاکسی دار حوصله هر روز در تعمیرگاه رفتن نداره..‌پس آریو عالیه و ثابت شدس

  • user icon
    نویسنده : محمود
    تاریخ : 1399/11/01

    مشخصه اصلا نباید کارشناسی خودرو دست شما داد .دوستان عملکرد اریو بسیار بهتراز برلیانسه .اونایی ام که ماشین بازن راحت میتونن خوشگلترش کنن .و به راحتی سرعت و قدرتش با توربو از بنز بیشتر میشع .برلیانس اسباب بازی بی کیفیتیه ولی از پژو بهتره

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1401/01/05

    سلام دوستان عزیز
    من میخوام ماشین بخرم ولی بین اریو و برلیانس و شاهین نمی‌دونم کدومو بخرم
    لطف بفرمایید منو راهنمایی کنید

  • user icon
    نویسنده : سامی
    تاریخ : 1401/11/10

    با سلام بنده سوار هر دو ماشین شدم و رانندگی کردم در کل برلیانس کلاس۳۰۰ بازار بهتر و قیمت بالاتری از آریو داره طوری که یه برلیانس اتومات ۹۶ رو میشه با آریو ۹۸ سر به سر طاق زد اما از نظر مقایسه موتور و گیربکس آریو اتومات کاملا با کیفیت متریال داشبورد آریو با کیفیت تره ولی قطعات جانبیش کیفیت پایینی داره کمک های ضعیفی داره که باید عوض بشه گلگیرها چون پرچی هستن خوب چفت نمیشه و درز دارن فرمانش متاسفانه برقی نیست و سانروف هم نداره ولی ماشین بسیار جاداریه و رانندگی نرمی داره البته به درد سبقت گزفتن هم نمیخوره اما برلیانس ۳۳۰ در کل ماشین باکیفیتیه خوش فروشتره موتور و گیربکسسش با کیفیت قطعات جانبیش کیفیت قابل قبولی داره کمکهاش ایراد ندارن جثه ماشین با توان موتور تقریبا هماهنگ از نقاط قوتش فرمان برقی مانیتور و سانروف سه حالته هستش از لحاظ جاداری در حد آریو نیست ولی در کل خوب صندلی های خوبی هم داره مخصوصا صندلی راننده که تنظیم گودی کمر رو داره از نقاط ضعفش هم کیفیت پلاستیک داشبورد که دقیقا همون کیفیت ۲۰۷ داره پلاستیک خشکیه ولی جوری نیست که به مرور زمان از ریخت بیفته البته تریم مشکیش رو میگم

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading